M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

18 lipca 2008

BBC Proms Festival w Programie II Polskiego Radia

Program II Polskiego Radia będzie transmitował od 18 lipca do 13 września BBC Proms Festival - najważniejszy festiwal muzyki klasycznej...

18 lipca 2008

Edipresse na razie nie szuka nowego dyr. promocji "Przekroju"

Edipresse Polska nie będzie w ciągu najbliższych miesięcy szukać następcy na stanowisko dyrektora promocji "Przekroju", które opuszcza Iwona Zabielska-Stadnik. Cześć...

21 lipca 2008

Diageo podniosło sprzedaż marki Baileys; wspólny projekt z "Elle"

Likier Baileys dystrybuowany przez Diageo Polska w ostatnim czasie zanotował kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży. Według danych firmy na podstawie ACNielsen pod...

21 lipca 2008

Hochland inwestuje w budowę społeczności w sieci

Firma Hochland Polska startuje z nową stroną interaktywną www.seromaniacy.pl. Jej zadaniem jest budowanie platformy komunikacyjnej pomiędzy Hochlandem a konsumentem, także...

21 lipca 2008

KRRiTV ogłasza konkurs na pasma w Kielcach i Płocku

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła konkurs na dwie częstotliwości radiowe - 92,9 MHz w Kielcach i 95,2 MHz w...

21 lipca 2008

Nivea rozwija Nivea Visage Young; planuje wsparcie reklamowe

Nivea Polska wprowadza do sprzedaży dwa nowe produkty z serii Nivea Visage Young. Są to krem na noc przeciw wypryskom...

21 lipca 2008

Izabella Rokicka dyrektorem komunikacji i public affairs w Cemeksie

Izabella Rokicka pełni funkcję dyrektora komunikacji i public affairs w Cemex Polska, polskim oddziale firmy produkującej cement, beton towarowy i...

21 lipca 2008

Fiat wprowadził na rynek Fiorino Qube; zabrakło budżetu na reklamę

Fiat Auto Poland rozpoczął w salonach dilerskich sprzedaż nowego modelu Fiorino Qube. Jest to osobowa, pięciomiejscowa wersja zbudowana na bazie...

21 lipca 2008

"Polityka" liderem sprzedaży w maju; spadki w całej grupie

"Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) utrzymuje pozycję numer jeden pod względem sprzedaży egzemplarzowej wśród tygodników opinii. Jednak wszystkie cztery główne tytuły...

21 lipca 2008

Zmienione "Naj" już w cenie 1 zł utrzymuje poziom sprzedaży

Drugi po zmianach numer tygodnika "Naj" (G+J Polska) w cenie 1 zł miał sprzedaż ok. 446 tys. egz., jak informuje...

21 lipca 2008

Cinema City jako pierwsze kupiło odsłuchiwanie reklam w sieci 36,6

Cinema City Poland, polski oddział międzynarodowej sieci kinowej, jest pierwszym reklamodawcą, który wykupił odsłuchiwanie swoich reklam w usłudze Chill Bill...

21 lipca 2008

Agora, Byss i Starlink wspierają Szkołę Mistrzów Fotografii "Gazety"

"Gazeta Wyborcza" (Agora) prowadzi promocję nowego projektu - Szkoły Mistrzów Fotografii "Gazety". Kreację do większości działań przygotował dział promocji "Gazety",...

21 lipca 2008

Karolina Bourgeon-Zielińska client service directorem Great Open House

Karolina Bourgeon-Zielińska awansowała na nowo utworzone stanowisko client service directora w firmie marketing services Great Open House. Pracę w agencji...

21 lipca 2008

AWR "Wprost" przebudowało serwis społecznościowy www.koty.pl

AWR "Wprost" odświeżyło swój serwis społecznościowy www.koty.pl adresowany do właścicieli i miłośników kotów. Według danych od wydawcy przed przebudową serwis...

21 lipca 2008

Coca-Cola wprowadza do portfolio kawy mrożone Illy

Kawa mrożona Illy zastąpi Nescafe Xpress w portfolio Coca-Coli. Nastąpiło to w wyniku decyzji na szczeblu globalnym i podpisania umowy...

21 lipca 2008

Bonnier dywersyfikuje źródła przychodów; uruchamia nowy Pb.pl

Bonnier Business Polska, wydawca portalu Pb.pl związanego z dziennikiem "Puls Biznesu", uruchomił nowy newsletter Pb.pl. Głównym celem jest zwiększenie ruchu...

21 lipca 2008

Dominika Zaporowska przechodzi z Arc do Tequila/Polska

Dominika Zaporowska przechodzi z Arc Worldwide do zespołu Tequila/Polska. Na stanowisku interactive managera zajmie się wsparciem kreatywnym i strategicznym projektów...

