M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

9 września 2008

Katarzyna Pomorska odpowiada za BTL w Scholz & Friends

Zgodnie z zapowiedziami Piotra Batogowskiego, dyr. zarządzającego Scholz & Friends, z początku br. (patrz DS "MMP" z 15 kwietnia br.)...

9 września 2008

Generali rozpoczyna współpracę z TVN Med

Firma ubezpieczeniowa Generali rozpoczęła współpracę z kanałem telewizyjnym oraz specjalistycznym medycznym portalem internetowym TVN Med. Pierwszym wspólnym projektem jest ogólnopolski...

9 września 2008

Danuta Musiał dyrektorem marketingu strategicznego w Stroerze

Danuta Musiał objęła stanowisko dyrektora marketingu strategicznego w firmie reklamy zewnętrznej Stroer Media. Będzie raportowała bezpośrednio do Janusza Malinowskiego, prezesa...

9 września 2008

Axel Springer uruchamia serwis społecznościowy Students.pl

Students.pl jest nowym projektem internetowym Axel Springer Polska. Florian Fels, prezes zarządu Springera w Polsce, podkreślił, że Students.pl jest pierwszym...

9 września 2008

Spray liczy na przyciągnięcie nowych klientów dzięki kampanii

Ruszyła nowa odsłona kampanii wizerunkowo-sprzedażowej Spray, operatora usług typu triple play. Celem komunikacji przebiegającej pod hasłem "Przejrzyj. Twój nowy operator...

9 września 2008

Gatta wspiera kolekcję dla dzieci eventami w galeriach handlowych

Agencja reklamowa S4 przygotowała cykl eventów promujących jesienno-zimową kolekcję dla dzieci Gatta Cottoline z portfolio firmy Ferax. Imprezy, które odbywają...

9 września 2008

Kamil Przełęcki odpowiada za rozwój i konwergencję multimediów w Agorze

Kamil Przełęcki obejmie stanowisko dyrektora ds. rozwoju i konwergencji multimediów, co jest nową funkcją w strukturach pionu internet Agory SA....

9 września 2008

BCMFD odpowiada za oprawę medialną wprowadzenia ekskluzywnej marki Chaumet

Agencja BCMFD Media Communications będzie odpowiedzialna za oprawę medialną oraz organizację launchu ekskluzywnej francuskiej biżuterii Chaumet w Polsce. BCMFD zajmie...

10 września 2008

Rafał Witkowski rozstał się z S4

Rafał Witkowski, production manager z agencji reklamowej S4, rozstał się z firmą. Z S4 był związany od 2003 r., odpowiadał...

10 września 2008

Tomasz Gardziewicz brand managerem Scotch & Soda

Tomasz Gardziewicz objął stanowisko brand managera marki odzieżowej Scotch & Soda. Poprzednio przez pięć lat pracował w LPP SA w...

10 września 2008

Polskapresse rozstaje się z Tomaszem Wróblewskim

Grupa wydawnicza Polskapresse, wydawca "Polski", rozstaje się ze swoim wiceprezesem i dyrektorem zarządzającym Tomaszem Wróblewskim odpowiedzialnym za projekt "Polski". Jego...

10 września 2008

Demo Effective Launching autorem TV kampanii RuckZuck.pl

Agencja reklamowa Demo Effective Launching przygotowała telewizyjną kampanię wizerunkową dla marki RuckZuck.pl - sieci specjalistycznych sklepów oferującej podłogi i drzwi....

10 września 2008

Garden of Words pracuje z BRE Bankiem przy organizacji eventów

BRE Bank został klientem agencji Garden of Words w zakresie komunikacji marketingowej i wsparcia oferty inwestycyjnej. Oprócz strategicznego doradztwa dotyczącego...

10 września 2008

Mazda Motor Poland współpracuje z EFL

Europejski Fundusz Leasingowy (EFL), firma specjalizująca się w leasingu samochodów, podpisała umowę partnerską z Mazda Motor Poland. Dzięki umowie EFL...

10 września 2008

Radwańska współpracuje z Mercedesem

Agnieszka Radwańska, polska tenisistka, otrzymała do dyspozycji Mercedesa CLS Coupe. To wynik umowy zawartej z firmowym salonem Mercedes Benz-Warszawa, który...

10 września 2008

Katarzyna Seredyńska odpowiada za postprodukcję w CutCut

Do szeregów studia produkcji filmowej CutCut (działającego w ramach grupy Corporate Profiles DDB) dołączyła Katarzyna Seredyńska. Pełni funkcję head of...

