M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 maja 2001

RUSZYŁA NOWA KAMPANIA INTERII

Interia.pl zamierza rozszerzyć swój wizerunek oraz promować serwisy informacyjne. 14 maja pod hasłem "Najlepszy w szczególe - najciekawszy w ogóle"...

15 maja 2001

BIG BROTHER KOŚCIĄ NIEZGODY MIĘDZY CYFRĄ PLUS A KRRITV

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpatrzy na dzisiejszym (15.05 br.) posiedzeniu zasadność i zgodność z koncesją zastąpienia 24-godzinną relacją na...

15 maja 2001

CORPORATE PROFILES DDB ZAADAPTUJE REKLAMĘ NISSANA

Agencja reklamowa Corporate Profiles DDB zajęła się adaptacją na polski rynek kreacji kampanii reklamowej samochodu Nissan Almera Sedan. Kinga Ossowska,...

15 maja 2001

BRANŻOWY MAGAZYN ANTALIS POLAND - "TEXT & COVER"

Antalis Poland (dawny Nitech) ma własne pismo - kwartalnik "Text & Cover" przedstawiający możliwości korzystania z papieru. Pierwszy, promocyjny numer...

16 maja 2001

"NICOLE" BAUERA DLA MŁODYCH KOBIET DEBIUTUJE ZA TYDZIEŃ

"Nicole" - taki tytuł będzie nosił najnowszy magazyn Wydawnictwa H. Bauer. Zadebiutuje za tydzień, w środę 23 maja br., w...

16 maja 2001

KRRITV UZNAŁA, ŻE CYFRA PLUS ŁAMIE WARUNKI KONCESJI

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) uznała, że platforma cyfrowa Cyfra Plus łamie prawo, nadając w programie Canal Plus Żółty...

16 maja 2001

ANNA LEWICKA NOWYM NACZELNYM "ŚWIATA KOBIETY"

Anna Lewicka została redaktor naczelną dwutygodnika "Świat Kobiety" Wydawnictwa H. Bauer. Zastąpiła na tym stanowisku Ewę Czaczkowską, która rozstała się...

16 maja 2001

GRUPA STROER DOKONUJE KOLEJNYCH AKWIZYCJI

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Stroer dokonała, według niepotwierdzonych informacji, kolejnych akwizycji na rynku tego medium. Nieoficjalne źródła podają, że niemiecki...

16 maja 2001

BYLI PRACOWNICY BURSON-MARSTELLER ZAKŁADAJĄ WŁASNE FIRMY

Maciej Gajewski i Hanna Dymek, byli menedżerowie sieciowej agencji PR Burson-Marsteller (BM), która wycofała się z Polski pod koniec kwietnia...

16 maja 2001

BRANŻA REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ PRZECIWKO POLITYKOM

Szefowie największych w Polsce firm reklamy zewnętrznej działający pod auspicjami Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zamierzają podjąć wspólne kroki mające...

17 maja 2001

OFERTA RMF FM MOŻE ROZPOCZĄĆ WOJNĘ RABATOWĄ

RMF FM za pośrednictwem Brokera FM zadeklarowało reklamodawcom gwarantowane koszty dotarcia do danej grupy docelowej. Jak twierdzi konkurencja, może to...

17 maja 2001

DRUGA EDYCJA "BIG BROTHER" NAJPRAWDOPODOBNIEJ JUŻ JESIENIĄ BR.

Druga edycja programu reality show "Big Brother" pojawi się najprawdopodobniej w jesiennej ramówce stacji telewizyjnej TVN. Rozważane są dwa warianty...

17 maja 2001

NESTLE POLSKA WPROWADZA NA RYNEK NOWY PRODUKT

Nestle Polska rozpoczęła kampanię reklamową swojego nowego produktu Nescafe Espresso. Jego sprzedaż wspierana jest intensywną kampanią reklamową w telewizji, która...

17 maja 2001

NOWY WIZERUNEK SERWISU INTERNETOWEGO "MACHINY"

"Machina" wprowadziła zmiany w swoim serwisie internetowym machina.onet.pl. Serwis ma nowy, bardziej przejrzysty, atrakcyjny dla oka layout. Zmieniła się prezentacja...

17 maja 2001

PIOTR MOTYKA DOŁĄCZYŁ DO AGENCJI EVENT PUBLIC RELATIONS

Piotr Motyka został dyrektorem ds. strategii i rozwoju w agencji Event Public Relations. Wcześniej pracował w agencji marketingu sportowego Go...

17 maja 2001

GRUPA 4MEDIA ROZSTAJE SIĘ Z NAZWĄ CHEMISKÓR

Chemiskór SA doczekał się prawnej zmiany na 4Media SA. Oczekiwania spółki, by sąd zarejestrował nową nazwę, trwały cztery miesiące. Zmiana...

17 maja 2001

RUSZYŁA KAMPANIA REKLAMOWA ŁÓDZKIEGO RADIA TKM FM

Łódzkie radio TKM FM, należące do spółki TKM FM, , rozpoczęło lokalną kampanię reklamową. Głównym jej założeniem jest umocnienie pozycji...