21 lipca 2008

Polkomtel promuje markę 36,6 serią specjalnych wakacyjnych akcji

Polkomtel SA postanowił rozreklamować wprowadzoną miesiąc temu markę sieci komórkowej dla młodzieży 36,6 serią nietypowych akcji eventowych. Do końca wakacji...

21 lipca 2008

Grey zatrudnia nowe zespoły kreatywne

Podlegający restrukturyzacji dział kreacji agencji Grey Worldwide Warszawa (o zmianach pisaliśmy w DS "MMP" z 18 lipca br.) powiększył się...

21 lipca 2008

Disney Channel finalizuje rozmowy z platformą N

Disney Channel finalizuje rozmowy na temat dystrybucji z platformą N (ITI Neovision). Stacja może poszerzyć ofertę telewizji dziecięcych N od...

21 lipca 2008

Żywiec prowadzi projekt Heineken Extra Cold Experience

W ramach wizerunkowej akcji Grupa Żywiec promuje sposób serwowania Heineken Extra Cold Experience. Chodzi o unikatową instalację dla barów, dzięki...

21 lipca 2008

Chello Zone i Cyfrowy Polsat prowadzą wspólny projekt eventowy

Platforma Cyfrowy Polsat oraz cztery kanały z portfolio Chello Zone: Zone Europa, Zone Club, Zone Reality i Zone Romantica, prowadzą...

21 lipca 2008

Eurosport i Panasonic będą promować HD w czasie olimpiady

Telewizja Eurosport jest jednmy z oficjalnych nadawców igrzysk olimpijskich Pekin 2008 (w Polsce taki status ma jeszcze TVP). W czasie...

21 lipca 2008

Agnieszka Wąsik-Piecewicz odchodzi ze Starcomu

Agnieszka Wąsik-Piecewicz, media manager w domu mediowym Starcom, rozstaje się z firmą. Jej dalsze plany zawodowe nie są na razie...

21 lipca 2008

Weber Shandwick przystąpił do Związku Firm Public Relations

Nowym członkiem Związku Firm Public Relations (ZFPR) została agencja Weber Shandwick. Jest to już 28. firma w ZFPR. - Wierzymy,...

22 lipca 2008

Logo autorstwa Lowe Activation na Expo 2010

Agencja Lowe Activation wygrała konkurs ofert na projekt logo polskiego udziału w Wystawie Światowej Expo 2010 w Szanghaju. Na przegląd...

22 lipca 2008

ACR uruchamia program afiliacyjny dla Gold Finance

Dom mediowy ACR SA uruchomił dla doradcy finansowego Gold Finance program afiliacyjny. W ramach sieci afiliacyjnej Zanox klient będzie sprzedawał...

22 lipca 2008

Nowa reklama BZ WBK z Johnem Cleese'em powstanie w Warszawie

Bank Zachodni WBK szykuje nową kampanię reklamową z udziałem Johna Cleese'a, brytyjskiego aktora i komika, znanego m.in. z "Latającego Cyrku...

22 lipca 2008

GonnaBe autorem nowych opakowań Piccolo

Agencja reklamowa GonnaBe przygotowała nowe projekty dla marki Piccolo, produktu z portfolio firmy Ambra SA. Zakres prac obejmował stworzenie projektów...

22 lipca 2008

West wykorzystuje narzędzia interaktywne w konkursie dla konsumentów

Agencja interaktywna MobiJoy! przygotowała dla marki papierosów West (Imperial Tobacco) w ramach akcji "Make It Your Summer" pakiet interaktywnych rozwiązań:...

22 lipca 2008

Specjal reklamuje się w związku z Jarmarkiem Św. Dominika

Grupa Żywiec prowadzi outdoorową kampanię piwa Specjal, której motywem przewodnim jest coroczny Jarmark Św. Dominika sponsorowany przez tę markę. Kampania...

22 lipca 2008

Jacek Szczypa key accountem w biurze reklamy "Super Expressu"

Jacek Szczypa dołączył do działu obsługi agencji oraz klientów strategicznych w biurze reklamy "Super Expressu" (Murator SA). Objął stanowisko key...

22 lipca 2008

GoldenSubmarine przygotowuje interaktywną grę dla niemieckiego Shella

Agencja GoldenSubmarine przygotowuje interaktywną grę dla firmy Shell w Niemczech. Scenariusz gry nawiązuje do współpracy między Shellem a zespołem Ferrari...

22 lipca 2008

Tomasz Zieliński będzie zarządzał kreacją Mather Communications i SoHo Square

Tomasz Zieliński od 1 września zostanie nowym dyrektorem kreatywnym agencji reklamowych Mather Communications i SoHo Square. Przechodzi na to stanowisko...

