M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 lipca 2008

SMB protestuje przeciw nagłym podwyżkom Poczty Polskiej

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) oskarżyło Pocztę Polską o stosowanie praktyk monopolistycznych. W liście do Urzędu Komunikacji Elektronicznej Ministerstwa Infrastruktury zarzuciło...

23 lipca 2008

Atrakcyjny odbiorca infoscreenów

Pasażerowie metra w wieku 17-35 lat najchętniej oglądają TVN i czytają dziennik "Metro", mają wykształcenie wyższe, a ich miesięczne dochody...

23 lipca 2008

Agnieszka Wąsik-Piecewicz senior media managerem w MediaOn

Od sierpnia Agnieszka Wąsik-Piecewicz dołączy do zespołu domu mediowego MediaOn jako senior media manager. To nowe stanowisko w firmie. Przez...

23 lipca 2008

DHL Express rozpoczęło nową kampanię reklamową swoich usług

Pod hasłem "Wysyłaj z przyjemnością. Send with pleasure" wystartowała kampania reklamowa ogólnopolskiej sieci DHL Servicepoint. Po raz pierwszy reklamy DHL...

23 lipca 2008

GP Batteries partnerem filmu "WALL-E"

Przy okazji premiery najnowszego filmu animowanego studia Disney/Pixar - "WALL-E" - GP Batteries, oficjalny partner filmu, rozpoczyna działania promocyjne. GP...

23 lipca 2008

Jacek Szkurłata będzie prezesem zarządu Grupy Kolastyna

Od początku września br. stanowisko prezesa zarządu Grupy Kolastyna obejmie Jacek Szkurłata. Zastąpi na tym stanowisku Andrzeja Grzegorzewskiego, który jest...

23 lipca 2008

DPG rozpoczyna współpracę z Ad Meritum

Direct Publishing Group (DPG), wydawca custom publishing, rozpoczyna współpracę z Ad Meritum, domem sprzedaży należącym do grupy CR Media. Podstawowymi...

23 lipca 2008

W I półroczu wartość sponsoringu sportu w TV wyniosła 790 mln zł

Firma Pentagon Research oszacowała, że łączna wartość ekspozycji sponsorów sportu w I półroczu 2008 r. w telewizji wyniosła 790 mln...

23 lipca 2008

"Logo" uruchomiło własny serwis internetowy

Miesięcznik dla mężczyzn "Logo" (Agora SA) uruchomił nowy serwis internetowy Logo24.pl. Do tej pory "Logo" nie miało własnej domeny. Jego...

23 lipca 2008

Onet.pl uruchomił serwis wycieczkowy online

Onet.pl uruchomił system rezerwacji i zakupu wycieczek online. Strona powstała we współpracy z portalem Wakacje.pl, internetowym serwisem turystycznym. Szczegóły współpracy...

23 lipca 2008

Magdalena Jędrzejczak brand managerem marki Hellena w Jutrzence

Magdalena Jędrzejczak została nowym brand managerem marki Hellena w Jutrzence SA. To efekt reorganizacji struktur wewnętrznych holdingu. W DS "MMP"...

23 lipca 2008

On Board PR kontynuuje projekt dla NSZZ "Solidarność"

On Board PR prowadzi dla NSZZ "Solidarność" program PR na rzecz wzrostu płac w sektorze ochrony. Realizacja projektu potrwa do...

23 lipca 2008

Salt & Pepper przygotowała kampanię promocyjną dla Telepizzy

Agencja reklamowa Salt & Pepper opracowała kolejną kampanię promocyjną dla Telepizzy pod hasłem "Colatem tutaniej wychodzi". Celem akcji jest zachęcenie...

23 lipca 2008

LPP przygotowuje jesienną kampanię dla marki odzieży Reserved

Spółka LPP przygotowuje się do wizerunkowej kampanii odzieży marki Reserved. Akcja reklamowa ma ruszyć w październiku br. i będzie promowała...

23 lipca 2008

MySpace wchodzi do Polski, Izabela Pasterz odpowiada za kontent i marketing

Jeden z największych na świecie serwisów społecznościowych MySpace wchodzi do Polski. Już ruszyła polskojęzyczna strona, a finalna wersja serwisu w...

23 lipca 2008

Hellena wchodzi w segment wód mineralnych, pracuje nad nową strategią i wybiera nową agencję

Firma Hellena przejęta w ub.r. przez Grupę Jutrzenka, producent napojów gazowanych (oranżady) i niegazowanych, wchodzi w nową kategorię wód mineralnych...

23 lipca 2008

"Rzeczpospolita" promuje swoje niedzielne wydanie online

"Rzeczpospolita" (Presspublica) promuje swoje niedzielne wydanie online. Teksty do niego przygotowywane są specjalnie przez redakcję dziennika. Mają lżejszy charakter. Na...