18 maja 2001

INTERNETOWY "NEXT" I PROJEKT EKONOMICZNY W BAUERZE

Wydawnictwo H. Bauer przygotowuje co najmniej dwa kolejne projekty. Są to magazyn "Next", którego kluczowym tematem będzie Internet, oraz pismo...

18 maja 2001

ZMIANY W RAMÓWCE CYFRY PLUS W REAKCJI NA ZARZUTY KRRiTV

Platforma cyfrowa Cyfra Plus przeniesie nadawanie całodobowej transmisji programu "Big Brother" z kanału Canal Plus Żółty na kanał Canal Plus...

18 maja 2001

NOVARTIS WSPIERA SPRZEDAŻ LEKU NA ŻYLAKI

Novartis zdecydował się na przeprowadzenie kampanii produktowo-wizerunkowej Venorutonu, leku na żylaki. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki, odświeżenie wizerunku (nowe...

18 maja 2001

BRANŻA REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ CHCE OBNIŻKI CZYNSZÓW

Członkowie rady Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) debatują nad podjęciem wspólnych działań, których celem będzie renegocjacja i obniżka stawek czynszów,...

18 maja 2001

HOT DOGI W MENU McDONALD'SA

W restauracjach McDonald's są już dostępne hot dogi (bułka z parówką przyprawiona ketchupem i musztardą). Na klientów czekają pojedyncze hot...

21 maja 2001

EURO RSCG KUPIŁA UDZIAŁY W AGENCJACH DIALOG I MARKETING HOUSE

Agencja reklamowa Euro RSCG zakupiła udziały większościowe w dwóch spółkach z Grupy Galicja - Dialog Galicja i Marketing House. Jest...

21 maja 2001

POSTERSCOPE PRZEJĄŁ BROKERA REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ LORD MEDIA

Sfinalizowane zostały ostateczne rozmowy na temat sprzedaży brokera reklamy zewnętrznej Lord Media SA brytyjskiej spółce Posterscope Worldwide (PW). Brytyjczycy stanowią...

21 maja 2001

SIEĆ POLIGRAFICZNA MULTICOPY ZAINWESTUJE W POLSCE 9 MLN DOL.

Firma Multicopy, sieć punktów poligraficznych, zainwestuje w Polsce 9 mln dol. W Warszawie otworzyła właśnie pierwsze swoje centrum druku cyfrowego....

21 maja 2001

SAR WYBRAŁ AGENCJĘ DO OBSŁUGI TEGOROCZNEGO EFFIE AWARDS

Sp!n Communications, agencja public relations należąca do grupy NoS/BBDO Warszawa, będzie obsługiwać tegoroczną, drugą edycję konkursu skuteczności reklamy Effie Awards...

21 maja 2001

KAMPANIA PIWA WARKA NA AIRBOARDACH

Grupa Żywiec jako pierwszy reklamodawca zdecydowała się na przeprowadzenie kampanii reklamowej na nowym typie nośnika reklamy zewnętrznej o nazwie airboard....

21 maja 2001

TVP I CANAL+ PODPISAŁY UMOWĘ NA RELACJE Z POLSKIEJ EKSTRAKLASY

Kodowana telewizja Canal Plus i TVP podpisały umowę, w ramach której TVP SA pozyskała prawo do pokazywania skrótów z rozgrywek...

22 maja 2001

RMF FM LIDEREM SŁUCHALNOŚCI WEDŁUG ANALIZ RADIO TRACK

Z najnowszych badań Radio Track wynika, że najlepsze wyniki słuchalności wśród stacji radiowych w zasięgu dziennym osiągnęło RMF FM (23,53...

22 maja 2001

ARC RYNEK I OPINIA WPROWADZA NOWY PODUKT DO BADAŃ INTERNETU

Agencja badania rynku ARC Rynek i Opinia wprowadziła nowy typ badania Internetu o nazwie epanel.pl. Za odpowiedzi na ankiety zamieszone...

22 maja 2001

STEPHANE RAUBER ZOSTAŁ SZEFEM SPRZEDAŻY STROER POLSKA

Stephane Rauber objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w firmie reklamy zewnętrznej Stroer Polska (SP). Jest absolwentem paryskiej szkoły...

22 maja 2001

MARKI DUPONTE W AGENCJI MS MEDIA METROPOLIS

Agencja reklamowa MS Media Metropolis wygrała przetarg na kompleksową obsługę komunikacyjną producenta kołder firmy Duponte (dwie marki - Hollofil i...

22 maja 2001

VIDEOWALL POLSKA TWORZY DZIAŁ MARKETINGU

W nowo utworzonym dziale marketingu firmy reklamy zewnętrznej Videowall Polska (VP) dyrektorem marketingu został Sławomir Olejniczak. Do tej pory pracował...

23 maja 2001

MEDIAX W ROZSYPCE

Jak już informowaliśmy wcześniej los branżowej platformy reklamowej MediaX (właściciel - Efarm) jest najprawdopodobniej przesądzony. Spółka, mimo wielomiesięcznych poszukiwań nie...

