M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 października 2008

Nowe logo Eski Rock nawiązuje do logotypu AC/DC

Eska Rock (Grupa Radiowa "Time") ma nowe logo nawiązujące stylistyką do logotypu zespołu AC/DC oraz nowe hasło pozycjonujące: "Rockowe klasyki...

21 października 2008

Edelman Polska agencją PR dla City Index

Edelman Polska, sieciowa agencja PR, będzie obsługiwać na polskim rynku City Index, międzynarodową platformę inwestycyjną dla inwestorów indywidualnych. Współpraca obejmie...

21 października 2008

Prezes Futbol.pl zaprzecza informacjom o problemach finansowych spółki

W odniesieniu do artykułu "Komornik zapukał do drzwi magazynu "Futbol.pl"" opublikowanego we wczorajszym wydaniu "Pulsu Biznesu" Dariusz Bogucki, prezes zarządu...

21 października 2008

4 Publicity pracuje przy launchu marki myPhone

Agencja 4 Publicity rozpoczęła współpracę z TelForceOne. Będzie odpowiedzialna za budowę relacji marki myPhone z mediami - do końca roku...

22 października 2008

PPI United zmienia nazwę na Silberball Warszawa

PPI United, polski oddział austriackiej sieci usług marketingowych, zmienia nazwę na Silberball Warszawa. Zmiana nazwy i logo jest konsekwencją planowanego...

22 października 2008

Yossarian Malewski dyrektorem kreatywnym Grey Matters

Yossarian Malewski pełni funkcję dyrektora kreatywnego agencji Grey Matters (ASM Group). Zastąpił Pawła Bednarczyka, który niedawno rozstał się z firmą....

22 października 2008

Anna Święcicka w Focus Advertising

Do działu obsługi klienta agencji Focus Advertising dołączyła Anna Święcicka na stanowisko account. Wcześniej pracowała w agencji eventowej Omega 69...

22 października 2008

Agencja Off autorem kampanii BtoB "Faktu"

Axel Springer Polska rusza z kampanią BtoB dziennika "Fakt". Akcja związana jest z pięcioleciem istnienia dziennika. Logo i kreację kampanii...

22 października 2008

W III kwartale na outdoor wydano 158,6 mln zł

Wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej (bez wydatków na reklamę na środkach komunikacji miejskiej) w Polsce wyniosła w III kwartale br....

22 października 2008

Johnson & Johnson rozpoczął kolejną kampanię dla marki RoC

Johnson & Johnson ruszył z kampanią reklamową dermokosmetyków RoC. Produkty tej marki rok temu ponownie zostały wprowadzone do sprzedaży. Według...

22 października 2008

Radio Zet liderem wpływów reklamowych po trzech kwartałach

Po trzech kwartałach br. liderem wpływów reklamowych wśród stacji radiowych jest Radio Zet - wynika z raportu Expert Monitora. Przychody...

22 października 2008

Na reklamę tranzytową w III kwartale wydano 11,6 mln zł

Na reklamę na środkach komunikacji miejskiej w III kwartale br. wydano 11,6 mln zł, o ponad 7 proc. więcej niż...

22 października 2008

Dima Słupczyński senior art directorem w brandDesign

Dima Słupczyński objął nowo utworzone stanowisko senior art directora w dziale brandDesign agencji Brand Support. Dział oferuje rozwiązania z zakresu...

22 października 2008

Allegro będzie operatorem telefonii komórkowej

QXL Poland, właściciel m.in. serwisu Allegro.pl, podpisał umowę z firmą Polkomtelem SA, operatorem sieci komórkowej Plus, dzięki której Allegro będzie...

22 października 2008

Xenox wprowadza kodeks postępowania etycznego

Internetowa sieć marketingu afiliacyjnego Xenox ogłosiła wprowadzenie kodeksu postępowania etycznego. Nowe regulacje skierowane są przede wszystkim do wydawców, którzy są...

22 października 2008

Zmiany w zespole Nokaut.pl

Tomasz Maj, Jakub Gąsiorowski oraz Tadeusz Magiera powiększyli zespół portalu Nokaut.pl. Tomasz Maj objął stanowisko content development managera. Będzie odpowiedzialny...

22 października 2008

Agora uruchamia internetowe radio Infomuzyka FM

Portal muzyczny Agory uruchomił swój kanał radiowy - Infomuzyka FM. Wyróżnikiem tego radia internetowego są codzienne serwisy informacyjne, wywiady, recenzje...