23 lipca 2008

Edipresse reklamuje 300. numer "Vivy!"

Edipresse Polska będzie promowało 300. numer dwutygodnika "Viva!". To wydanie magazynu będzie miało łączny nakład 480 tys. egz. i będzie...

23 lipca 2008

Intersport planuje 15-proc. udział marek własnych w asortymencie

Sieć sklepów Intersport planuje, że w Polsce udział marek własnych w asortymencie osiągnie docelowo 15 proc. Detalista od stycznia 2006...

23 lipca 2008

Agora kupiła serwis Polygamia.pl

Serwis Polygamia.pl, poświęcony konsolom i grom wideo (oglądalność serwisu to 60 tys. użytkowników miesięcznie), dołączył do serwisów rozrywkowych Agory. Polygamia.pl...

23 lipca 2008

Vanish Oxi Action Intelligence debiutuje w Polsce intensywną kampanią

Vanish Oxi Action Intelligence, nowy odplamiacz firmy Reckitt Benckiser, z systemem inteligentnego wyszukiwania plam wchodzi na polski rynek. Wprowadzeniu produktu...

23 lipca 2008

Initiative rozważa wystąpienie na drogę prawną przeciw MPG, grupa TP bada sprawę; MPG oświadcza

Initiative Warszawa może podjąć kroki prawne przeciwko MPG, konkurentowi w przetargu grupy TP, w związku z briefem zawierającym niepochlebne opinie...

23 lipca 2008

US Pharmacia reklamuje Ibuprom w oparciu o nową strategię

Pod hasłem "Dla niepokonanych" rozpoczyna się w lipcu nowa kampania marki Ibuprom (US Pharmacia). Strategia komunikacji oraz reklama telewizyjna zostały...

23 lipca 2008

ATW Communications dla marki Odzieżowe Pole

ATW Communications rozpoczyna współpracę z marką Odzieżowe Pole. Zadaniem agencji będzie obsługa PR pierwszej ekologicznej kolekcji Eko Ego przygotowanej przez...

23 lipca 2008

"Metro" organizatorem akcji "Rower na Festiwal"

"Metro" rozpoczęło akcję pod hasłem “Rower na Festiwal". Gazeta wydawana przez Agorę SA uruchomiła Wypożyczalnie Rowerów w ramach wrocławskiego Międzynarodowego...

23 lipca 2008

Tok FM rusza z konkursem promującym Expo 2008

Na antenie Radia Tok FM rozpoczął się konkurs zorganizowany wraz z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), sponsorem konkursu. Jest pierwszym...

24 lipca 2008

Grażyna Skarżyńska, dyrektor działu strategii, odchodzi z BBDO

Po ośmiu latach pracy z BBDO Warszawa odchodzi Grażyna Skarżyńska, dyrektor działu strategii. Na razie nie wiadomo, kto będzie zarządzał...

24 lipca 2008

Dwa nowe serwisy w sieci reklamowej Budownictwoonline

Tematyczna sieć reklamowa Budownictwoonline zarządzana przez dom mediowy Cormedia rozpoczęła współpracę z dwoma nowymi serwisami internetowymi - Dom.Money.pl i Taniachata.pl....

24 lipca 2008

Katarzyna Borucka corporate identity, public affairs and communications managerem w Coca-Cola Poland Services

Z połową lipca Katarzyna Borucka, dotychczas public affairs and communications manager w Coca-Cola Poland Services, objęła stanowisko corporate identity, public...

24 lipca 2008

Agora przygotowuje kampanię zmienionego "Metra"

Na początku sierpnia br. ruszy kampania reklamowa bezpłatnego dziennika "Metro" (Agora SA). Jej celem będzie promocja odświeżonego dziennika. Kreację wydawnictwo...

24 lipca 2008

MySpace stawia na kulturę i rozrywkę - w Polsce liczy na kilka milionów użytkowników

Jak informowaliśmy we wczorajszym DS "MMP", jeden z największych na świecie serwisów społecznościowych MySpace należący do Fox Interactive Media (News...

24 lipca 2008

"Studio S-13" nie zniknie z Programu I Polskiego Radia

"Studio S-13" nie zniknie z Programu I Polskiego Radia, a zmiany godzin rozgrywek piłkarskich Ekstraklasy nie oznaczają jego likwidacji. Takie...

24 lipca 2008

Sieć JWT zainteresowana przejęciem OS3 Multimedia

Sieć JWT jest zainteresowana przejęciem agencji interaktywnej OS3 Multimedia - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych wiadomości z menedżerami polskiej agencji...