10 września 2008

Legia Warszawa wprowadza linię artykułów papierniczych

Klub piłkarski Legia Warszawa sukcesywnie poszerza ofertę produktów sprzedawanych pod własną marką. Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego do sprzedaży trafiła...

10 września 2008

Extreme Sports Channel wprowadza do ramówki produkcję przygotowaną w Polsce

Extreme Sports Channel wprowadza do ramówki program "Shakalaka", który produkowany jest w Polsce. Jest to cykliczny program poświęcony imprezom związanym...

10 września 2008

Producent rolet firma Franc Gardiner odświeża wizerunek

Firma Franc Gardiner postanowiła odświeżyć swój wizerunek poprzez zmianę logo. Redesign ma na celu wzmocnienie pozycji spółki poprzez podkreślenie jej...

10 września 2008

Procter & Gamble planuje wejście na rynek OTC

Procter & Gamble planuje wejście na rynek OTC - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych wiadomości marketer przygotowuje launche produktowe w...

10 września 2008

Sprawdź, zanim wyemitujesz

Rada Reklamy na przełomie września i października planuje wprowadzenie nowej usługi - Copy Advise. Będzie ona polegać na analizowaniu reklam...

10 września 2008

IMS przejął właściciela monitorów reklamowych Mall TV

Spółka Internet Media Services (IMS) zajmująca się audio-, wideo- i aromamarketingiem przejęła firmę Mall TV zajmującą się projekcją reklam wideo...

10 września 2008

Eska uruchomiła serwis plotkarski Wazzzup.pl

Radio Eska (Grupa Radiowa "Time") uruchomiło internetowy serwis plotkarski Wazzzup.pl. Szefem projektu jest Elżbieta Dutkiewicz, dyr. programowa Eski Poznań. Serwis...

10 września 2008

Maspex prowadzi kampanię soków Tymbark w Wielkiej Brytanii

Maspex Wadowice prowadzi pierwszą w Wielkiej Brytanii kampanię soków Tymbark z linii "Owoce świata". Przekaz adresowany jest przede wszystkim do...

10 września 2008

Mateusz Latopolski w warszawskim oddziale GPD Advertising

Mateusz Latopolski objął stanowisko strategic plannera/new business managera w warszawskim oddziale agencji GPD Advertising. Jest to nowo utworzone stanowisko, dotychczas...

10 września 2008

Inplus PR pracuje dla Fundacji Świat Dzieciom

Inplus PR, wrocławska agencja public relations, rozpoczęła współpracę z Fundacją Świat Dzieciom. Do głównych zadań agencji należeć będzie promocja programu...

10 września 2008

Karolina Leputa dyrektorem ds. promocji w Interii

Karolina Leputa objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. promocji w portalu Interia.pl. Do jej zadań należą m.in.: pozycjonowanie marek, dbanie...

10 września 2008

Uzupełnienie: Niemczyk doradcą zarządu Sportlive24

Spółka Sportlive24, wydawca pism o tematyce sportowej, w nawiązaniu do DS "MMP" z 8 września, w którym ukazała się wzmianka...

10 września 2008

Point Group niestandardowo promuje swoje serwisy

Platforma Mediowa "Point Group" (PMPG) promuje swoje serwisy internetowe: Sport24.pl, Kulisy.pl, Korba.pl. Działania są okazją do niestandardowego zaprezentowania partnerów akcji....

10 września 2008

UOKiK rozpoczął kolejny etap kampanii społecznej

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ruszył z kolejnym etapem kampanii społecznej "Możesz...". Spot reklamowy został przygotowany przez agencję Publicis. Celem...

10 września 2008

Kolporter Promocja instaluje nowe nośniki na stacjach Orlenu

Kolporter Promocja, agencja reklamowa realizująca m.in. samplingi i programy konsumenckie, wprowadziła na 300 wybranych stacjach paliwowych PKN Orlen nowe nośniki...

10 września 2008

Marcin Gawęcki prezesem Men at Work; Hilt odchodzi

Marcin Gawęcki będzie nowym prezesem agencji Men at Work należącej do Grupy Just. Zastąpi on Tomasza Hilta, który odszedł z...

10 września 2008

Profus wprowadza zmiany w wyglądzie "Piłki Nożnej"

Wydawnictwo Profus Management wprowadza zmiany w wyglądzie tygodnika "Piłka Nożna". Nowy layout przygotowany został przez Rafała Sadownika. Zostaną wprowadzone duże...