22 października 2008

Stroer rozstał się po miesiącu z szefową marketingu

Danuta Musiał, dyrektor marketingu strategicznego w Grupie Stroer, rozstała się z firmą - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Funkcję tę pełniła od...

22 października 2008

Metromedia powiększyły dział handlowy

Dział handlowy firmy Metromedia wzmocnili Monika Siwek i Jacek Byś. Odpowiadają za pozyskiwanie klientów oraz obsługę dotychczasowych. Powiększenie działu jest...

22 października 2008

Pluszowy jaguar w promocji opon Fulda

Grupa Goodyear w Polsce rozpoczęła zimową kampanię promocyjną marki opon Fulda. Każdy, kto zakupi komplet opon zimowych Fulda Kristall Montero...

22 października 2008

Henkel wspiera kampanią nowe pasty Vademecum 2 in 1

Henkel Polska wprowadził na rynek nowy wariant past do zębów Vademecum. Vademecum 2 in 1 to produkt łączący właściwości pasty...

22 października 2008

Bakalland odmładza wizerunek, relaunch obejmuje opakowania i komunikację

Firma Bakalland SA odmładza wizerunek. Relaunch marki obejmuje odświeżenie logotypu oraz opakowań marki Bakalland. Marka zadebiutuje w nowych kategoriach produktowych....

22 października 2008

GonnaBe pracuje przy promocji konsumenckiej marek Appetita i Bakaliada

Ziołopex ruszył z nową promocją konsumencką przypraw Appetita i bakalii Bakaliada. Akcja prowadzona jest pod hasłem "Zimowe szaleństwo w Alpach"....

22 października 2008

MTV Networks Polska podpisała umowę z Telecom Media dotyczącą reklam w komórkach

Firma MTV Networks Polska podpisała umowę z agencją marketingu mobilnego Telecom Media, na mocy której będą emitowane graficzne reklamy komórkowe...

22 października 2008

"Harvard Business Review" i byli pracownicy wzajemnie się skarżą

Na wniosek Canadian International Management Institute ICAN, wydawcy "Harvard Business Review Polska", warszawska prokuratura prowadzi śledztwo w sprawie nieautoryzowanego użycia...

22 października 2008

Radiowa Trójka też podnosi ceny reklam

Po tym jak ceny reklam podniosły RMF FM, Radio Eska i Radio Zet, korektę cennika wprowadza też Agencja Reklamy Polskiego...

22 października 2008

Initiative: restrukturyzacja, ostra walka o new business, nie będzie połączenia z Universalem

Initiative Warszawa przygotowuje proces zmian w agencji w konsekwencji utraty biznesu France Telecom (patrz DS "MMP" z 18 października br.)....

22 października 2008

TV4 wprowadza do ramówki program modowy

Stacja TV4 (Polskie Media) wprowadza do ramówki program poświęcony najbardziej stylowym postaciom show-biznesu i zjawiskom świata mody. Amerykański program "Modne...

22 października 2008

Spółka Gadu-Gadu uruchomiła serwis społecznościowy

Spółka Gadu-Gadu SA uruchomiła serwis społecznościowy ZRodzina.pl, w którym można zbudować drzewo genealogiczne własnej rodziny. Serwis umożliwia zbudowanie drzewa genealogicznego,...

22 października 2008

Frisco.pl będzie tworzyć sklepy internetowe dla firm FMCG

Prowadząca delikatesy internetowe spółka Frisco.pl będzie tworzyć sklepy internetowe dla firm FMCG. - Stworzyliśmy platformę informatyczną, mamy też zaawansowany system...

23 października 2008

MySpace oficjalnie uruchomił polską wersję portalu

Globalny serwis społecznościowy MySpace, należący do Fox Interactive Media Inc., oficjalnie uruchomił polską wersję portalu. Serwis będzie zarabiał na reklamach....

23 października 2008

Radio Wawa wspiera reklamą galę Złotych Dziobów

Radio Wawa (Grupa Radiowa "Time") wspiera działaniami promocyjnymi galę Złotych Dziobów, nagród polskiej muzyki przyznawanych przez stację. Kampania reklamowa obejmuje...

23 października 2008

Pro-Creation realizuje międzynarodowy projekt dla Colgate-Palmolive

Agencja interaktywna Pro-Creation realizuje międzynarodowy projekt internetowy dla Colgate-Palmolive w ramach prowadzonej przez nią akcji Oral Health Month (OHM). Agencja...

23 października 2008

Strona Radia PiN w dwóch odsłonach - dziennej i nocnej

Ruszyła nowa strona internetowa Radia PiN. Jej wizerunek osadzony jest w kontekście dużego miasta. Innowacyjny jest jej podział na wersję...

