M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

25 maja 2001

BUDŻET SWARZĘDZ MARKET SA WYGRAŁA AGENCJA TESTARDO

Agencja reklamowa Testardo wygrała przetarg na obsługę full service budżetu firmy Swarzędz Market SA. Podpisany kontrakt dotyczy świadczenia usług w...

25 maja 2001

RADIO RMF FM KWESTIONUJE TREŚĆ UDZIELONEJ MU KONCESJI

Stacja radiowa RMF FM ma zamiar zapłacić za udzieloną jej koncesję, ale jednocześnie kwestionuje kwotę 8 mln zł, które ma...

25 maja 2001

OGÓLNOPOLSKA PROMOCJA PRZYPRAW KAMIS

Firma Kamis rozpoczęła akcję promocyjną pod hasłem "Posypią się nagrody", w której promuje swoje przyprawy w torebkach. Konkurs polegający na...

25 maja 2001

CZTERNASTOSTRONICOWA REKLAMA INTELIGO W PLAYBOYU

Do czerwcowego wydania miesięcznika "Playboy" została dołączona nietypowa, 14-stronicowa reklama banku elektronicznego Inteligo przygotowana specjalnie dla czytelników tego magazynu. Zatytułowana...

25 maja 2001

WYJAŚNIENIE

W serwisie dziennym z dnia 23.05 br. błędnie podaliśmy, że w przetargu na obsługę reklamową brandów należących do Banku Zachodniego...

28 maja 2001

CHARLES SAMPSON OPUSZCZA POLSKI ODDZIAŁ SAATCHI & SAATCHI

Charles Sampson, dyrektor generalny polskiego oddziału agencji reklamowej Saatchi & Saatchi (S&S), opuszcza swoje stanowisko. Od lipca br. będzie sprawował...

28 maja 2001

AEGIS GROUP ZOSTAŁ WŁAŚCICIELEM FIRMY BADAWCZEJ MEMRB

Aegis Group, jeden z największych holdingów reklamowych na świecie, kupił 100 proc. udziałów w firmie badawczej - MEMRB Custom Research...

28 maja 2001

SZCZYGIELSKI I GÓRSKA W WYDAWNICTWIE G+J POLSKA

Marcin Szczygielski został dyrektorem kreatywnym wydawnictwa G+J Polska odpowiedzialnym za przygotowanie od strony graficznej nowych projektów w firmie. Będzie on...

28 maja 2001

KOLPORTER ZGŁASZA CHĘĆ UDZIAŁU W PRYWATYZACJI RUCHU

Kolporter SA, drugi w kraju po Ruchu SA dystrybutor prasy, jest zainteresowany uczestnictwem w prywatyzacji Ruchu. W tej sprawie odbyły...

28 maja 2001

CARLI GRY OFERUJE NOWE USŁUGI INTERNETOWE

Duńska firma Carli Gry, producent marek odzieżowych Jackpot i Cottonfield, stworzyła dla swoich klientów strony internetowe oferujące usługi business to...

29 maja 2001

KRAKOWSKI FESTIWAL REKLAMOWY I KREATURA RAZEM

Dziś wieczorem w warszawskim PKiN, gdzie zostaną wręczone nagrody konkursu Media Trend, pojawi się także oficjalna informacja o Krakowskim Festiwalu...

29 maja 2001

ZDANOWICZ I BUKOWSKA POKIERUJĄ "WEEKENDEM" W "SUPER EXPRESSIE"

"Weekend", piątkowy magazyn "Super Expressu" (wydawca Media Express), od 1 czerwca br. będzie miał nowe szefowe. Redaktor naczelną "Weekendu" została...

29 maja 2001

BUDŻET KOLEJNEJ KAMPANII SOKOŁÓW SA WYNIESIE 1 MLN DOL.

Ruszyła nowa telewizyjna kampania reklamowa firmy Sokołów SA. Jej celem jest promocja wybranych marek produktów - szynki, parówek oraz wyrobów...

