M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 września 2008

Małgorzata Olszewska szefem połączonego marketingu PKT i Ditela, Grzegorz Kudlak odpowiada za promocję

Po zakupie przez European Directories SA (dotychczasowego właściciela Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne) 100 proc. akcji spółki Ditel SA zajmującej się...

17 września 2008

Most w Sao Paulo symbolem nowej Skody Superb

Skoda Auto Polska wprowadza do sprzedaży Skodę Superb. Jej launchowi towarzyszy kampania obejmująca telewizję, prasę, internet oraz wielkoformatową reklamę zewnętrzną....

17 września 2008

Wsparcie marki Mohito odłożone na przyszły rok

Artman SA uruchomił pierwsze sklepy z odzieżą damską pod nową marką Mohito. Otwarto je w Białymstoku, Czeladzi, Zgorzelcu, Puławach, Koninie...

17 września 2008

Interia.pl współpracuje z Nugg.ad

Interia.pl i niemiecka firma Nugg.ad podpisały umowę o współpracy. Dotyczy ona wykorzystywania nowatorskiego systemu predykcyjnego targetowania behawioralnego opracowanego przez Nugg.ad...

17 września 2008

Tatiana Stelmachów pokieruje zespołem sprzedażowym TV Puls

Tatiana Stelmachów przejdzie do biura reklamy TV Puls. Jako sales manager pokieruje zespołem handlowym stacji. Będzie raportowała do Piotra Wałęskiego,...

17 września 2008

Tomasz Włastowski odpowiada za sprzedaż Lenovo w Polsce

Tomasz Włastowski został dyrektorem handlowym Lenovo Technology Polska (polski oddział chińskiego producenta sprzętu komputerowego). Będzie odpowiadał za tworzenie strategii sprzedaży,...

17 września 2008

Marcin Tekień z MediaVest przeszedł do PTC

Marcin Tekień przeszedł z MediaVest do działu mediów PTC/Ery, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji objął tam stanowisko specjalisty ds....

17 września 2008

Kolman Advertising wyjaśnia przyczyny rozstania z Łukaszem Słotwińskim, dyrektorem kreacji

Poniżej publikujemy list Karoliny Łappo, managing & business development directora agencji Kolman Advertising, będący odpowiedzią na doniesienia dotyczące odejścia Łukasza...

17 września 2008

Max Arpp przygotowała materiały BTL dla marki Scholl

Firma SSL Healthcare wprowadza jesienią nową kolekcję obuwia marki Scholl. Na jej zlecenie agencja Max Arpp po raz kolejny przygotowała...

17 września 2008

Fronczewski po raz kolejny reklamuje lokaty Getin Banku

Agencja reklamowa EP Creative Services oraz dom mediowy MediaVest przygotowały dla Getin Banku kolejną kampanię reklamową, w której występuje aktor...

17 września 2008

Bank Pocztowy rezygnuje z kampanii parodiującej wystąpienie premiera

Bank Pocztowy, który planował niewielką kampanię internetową parodiującą telewizyjne wystąpienie premiera Donalda Tuska, zrezygnował z tego pomysłu. Nie udało nam...

17 września 2008

Havas będzie sprzedawać pakiety sponsorskie dla EuroBasket

Polski oddział Havas Sports & Entertainment (HS&E), struktura sieci Havas specjalizująca się w przygotowywaniu projektów marketingowych powiązanych ze sportem, otrzymał...

17 września 2008

Laboratory otwiera oddział w Nowym Jorku oraz rekrutuje polskich badaczy

Zajmująca się badaniami neuromarketingowymi firma badawcza Laboratory & Co. na początku 2009 r. zamierza otworzyć oddział w Nowym Jorku (o...

17 września 2008

Szacki media managerem Danone na Polskę i kraje bałtyckie; awans Małgorzaty Englert

Sergiusz Szacki objął stanowisko media managera w Danone. Odpowiada za rynek Polski oraz krajów bałtyckich. Jego przyjście do Danone było...

17 września 2008

Agata Zawada specjalistą PR w Cityboard Media

Agata Zawada objęła stanowisko specjalisty ds. PR w Cityboard Media. Będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę PR, w tym za komunikację...

17 września 2008

Polskie Radio uruchomi w październiku internetowy serwis gospodarczy

Nowe Media, jednostka Polskiego Radia zajmująca się internetem, pracuje nad uruchomieniem nowego serwisu. Będzie on poświęcony tematyce ekonomiczno-gospodarczej. Znajdą się...

