M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 czerwca 2008

Dobra Nasza realizuje projekt podkreślający atrakcje Ełku

Urząd Miasta Ełku zlecił agencji reklamowej Dobra Nasza przygotowanie projektu komunikacyjnego promującego miasto. - To bodajże pierwszy przykład inwestycji reklamowej...

27 czerwca 2008

Jakub Staśkiewicz media managerem w Universal McCann

Jakub Staśkiewicz, dotychczas senior media planner/buyer w Universal McCann, awansował na stanowisko media managera. Staśkiewicz pracuje w zespole Agnieszki Jakubowskiej...

27 czerwca 2008

BCMFD organizuje Światowy Dzień Serca

Agencja BCMFD podpisała umowę z Polskim Towarzystwem Kardiologicznym i po raz piąty będzie organizowała Światowy Dzień Serca. Tegoroczne obchody centralne...

27 czerwca 2008

Hand Made wspiera letni smak Lay'sów

Agencja Hand Made przygotowała materiały POS uzupełniające kampanię telewizyjną sezonowej oferty Frito Lay Poland dla chipsów Lay's Letnie ziemniaczki z...

27 czerwca 2008

Sphinx planuje rozwój poprzez franczyzę

Grupa Sfinks Polska SA wprowadza nową wersję franczyzy restauracji Sphinx. - Dzięki temu chcemy przyspieszyć tempo rozwoju sieci i inwestycji...

27 czerwca 2008

"Forbes" co kwartał z nowym dodatkiem "Forbes. Real Estate"

Co kwartał będzie ukazywał się nowy dodatek specjalny miesięcznika "Forbes" - "Forbes. Real Estate" (Axel Springer Polska) będący przeglądem rynku...

27 czerwca 2008

Dax promuje kosmetyki do opalania nad morzem

Firma Dax Cosmetics pod koniec czerwca br. rozpocznie letnią akcję promocyjną prowadzoną w kilku wybranych nadmorskich kurortach. Kampania pod nazwą...

30 czerwca 2008

Dominet Bank reklamuje kredyt letni

Dominet Bank startuje z kampanią letniego kredytu gotówkowego. Produkt ma się wyróżniać niskim oprocentowaniem - od 6,9 proc., a wziąć...

30 czerwca 2008

Polkomtel reklamuje Simplusa w konwencji filmów gangsterskich

Polkomtel dla użytkowników telefonów na kartę marki Simplus (pre-paid) wprowadził promocję Pakiet Wakacyjny - mogą oni kupić (i aktywować w...

30 czerwca 2008

Oceanic rozbudowuje linię AA Therapy o preparaty dla kobiet dojrzałych

Laboratorium Farmaceutyczno-Kosmetyczne "Oceanic" wprowadza do sprzedaży serię kosmetyków AA Therapy kierowaną do dojrzałych kobiet. Będzie to 12. linia produktów sprzedawanych...

30 czerwca 2008

WSE chce przyciągnąć studentów dzięki kampanii z motywami filmowymi

Grupa Eskadra na zlecenie krakowskiej Wyższej Szkoły Europejskiej (WSE) przygotowała ogólnopolską kampanię promocyjną, której celem jest zbudowanie wizerunku lidera na...

30 czerwca 2008

Adrianna Wisińska odeszła z P&G Prestige Products

Adrianna Wisińska, brand manager marek premium i luksusowych w Procter & Gamble Prestige Products Polska, rozstała się z firmą. Była...

30 czerwca 2008

PW "Rzeczpospolita" będzie dążyć do respektowania swoich praw w Presspublice

Po ogłoszeniu w ubiegłym tygodniu przez Presspublicę, wydawcę "Rzeczpospolitej", informacji o ponownym powołaniu Trulsa Velgaarda na stanowisko prezesa zarządu spółki...

30 czerwca 2008

Jan Zaremba nowym dyrektorem ds. realizacji badania w PBC

Jan Zaremba dołączy 1 lipca br. do zespołu spółki Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) i obejmie stanowisko dyr. ds. realizacji badania....

30 czerwca 2008

Nowe wydawnictwo Camelleon rusza z tytułami "Speed" i "Marmolade"

Nowo powstałe wydawnictwo Camelleon wprowadziło dwa pierwsze tytuły. Są to: "Speed" - miesięcznik sportów motorowych i ekstremalnych w nakładzie 20...

30 czerwca 2008

Agata Domaradzka dołączyła do działu marketingu PZ Cussons

Agata Domaradzka objęła stanowisko category marketing assistanta w dziale marketingu PZ Cussons. Dołączyła do zespołu zajmującego się marką kosmetyków Luksja....

