M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 września 2008

Marcin Piecewicz dyrektorem marketingu serwisowego w US Pharmacii

Marcin Piecewicz obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu serwisowego w strukturach USP US Pharmacii, firmy farmaceutycznej. Będzie m.in. odpowiedzialny...

23 września 2008

Broker FM wprowadzi zmiany w cenniku reklamowym

Broker FM (RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Miastomuzyki.pl) wprowadzi na początku października br. nowy cennik reklam dla RMF FM,...

23 września 2008

Firma energetyczna Tauron tuż po rebrandingu ponownie zmieni nazwę

Koncern energetyczny Tauron Polska Energia zaledwie rok po rebrandingu ponownie zmieni nazwę. - Powodem jest używanie tej samej nazwy przez...

23 września 2008

GPD prowadzi projekt promocyjny dla Rockwool Polska

Agencja reklamowa GPD przygotowała kreację i zasady promocji nowej akcji promocyjnej dla Rockwool Polska, firmy produkującej systemy dociepleń. Działania prowadzone...

23 września 2008

GoldenSubmarine przygotował nowy serwis WWW dla Skody

Skoda Auto Polska uruchomiła nową wersję portalu internetowego firmy przebudowanego w oparciu o cykl badań marketingowych. Autorem projektu jest agencja...

23 września 2008

Salt & Pepper Brand Design zmieniła wygląd keczupów Dawtona

Agencja brandingowa Salt & Pepper Brand Design zaprojektowała nową serię opakowań linii keczupów marki Dawtona. Celem projektu było zbudowanie wśród...

23 września 2008

Grander - nowa propozycja KFC wsparta intensywną kampanią

Sieć restauracji KFC wprowadza na stałe do swojego menu nową pozycję - Grandera, największą z kanapek oferowanych dotychczas przez KFC....

23 września 2008

Legia Warszawa w grze "FIFA 09"

Legia Warszawa zawarła umowę o współpracy z firmą Electronic Arts Polska. Na jej mocy producent gry "FIFA 09" stał się...

23 września 2008

Axel Springer poszerza grupę tytułów komputerowych

Axel Springer Polska wprowadza na rynek nowy magazyn "Komputer Świat Gry dla dzieci Edukacja". Pismo ma pomóc rodzicom w wyborze...

23 września 2008

Legend Group autorem reklam zup Winiary - "Jak u Mamy"

Legend Group przygotowała kolejną odsłonę kampanii reklamującej Winiary zupy "Jak u Mamy". Koncept produktu stanowi odpowiedź Nestle na wciąż rosnące...

23 września 2008

Discipline Media Group autorem nowego serwisu marki Jojo

Ruszyła nowa strona internetowa marki słodyczy Jojo z portfolio firmy Nestle Polska. Przebudową strony i jej obsługą zajmuje się agencja...

23 września 2008

Sfinks Polska chce odsprzedać Chłopskie Jadło pierwotnemu właścicielowi

Grupa Kościuszko "Polskie Jadło" SA rozpatruje ofertę zakupu od Sfinks Polska SA sieci restauracji Chłopskie Jadło. Grupa Kościuszko w ostatni...

23 września 2008

S4 rozpoczęła współpracę z firmą Atlas

Agencja reklamowa S4 rozpoczęła współpracę z firmą Atlas. Pierwszym jej efektem jest key visual do kampanii "Siłacz" gładzi gipsowej Gipsar....

23 września 2008

LG inwestuje we wsparcie ekskluzywnego modelu LG Secret

LG przeprowadzi kampanię reklamową ekskluzywnego telefonu LG Secret. Działania komunikacyjne wspierające sprzedaż nowego telefonu rozpoczną się w drugiej połowie września...

24 września 2008

Enzo Beauty przedłuża współpracę z agencją 4Publicity

Firma Enzo Beauty, dystrybutor dermokosmetyków Neoglis, przedłużyła współpracę z agencją 4Publicity. Obie spółki podpisały półroczny kontrakt. Zadaniem agencji 4Publicity będzie...

24 września 2008

Bratkowska wydawcą Dziennik.pl, wspólny newsroom "Dziennika" i Dziennik.pl

Marta Bratkowska obejmie stanowisko wydawcy serwisu informacyjnego Dziennik.pl należącego do Axel Springer Polska. Ostatnio pełniła funkcję dyrektora ds. strategii i...