29 maja 2001

CANAL PLUS PRÓBUJE RATOWAĆ SWÓJ GŁÓWNY ANTENOWY PRODUKT

Canal Plus chce zainicjować działania mające na celu przeciwdziałanie korupcji w polskim futbolu. Przedstawiciele tej stacji telewizyjnej doprowadzili do ustalenia...

29 maja 2001

MAGDALENA WAŁĘSA AMBASADOREM MARKI VEET

W działaniach public relations towarzyszących wsparciu sprzedaży nowego kosmetyku do pielęgnacji ciała Duo Bikini marki Veet wykorzystano wizerunek Magdaleny Wałęsy,...

29 maja 2001

BUDŻET REKLAMOWY AVIOMARINU W AGENCJI MI POLSKA

Agencja reklamowa MI Polska wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego Aviomarinu, leku OTC, produkowanego przez Plivę Kraków. Maria Augustynek, kierownik...

29 maja 2001

PIERWSZE WYNIKI WSPARCIA AKCJI PAJACYK PRZEZ UNILEVERA

Po dwóch miesiącach trwania kampanii "Delma i Saga wspierają Akcję Pajacyk" ufundowano już 30 tys. obiadów dla dzieci z najbiedniejszych...

30 maja 2001

MACHINA PRESS ZAWIESZA WYDAWANIE TYTUŁU "BEVERLY"

Wydawnictwo Machina Press, kierowane przez nowego prezesa, którym został Artur Leon Nieszczerzewicz, podjęło decyzję o zawieszeniu miesięcznika dla młodych kobiet...

30 maja 2001

WIZJA TV WPROWADZIŁA NA PLATFORMĘ PROGRAMY TVP

Platforma Cyfrowa Wizja TV, należąca do UPC, wprowadziła do swojej oferty programy Telewizji Polskiej (TVP) bez wcześniejszego uzgodnienia tego z...

30 maja 2001

POLSAT CHCE WPROWADZIĆ SAMODZIELNY KANAŁ EROTYCZNY

Stacja telewizyjna Polsat złożyła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) wniosek o koncesję na utworzenie i nadawanie własnego kanału...

30 maja 2001

WEDŁUG PENTORA EKRANY ACTIVE MEDIA OGLĄDA 60 MLN OSÓB ROCZNIE

Prawie 60 mln osób to szacowana liczba określająca roczną widownię efektywną reklamowych ekranów wizyjnych firmy Active Media zlokalizowanych na dworcach...

30 maja 2001

TRI-FORM PRZEPROWADZA PIERWSZĄ KAMPANIĘ NA BANNERACH

Agencja promocyjno-reklamowa Tri-Form dysponująca nośnikami w kawiarniach internetowych przeprowadzi w czerwcu br. pierwszą kampanię bannerową. Nie chodzi tu jednak o...

31 maja 2001

BIMER MAZURCZAK ROZPOCZNIE OBSŁUGĘ BUDŻETU GERLING

Agencja reklamowa Bimer Mazurczak (należąca do grupy Leo Burnett) rozpocznie obsługę budżetu reklamowego firmy Gerling Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie...

31 maja 2001

AGENCJA IMAGE ART BĘDZIE OBSŁUGIWAĆ MARKĘ FORTUNA

Przetarg na obsługę budżetu strategiczno-kreatywnego soków Fortuny, marki należącej do firmy Agros Holding SA, wygrała agencja reklamowa Image Art. Umowa...

31 maja 2001

WORTAL KOPERNIK.PL DEBIUTUJE W SIECI I SZUKA DOMU MEDIOWEGO

Oficjalne uruchomienie wortalu kopernik.pl., który jest poświęcony m.in. Internetowi, e-biznesowi, e-commerce i usługom telekomunikacyjnym, ma nastąpić na początku czerwca br....

