M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

25 sierpnia 2008

Tyskie i Tribal DDB dziękują medalistom z Pekinu

Na zakończenie igrzysk olimpijskich Pekin 2008 sponsor polskiej reprezentacji olimpijskiej Kompania Piwowarska, producent piwa Tyskie, przygotował nowy specjalny serwis internetowy....

25 sierpnia 2008

ATM produkuje dla TVP2 II edycję show "Fort Boyard"

ATM Grupa produkuje obecnie II edycję show rozrywkowego z elementami teleturnieju "Fort Boyard". Pierwsza seria ma być lokomotywą jesiennej ramówki...

25 sierpnia 2008

Mokate wykorzysta w reklamach włoskiego piosenkarza Drupiego

Producent kawy Mokate rozpocznie we wrześniu br. kampanię reklamową Mokate Cappuccino, w której główną gwiazdą będzie włoski piosenkarz Drupi. W...

25 sierpnia 2008

Against Gravity wspiera marketing filmów dokumentalnych

Firma Against Gravity, dystrybutor filmów dokumentalnych, współtworzy projekt Doc Alliance, którego celem jest wspieranie od strony dystrybucyjnej i marketingowej ambitnych...

25 sierpnia 2008

Bacardi-Martini promuje Grey Goose z Bombay Sapphire

Bacardi-Martini Polska przeprowadzi kampanię promocyjną ginu Bombay Sapphire i wódki Grey Goose. Projekt ma na celu zachęcenie do zakupu obu...

26 sierpnia 2008

Haribo inwestuje w jesienny projekt wsparcia komunikacyjnego

Haribo rozpoczęło realizację jesiennej kampanii reklamowej marki gum Maoam opartej na nowym, tanecznym spocie "Maoam breakdance". Koncepcja filmu utrzymanego w...

26 sierpnia 2008

TBWA przygotowała animowane spoty dla Axa Ubezpieczenia

Agencja reklamowa TBWA przygotowała kampanię telewizyjną dla Axa Ubezpieczenia. Jej celem jest przekonanie kierowców do zakupu ubezpieczenia i motywowanie potencjalnych...

26 sierpnia 2008

Marek Kondrat wygłasza orędzie do narodu w nowej kampanii ING

Aktor Marek Kondrat, którego wizerunek wykorzystuje w reklamach Grupa ING, w najnowszej kampanii ING Banku Śląskiego promującej lokaty oszczędnościowe wcielił...

26 sierpnia 2008

Era i Orange wspólnie reklamują iPhone'a

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej Era, i PTK Centertel (sieć Orange) z okazji wprowadzenia do sprzedaży nowego telefonu firmy...

26 sierpnia 2008

Danone wprowadza słony wariant marki Danio

Firma Danone wprowadziła na rynek nowy wariant marki Danio - Danio z warzywami. Debiutowi towarzyszy kampania reklamowa informująca o tym,...

26 sierpnia 2008

Avon planuje wsparcie nowych zapachów U by Ungaro

Avon Cosmetics Polska będzie reklamować nową linię zapachów sygnowanych przez dom mody Emanuel Ungaro. Adaptację reklamy przygotuje agencja SoHo Square....

26 sierpnia 2008

Gadu-Gadu promuje konkurs Gadu-Dyktando

Gadu-Gadu angażuje się po raz drugi w promocję języka polskiego, organizując kolejną edycję konkursu Gadu-Dyktando. Za przygotowanie i odczytanie tekstu...

26 sierpnia 2008

Monika Mielczarczyk, client service director, rozstała się z Change

Monika Mielczarczyk, client service director agencji reklamowej Change Communications, odeszła z firmy. Mielczarczyk była związana z Change Communications (wcześniej DougFaberFamily)...

26 sierpnia 2008

Anna Roman oraz Maciej Tymoteusz Pazdan w dziale strategii TBWA

Anna Roman objęła w dziale strategii agencji reklamowej TBWA stanowisko strategic plannera. Ma ośmioletnie doświadczenie w dziedzinie badań jakościowych oraz...

26 sierpnia 2008

Michał Czaja new business managerem w GoldenSubmarine

Michał Czaja objął stanowisko new business managera w agencji interaktywnej GoldenSubmarine. Zastąpił na tym stanowisku Pawła Sosnowskiego, który rozstał się...

26 sierpnia 2008

Innovations zatrudnia plannerów; współpracuje z Metropolis

Do zespołu domu mediowego Innovations przejdzie dwóch plannerów z SPC House of Media, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marek Lichoń i Przemysław...

26 sierpnia 2008

Monika Olszewska media managerem w MEC

Do zespołu domu mediowego Mediaedge:cia dołączyła Monika Olszewska. Objęła stanowisko media managera i odpowiada za koordynację kampanii prasowych. Przejęła również...

