M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

1 października 2008

Othersource chce aktywniej walczyć o klientów w Polsce

Agencja interaktywna Othersource chce mieć więcej klientów z Polski. Obecnie firma specjalizuje się przede wszystkim w obsłudze klientów z USA,...

1 października 2008

Cyfrowy Polsat kusi promocjami na telewizję i telefony

Cyfrowy Polsat wprowadził promocję usługi telewizji cyfrowej "3 miesiące gratis". Wybierając pakiet Super Film, klienci otrzymają dostęp do pełnej oferty...

1 października 2008

EMLab współpracuje z agencjami Kamand i Sport4U

EMLab, agencja specjalizująca się w marketingu doświadczeń, podpisała umowy z firmami marketing services Kamand i Sport4U. - Dzięki umowie z...

1 października 2008

Chipita rozpoczyna wielokanałową promocję dla 7Days

Chipita Poland rozpoczyna akcję promocyjną dla marki 7Days "7 razy do Hollywood". Aby wziąć udział w promocji, należy przesłać kod...

1 października 2008

PR Publicon pracuje dla kancelarii prawnej Paszkowski & Wspólnicy

Wrocławska kancelaria prawna Paszkowski & Wspólnicy nawiązała współpracę z agencją PR Publicon. Do zadań specjalistów public relations będzie należało wypromowanie...

1 października 2008

Jan Rokita i Jerzy Pilch w kampanii wizerunkowej "Dziennika"

Axel Springer Polska rusza z wizerunkową kampanią "Dziennika". Swojego oblicza na potrzeby kampanii użyczyli: publicysta Jan Rokita, pisarz Jerzy Pilch...

1 października 2008

Julia Tkaczyk dyrektorem programowym Planety FM. Mateusz Kirstein pracuje nad nowym projektem Eurozetu

Julia Tkaczyk, dotychczas dyrektor muzyczny Planety FM (dawnej Radiostacji), ponadregionalnej rozgłośni w ramach Grupy Eurozet, awansowała na stanowisko dyrektora programowego....

1 października 2008

Nowe osoby w w dziale komunikacji marketingowej PwC

Do zespołu konkursu "Grasz o staż" w dziale komunikacji marketingowej PricewaterhouseCoopers (PwC) dołączyły dwie nowe osoby: Anna Budzich i Ewa...

1 października 2008

Nestle Nutrition prowadzi multibrandową promocję konsumencką

Firma Nestle Nutrition rozpoczęła promocję konsumencką pod hasłem "Od śniadanka... do mieszkanka!". Biorą w niej udział produkty marek: Nestle, Nan...

1 października 2008

Dilmah rusza z ogólnopolską akcją "Październik miesiącem herbaty"

Pod hasłem "Październik miesiącem herbaty" producent herbat Dilmah rozpoczął ogólnopolską akcję Dni Herbaty. - Jesienny sezon to znakomita okazja nie...

2 października 2008

Agora i branża reklamowa zaangażowane w projekt filmu "Świadectwo"

1 października rozpoczęła się kampania promocyjna filmu "Świadectwo". Obejmie ona spoty telewizyjne i radiowe oraz reklamę w prasie, na nośnikach...

2 października 2008

Monika Jaskółka key account managerem w IDG Poland

Monika Jaskółka dołączyła do działu sprzedaży agencyjnej IDG Poland, obejmując stanowisko key account managera. Będzie odpowiadać za sprzedaż reklam online...

2 października 2008

Anna Mitura product managerem w Pierre Fabre

Anna Mitura objęła stanowisko product managera w dziale marketingu Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska. Jest odpowiedzialna za marki dermokosmetyków A-derma, Ducray...

2 października 2008

Pahnke i Optimum Media OMD realizują projekt Knoppersa

Storck przygotował kolejną kampanię reklamową wafelków marki Knoppers pod hasłem "Knoppers. Dzień należy do Ciebie!". Kampania prowadzona jest w metrze...

2 października 2008

Monika Sędzierska korespondentką RMF FM w Berlinie

Monika Sędzierska przejmie obowiązki Tomasza Lejmana jako korespondentka RMF FM (Broker FM) w Berlinie. Tomasz Lejman rozstał się z firmą....

2 października 2008

Maciej Olejniczakowski nie jest już w zarządzie adMobile

Piotr Surmacki został wiceprezesem agencji marketingu mobilnego adMobile należącej do Platformy Mediowej Point Group. Będzie pełnił tę funkcję do czasu...