31 maja 2001

PARTNER OF PROMOTION WYGRAŁ BUDŻET PR OBLIGACJI

Firma Partner of Promotion została zwycięzcą w przetargu na budżet kampanii public relations obligacji skarbu państwa. Jego wysokość szacowana jest...

31 maja 2001

NOWI KLIENCI AGENCJI PR THE ROWLAND COMPANY

Firma PR The Rowland Company rozpoczęła współpracę z trzema nowymi klientami: eCenter, Stowarzyszeniem Przyjaciół Integracji i firmą IT Poland Cinemas....

31 maja 2001

EAGLEMOSS POLSKA WCHODZI NA NOWY OBSZAR WYDAWNICZY

Wydawnictwo Eaglemoss Polska rozpoczęło dystrybucję swojego najnowszego tytułu - bezpłatnego TV-guide tygodnika "TV Magazyn" - wyłącznie poprzez centra handlowe. W...

31 maja 2001

KETELAARS KUPUJE MASZYNĘ DO DRUKU WIELKOFORMATOWEGO

Firma Ketelaars Superdruk, należąca do holenderskiej Ketelaars Group, sprowadza do Polski maszynę drukarską Vutek 1630 Airbrush, przeznaczoną do produkcji reklam...

1 czerwca 2001

KAMPANIE RADIOWE PTK CENTERTEL PRZYGOTOWUJE BROKER B52

Nowe tegoroczne kampanie radiowe operatora sieci telefonii komórkowej PTK Centertel w stacjach lokalnych planuje związany z RRM broker B52, który...

1 czerwca 2001

"PRZEGLĄD" ODMŁADZA SWOJĄ GRUPĘ CZYTELNIKÓW

Tygodnik społeczno-polityczny "Przegląd" zmienia logo, format na mniejszy, zwiększa objętość do 80 stron (w perspektywie do 100 stron), wprowadza kolor,...

1 czerwca 2001

RUSZA NOWA KAMPANIA REKLAMOWA RADIA ZET

Radio Zet rozpoczyna dziś nową kampanię reklamy zewnętrznej promującą poranne pasmo programowe "Dzień dobry bardzo". Na użytek kampanii wykorzystano 800...

1 czerwca 2001

KAJA - NOWA MARGARYNA FIRMY RAISIO POLSKA FOODS

Na rynku pojawiła się nowa margaryna Kaja, którą produkuje firma Raisio Polska Foods. Kaja plasowana jest w segmencie margaryn ekonomicznych...

1 czerwca 2001

OBI POMAGA DZIECIOM W RAMACH AKCJI "PAJACYK"

We wszystkich supermarketach sieci OBI rozpoczęła się akcja wspierająca zbiórkę pieniędzy przenaczonych na dożywianie dzieci w ramach akcji "Pajacyk" (organizator:...

4 czerwca 2001

JAKUB BIERZYŃSKI NOWYM SZEFEM 4 MEDIA?

Sąd Rejonowy dla miasta Łódź-Śródmieście po rozpatrzeniu wniosku domu mediowego OMD Poland o niewypłacalność spółki giełdowej 4 Media SA (dawniej...

4 czerwca 2001

ANGUS CRAWFORD OPUSZCZA POLSKĘ

Angus Crawford, CEO managing director Bates Poland, z dniem 22 czerwca opuszcza Polskę. Nie wiadomo, jak dalej będzie się rozwijać...

4 czerwca 2001

STEVE GIRDLESTONE ODCHODZI Z J.W. THOMPSON/PARINTEX

Steve Girdlestone, dyrektor kreatywny J.W. Thompson/Parintex, po roku pracy opuści agencję. Kontrakt wygasa mu pod koniec czerwca br. Jego odejście...

4 czerwca 2001

THE MEDIA EDGE PROPONUJE PACHNĄCY OUTDOOR REKLAMUJĄCY COTY

The Media Edge przygotował outdoorowo-radiową kampanię damskiego zapachu Chanson d'Eau firmy Coty, która ruszyła 1 czerwca br. na nośnikach Adpolu....