26 sierpnia 2008

Według AGB igrzyska w Pekinie śledziło w TVP średnio 1,3 mln widzów

Według AGB Nielsen Media Research średnia oglądalność igrzysk olimpijskich Pekin 2008 (wraz z ceremoniami otwarcia i zamknięcia) na głównych antenach,...

26 sierpnia 2008

Rutinoscorbin sponsorem wyprawy polskich himalaistów

Marka leku OTC Rutinoscorbin z portfolio koncernu GSK jest sponsorem wyprawy polskich himalaistów na szczyt Trango w Himalajach. W wyprawie...

26 sierpnia 2008

Kucharek inwestuje w zmianę designu opakowań

Prymat zainwestował w zmianę opakowań wszystkich produktów sprzedawanych pod marką Kucharek. Dzięki tym zmianom opakowania mają być bardziej spójne z...

26 sierpnia 2008

Newsweek.pl będzie portalem z funkcjami multimedialnymi

Zmieniony portal Newsweek.pl (Axel Springer Polska) wystartuje w połowie października br. Wcześniej, od początku września br., o czym informowaliśmy w...

26 sierpnia 2008

Trampki Converse sygnowane Kurt Cobain już w Polsce

AmerSport wprowadza na polski rynek trampki Converse, które odwołują się do osobowości Kurta Cobaina, legendarnego lidera Nirvany. Converse często sięga...

26 sierpnia 2008

Coca-Cola wprowadza napoje Cappy Junior

Coca-Cola Poland Services rozszerza gamę produktów Cappy o napoje Cappy Junior. Są to niegazowane napoje wyprodukowane na bazie naturalnych soków...

26 sierpnia 2008

P&G rusza ze wsparciem nowego zapachu Tom Tailor

Procter & Gamble Prestige Products (P&G) rusza z kampanią reklamową najnowszego wariantu zapachowego Tom Tailor Ocean. W ramach promocji wykorzystane...

26 sierpnia 2008

Men at Work i John Cleese dla BZ WBK; druga odsłona kampanii kredytu gotówkowego

Agencja reklamowa Men at Work przygotowała drugą odsłonę reklam kredytu gotówkowego BZ WBK z udziałem Johna Cleese'a. Tym razem słynny...

26 sierpnia 2008

Według Infomuzyka.pl częściej słuchamy muzyki z komputera niż w radiu

Jak wynika z raportu "Preferencje muzyczne internautów" przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie serwisu Infomuzyka.pl (Agora), częściej słuchamy...

26 sierpnia 2008

Eska podnosi cennik na wybranych rynkach lokalnych

Z początkiem września br. Time SA zmienia cennik dla Radia Eska na poszczególnych rynkach lokalnych - we Wrocławiu, w Poznaniu,...

27 sierpnia 2008

Carlsberg obniża cenę Harnasia, swojej największej marki piwa

Carlsberg Polska zdecydował się obniżyć cenę sugerowaną piwa Harnaś, swojej największej marki w portfolio, do 1,99 zł za butelkę 0,5...

27 sierpnia 2008

Michelin Polska rozszerza współpracę z Feedback/Hill & Knowlton

Michelin Polska, producent opon samochodowych, rozszerza współpracę z agencją public relations Feedback/Hill & Knowlton. Od 12 lat firmy współpracowały ze...

27 sierpnia 2008

Wasa wprowadzi wafle ryżowe

We wrześniu br. Wasa Barilla Poland Sp. z o.o. wprowadzi na rynek nowy produkt pod swoją marką - wafle ryżowe....

27 sierpnia 2008

Tequila zadba o urodzinową imprezę Tyskiego

Agencja marketingu zintegrowanego Tequila/Polska przygotowuje kolejną cykliczną imprezę dla marki Tyskie (Kompania Piwowarska) pt. "Tyskie urodziny". 12-14 września w chorzowskim...

27 sierpnia 2008

Czterech nowych konsultantów w On Board PR

Czterech nowych konsultantów dołączyło do zespołu agencji doradztwa public relations On Board PR. Agata Chróścicka, szef biura prasowego On Board...

27 sierpnia 2008

PPP Marketing debiutuje na rynku marketingu bezpośredniego

PPP Marketing Sp. z o.o. to polski oddział niemieckiej agencji Plus Punkt Marketing AG specjalizującej się w usługach marketingu bezpośredniego....

27 sierpnia 2008

"Party" już jest zyskowne; we wrześniu ruszy urodzinowa kampania

Magazyn "Party" wydawany przez Edipresse Polska po niecałym roku jest zyskowny. Jak powiedziała Alicja Modzelewska, dyr. zarządzająca spółki, dwutygodnik osiągnął...