23 maja 2001

EDIPRESSE POLSKA ZAWIESIŁO WYDAWANIE DWUTYGODNIKA "BLASK"

Dwutygodnik "Blask" dla młodych kobiet wydawany przez Edipresse Polska zostaje zawieszony po ośmiu miesiącach od daty jego debiutu na rynku....

23 maja 2001

THE MEDIA EDGE WYGRAŁ BUDŻET OBLIGACJI SKARBU PAŃSTWA

Dom mediowy The Media Edge wygrał przetarg na obsługę budżetu planowania i zakupu mediów na potrzeby kampanii reklamowych obligacji skarbu...

23 maja 2001

GRAVIS PR ZOSTAŁ PARTNEREM BURSON-MARSTELLER W POLSCE

Partnerem sieci Burson-Marsteller (BM) w Polsce, po zamknięciu jej warszawskiego biura, została agencja Gravis Public Relations. Spółka powstała w marcu...

23 maja 2001

BANK ZACHODNI i WBK WYBRAŁY AGENCJĘ REKLAMOWĄ

Wielkopolski Bank Kredytowy (WBK) i Bank Zachodni, które połączą się 1 czerwca br. (utworzą bank o nazwie Bank Zachodni i...

23 maja 2001

"GAZETA WYBORCZA" I "WPROST" NAJCHĘTNIEJ CZYTANE PRZEZ MENEDŻERÓW

Z drugiej edycji badania czytelnictwa prasy wśród kadry menedżerskiej o nazwie PRO wynika, że najchętniej czytanym dziennikiem jest "Gazeta Wyborcza",...

23 maja 2001

BAUER KUPIŁ WYDAWNICTWO O TEMATYCE SAMOCHODOWEJ

Wydawnictwo H. Bauer nabyło 100 proc. udziałów w firmie Media-Press Sp. z o.o., wydawcy miesięcznika motoryzacyjnego "Auto Dziś i Jutro"...

23 maja 2001

ON BOARD REALIZUJE KAMPANIĘ DLA LEGRAND FAEL

Celem kampanii reklamowej prowadzonej przez agencję On Board Advertising dla firmy Legrand Fael (producent urządzeń elektrotechnicznych) jest wprowadzenie na polski...

23 maja 2001

LANDSCAPE BOARD - KOLOROWE KWIETNIKI PEŁNE REKLAMY

Poznańska firma General Image Consulting planuje wprowadzenie na rynek reklamy zewnętrznej nowego nośnika tego medium zwanego landscape boardem. Nowy nośnik...

24 maja 2001

NEIL SELBY ZOSTAŁ SZEFEM GRUPY D'ARCY W POLSCE

Neil Selby został mianowany na stanowisko head of D'Arcy Poland Group. Będzie tym samym łączył pozycję dyr. generalnego agencji D'Arcy...

24 maja 2001

JACEK OTFFINOWSKI ZOSTAŁ SZEFEM AGENCJI IMPIRIC

Jacek Otffinowski obejmie stanowisko dyrektora generalnego agencji Impiric specjalizującej się w programach CRM, czyli zarządzaniu relacjami z klientem. Agencja ta...

24 maja 2001

PROMOCJA AGORY ZMUSIŁA SMG/KRC DO ZMIAN FORMUŁY RADIO TRACK

Instytut badawczy SMG/KRC Poland w obawie przed zakłóceniem prawdziwości wyników badania Radio Track zdecydował się na zmianę formuły prowadzonego wywiadu....

24 maja 2001

TELEWIZJA TMT PODPISAŁA UMOWĘ Z DOMEM SPRZEDAŻY IMS

Dom sprzedaży IMS będzie sprzedawał czas reklamowy Telewizji TMT należącej do IMP TV. Dotychczas czas reklamowy stacja ta sprzedawała we...

24 maja 2001

NOWY MIESIĘCZNIK MOTORYZACYJNY - "MAGAZYN SAMOCHODY ŚWIATA"

"Magazyn Samochody Świata" - tak nazywa się nowy miesięcznik dla mężczyzn wydawnictwa Print Shops Prego. W magazynie dominuje tematyka motoryzacyjna...

24 maja 2001

AMREST PLANUJE DEBIUT NA WARSZAWSKIEJ GIEŁDZIE

American Restaurants (AmRest), operator sieci Pizza Hut i KFC, zamierza w 2003 r. wejść na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych. Zysk...

25 maja 2001

EMMANUEL OLISADEBE WSPIERA SPRZEDAŻ PEPSI

Pepsi-Cola General Bottlers rozpoczęła "piłkarską" promocję Pepsi, w której występuje piłkarz reprezentacji Polski Emmanuel Olisadebe. Promocja realizowana jest pod nazwą...

25 maja 2001

WIESŁAW NOWAK NOWYM SZEFEM REKLAMY "PRZEKROJU"

Wiesław Nowak jest nowym dyrektorem biura reklamy tygodnika "Przekrój". Zastąpił na tym stanowisku Hannę Sułkowską. Tytuł przechodzi wielokierunkowe zmiany, aby...