2 października 2008

Małgorzata Baranowska dyr. zarządzającym Optimum Media OMD

Małgorzata Baranowska awansowała na stanowisko dyrektora zarządzającego Optimum Media OMD. Połączy nowe obowiązki z pełnieniem dotychczasowej funkcji group account directora...

2 października 2008

Carrefour inwestuje w kolejną edycję "Magii kodów"

Carrefour Polska prowadzi działania reklamowe pt. "Magia kodów", będące wsparciem kolejnej edycji akcji konsumenckiej o tej samej nazwie. Spot przygotowała...

2 października 2008

Presspublica reklamuje kolekcję wydawniczą "Wielkie Cywilizacje"

Presspublica rusza z kampanią reklamową nowej kolekcji wydawniczej "Rzeczpospolitej" pt. "Wielkie Cywilizacje". Seria poświęcona jest największym osiągnięciom starożytnych cywilizacji. Pierwszy...

2 października 2008

Baxter inicjuje komunikację o zakażeniach meningokokowych

Agencja Euro RSCG Sensors rozpoczęła działania PR w ramach kampanii "Nie! Dla meningokoków". Jest to akcja edukacyjna dotycząca przeciwdziałania zakażeniom...

2 października 2008

Bonnier poprawia formuły sekcji tematycznych "Pulsu Biznesu"

Bonnier Business Polska wprowadza zmiany w sekcjach tematycznych dziennika "Puls Biznesu". Wydawca odchodzi od charakteru sekcji wyłącznie branżowych na rzecz...

2 października 2008

Warta reklamuje ubezpieczenia komunikacyjne all risks

TUiR Warta inwestuje w kampanię reklamową prowadzoną pod hasłem: "Przesądy są śmieszne, gdy masz autocasco w Warcie". Jej celem jest...

2 października 2008

Kreacja JWT Warsaw wykorzystywana przez HSBC w innych krajach

Bank HSBC rozpoczyna kampanię reklamową skierowaną do przedsiębiorców prowadzących interesy poza Polską pod hasłem: "Sukces chętnie przekracza granice. A twój...

2 października 2008

Sylwia Pyśkiewicz prezesem polskiego oddziału Loyalty Partner

Sylwia Pyśkiewicz, do niedawna związana ze strukturami marketingowymi Tesco, została prezesem Loyalty Partner. O planach uruchomienia oddziału tej firmy w...

2 października 2008

Wódka Chopin chce aktywnie walczyć o udziały rynkowe

Podlaska Wytwórnia Wódek SA (Polmos Siedlce) chce zwiększyć udziały rynkowe marki wódki Chopin. Ten doskonale znany na świecie produkt w...

2 października 2008

Wizard przygotował nową komunikację dla marki Pirelli

Agencja reklamowa Wizard realizuje kampanię reklamową opon zimowych Pirelli połączoną z premierą nowej opony Winter Sottozero Serie II. Akcja informuje...

2 października 2008

Herbapol Lublin wprowadził nowy suplement diety marki Żuravit

Herbapol Lublin wprowadził na rynek Żuravit - produkt wspomagający prawidłowe funkcjonowanie układu moczowego. Nowy preparat zawiera wysoko skoncentrowany ekstrakt z...

2 października 2008

Tomasz Szurawski awansuje w dziale marketingu "Newsweeka" i "Forbesa"

Tomasz Szurawski objął stanowisko zastępcy dyrektora marketingu ds. PR & event marketingu "Newsweeka" i "Forbesa", wydawanych przez Axel Springer Polska....

2 października 2008

Daniel Craig jako James Bond reklamuje Sony

Sony Poland rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię reklamową w TV, prasie i na outdoorze związaną z premierą kolejnej części przygód superagenta...

2 października 2008

Procter & Gamble buduje relacje ze sklepami dziecięcymi

Agencja Data Solutions przygotowała drugą edycję programu motywacyjnego firmy Navo PGD - strategicznego dystrybutora produktów Procter & Gamble (P&G). Program...

2 października 2008

Sieć Vectra wprowadza nowy pakiet programowy

Sieć telewizyjna Vectra wprowadza nowy pakiet do swojej oferty. Pakiet Platynowy ma być propozycją dla najbardziej wymagających widzów. Zawiera wszystkie...

2 października 2008

Piotr Lipiński i Katarzyna Drozdowska odeszli z Lactalis Polska

Piotr Lipiński i Katarzyna Drozdowska-Szkudlarek odeszli z firmy Lactalis Polska, producenta i dystrybutora serów marek President i Galbani. Piotr Lipiński...

2 października 2008

Bahlsen chce wzmocnić branding chipsów Naturals

The Lorenz Bahlsen Snack-World ruszył z kampanią reklamową chipsów Naturals. Stanowi ona kontynuację wiosennych działań reklamowych wspierających rynkowy debiut marki....