27 sierpnia 2008

Karolina Czarnota i Monika Kamińska w kreacji Publicis

Zmienił się skład zespołu kreacji agencji reklamowej Publicis. Miejsce Aldony Mazur, art directora, i Joanny Krysińskiej, które przeszły do Leo...

27 sierpnia 2008

Mariusz Kozioł przechodzi z Time do Optimum Media OMD

Mariusz Kozioł, senior media planner w Grupie Radiowej "Time", wkrótce rozpocznie pracę w domu mediowym Optimum Media OMD. Według naszych...

27 sierpnia 2008

EasyGo.pl liczy, że z rezerwacji biletów lotniczych uzyska w br. 1,5 mln zł

Portal turystyczny EasyGo.pl uruchamia rezerwację biletów lotniczych w 425 liniach rejsowych oraz w 90 tanich liniach lotniczych, tzw. low cost...

27 sierpnia 2008

Alicja Jelec awansuje na business planning managera w Coca-Coli

Alicja Jelec, dotychczasowy analityk ds. planowania i badań marketingowych w Coca-Cola Poland Services, awansowała na stanowisko business planning managera. W...

27 sierpnia 2008

Piotr Sucharski przejmie zarządzanie PZ Cussons

Piotr Sucharski zostanie dyrektorem generalnym PZ Cussons. Zastąpi na tym stanowisku Stephena Murphy'ego, który zrezygnował z pełnienia tej funkcji. Polskim...

27 sierpnia 2008

Osiem firm przystąpiło do grupy E-commerce w SMB

Do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego przystąpili gracze rynku handlu online: Agito, Allegro.pl (QXL), eBay, Empik, Fly.pl, Google, Merlin.pl oraz Wakacje.pl. Podmioty...

27 sierpnia 2008

TV Puls zmienia wizualizację i ramówkę; w planach dwa kanały tematyczne

TV Puls od września będzie mieć nową ramówkę. Po rezygnacji z pasma informacyjnego w lipcu br. kanał stawia teraz na...

27 sierpnia 2008

At Media rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego w E! Entertainment

Od września dom sprzedaży At Media rozpocznie sprzedaż czasu w kanale E! Entertainment. O tym, że stacja będzie obsługiwana przez...

27 sierpnia 2008

Play: Dobrzyński wiceszefem marketingu, Hensler nie odchodzi

P4, operator sieci komórkowej Play, potwierdził oficjalnie, że Bartosz Dobrzyński, były szef marketingu Orange (dyrektor pionu marketingu telefonii komórkowej w...

27 sierpnia 2008

Maspex reklamuje w telewizji nową promocję Kubusia

Agencja Saatchi & Saatchi Poland przygotowała spot informujący o nowej promocji marki Kubuś należącej do grupy Maspex Wadowice. W aktualnej...

27 sierpnia 2008

Michał Jaskulski marketing managerem Eurozetu

Michał Jaskulski awansował na nowo utworzone stanowisko marketing managera w grupie Eurozet. Podlega bezpośrednio dyrektorowi sprzedaży i marketingu Eurozetu Jaromirowi...

27 sierpnia 2008

Rekordowy udział cennika we wrześniowej sprzedaży TVP

Biuro Reklamy TVP sprzedało 82 proc. wrześniowych zasobów reklamowych w cenniku. To najwyższy udział w sprzedaży cennikowej od początku roku....

28 sierpnia 2008

Philipiak Polska ruszył z kampanią wizerunkową

Ruszył pierwszy etap ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej grupy Philipiak Polska (firma sprzedaży bezpośredniej), mającej w swoim portfolio marki: Philipiak, Kallman, Charetti,...

28 sierpnia 2008

Ewaryst Fedorowicz ledwie po miesiącu przestał być szefem 4Frame

Ewaryst Fedorowicz nie pełni już funkcji dyrektora generalnego w firmie marketing services 4Frame. Rozstał się z agencją, jednak powody tej...

28 sierpnia 2008

RMF Classic rusza z jesienną ramówką

W jesiennej ramówce RMF Classic (Broker FM) znajdzie się program "Cały ten film" poświęcony kulisom produkcji filmowej. Cykl obejmuje dziesięć...

28 sierpnia 2008

Andrzej Pągowski i TimeCode przygotowali spoty wizerunkowe Discovery Historia

Dom produkcyjny TimeCode we współpracy z Andrzejem Pągowskim, plastykiem, jednocześnie dyr. kreatywnym i właścicielem agencji Studio P Andrzeja Pągowskiego, zrealizował...