30 czerwca 2008

Dawid Szczepaniak udziałowcem Opcomu

Dawid Szczepaniak został udziałowcem agencji interaktywnej Opcom Grupa Eskadra. Związany jest z tą firmą od czerwca 2004 r. Pracował jako...

30 czerwca 2008

Jacek Kalinowski po pół roku rozstaje się z Microsoftem

Jacek Kalinowski, dotychczasowy rzecznik (PR lead & spokesperson) Microsoft Sp. z o.o., rozstaje się z firmą. Jego dalsze plany zawodowe...

30 czerwca 2008

Ania Dąbrowska promuje Nissana Micrę

Nissan Sales Central & Eastern Europe rozpoczął współpracę z piosenkarką Anią Dąbrowską, która będzie ambasadorką marki Micra. Jak tłumaczą przedstawiciele...

30 czerwca 2008

Kampania Stronga latem także na outdoorze

Agencja reklamowa Hand Made przygotowała kampanię outdoorową dla marki Strong (Grupa Żywiec). Jest to wsparcie emitowanej od maja kampanii telewizyjnej...

30 czerwca 2008

PGNiG w kampanii promuje odpowiedzialne zachowania nad wodą

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo w rozpoczętej właśnie ogólnopolskiej kampanii "PGNiG Bezpieczne Mazury" informuje o bezpieczeństwie i odpowiedzialnym zachowaniu na...

30 czerwca 2008

Paradise Group wprowadzi w tym roku marki Kenzo i DKNY

Firma Paradise Group wkrótce wprowadzi na polski rynek dwie nowe marki - Kenzo i DKNY. Luksusowe butiki obu brandów zostaną...

30 czerwca 2008

Studio DN autorem odświeżonych etykiet Ginu Lubuskiego

Studio DN w wyniku wygranego przetargu zmodernizowało Gin Lubuski, którego właścicielem jest koncern V&S. Celem projektu było odświeżenie i wzmocnienie...

30 czerwca 2008

ITI zwiększa do 53 proc. udziały w "Tygodniku Powszechnym"

Grupa ITI, właściciel stacji TVN, Onet.pl i platformy N, zwiększyła z 49 do 53 proc. swoje udziały w spółce Tygodnik...

30 czerwca 2008

Warta wykorzystuje wakacje do promocji polis mieszkaniowych i turystycznych

Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji "Warta" rozpoczęło kampanię reklamową pod hasłem "Polisa na beztroskie wakacje". Jej celem jest promocja sezonowych ubezpieczeń:...

30 czerwca 2008

Sonisława Piskorska pokieruje działem doradców klienta w PCM

Sonisława Piskorska będzie pełnić obowiązki szefa działu doradców klienta w firmie Polskie Centrum Marketingowe (PCM). Będzie odpowiadać m.in. za budowanie...

30 czerwca 2008

CEDC rozważa ponowne użycie motywu łódki w promocji Bolsa

Firma CEDC rozważa ponowne użycie motywu łódki w promocji marki wódki Bols, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przygotowana przez agencję McCann Erickson...

30 czerwca 2008

"Naj" dzięki kolejnym zmianom chce poprawić swoją sytuację w segmencie

Tygodnik "Naj" (G+J Polska) ukazał się dziś w nowej postaci i w promocyjnej cenie z okazji relaunchu - 50 groszy....

1 lipca 2008

Jaromir Sroga oprócz sprzedaży zajmie się też marketingiem Eurozetu

Jaromir Sroga, dyrektor RRM, biura sprzedaży czasu antenowego m.in. Radia Zet, został jednocześnie dyrektorem marketingu Eurozetu (właściciel RRM i Radia...

1 lipca 2008

Małopolska w kampanii zaprasza do siebie na wakacje

Samorząd Województwa Małopolskiego rozpoczął kampanię reklamową "Małopolska. Wykrzesane wakacje!". Jej celem jest upowszechnienie regionu jako atrakcyjnego miejsca na spędzenie letniego...

1 lipca 2008

Firma Dżus-Korocińskiej działa pod nazwą JDK Media Insight

Firma konsultingu mediowego Jowity Dżus-Korocińskiej, o której pisaliśmy w serwisie z 19 czerwca br., ma działać pod marką JDK Media...

1 lipca 2008

Ponad 8 mln widzów obejrzało finałowy mecz Euro 2008

Finałowy mecz Euro 2008 rozegrany pomiędzy Hiszpanią a Niemcami obejrzało w minioną niedzielę 8,1 mln osób - wynika z danych...

1 lipca 2008

Letnia kampania ma poprawić sprzedaż chłodziarek Electroluksa

Electrolux Poland prowadzi letnią kampanię chłodziarkozamrażarek marki AEG-Electrolux, Electrolux i Zanussi mającą zachęcić do zakupu tych urządzeń. Działania pod hasłem...