2 października 2008

Gadu Radio uruchamia kanał poświęcony "High School Musical"

Gadu Radio uruchomiło nowy kanał dedykowany filmowi "High School Musical 3: Ostatnia klasa". Specjalna stacja stanowi część kampanii promującej jego...

2 października 2008

BWE prowadzi rebranding i zmienia nazwę na Meritum Bank

Meritum Bank to nowa nazwa zmieniającego profil i skalę działania Banku Współpracy Europejskiej. Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła zgodę na zmianę...

2 października 2008

Rabbits.pl rozpoczęło współpracę ze specjalistami od wierzytelności

Agencja interaktywna Rabbits.pl, należąca do grupy Infinico, rozpoczęła współpracę z międzynarodową firmą Intrum Justitia. Przedmiotem umowy jest wykonanie nowej strony...

2 października 2008

Anna Gruszka, media manager, odchodzi z Media Contacts

Anna Gruszka po czterech latach rozstaje się z Media Contacts. Ostatnio zajmowała tam stanowisko media managera. Nie udało nam się...

2 października 2008

Infinico zatrudnia jednego z doradców Rady Ministrów

Agnieszka Libor, dotychczas radca szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Departamencie Komunikacji Społecznej, przeszła do grupy marketingowej Infinico. W nowym...

2 października 2008

G+J wydaje magazyn "National Geographic Kids"

G+J Polska poszerza portfolio o "National Geographic Kids", magazyn tworzony z myślą o najmłodszych czytelnikach. Czasopismo kierowane do dzieci powyżej...

2 października 2008

BuM i Starcom w projekcie książkowym "Polityki"

Wydawnictwo "Polityka" SP inauguruje 20-tomową kolekcję książkową "Polska Literatura Współczesna". W przyszłym tygodniu do części nakładu "Polityki" zostanie dołączony pierwszy...

2 października 2008

Luksusowa uruchamia własny serwis Nicdodac.pl

V&S Luksusowa Zielona Góra SA uruchomiła dla marki wódki Luksusowa serwis Nicdodac.pl. Projekt ten stanowi kolejny etap kampanii wspierającej odświeżenie...

3 października 2008

Kia Cee'd promuje się jako auto i rodzinne, i sportowe

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała kampanię marki Kia Cee'd należącej do portfolio Kia Motors Polska. Działania obejmują telewizję, prasę oraz internet....

3 października 2008

Adam Semik dyrektorem sprzedaży w AdAction

Adam Semik dołączył do zespołu agencji interaktywnej AdAction. Objął funkcję dyrektora sprzedaży odpowiedzialnego za sprzedaż reklam w grach komputerowych i...

3 października 2008

Katarzyna Werner przechodzi z TVP do TVN24

Katarzyna Werner, prowadząca "Wiadomości" w TVP1, z początkiem listopada br. pojawi się na antenie TVN 24. Poprowadzi tam serwisy informacyjne....

3 października 2008

Era likwiduje markę Omnix

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej Era, likwiduje markę Omnix. - Uruchomiliśmy nowy multimedialny portal Rozrywka, który stanowi kolejny etap...

3 października 2008

Kolterman zajmie się public relations Galpostera

Agencja Kolterman Media Communications rozpoczęła współpracę z Galposter, polską spółką oferującą kompleksowe usługi w zakresie identyfikacji sieci sprzedaży. Agencja jest...

3 października 2008

Agencja Memedio dołącza do portfela Xevin Investments

Xevin Investments zawarł porozumienie inwestycyjne z agencją interaktywną Memedio. Fundusz przejął 60 proc. udziałów w tej spółce - jest ona...

3 października 2008

ZenithOptimedia powiększa zespół

ZenithOptimedia zatrudnia nowe osoby do zespołu. Oprócz Katarzyny Pawłowskiej, group account directora w zespole L'Oreala (o jej przejściu pisaliśmy w...

3 października 2008

G+J Polska przejęło właściciela serwisu Epuls.pl

Wydawnictwo G+J Polska kupiło większościowy pakiet akcji w firmie Pixelate Ventures, właścicielu serwisu społecznościowego Epuls.pl. Wartość transakcji nie została ujawniona....

3 października 2008

Haxon i Egelados zainwestują wspólnie w serwisy WebStars.pl

Spółka Haxon i firma Egelados Entertainment zawiązały współpracę kapitałową w zakresie wspólnej inwestycji w spółkę WebStars.pl. WebStars.pl jest zbiorem serwisów...