24 września 2008

Ewa Kwiecień awansowała na PR managera SAP na region Europy Środkowej

Ewa Kwiecień, PR manager i rzecznik prasowy SAP Polska (dostawcy oprogramowań biznesowych), awansowała na PR managera tej firmy w regionie...

24 września 2008

Ditel i Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne promują się razem

Ditel SA i Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne - wydawcy na rynku yellow pages - rozpoczęli ogólnopolską kampanię promującą ofertę połączonych...

24 września 2008

MobilKing znów pod obstrzałem

Zespół orzekający Komisji Etyki Reklamy odrzucił skargę na reklamę telewizyjną telefonii komórkowej MobilKing. Zdaniem skarżącego spot operuje stereotypami, a ukazana...

24 września 2008

Olga Sobieraj managing directorem Gruppa66 Ogilvy

Olga Sobieraj objęła stanowisko managing directora agencji reklamowej Gruppa66 Ogilvy. Od grudnia 2007 r. pełniła funkcję deputy managing directora. Wcześniej...

24 września 2008

Grupa Orlen wzmacnia wizerunek poprzez stronę internetową

Należącą do Grupy Orlen Rafineria Trzebinia uruchomiła nowy serwis internetowy. Zadaniem strony jest m.in. wzmocnienie wizerunku Grupy Orlen. W celu...

24 września 2008

Ewa Budzichowska w Call2Action

Ewa Budzichowska została specjalistką ds. reklamy w Call2Action. Budzichowska doświadczenie zdobywała w redakcji "Gazety Bankowej" jako specjalista ds. marketingu oraz...

24 września 2008

TVP reklamuje "Fort Boyard" na nośnikach CAM Media

Telewizja Polska rozpoczęła kampanię wspierającą emitowany w TVP2 program "Fort Boyard". Kampania obejmuje osiem największych miast Polski. Wykorzystano w niej...

24 września 2008

Max Arpp autorem reklam dla Pharmaceris M

Agencja reklamowa Max Arpp przygotowała wsparcie reklamowe dla linii dermokosmetyków dla kobiet w ciąży i w okresie karmienia Pharmaceris M...

24 września 2008

Zarząd TVP rozważa poszerzenie współpracy z AGB

Zarząd TVP rozważa poszerzenie współpracy z AGB Nielsen Media Research lub TNS OBOP o monitoring oglądalności w regionach - dowiedzieliśmy...

24 września 2008

Nestle przeprowadza relaunch Kit Kata

Nestle przeprowadza relaunch batonów Kit Kat - zmienia ich opakowania, odświeża recepturę. Rozszerza także linię produktów o nowy smak Kit...

24 września 2008

Clear Channel łączy nośnik reklamowy z bankomatem

Clear Channel wspólnie z Euronetem wprowadza nowy mebel miejski łączący funkcje bankomatu i nośnika reklamowego. Pierwszy taki nośnik stanął w...

24 września 2008

Polsat Play stawia na męską rozrywkę i produkcje własne

Nowy kanał tematyczny Polsat Play wystartuje 6 października br. W chwili startu ten kierowany do mężczyzn kanał dostępny będzie w...

24 września 2008

Play promuje ofertę dla małego biznesu

Sieć Play rozpoczęła kampanię promującą nową ofertę przeznaczoną dla małych i średnich firm. Kampania rozpoczęła się 23 września pod hasłem...

24 września 2008

TNS OBOP podsumuje program "Konsument przyszłości" raportem w 2009 r.

TNS OBOP w 2009 r. wyda raport podsumowujący program "Konsument przyszłości". W ramach programu firma będzie prognozować zmiany zachowań konsumenckich...

24 września 2008

Pernod Ricard po przejęciu Absoluta nie zmniejszy inwestycji w Wyborową

Pernod Ricard po przejęciu Absoluta nie zmniejszy inwestycji w Wyborową. - Włączenie do portfolio marki Absolut umocni naszą pozycję na...

24 września 2008

Marwit promuje świeże soki

Marwit rozpoczął promocję soków jednodniowych Marwit. Promocja soków świeżych obejmuje konkurs konsumencki "Świeże soki i nagrody codziennie". Potrwa on do...

24 września 2008

Margaryna Śniadaniowa wsparta kampanią w TV

Bielmar wspiera kampanią telewizyjną Margarynę Śniadaniową. Działania prowadzone m.in. w: TVP2, TVN, TVP Info i Polsacie, potrwają do końca października...