17 września 2008

BR TVN podnosi ceny o 35 proc. w stosunku do września

BR TVN otworzyło sprzedaż na październik. Nominalny wzrost cen w stosunku do września wyniesie 35 proc. - W stosunku do...

17 września 2008

Andrzej Jaszczyszyn w dziale e-technologii Radia Eska

Andrzej Jaszczyszyn dołączył do działu e-technologii w strukturach Radia Eska na stanowisku internet project managera. Będzie się zajmował współpracą między...

17 września 2008

Agencja 4Kroki współtwórcą ekologicznej wersji amerykańskiego eBaya

Polska agencja 4Kroki jest współtwórcą ekologicznej wersji amerykańskiego eBaya. Serwis nazywa się World of Good (worldofgood.ebay.com) i ma umożliwić internautom...

17 września 2008

Red8 autorem kampanii Ibupromu Zatoki "Dla niepokonanych"

Rozpoczęła się emisja drugiej serii reklamy dla marki Ibuprom Zatoki firmy US Pharmacia przebiegającej pod hasłem "Dla niepokonanych". Jej celami...

17 września 2008

"Cztery Kąty" z nowym katalogiem Ikei

Październikowe wydanie magazynu "Cztery Kąty" (Agora SA) pojawi się wraz z najnowszym katalogiem firmy IKEA. Wydanie wspiera kampania reklamowa na...

17 września 2008

Nike kontynuuje kampanię "Taka jestem" z udziałem gwiazd światowego sportu

Nike kontynuuje rozpoczętą wiosną br. kampanię "Taka jestem", w której przedstawia nową generację kobiet i pozytywny wpływ sportu na ich...

17 września 2008

Odświeżony serwis PKO TFI efektem badań usability

PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych ma nową witrynę, którą przygotowała agencja Hypermedia. Kształt strony powstał w wyniku rekomendacji przez HyperLab -...

17 września 2008

Nowy udziałowiec ARBOmedia AG, polski oddział wydaje oświadczenie

Nowym większościowym udziałowcem ARBOmedia AG została szwajcarska firma Goldbach Media AG. Goldbach Media AG objęła 72,7 proc. udziałów w ARBOmedia...

18 września 2008

PKO BP chce umocnić wizerunek lidera w kredytach hipotecznych

Bank PKO BP rozpoczyna kampanię reklamową kredytów mieszkaniowych, która ma zwiększyć poziom ich sprzedaży i umocnić wizerunek banku jako lidera...

18 września 2008

Springer wydaje tygodnik "Fakt" w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Axel Springer Polska rozpoczyna wydawanie w Wielkiej Brytanii i Irlandii tygodnika "Fakt". "Fakt dla Wielkiej Brytanii" i "Fakt dla Irlandii"...

18 września 2008

Polskapresse sfinalizowała zakup "Kuriera Lubelskiego"

Polskapresse zakończyła proces kupna dziennika "Kurier Lubelski", wydawanego przez spółkę Kurier Lubelski. Właścicielem tytułu od 1992 r. był Zbigniew Jakubas....

18 września 2008

Kolman Advertising autorem filmu dla Multitabs w Danii

Kolman Advertising przygotowało na rynek skandynawski kampanię dla marki Multitabs - witamin dla dzieci firmy Ferrosan. Składa się na nią...

18 września 2008

Agora rozpoczęła sprzedaż reklam na platformie TiVi.pl

Spółka A2 Multimedia, utworzona przez Agorę SA i ATM Grupę, rozpoczęła sprzedaż reklam na platformie TiVi.pl. Ofertę dla reklamodawców przygotował...

18 września 2008

Nietypowy serwis dla kobiet w ofercie IDMnetu

Do sieci IDMnet dołączył serwis społecznościowy dla młodych kobiet Grzenda.pl założony przez grupę artystyczną o tej samej nazwie. Głównym punktem...

18 września 2008

Startuje pierwsza kampania nowej marki Ferrero Rondnoir

Pod koniec września ruszy wsparcie reklamowe nowej marki pralin premium Ferrero Rondnoir z portfolio Ferrero Polska. Kampania pod hasłem "Jedna...

18 września 2008

Murator tworzy nowe stanowiska w biurze reklamy "Super Expressu", awansują Dworska i Sobota

Murator SA stworzył nowe stanowiska kierowników w dziale współpracy z agencjami i klientami strategicznymi w ramach biura reklamy "Super Expressu"....

18 września 2008

Saatchi & Saatchi gruntownie przebudowuje grupę, Tomasz Bartnik szefem strategii

W Saatchi & Saatchi do końca roku trwać będzie proces przebudowy. Tomasz Bartnik, do niedawna jeden z partnerów w Corporate...

