M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 września 2008

Pan Dobry i Pan Tani w kampanii internetu w Tele2

1 września ruszyła nowa kampania reklamowa marki Tele2. Jej celem jest promocja oferty internetowej (od 16 zł miesięcznie). Kampania "Pan...

2 września 2008

DomBank znów reklamuje się w zestawieniu z bankami uniwersalnymi

- W naszej kampanii reklamowej zamiast krajowych celebrities występują postacie z bajek - wskazują przedstawiciele DomBanku, czyli oddziału Getin Banku...

2 września 2008

Carrefour wspiera kampanią w TV własną markę odzieżową Tex

Carrefour Polska rozpoczął kampanię własnej marki odzieżowej Tex. Agencja Henyo Bernedt zrealizowała film reklamowy, którego emisja odbywać się będzie w...

2 września 2008

Magdalena Cieślik w biurze reklamy TV Puls, wkrótce kolejne osoby

Magdalena Cieślik dołączyła do biura reklamy TV Puls. Objęła stanowisko traffic managera. Przeszła z Biura Reklamy TVP, gdzie pracowała na...

2 września 2008

W połowie września start MTVNHD zawiadowanego z Polski

MTV Networks zapowiada, że 15 września br. wystartuje pierwszy międzynarodowy kanał muzyczny nadawany w jakości HD (wysokiej rozdzielczości). W momencie...

2 września 2008

10 mln zł przeznacza Bauer na promocję "Show", nowego pisma o gwiazdach

Około 10 mln zł do końca br. przeznacza Wydawnictwo Bauer na promocję nowego tytułu "Show - Magazyn o Gwiazdach", który...

2 września 2008

Bartłomiej Kamiński dyrektorem zarządzającym Value Media

Bartłomiej Kamiński został dyrektorem zarządzającym domu mediowego Value Media. Przeszedł ze struktur Aegis Media, gdzie kierował ACT Europe, agencją poświęconą...

2 września 2008

Reporter zmienia wizerunek i grupę docelową

Marka odzieży Reporter rozpoczyna kampanię jesienno-zimowej kolekcji odzieży. Reporter przeszedł znaczącą zmianę wizerunkową, poszukując nowego miejsca na rynku. - To...

2 września 2008

Waldemar Tevnell doradcą zarządu w Axel Springer

Waldemar Tevnell został doradcą zarządu wydawnictwa Axel Springer Polska. To nowa funkcja w firmie. Tevnell jest byłym prezesem Bonniera w...

2 września 2008

ARBOnetwork będzie obsługiwać reklamowo witrynę Chip.pl

Sieć ARBOnetwork będzie odpowiadać za sprzedaż i obsługę powierzchni reklamowej w serwisie technologicznym Chip.pl. Chip.pl dołączył do pakietów ARBOtechnologia (m.in....

3 września 2008

RMF FM wzmacnia poranne i weekendowe pasmo programowe

RMF FM (Broker FM) wprowadziło nowości do jesiennej ramówki. W programie "Wstawaj, szkoda dnia" (6.00-9.00) prowadzonym przez Witolda Lazara, Tomasza...

3 września 2008

Blue City reklamuje ofertę w zakresie wyposażenia wnętrz

Stołeczne centrum handlowo-rozrywkowe Blue City rozpoczęło drugi etap kampanii wizerunkowej "Moda na piękne wnętrza". W ten sposób chce zaprezentować bogaty...

3 września 2008

DSK przygotowała kampanię dla urzędu pracy w Poznaniu

Agencja reklamowa DSK jest autorem kampanii outdoorowej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu. Kampania promuje Europejski Fundusz Społeczny w Wielkopolsce....

3 września 2008

Wrangler startuje z nową platformą komunikacyjną "We are animals"

Wrangler zmienia wizerunek. W wyniku globalnego przetargu agencja FFL Paris (Fred & Farid) przygotowała nowe pozycjonowanie marki i długoterminową platformę...

3 września 2008

Effective PR pracuje z Aloys F. Dornbracht GmbH & Co. KG

Agencja Effective Public Relations rozpoczęła współpracę z niemiecką firmą Aloys F. Dornbracht GmbH & Co. KG. Agencja odpowiada za media...

3 września 2008

Dwa awanse i dwie nowe osoby w G+J Polska

G+J Polska wprowadziło od początku września kilka zmian personalnych. Małgorzata Nocuń, dotychczas senior brand manager, awansowała na stanowisko dyrektora wydawniczego...