1 lipca 2008

"Elle" zmieni szatę graficzną, by umocnić swój luksusowy charakter

Burda Media Polska będzie wprowadzała zmiany w wyglądzie miesięcznika "Elle". Barbara Mietkowska, nowa redaktor naczelna pisma, podkreśla jednak, że zmiany...

1 lipca 2008

Just autorem katalogu produktowego Komfortu, końcowej pracy dla tego klienta

Agencja reklamowa Just przygotowała dla Komfortu, sieci sklepów m.in. z wykładzinami, drugą edycję głównego materiału reklamowego tej sieci - katalogu...

1 lipca 2008

Netia przejmie Tele2 Polska; decyzje o obsłudze połączonych budżetów do końca br.

Netia porozumiała się ze szwedzkim Tele2 Sverige AB i za blisko 31,4 mln euro w gotówce przejmie 100 proc. udziałów...

1 lipca 2008

Piotr Pietrzak odchodzi z Polish Sport Promotion

Piotr Pietrzak, dyrektor ds. marketingu sportowego i promocji, odchodzi z Polish Sport Promotion (PSP), agencji reklamowej specjalizującej się w kreowaniu...

1 lipca 2008

Dębowska trade marketing managerem marek luksusowych w P&G Prestige Products

Anna Dębowska objęła stanowisko trade marketing managera brandów premium i luxury w dziale marketingu P&G Prestige Products. Poprzednio pracowała w...

1 lipca 2008

Infor PL wydziela nową spółkę do wydawania "Gazety Prawnej"

Infor PL wydzielił ze swojej struktury dwie nowe spółki: Infor Biznes i Infor Ekspert. Pierwsza z nich będzie wydawcą "Gazety...

1 lipca 2008

Aspiracyjny charakter zmian w "Woman", magazynie Dermiki

"Woman", magazyn wydawany przez Concept Publishing Polska (CPP) dla firmy Dermika, zmienił koncepcję merytoryczną i makietę. Przeobrażenia opracowali wspólnie CPP...

1 lipca 2008

Awanse w dziale marketingu Storcka

Urszula Cwalina i Matylda Sobolewska awansowały na stanowiska senior brand managerów w firmie Storck, a Agnieszka Gurawska została brand managerem....

1 lipca 2008

Cena 50 gr za odświeżone "Naj" jest jednorazowa

Cena promocyjna "Naj" po relaunchu 50 gr jest jednorazowa, jak poinformowało G+J Polska, wydawca tytułu. Przedstawiciele firmy nie zdradzają jednak,...

1 lipca 2008

Butik konsultingowy Rafała Szysza doradza w reorganizacji Value Media

Stars, butik konsultingowy założony przez Rafała Szysza, będzie doradzał agencji mediowej Value Media w zakresie reorganizacji. Współpraca ze Stars ma...

1 lipca 2008

Agencja Graffiti zaprojektowała logo Sosnowca

Agencja reklamowa Graffiti zaprojektowała nowe logo dla miasta Sosnowiec. - Naszym zadaniem było pokazanie miasta Sosnowiec jako nowoczesnego centrum biznesu,...

1 lipca 2008

Polskapresse wyodrębnia Oddział Biuro Reklamy, aby zwiększyć efektywność

Grupa Polskapresse, wydawca "Polski", wyodrębnia Oddział Biuro Reklamy. Oznacza to, że od 1 września br. wszystkie biura reklamy dotychczas działające...

1 lipca 2008

Advantage strategicznym partnerem Creative Works Inc. w Polsce

Agencja Advantage, specjalizująca się w komunikacji reklamowej w mediach cyfrowych, rozpoczęła współpracę z amerykańską agencją interaktywną Creative Works Inc. W...

1 lipca 2008

Nową formułę Lipton Ice Tea Lemon wspierają m.in. nadmorskie eventy

PepsiCo wprowadziło nową formułę herbaty mrożonej - Lipton Ice Tea Lemon. Nowy smak jest jeszcze bardziej cytrynowy niż dotychczas. Zmianie...

1 lipca 2008

PGE chce utrzymać największy share of voice w kategorii; wkrótce rozpisze przetargi

Polska Grupa Energetyczna (PGE), największy w ub.r. marketer w branży energetycznej, w tym roku będzie równie widoczna w mediach. -...

1 lipca 2008

Legia Warszawa debiutuje z napojem energetyzującym (L)energy

Klub piłkarski Legia Warszawa wprowadza na rynek napój energetyzujący (L)energy. Produkt będzie dostępny w sprzedaży od lipca. (L)energy jest kierowany...

1 lipca 2008

Katarzyna Ataman przechodzi z K2 do Netizens

Katarzyna Ataman jest od dziś senior strategic plannerem w agencji Netizens. Z branżą związana jest od 2003 r., dotychczas pełniła...