18 września 2008

Premiera nowego talk-show Moniki Richardson w TVP2

W najbliższą sobotę TVP2 rozpoczyna emisję nowego talk-show Moniki Richardson "Orzeł czy Reszta". W programie dziennikarka i jej goście z...

18 września 2008

Dorota Berezowska trade marketing managerem w News Outdoor

Dorota Berezowska dołączyła do działu marketingu News Outdoor Poland, firmy reklamy zewnętrznej. Jako trade marketing manager ma służyć wsparciem sprzedaży...

18 września 2008

Luksusowa marka Bally debiutuje w Polsce

Bally - szwajcarska marka dóbr luksusowych otworzyła w Warszawie przy ul. Nowy Świat swój pierwszy butik. Wprowadzeniem marki do Polski...

18 września 2008

Polsat wprowadza 35 proc. podwyżki na październik

Polsat Media otwiera sprzedaż czasu reklamowego w Polsacie na październik. Według estymacji Polsat Media CPP netto w tej stacji wzrośnie...

18 września 2008

Biuro reklamy TVN będzie rozwijać sprzedaż reklam w witrynach internetowych

Biuro reklamy TVN będzie rozwijać sprzedaż reklam w witrynach internetowych należących do Grupy TVN. W strukturze biura rozwijany będzie zespół...

18 września 2008

Janusz Weiss reklamuje ofertę dla firm Banku BPH

Bank BPH rozpoczął kampanię reklamową, w której promuje ofertę dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Twarzą kampanii został Janusz Weiss,...

18 września 2008

Żabka rozważa ewolucję w kierunku sklepów typu "deli"

Sieć Żabka rozważa ewolucję w kierunku sklepów typu "deli". Chodzi o połączenie placówki convenience z punktem oferującym świeże kanapki, kawę...

18 września 2008

ARBOinteractive uruchamia sieć reklamy wideo V2Media

Firma ARBOinteractive uruchamia sieć reklamy wideo V2Media. Dyrektorem zarządzającym projektu został Marcin Olszewski, wcześniej związany z ARBOnetwork - ogólnotematyczną siecią...

18 września 2008

Bartosz Konopka dyrektorem zarządzającym w Instytucie Rozwoju Reklamy

Bartosz Konopka został dyrektorem zarządzającym w agencji Instytut Rozwoju Reklamy (IRR). Utworzenie tego stanowiska związane jest z planami rozwoju firmy....

18 września 2008

Szalik Królewskiego na tylnych szybach taksówek

Kampania "Szalik Królewskie" objęła warszawskie taksówki. Naklejki w postaci szalika pojawiły się na tylnych szybach 200 pojazdów. Podobny motyw wykorzystuje...

19 września 2008

Studenci przygotowali projekt społeczny "Zysk z dojrzałości"

W mediach rusza kampania "Absurd?" realizowana w ramach projektu Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce, pt. "Zysk z dojrzałości". Kampania informacyjno-edukacyjna...

19 września 2008

Agora uruchomiła płatny serwis e-learningowy

Agora uruchomiła serwis edukacyjny Zdajmy.pl, dzięki któremu uczniowie trzecich klas gimnazjum będą mogli przygotowywać się do egzaminów gimnazjalnych. Kursy przygotowawcze...

19 września 2008

CEDC przeprowadzi relaunch marki Bols

Koncern alkoholowy Central European Distribution Corporation (CEDC) przygotował relaunch swojej najważniejszej marki w kategorii wódek premium - Bols. Już niebawem...

19 września 2008

Harvard Business Review inwestuje w promocję wokół konferencji

Reklamy w prasie, materiały BTL i wideo, mailing elektroniczny oraz tradycyjny do ponad 20 tys. menedżerów wyższego szczebla, a także...

19 września 2008

Star Media realizuje projekty dla Marks & Spencer oraz CCC

Dom mediowy Star Media rozpoczął realizację kampanii reklamowych dla nowych klientów. Pierwsza z nich została przygotowana dla marki sklepów Marks...

19 września 2008

Onet wprowadza trzy wersje głównej strony oraz specjalną ofertę reklamową

Portal Onet.pl wprowadził możliwość wyboru strony głównej. Internauci uzyskali dostęp do trzech wersji: świeżej, tradycyjnej i eleganckiej. Pierwsza z nich...

19 września 2008

Dialog zamyka sklep internetowy Vivid.pl

Telefonia Dialog, operator telekomunikacyjny należący do KGHM Polska Miedź, zdecydował o zamknięciu sklepu internetowego Vivid.pl. W najbliższych dniach w warszawskim...