3 września 2008

Acer wprowadza netbooki w cenie poniżej 1 tys. zł

Tajwański producent komputerów Acer postanowił wykorzystać modę na ultralekkie, małe komputery nazywane netbookami (w odróżnieniu od większych notebooków) i wprowadza...

3 września 2008

Anna Białkowska account managerem w Interii

Anna Białkowska objęła stanowisko account managera w Interia.pl. Przeszła z Fotka.pl, gdzie pracowała przez rok jako key account manager. Wcześniej...

3 września 2008

Maciej Filipkowski nowym dyrektorem generalnym Dell w Polsce

Maciej Filipkowski został nowym dyrektorem generalnym polskiego oddziału Dell. Jacek Murawski, poprzedni szef Dell Computer Poland, przeszedł do polskiego oddziału...

3 września 2008

Małgorzata Pottmann odeszła z Burdy

Małgorzata Pottmann, dyrektor marketingu w Burda Media Polska, rozstała się z wydawnictwem. Powód jej odejścia nie jest znany. Pottmann związana...

3 września 2008

Agnieszka Bojanowska rozstała się z Coty Polska

Agnieszka Bojanowska, public relations manager Coty Polska, odeszła z firmy. W dziale PR spółki zajmowała się kosmetykami masowymi. Z Coty...

3 września 2008

Polska pierwszym na świecie rynkiem debiutu Marlboro Super Slims

Należąca do koncernu Philip Morris Polska marka papierosów Marlboro debiutuje w segmencie super slims. Polska jest pierwszym i na razie...

3 września 2008

Marka Troll reklamuje się w Krakowie

Należąca do spółki Redan marka odzieżowa Troll rozpoczęła jesienno-zimową kampanię reklamową na rynku krakowskim. Działania obejmują galerie handlowe, w których...

3 września 2008

Tesco testuje program lojalnościowy

Tesco testuje program lojalnościowy. Jego próbną wersję wprowadzono w trzech marketach na południu Polski, by wysondować oczekiwania klientów wobec programu...

3 września 2008

Castrol obecny w reklamach Skody - firmy poszerzają współpracę marketingową

Skoda Auto Polska podpisała porozumienie o współpracy marketingowej ze spółką Castrol Lubricants, właścicielem m.in. olejów silnikowych Castrol. Umowa poszerza dotychczasową...

3 września 2008

Dragon Rouge autorem nowych opakowań mrożonek Horteksu

Hortex zmienił opakowania swoich mrożonych warzyw i owoców. Odświeżony design opakowań oraz nowocześniejsze logo wykonały agencja Dragon Rouge. Nowe opakowania...

3 września 2008

National Geographic Channel promuje nowy cykl dokumentalny

National Geographic Channel rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą premierę programu "Tajemnice powiązań inżynieryjnych". Jest to cykl dokumentalny o osiągnięciach światowej...

3 września 2008

Rafał Leski art directorem Grandes Kochonos

Do zespołu agencji reklamowej Grandes Kochonos dołączył nowy art director - Rafał Leski. Będzie pracował w teamie z Marią Snopkiewicz-Otto,...

3 września 2008

Optimus promuje komputery wśród młodych odbiorców

"Sprzęt na 5+ = Optimus" - pod takim hasłem firma Optimus rozpoczyna kampanię promocyjną. Jej celem jest zachęcenie do zapoznawania...

3 września 2008

Sequence Media oferuje reklamę w przejściu podziemnym

Sequence Media, agencja OOH, wprowadza ofertę reklamy na terenie kompleksu przejść podziemnych w Warszawie pod skrzyżowaniem Al. Jerozolimskich i al....

3 września 2008

Agencja Highlite PR nawiązała współpracę z Ghelamco Poland

Wrocławska agencja Highlite PR nawiązała współpracę z Ghelamco Poland, deweloperem i generalnym wykonawcą działającym na kilku rynkach. Firma założona w...

3 września 2008

Krzysztof Rut dyrektorem ds. korporacyjnych w British American Tobacco

Krzysztof Rut został dyrektorem ds. korporacyjnych w British American Tobacco, będzie także pełnił funkcję członka zarządu. Od dłuższego czasu w...

3 września 2008

Adam Zimoch key account managerem w Partner ASM

Adam Zimoch objął stanowisko key account managera w agencji marketing services Partner ASM. Ma za sobą kilka lat pracy na...

3 września 2008

Platforma N ma być rentowna w 2009 r.; operator poszerza ofertę i zmienia strategię dystrybucji stacji

Kierownictwo ITI Neovision, operatora platformy N, ogłosiło, że obecnie usługa ta ma 335 tys. abonentów. - Plan zakłada, że do...