24 lipca 2008

Onet wprowadza behawioralne targetowanie reklam

Onet.pl wdraża system targetowania behawioralnego reklam. Właśnie ruszają pierwsze testowe kampanie dla klientów reprezentujących takie branże, jak: motoryzacja, finanse, telekomunikacja...

24 lipca 2008

G+J reorganizuje personalnie pion wydawniczy

Wydawnictwo G+J Polska wprowadza zmiany w składzie personalnym pionu wydawniczego. Z wydawnictwem rozstają się Małgorzata Jarosz, ostatnio dyrektor wydawniczy "Claudii",...

24 lipca 2008

Kolejne wydania "Skarbu Kibica" poszerzają markę "Przeglądu Sportowego" i "Tempa"

Pod logo "Przeglądu Sportowego" i "Tempa" jego wydania magazynowego (Axel Springer Polska) ukażą się kolejne edycje poszerzającego markę tego dziennika...

24 lipca 2008

Leszek Wolany analitykiem SEO w Infinity Group

Leszek Wolany objął stanowisko analityka SEO (pozycjonowanie stron WWW w internecie) w Infinity Group. To nowe stanowisko w agencji. Jego...

24 lipca 2008

Superstacja pracuje nad politycznym reality show

Superstacja przygotowuje reality show "Idol polityczny". Program wzmocni jesienną ofertę kanału. Będzie nadawany od września - raz w tygodniu. Program...

24 lipca 2008

Lavazza w wersji z "królewskimi" łyżeczkami

Edycja kawy Lavazza Qualita Oro z parą łyżeczek z królewskimi motywami weszła do sprzedaży w wybranych hipermarketach, delikatesach i sklepach...

24 lipca 2008

Mario Giagnoni dyrektorem generalnym Iveco Poland

Mario Giagnoni jest nowym dyrektorem generalnym Iveco Poland, producenta samochodów dostawczych i ciężarowych. Zastąpił Marcella Filotico, który odszedł z firmy....

24 lipca 2008

TV4 wzmacnia pasmo popołudniowe amerykańskim show "Być jak ona"

Stacja TV4 (Polskie Media) w połowie sierpnia wprowadzi do ramówki program "Być jak ona" ("Style Her Famous"). Jest to amerykańska...

24 lipca 2008

Bartek Kozłowski, dyrektor kreatywny Eskadra Marketing Services, rozstał się z firmą

Bartek Kozłowski, dyrektor kreatywny Eskadra Marketing Services, wczoraj decyzją zarządu rozstał się z firmą. Za kreację agencji będzie odpowiedzialny bezpośrednio...

24 lipca 2008

KBC Lease uruchamia spółkę zajmującą się full service leasingiem pojazdów

Należąca do grupy KBC spółka KBC Lease rozszerza działalność na polskim rynku. Utworzona w jej ramach spółka KBC Autolease Polska...

24 lipca 2008

GroupM ma wkrótce uruchomić strukturę kontentową

GroupM ma wkrótce powołać strukturę branded content, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Plany jej wprowadzenia przedstawiał już wstępnie Tomasz Englert, CEO GroupM,...

24 lipca 2008

BOŚ promuje nowe kredyty za pomocą broszur

Bank Ochrony Środowiska (BOŚ) wprowadził do oferty produkt poświęcony realizatorom umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym. Polega on na finansowaniu realizacji i...

24 lipca 2008

Morizon.pl chce wejść do pierwszej trójki serwisów nieruchomościowych

Start Morizon.pl, nowego portalu nieruchomościowego, przewidziany jest na wrzesień br. Już funkcjonuje jego wersja testowa, dzięki której można obejrzeć ponad...

24 lipca 2008

TVN i Polsat złożyły wnioski o dostęp do pierwszego multipleksu telewizji cyfrowej

Telewizje TVN i Polsat złożyły wnioski o dostęp do pierwszego multipleksu telewizji cyfrowej. TVP taki wniosek złożyła już w czerwcu....

24 lipca 2008

EMLab debiutuje na New Connect, spółka zapowiada akwizycję

Agencja experiential marketingu EMLab zadebiutuje dziś na rynku New Connect. W ofercie prywatnej z maja br. spółka pozyskała 4 mln...

24 lipca 2008

Gemius SA: coraz więcej Polaków robi zakupy przez internet

Firma badawcza Gemius SA przygotowała raport "E-commerce w Polsce". Poprzedziła go czwarta edycja badania na temat zakupów za pośrednictwem internetu...

24 lipca 2008

"Władca Pierścieni" w postaci audiobooków z logo "Focusa"

G+J Polska pod logo miesięcznika "Focus" w ostatni dzień lipca wprowadzi do sprzedaży trylogię "Władca Pierścieni" J.R.R. Tolkiena na płytach...