10 września 2008

Agora promuje kolekcję "Dekalog wiedzy"

Agora rozpoczęła kampanię reklamową nowej kolekcji encyklopedii "Dekalog wiedzy" przygotowanych we współpracy z PWN. Za kreację i produkcję spotu odpowiada...

10 września 2008

Unilever realizuje prosprzedażową promocję Delmy Extra

Unilever Polska realizuje prosprzedażową promocję konsumencką margaryny Delma Extra. Akcja ma charakter loterii i konkursu, w których może wziąć udział...

10 września 2008

Aldona Borecka, client service director Momentum Worldwide, odchodzi

Aldona Borecka, client service director Momentum Worldwide, odchodzi z firmy. Aldona Borecka pracowała w Momentum od 8 lat. Przed awansem...

10 września 2008

Inteligo wprowadza i promuje platformę do m-bankingu

Bank internetowy Inteligo (grupa PKO BP) wprowadza serwis mobilny Inteligo, czyli platformę do operacji bankowych przez telefon komórkowy. Przedstawiciele Inteligo...

10 września 2008

Radio PiN podnosi ceny reklam

Radio PiN od połowy września br. wprowadza zmiany w cenniku reklam. Nowa polityka cenowa dotyczy wszystkich zleceń, które będą wystawiane...

10 września 2008

TVP droższa w październiku o 30 proc.

Biuro Reklamy TVP otworzyło sprzedaż czasu reklamowego na październik. W stosunku do października ub.r. CPP w jej stacjach wzrośnie średnio...

11 września 2008

Katarzyna Kaia Juszczak awansuje w Goahead Advertising

Katarzyna Kaia Juszczak awansowała na stanowisko senior art directora w Goahead Advertising. Z agencją związana jest od maja br., dotychczas...

11 września 2008

RMF FM wesprze kampanią jesienną ramówkę

W połowie września wystartuje kampania wizerunkowa radia RMF FM (Broker FM) pod hasłem "RMF FM. Najlepsza muzyka". Działania promujące jesienną...

11 września 2008

Do listopada potrwa nowa odsłona kampanii "Nie każdy" marki Żywiec

W tym tygodniu ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej prowadzonej przez markę Żywiec (Grupa Żywiec). Spot reklamowy pt. "Nie każdy" prezentowany...

11 września 2008

Laboratory: ekspansja za granicą; współpraca z Lindstromem, Serafiński odpowiada za globalny rozwój

Laboratory & Co., firma wyspecjalizowana w badaniach neuromarketingowych, przyjęła strategię rozwoju na rynkach europejskich. Tworzy sieć zagranicznych oddziałów. Przedstawiciele firmy...

11 września 2008

Karolina Bogdan accountem w Optimum Media OMD

Karolina Bogdan, dotychczas media planner, awansowała na stanowisko accounta w domu mediowym Optimum Media OMD. Bogdan od ponad dwóch lat...

11 września 2008

Renault wspiera kampanią launch Koleosa

Renault Polska prowadzi kampanię związaną z launchem modelu Koleos na polskim rynku. Francuski koncern debiutuje tym modelem w segmencie 4x4,...

11 września 2008

Jakub Cybulski, szef zakupu telewizji, odejdzie z ZOG-u

Jakub Cybulski, TV buying director w domu mediowym ZenithOptimedia Group, rozstaje się z firmą. Pracował w ZOG-u przez ponad trzy...

11 września 2008

Kanał dokumentalny Spektrum TV może pojawić się w Polsce

Chellomedia rozważa wprowadzenie do Polski stacji tematycznej Spektrum TV - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Firma Chellomedia, która należy do Liberty Global,...

11 września 2008

Marek Kamiński i ponownie Feel wystąpią w reklamach Banku Millennium

Bank Millennium 12 września br. rozpocznie jesienną kampanię kredytów hipotecznych, w której podobnie jak w wiosennej odsłonie wystąpią członkowie popularnego...

11 września 2008

Grupa Żywiec do końca 2009 r. chce mieć 100 piwiarni Warka

Grupa Żywiec intensywnie inwestuje w rozbudowę pierwszej w kraju sieci piwiarni dedykowanej jednej marce piwa - Warka (tzw. brand oriented...

11 września 2008

Grey zatrudnia designerów, ale nie planuje tworzenia specjalistycznego działu

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa zatrudniła do działu kreacji dwóch designerów - Włodzimierza Kubika, wcześniej prowadzącego własną działalność artystyczną, i...