M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

4 lipca 2008

GfK Polonia wzmacnia skład zespołów badawczych

Do działów badawczych GfK Polonia dołączyły nowe osoby: Małgorzata Milczarczyk, Tomasz Milczarczyk, Przemysław Chmiel i Helena Górka. Małgorzata Milczarczyk obejmie...

4 lipca 2008

Małgorzata Walkowska-Geyderowicz odeszła z G+J Polska

Małgorzata Walkowska-Geyderowicz, wydawca pism popularnonaukowych oraz książek, rozstała się z wydawnictwem G+J Polska. Powody jej odejścia nie są znane. Z...

4 lipca 2008

Fashion Group promuje pierwsze wydanie "Fashion At Home"

Fashion Group prowadzi promocję magazynu "Fashion Magazine", który po raz pierwszy ukazał się z nowym tytułem wydawnictwa "Fashion At Home"....

4 lipca 2008

Monika Gołębiowska odpowiada za PR Raisio Polska Foods

Monika Gołębiowska objęła stanowisko specjalisty ds. komunikacji marketingowej w Raisio Polska Foods. Będzie odpowiedzialna za działania public relations firmy w...

4 lipca 2008

Media Regionalne realizują projekt Redaktorzy Domowi

Projekt Redaktorzy Domowi jest kolejnym etapem programu Akcja Re(d)akcja prowadzonego w ramach strategii Gazeta 2.0 dla tytułów grupy Media Regionalne....

4 lipca 2008

Żywiec promuje letnie imprezy na nośnikach Sequence Media

W kilkunastu kurortach nadmorskich marka Żywiec (Grupa Żywiec) rozpoczęła letnią kampanię promującą cykl imprez "Przystań", których jest głównym sponsorem. W...

4 lipca 2008

Play promuje nową usługę bezprzewodowego dostępu do internetu

P4, operator komórkowej sieci Play, wprowadza 7 lipca zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami (patrz DS "MMP" z 20 czerwca br.) ofertę...

4 lipca 2008

Andrzej Karwowski rozstał się z "Harvard Business Review Polska"

Andrzej Karwowski, dyrektor biura reklamy "Harvard Business Review Polska", rozstał się z Canadian International Management Institute ICAN, wydawcą tego pisma....

4 lipca 2008

Sinea Group autorem akcji promocyjnej sera Favita

Spółdzielnia Mleczarska "Mlekovita" rozpoczęła akcję promocyjną sera Favita pod hasłem "Wielkie fetowanie nagród wygrywanie". Realizuje ją agencja Sinea Group. Konsumenci...

4 lipca 2008

Pizza Hut promuje zróżnicowane menu

Pizza Hut prowadzi kampanię informującą o zróżnicowanym menu, jakie oferują restauracje sieci. Reklamy podkreślają, że sieć serwuje nie tylko najlepszą...

4 lipca 2008

Legia Warszawa otwiera stoiska w centrach handlowych

Klub piłkarski Legia Warszawa będzie uruchamiać w warszawskich centrach handlowych własne stoiska. Obrandowane stoiska wyspy mają być łącznikiem komunikacyjnym między...

4 lipca 2008

Dr Irena Eris zatrudnia Ciszewski PR Praha

Instytut Kosmetyczny "Dr Irena Eris" podpisał umowę z agencją Ciszewski Public Relations Praha. Umowa obejmuje pełny zakres usług zarówno w...

4 lipca 2008

Planeta FM ruszyła z wakacyjną ramówką

Z początkiem lipca Planeta FM, ponadregionalna rozgłośnia z portfolio Eurozetu, zyskała wakacyjną oprawę. W ramówce stacji pojawiły się "Planeta Fristajlo"...

4 lipca 2008

NBC Universal uruchamia polskie biuro

NBC Universal, nadawca kanałów tematycznych, w ciągu dwóch najbliższych miesięcy uruchomi polskie biuro. Wiadomo już, że zarządzać nim będzie dwóch...

4 lipca 2008

Katarzyna Miłkowska-Szulc w dziale marketingu Media Service Zawada

Katarzyna Miłkowska-Szulc dołączyła do działu marketingu Media Service Zawada jako product manager tytułów "Scooby-Doo!", "Cartoon Network" i "Ben 10". Do...

4 lipca 2008

Nestle wspiera kampanią TV nową odmianę żelków Jojo

Agencja reklamowa Lowe GGK przygotowała dla Nestle kampanię TV nowej wersji żelków Nestle Jojo - Jojo Moto. Przeprowadzi ją w...

4 lipca 2008

Polsatowski festiwal TOPtrendy na żywo w internecie

Polsat udostępni internautom występy polskich gwiazd na organizowanym przez stację festiwalu Sopot TOPtrendy 2008, który odbędzie się w dniach 4-6...