23 października 2008

Eva Mendes reklamuje nowy zapach Calvina Kleina

Coty Polska rozpoczęło kampanię reklamową najnowszego zapachu Secret Obsession marki Calvin Klein. W reklamie wystąpiła aktorka Eva Mendes, która jest...

23 października 2008

Media Regionalne planują 6-7-proc. podwyżki cen reklam

Media Regionalne, spółka, do której należy m.in. dziewięć regionalnych dzienników, w przyszłym roku skupi się przede wszystkim na rozbudowie swojej...

23 października 2008

Metsa Tissue wykorzystuje maskotki w promocji Lambi

Metsa Tissue, producent artykułów higienicznych, na okres jesienno-zimowy przygotowała dla swoich klientów promocję "Zbieraj i wygrywaj". Każdy, kto kupi produkty...

23 października 2008

TVP uruchamia nowy portal multimedialny; docelowo ma sprzedawać reklamy

Ośrodek Mediów Interaktywnych TVP (OMI TVP) uruchamia nowy portal multimedialny. Ma on nie tylko integrować treści dotychczasowych witryn tego nadawcy...

23 października 2008

Filmbox w monitoringu AGB Nielsen Media Research

Kanał filmowy Filmbox z portfolio firmy SPI International na początku listopada br. zostanie włączony do monitoringu AGB Nielsen Media Research....

23 października 2008

Fashion TV w rozdzielczości HD dostępny również w Polsce

Fashion TV, kanał tematyczny poświęcony modzie, będzie nadawany również w wersji HD (wysokiej rozdzielczości). Projekt HD właśnie jest uruchamiany. Fashion...

23 października 2008

BBDO w obliczu zmian; Barbara Berkan ma przejąć zarządzanie S&F

Piotr Batogowski, który od 1 listopada br. przejmuje zarządzanie w BBDO Warszawa jako nowy prezes zarządu i dyrektor zarządzający agencji...

23 października 2008

Serial "Londyńczycy" budzi duże emocje w mediach brytyjskich

Duże zainteresowanie w mediach Wielkiej Brytanii i Irlandii wzbudziła zapowiedź serialu Telewizji Polskiej "Londyńczycy" opowiadającego o losach polskich emigrantów. Portale...

23 października 2008

Daniel Wood odchodzi z działu strategii Leo Burnett

Daniel Wood, który od lutego br. pracował w Leo Burnett na stanowisku planera strategicznego, rozstaje się z agencją. Jego dalsze...

23 października 2008

Mokate prowadzi wsparcie herbat Minutka i Loyd Tea Grzaniec

"Minutka - twoja chwila przyjemności" i "Jedenaste przykazanie - grzeje tylko Loyd Tea Grzaniec" - pod tymi hasłami jesienną kampanię...

23 października 2008

VisitBritain prowadzi futbolowy projekt skierowany do Polaków

Rusza kampania Brytyjskiej Centrali Turystycznej "VisitBritain", w ramach której Brytyjczycy zapraszają Polaków do siebie, proponując im możliwość nie tylko uczestniczenia...

23 października 2008

Tesco finalizuje projekt ubezpieczeniowy

Sieć handlowa Tesco finalizuje projekt sprzedaży ubezpieczeń. Firma podpisała już umowy z partnerami z branży ubezpieczeniowej. Rzecznik prasowy Tesco Przemysław...

23 października 2008

Bartłomiej Walczuk został designerem w Focus Advertising

Do zespołu agencji reklamowej Focus Advertising dołączył Bartłomiej Walczuk, który objął stanowisko graphic designera. Ostatnio zajmował się projektowaniem graficznym w...

23 października 2008

Orange oferuje bonusy do nowego telefonu Bonda

Najnowszy telefon Jamesa Bonda (Sony Ericsson C902), który pojawi się na rynku wraz z premierą filmu z przygodami agenta 007...

23 października 2008

Wyjaśnienie: Internetowe radio InfomuzykaFM tylko z muzyką

We wczorajszym wydaniu DS "MMP" podaliśmy błędną informację, z której wynikało, że nowo powstałe radio portalu muzycznego Infomuzyka.pl (należącego do...

23 października 2008

Koledzy zmieniają pozycjonowanie; Weronika Rehorowska strategiem

Agencja reklamowa Koledzy Strategia & Kreacja zmieniła pozycjonowanie. Chce być postrzegany jako communication think tank rozwijać się w kierunku agencji...