3 września 2008

Empark przedłuża współpracę z TBWA/PR

Agencja TBWA/PR po roku współpracy przedłużyła umowę na obsługę kompleksu biurowego Empark Mokotów Business Park. Nowa umowa została zawarta na...

3 września 2008

Rafał Tyborowski wiceszefem biura reklamy w Call2Action

Rafał Tyborowski został zastępcą dyrektora biura reklamy w Call2Action, nowej firmie oferującej rozwiązania POS TV. Wcześniej przez pięć lat pełnił...

3 września 2008

Bauer, MediaWay i Canal Plus Cyfrowy przygotowały miesięcznik dla dzieci

Canal Plus Cyfrowy, spółka, do której należy kanał dziecięcy MiniMini, wraz z wydawnictwami Bauer i MediaWay wprowadzają na rynek nowy...

3 września 2008

TVN Turbo reklamuje jesienną ramówkę

Od 1 września trwa kampania reklamowa TVN Turbo wspierająca jesienną ramówkę kanału. Kampania outdoorowa obejmuje nośniki w całej Polsce -...

4 września 2008

Eurozet ma wesprzeć reklamowo Antyradio

Eurozet wesprze kampanią wizerunkową Antyradio. Działania prowadzone będą pod hasłem: "Rockowo bezkompromisowi", obejmą outdoor, prasę (m.in. "Gazeta Wyborcza", magazyn "Speed")...

4 września 2008

Media Service Zawada wprowadza magazyn "Świnka Peppa"

Wydawnictwo Media Service Zawada (MSZ) wprowadza kolejną nowość - magazyn "Świnka Peppa". Tytuł skierowany do dzieci w wieku przedszkolnym i...

4 września 2008

Inter-Fragrances realizuje projekt marketingu szeptanego

Firma Inter-Fragrances po raz pierwszy do promocji swoich dermokosmetyków zdecydowała się wykorzystać marketing szeptany. Przy realizacji tego projektu firma współpracuje...

4 września 2008

Urszula Głowicka awansuje w Genesis PR

Urszula Głowicka awansowała na stanowisko senior account managera w Genesis PR. Dotychczas pracowała jako account manager. Głowicka w firmie pracuje...

4 września 2008

Rafał Olech nowym dyrektorem artystycznym "Sukcesu"

Rafał Olech został dyr. artystycznym miesięcznika "Sukces" (Multico-Press). Ostatnio był freelancerem, a wcześniej dyr. artystycznym miesięcznika "Pani". Rafał Olech w...

4 września 2008

Robert Kopczyński art directorem w Tubie Uds.N

Do działu kreacji agencji reklamowej Tuba Uds.N dołączył Robert Kopczyński, gdzie objął stanowisko art directora. Będzie pracował w teamie z...

4 września 2008

Mark Porter będzie przewodniczył jury VI edycji Chimery

Rusza VI edycja Międzynarodowego Konkursu Projektowania Prasowego "Chimera". Konkurs jest otwarty dla dzienników, magazynów i wydawnictw firmowych/custom publishing z całej...

4 września 2008

Polska będzie mieć swój tydzień na antenie CNN

Na antenie CNN International od 6 do 12 października br. trwać będzie tydzień Polski. W okresie 6-10 października w paśmie...

4 września 2008

"Gazeta Podatkowa" rozszerza niestandardową ofertę reklamową

Wydawnictwo Podatkowe "Gofin" wprowadza do swojej oferty reklamowej niestandardowe formaty. Według wydawcy takie formaty reklam są coraz bardziej popularne wśród...

4 września 2008

Cyfrowy Polsat liczy na 1 mln użytkowników komórek; zwiększa budżet na reklamę

Cyfrowy Polsat rozpocznie wprowadzenie i intensywną akcję reklamową usług telefonii komórkowej pod swoją marką i hasłem Rodzinnej Telefonii Komórkowej. Realizacja...

4 września 2008

Buenos Films debiutuje w Polsce jako subbrand Studia Melon

Na polskim rynku zadebiutowało nowe studio filmowe Buenos Films. Zarządza nim Camilo Gisone, założyciel i executive producer. Według Gisone'a nowa...

4 września 2008

Canal Plus Cyfrowy finalizuje prace nad kanałem Domo

Canal Plus Cyfrowy zapowiada, że 20 września br. rozpocznie emisję nowej stacji tematycznej Domo. Kanał koncentrować się będzie na tematyce...