4 lipca 2008

Piast rusza z dolnośląską kampanią "Dla ludzi otwartych"

Rusza kolejna outdoorowa kampania marki Piast należącej do Carlsberga. Jej hasłem przewodnim będzie "Dla ludzi otwartych". Ideą billboardów ma być...

4 lipca 2008

Aneta Lubańska szefem sekcji komunikacji i koordynacji programowej TVN Warszawa

Aneta Lubańska, do niedawna account director w MediaVest, przechodzi do TVN Warszawa. Będzie kierowała sekcją komunikacji i koordynacji programowej. Aneta...

4 lipca 2008

RedAge autorem serwisu promującego szampon Elseve Aktywny Selen S

Agencja RedAge przygotowała dla L'Oreala serwis aktywnyselens.pl promujący nowy szampon przeciwłupieżowy dla mężczyzn Elseve Aktywny Selen S. Twarzą serwisu jest...

4 lipca 2008

Point Group zostanie udziałowcem NaMaxa, agencji marketingu sportowego

Platforma Mediowa "Point Group" (PMPG) podpisała porozumienie z właścicielem NaMaxa Sp. z o.o. dotyczące rozszerzenia działalności grupy o prowadzone przez...

4 lipca 2008

Kwiz w wakacyjnej ramówce Radia Zet

5 lipca na antenie Radia Zet (Eurozet) rusza nowy konkurs “Wakacje na Florydzie". Program z udziałem słuchaczy ma charakter kwizu....

4 lipca 2008

D&C Graphics przygotował serwis dla Europejskiej Akademii Fotografii

Agencja reklamowa D&C Graphics przygotowała serwis internetowy dla Europejskiej Akademii Fotografii. To pierwszy projekt dla tej uczelni. W serwisie nacisk...

4 lipca 2008

Orange chce być dostawcą cyfrowej rozrywki - rusza pierwsza globalna kampania

Sieć komórkowa Orange, należąca do France Telecom, chce, by klienci postrzegali ją jako dostawcę cyfrowej rozrywki, kontentu multimedialnego, nowoczesnej telewizji,...

7 lipca 2008

Gedeon Richter ma zgodę na przejęcie Polpharmy

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgodził się na przejęcie Polpharmy przez spółkę Gedeon Richter. Po przeprowadzeniu postępowania antymonopolowego - obie...

7 lipca 2008

Agora rozszerza współpracę kontentową z PTK Centertel

Agora SA przedłużyła i rozszerzyła współpracę kontentową z PTK Centertel. Dzięki niej użytkownicy sieci Orange uzyskają w swoich telefonach dostęp...

7 lipca 2008

Plus reklamuje innowacyjną ofertę Umowa Minutowa

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, jako pierwszy wprowadza umowy abonamentowe, których czas trwania nie jest określony długością kontraktu (na 12,...

7 lipca 2008

Carlsberg rusza z drugą odsłoną "Powiewu wolności"

Carlsberg Polska rusza z drugą odsłoną outdoorowej kampanii wizerunkowej marki piwa Bosman pod hasłem "Powiew wolności". Będzie ona prowadzona w...

7 lipca 2008

TP SA mogła użyć wizerunku Żurawskiego w reklamie - piłkarz przegrał proces

Telekomunikacja Polska miała prawo wykorzystać w reklamie wizerunek Macieja Żurawskiego, kapitana polskiej drużyny piłkarskiej, bez jego zgody - uznał Sąd...

7 lipca 2008

Volvo wesprze silną kampanią jesienny debiut SUV-a XC60

W październiku br. Volvo Auto Polska wprowadza na rynek model XC60. To debiut koncernu w segmencie średniej wielkości samochodów SUV/crossover...

7 lipca 2008

Izabela Rogulska odchodzi z Canona

Izabela Rogulska, kierownik marketingu i komunikacji korporacyjnej na region 4CE, czyli Polski, Czech, Słowacji i Węgier, z końcem lipca odejdzie...

7 lipca 2008

Polskie Radio Euro rusza z cyklem o młodych krajach UE

Dzisiaj na antenie Polskiego Radia Euro rusza letni cykl programów “Od morza do morza". Jest on poświęcony siedmiu "młodym" krajom...

7 lipca 2008

Szymon Szymczyk odchodzi z Grupy Adweb

Szymon Szymczyk, specjalista ds. e-PR w Grupie Adweb, rozstaje się z agencją. Nie zdradza dalszych planów zawodowych. Zastąpi go Grzegorz...

7 lipca 2008

Unilever wspiera launch nowego Domestosa GrotBustera

Unilever Polska wprowadził na rynek nowy środek do czyszczenia toalet - Domestos GrotBuster. Launch nowego produktu wspiera kampania ATL i...