4 czerwca 2001

"METROPOL" WYGRAŁ PRZETARG NA DYSTRYBUCJĘ GAZET

Wydawca bezpłatnego dziennika stołecznego "Metropol" - spółka TPP - wygrał przetarg na wyłączną dystrybucję gazet w warszawskim metrze, naziemnych środkach...

4 czerwca 2001

NOWY PODZIAŁ KIEROWNICZYCH RÓL W "GAZECIE WYBORCZEJ"

Jarosław Matuszewski, dotychczasowy szef promocji "Gazety Wyborczej", został dyrektorem marketingu w pionie wydawniczym Agory SA, wydawcy dziennika. W gestii dyrektora...

4 czerwca 2001

RUSZA WIZERUNKOWA KAMPANIA PIWA KRÓLEWSKIE

Browary Warszawskie Królewskie należące do grupy Brau Union rozpoczęły wizerunkową kampanię piwa Królewskie, której głównym celem jest wprowadzenie piwa na...

4 czerwca 2001

STROER PRZEDSTAWIA SWOJĄ STRATEGIĘ

Kilka miesięcy po przejęciu Plakat Technic przez Stroera obydwie firmy reklamy zewnętrznej przedstawiły swoją strategię, z której wynika, że wkrótce...

4 czerwca 2001

LETNIA PROMOCJA MCDONALD'SA

McDonald's rozpoczął promocję lodów McFlurry z pastylkami M&M's Mini's w promocyjnej cenie 2,99 zł. Promocja objęła wszystkie restauracje na terenie...

4 czerwca 2001

STUDIO DN PRZYGOTOWAŁO OPAKOWANIE PAPIEROSÓW SLIM CAMELIA

Studio DN opracowało znak graficzny i opakowanie nowej marki papierosów koncernu House of Prince - Slim Camelia. Cechą charakterystyczną opakowania...

5 czerwca 2001

MAREK JANICKI ZOSTAŁ CEO GRUPY MCCANN

Od 1 czerwca Marek Janicki, dyr. generalny agencji McCannErickson (od jej początku w 1991 r.), zajął stanowisko CEO Grupy McCann,...

5 czerwca 2001

BROWARY BROK WSPIERAJĄ SPRZEDAŻ PIWA COOLER

Browary Brok otworzyły na okres letni (od 3 czerwca do końca sierpnia) sieć Cooler Beach Clubów, które mają wspierać sprzedaż...

5 czerwca 2001

MACIEJ PIOTR PRUS NIE JEST JUŻ NACZELNYM "PRZEKROJU"

Maciej Piotr Prus został odwołany ze stanowiska redaktora naczelnego tygodnika "Przekrój" (Wydawnictwo Przekrój). Jego obowiązki pełni jeden z dotychczasowych sekretarzy...

5 czerwca 2001

PIOTR ALEKSANDROWICZ ROZSTAŁ SIĘ Z "DZIENNIKIEM POLSKIM"

Piotr Aleksandrowicz rozstał się z "Dziennikiem Polskim" (Wydawnictwo Jagiellonia SA), którego był redaktorem naczelnym od października ub.r. Obowiązki naczelnego pełni...

5 czerwca 2001

NOWE KONCESJE DLA NADAWCÓW RADIOWYCH I REDUKCJE ZATRUDNIENIA

Po zeszłotygodniowej decyzji o zwolnieniu 96 dziennikarzy RMF FM z działów lokalnych wskutek otrzymania nowej koncesji nieuwzględniającej rozszczepień kolejne redukcje...

5 czerwca 2001

KONKURS OKOCIMIA ROZSTRZYGNIĘTY

12 tys. 537 kapsli po piwie Okocim Mocne zgromadził w ciągu zaledwie dwóch miesięcy 40-letni mieszkaniec Leżajska Zdzisław Linek, starując...