24 września 2008

Cztery nowe stacje tematyczne w Mieście Muzyki

Grupa RMF uruchomiła w ramach internetowego projektu MiastoMuzyki.pl sekcję Muzyka Świata. W jej skład wchodzą stacje tematyczne: RMF Cuba, RMF...

24 września 2008

Ruszyła nowa strona internetowa MasterCard o technologii PayPass

Powstała nowa strona internetowa www.paypass.pl, na której znajdują się niezbędne informacje przydatne posiadaczom kart zbliżeniowych w technologii PayPass. Zainteresowani tą...

24 września 2008

Time wspiera Eskę kampanią wizerunkową

Grupa Radiowa "Time" wspiera Radio Eska kampanią wizerunkową. Działania reklamowe obejmują telewizję (TVN, Polsat, TVP), prasę ("Playboy", "Cosmopolitan", "Avanti", "Logo",...

25 września 2008

Wachowska i Serwański w redakcji "Faktów" RMF FM

Anna Wachowska i Patryk Serwański dołączyli do zespołu "Faktów" RMF FM. Patryk Serwański prowadzi wspólnie z Wojciechem Słoniem i Kubą...

25 września 2008

Katarzyna Rytelewska kierownikiem działu reklamy Media Service Zawada

Katarzyna Rytelewska dołączyła do działu reklamy wydawnictwa Media Service Zawada. Objęła w nim stanowisko kierownika działu reklamy. Jest to nowe...

25 września 2008

Mispol tworzy stanowisko szefa marketingu i będzie szukać agencji

Grupa Mispol, producent i dystrybutor konserw mięsnych, pasztetów, dań gotowych oraz karmy dla psów i kotów, utworzyła nowe stanowisko dyrektora...

25 września 2008

ITI uruchomi kolejną platformę cyfrową

ITI Neovision, operator platformy cyfrowej N, powołał do życia spółkę Cyfrowy Dom. Nowa firma zajmie się dystrybucją pakietu cyfrowego "Telewizja...

25 września 2008

Google uruchamia w Polsce usługę Google News

Firma Google Inc. uruchomiła dziś w Polsce usługę Google News. Umożliwia ona użytkownikom dostęp do najnowszych wiadomości pochodzących z ponad...

25 września 2008

Paweł Dziadkowiec marketing managerem BP; zmiany w dziale

Paweł Dziadkowiec objął stanowisko marketing managera w firmie paliwowej BP Polska. W BP pracuje od ponad 12 lat, w większości...

25 września 2008

Anna Olszewska wraca jako group account director do PanMedia Western

Anna Jezierska (dawniej Olszewska) wraca do domu mediowego PanMedia Western po urlopie macierzyńskim. Obejmuje swoje wcześniejsze stanowisko group account directora....

25 września 2008

DDB tworzy dział design; kreacja zmienia strukturę

Agencja reklamowa DDB inwestuje w poszerzenie rodzaju usług kreatywnych. W dziale kreacji został wyodrębniony dział design. Na jego czele stanął...

25 września 2008

Maria Bielecka objęła nowe stanowisko w MPG

Maria Bielecka objęła stanowisko agency media coordinatora w domu mediowym MPG. Jest to nowe stanowisko w strukturach agencji. Do tej...

25 września 2008

Piwo Specjal wspierane projektem "Wśród swoich"

Grupa Żywiec wspiera kampanią wizerunkową pod hasłem "Wśród swoich" markę piwa Specjal. Działania są częścią komunikacji mającej zapewnić marce obecność...

25 września 2008

Top Secret repozycjonuje markę i zmienia wizerunek

Top Secret rozpoczął kampanię reklamową wspierającą sprzedaż jesienno-zimowej kolekcji. Wspiera także nowy wizerunek marki promującej aktywny zawodowo styl życia. Marka...

25 września 2008

Ogilvy chce wprowadzić do grupy markę interaktywną Neo

Ogilvy Group Poland planuje poszerzenie portfolio usług o planowanie i zakup mediów w zakresie marketingu interaktywnego i direct marketingu. Ma...

25 września 2008

Triada sponsorem ósmej edycji "Tańca z gwiazdami"

Biuro podróży Triada SA została sponsorem 8. edycji programu "Taniec z gwiazdami" w TVN. Triada oprócz pełnienia funkcji oficjalnego sponsora...

25 września 2008

TV Puls rozpoczyna kampanię na antenach TVP

Telewizja Puls startuje z emisją spotów reklamowych na antenach telewizji publicznej. Działania stanowią kolejny etap realizowanej strategii marketingowej, której głównym...