7 lipca 2008

MON w kampanii zachęca do pracy w polskiej armii

W sierpniu startuje pierwsza w historii kampania reklamowa promująca Siły Zbrojne RP. Kampanię telewizyjną pod hasłem "Zawód żołnierz" zrealizowała agencja...

7 lipca 2008

LG, CD Projekt i Intel organizują wakacyjny roadshow dla fanów gier komputerowych

LG Electronics, producent m.in. notebooków, monitorów, nagrywarek Blu-Ray, organizuje wakacyjny roadshow pod hasłem “Multimedialna Olimpiada Lgry.pl". Partnerami akcji są CD...

7 lipca 2008

Tygodnik "Moto Express" będzie miał nową szatę graficzną, lepszy papier

Grupa Wydawnicza "Polskapresse" wprowadza zmiany w tygodniku ogłoszeniowym "Moto Express". Tytuł zmieni szatę graficzną, wprowadzi lepszej jakości papier i pełny...

7 lipca 2008

Estee Lauder rozszerza linię produktów przeciwzmarszczkowych i szykuje kampanię TV

Estee Lauder wprowadza na rynek nowe serum liftingujące zmarszczki Perfectionist CP+. Produkt przeznaczony jest dla kobiet powyżej 35. roku życia....

7 lipca 2008

Jarocin prowadzi pierwszą kampanię billboardową

Jarocin rozpoczął pierwszą ogólnopolską kampanię outdoorową. Promuje ona Jarocin Festiwal. Kampania o wartości 100 tys. zł potrwa dwa tygodnie. Realizowana...

7 lipca 2008

Ptasie Mleczko w dużym formacie wspierane w punktach sprzedaży

Cadbury Wedel rozszerzył rodzinę Ptasiego Mleczka, wprowadzając dużą paczkę (560-g opakowanie) tych czekoladek. Marka kieruje nową ofertę do osób, które...

7 lipca 2008

Epigrafika wydaje magazyn firmowy dla Żywca Zdrój

Studio Komunikacji Marketingowej "Epigrafika" zostało wydawcą pisma komunikacji wewnętrznej firmy Żywiec Zdrój. Magazyn ukazuje się pod tytułem "Żywiec Twój". Zadaniem...

7 lipca 2008

Marcin Wiktorski pokieruje MediaLabem

Marcin Wiktorski został dyrektorem MediaLabu, komórki badawczej Mediaedge:cia. Jest to nowe stanowisko w strukturach tego domu mediowego. Ostatnio Wiktorski pracował...

7 lipca 2008

Andrzej Izraelski, dyrektor ds. rozwoju Jutrzenki, opuszcza firmę

Andrzej Izraelski, dyr. rozwoju firmy Jutrzenka SA, odpowiedzialny m.in. za działania marketingowe i komunikacyjne Jutrzenki, Ziołopeksu oraz Helleny, odejdzie z...

7 lipca 2008

Kampania "Kontrolerzy" promuje nielimitowane dolewki Pepsi w KFC

Agencja Red8 Communications Group przygotowała kampanię "Kontrolerzy" dla marki restauracyjnej KFC (AmRest). Jest to wsparcie akcji promocyjnej polegającej na tym,...

7 lipca 2008

Brand Support stworzyła markę meblową Mirano

Agencja marketingu zintegrowanego Brand Support w ramach całościowych działań strategicznych i rebrandingowych stworzyła dla firmy Meble 21 nową markę mebli...

7 lipca 2008

Kompania Piwowarska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej Gingersa

Kompania Piwowarska rusza z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej piwa Gingers. Za strategię i kreację działań odpowiada agencja PZL. Media zaplanował...

7 lipca 2008

Trójka stawia w letniej ramówce na rozrywkę

Program III Polskiego Radia zmienia ramówkę na okres letni. Nowy program obowiązywać będzie od 7 lipca do rozpoczęcia roku szkolnego....

7 lipca 2008

Era i Tak Tak ruszają z cyklem imprez w nadmorskich miejscowościach

Ruszyła trzecia wakacyjna trasa marek Ery i Tak Tak (Polska Telefonia Cyfrowa). Hasło tegorocznej edycji to “Era Rytmu z MTV"....

8 lipca 2008

IMS tworzy dział research & development pod wodzą Przemysława Świderskiego

Research & development to nowy dział w firmie Internet Media Services (IMS), dostawcy rozwiązań dla miejsc sprzedaży i marketingu muzycznego....

8 lipca 2008

Microsoft po raz pierwszy promuje Windows Mobile

Microsoft prowadzi pierwszą na polskim rynku internetową kampanię promującą korzyści wynikające z używania systemu operacyjnego Microsoft Windows Mobile w telefonach...