22 lipca 2008

Letnia odsłona kampanii Knorr Nudle wykorzystuje TV, kino i internet

Wystartowała letnia kampania promocyjna marki Knorr Nudle (Unilever Polska) będąca zwieńczeniem trwającej od maja multimedialnej akcji “Przygodożercy". Główną osią działań...

22 lipca 2008

Carlsberg prowadzi kampanię wizerunkową Karmi pt. "Chwile"

Carlsberg Polska prowadzi kampanię wizerunkową marki Karmi pt. "Chwile". Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku marki w kluczowym dla kategorii piwa...

22 lipca 2008

Wyjaśnienie: Touchpoint RC, a nie DDB w przetargu Wideksu

W informacji z wczorajszego serwisu pt. "Widex powierzył obsługę budżetu agencji reklamowej Grey" podaliśmy, że w przetargu startowała agencja reklamowa...

22 lipca 2008

Gniedziejko-Płuciennik PR & sponsorship managerem Royal Unibrew Polska

Iwona Gniedziejko-Płuciennik objęła stanowisko PR & sponsorship managera w firmie Royal Unibrew Polska. Jest to nowe stanowisko w strukturach spółki....

22 lipca 2008

Generali i Orange wprowadzają nowatorskie ubezpieczenie dla podróżnych

Grupa ubezpieczeniowa Generali wraz z PTK Centertel, operatorem sieci komórkowej Orange, przygotowały dla jej użytkowników innowacyjne ubezpieczenie dla podróżnych wyjeżdżających...

22 lipca 2008

Edycja specjalna "Machiny" - "Modne Miasta, Modni Ludzie" w 100-tysięcznym nakładzie

"Modne Miasta, Modni Ludzie" - pod taką nazwą ukazała się w 100-tysięcznym nakładzie edycja specjalna miesięcznika "Machina" (Media Point Group)....

22 lipca 2008

Pascal inwestuje w POS TV w księgarniach

Wydawnictwo Pascal specjalizujące się w wydawnictwach turystycznych (przewodniki, atlasy, mapy i albumy) chce w oryginalny sposób wzmocnić ekspozycję swojej oferty...

22 lipca 2008

Aleksandra Szymańska z "Gali" wypromuje Gdańsk; jej obowiązki przejmie Agnieszka Kozak

Aleksandra Szymańska, dyr. wydawniczy tygodnika "Gala" (G+J Polska), wygrała konkurs na projekt promocji Gdańska - Gdańsk 2016 Europejska Stolica Kultury...

22 lipca 2008

Kampania płynu Fairy z Bieleninikiem ma poprawić udziały marki

Irek Bieleninik, dziennikarz i prezenter telewizyjny (gospodarz m.in. programu "Siłacze" w TVN), jest głównym bohaterem aktualnej kampanii reklamowej płynu do...

22 lipca 2008

MPG przedstawia się jako preferowany dom France Telecom w briefie dla mediów

Dom mediowy MPG przesłał do mediów brief, w którym oprócz prośby o warunki cenowe w przetargu France Telecom przedstawia mediom...

22 lipca 2008

AMP Media rozpoczęła współpracę z Optimusem SA

Agencja interaktywna AMP Media przygotowaniem nowego serwisu WWW dla Optimusa SA rozpoczęła stałą współpracę z tym klientem. Optimus wybrał AMP...

22 lipca 2008

Męski i damski striptiz w letnich reklamach Tele2 Polska

Operator telekomunikacyjny Tele2 Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje usługi szerokopasmowego internetu, przede wszystkim zwracając uwagę odbiorców na...

22 lipca 2008

Witold Laskowski pokieruje zmianami w ITV

Witold Laskowski został prezesem zarządu grupy medialnej Telestar, do której należy telewizja interaktywna ITV. Laskowski do lipca 2006 r. był...

22 lipca 2008

Krzysztof Ziemiec ma wrócić do TVP

Krzysztof Ziemiec, do niedawna prowadzący "Puls raport" w Telewizji Puls, ma przejść do Telewizji Polskiej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Ziemiec od...

22 lipca 2008

TVN Warszawa będzie dostępny w dwóch największych sieciach kablowych w stolicy

Kanał TVN Warszawa, nad uruchomieniem którego pracuje Grupa TVN, w chwili debiutu będzie dostępny w największych sieciach kablowych w stolicy...

22 lipca 2008

Katarzyna Kowalewska dyrektorem marketingu TV Puls

Katarzyna Kowalewska, dotychczasowy marketing manager, awansowała na stanowisko dyrektora marketingu Telewizji Puls. Do tej pory współpracowała z Piotrem Wałęskim, który...