M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 listopada 2008

OS3 Multimedia zrealizowała pierwszy projekt dla HP

Agencja interaktywna OS3 Multimedia przygotowała dla Hewlett-Packard Polska serwis internetowy Hpdatacenter.pl promujący kompleksową obsługę firmy i realizację projektów dla centrów...

5 listopada 2008

Codemedia promuje oryginalne mojito

Codemedia przygotowała nową odsłonę kampanii www.originalmojito.pl dla marki Bacardi. Marketer promuje w niej sposób podawania i recepturę tego napoju. Na...

5 listopada 2008

Legend Group autorem świątecznej kampanii Barszczu Czerwonego Winiary

Rozpoczęła się kampania prasowa wieloporcjowych zup instant marki Winiary. Kampania promująca Ekspresowy Barszcz Czerwony Winiary potrwa do końca grudnia. W...

5 listopada 2008

Legia Warszawa wprowadza kolekcję lifestyle'owych ubrań z logo klubu

Legia Warszawa wprowadza kolekcję ubrań z logo klubu. Do sprzedaży trafi 16 modeli. Będą to T-shirty, spodnie, jak i kurtki...

5 listopada 2008

Twenty Four Seven PR pracuje z Royal Collection

Agencja Twenty Four Seven PR rozpoczęła współpracę z firmą Royal Collection w zakresie wprowadzenia do Polski ubrań marki Fraternity. Agencja...

5 listopada 2008

Wrigley po kilku latach przerwy wraca z reklamą outdoorową marki Orbit

Wrigley Poland prowadzi kampanię produktową gum do żucia marki Orbit Liquid. Działania wspierające ten wariant gum obejmują wyłącznie outdoor -...

5 listopada 2008

Marquard reorganizuje struktury marketingowe

Wydawnictwo Marquard Media Polska na początku grudnia br. wprowadzi zmiany w organizacji marketingu. Nowa struktura ma być m.in. zgodna z...

5 listopada 2008

Joanna Nowakowska dołączyła do biura reklamy "Harvard Business Review Polska"

Joanna Nowakowska objęła stanowisko key account managera w biurze reklamy "Harvard Business Review Polska", wydawanego przez ICAN Institute. Będzie odpowiedzialna...

5 listopada 2008

Grupa Adv.pl jest udziałowcem Codemedia

Grupa Adv.pl jest udziałowcem założonej niedawno agencji Codemedia, wyspecjalizowanej w nowych mediach. Jak mówi Sławomir Kornicki, prezes Codemedia, jego agencja...

5 listopada 2008

Tribal DDB i CutCut stworzyły serwis promujący pracę w McDonald's

Agencja interaktywna Tribal DDB i studio filmowe CutCut, firmy z grupy Corporate Profiles DDB, przygotowały dla McDonald's Polska interaktywny serwis...

5 listopada 2008

Sephora promuje się na nośnikach wielkoformatowych w Warszawie

Sieć perfumerii Sephora ruszyła z kampanią wizerunkową. Działania reklamowe prowadzone są na dwóch wielkoformatowych nośnikach reklamy zewnętrznej, zawieszonych na terenie...

5 listopada 2008

Dyrektor programowy Eski Rock ma swoją audycję

Paweł Kostrzewa, dyrektor programowy sieci Eska Rock, prowadzi w piątki i soboty swój program "Prockreacja". W audycji dziennikarz będzie prezentował...

5 listopada 2008

Aleksandra Żurada wraca do "Pulsu Biznesu"

Aleksandra Żurada objęła stanowisko dyrektora marketingu w Bonnier Business Polska, wydawcy "Pulsu Biznesu". Będzie odpowiedzialna za dział marketingu i konferencji...

5 listopada 2008

Beata Ptaszyńska-Jedynak public affairs and communications managerem w Coca-Cola Poland Services

Beata Ptaszyńska-Jedynak objęła stanowisko public affairs and communications managera w Coca-Cola Poland Services. Przez ostatnie dziewięć lat pracowała jako communication...

5 listopada 2008

Just Health Club przygotował kampanię dla leków Schering-Plough

Just Health Club, dział agencji Just specjalizujący się w działaniach dla produktów farmaceutycznych i medycznych, przygotował kampanie dwóch preparatów z...

5 listopada 2008

Europlant Phytopharm w prasie reklamuje preparaty do higieny jamy ustnej

Do końca roku potrwa prasowa kampania, którą agencja Banah Group przygotowała dla marek Dentosept i Dentosept A (preparat do pielęgnacji...

5 listopada 2008

Bartosz Kluczyński dyrektorem zarządzającym Peppermint

Bartosz Kluczyński objął stanowisko dyrektora zarządzającego w agencji marketingu zintegrowanego Peppermint. Kluczyński zastąpił na tym stanowisku Macieja Mitoraja, który odszedł...

5 listopada 2008

Unilever Polska SA dzieli się na trzy spółki

Unilever Polska SA dzieli się na trzy spółki. Korporacja ma w naszym kraju funkcjonować w ramach trzech struktur: Unilever Polska...

5 listopada 2008

Ryszard Zdunek dyrektorem operacyjnym w łódzkim oddziale Great Open House

Ryszard Zdunek objął stanowisko dyrektora operacyjnego w łódzkim oddziale agencji Great Open House. Do stycznia tego roku pracował w firmie...

6 listopada 2008

Wyjaśnienie: Monika Łapczyńska pracuje w Euro RSCG 4D do końca roku

Monika Łapczyńska, group account director agencji marketingu zintegrowanego Euro RSCG 4D, o której odejściu informowalismy w DS "MMP" z 3...

6 listopada 2008

Widex prowadzi trzymiesięczną kampanię aparatów słuchowych Passion

3 listopada pod hasłem "Pasja słyszenia" ruszyła kampania reklamowa Passion - jednego z najmniejszych na świecie zausznych aparatów słuchowych produkowanych...

6 listopada 2008

Uzupełnienie: DDB wycofało się z przetargu PZU po briefingu

W nawiązaniu do informacji pt. "Just traci budżet PZU; AdWorks, Leo Burnett i McCann na krótkiej liście", która ukazała się...

6 listopada 2008

Unilever w kampanii informuje o nowym wariancie Sagi

Unilever wystartował z kampanią wprowadzającą na rynek nowy wariant herbaty Saga - Earl Grey (Unilever). Kampania ma charakter multimedialny, jest...

6 listopada 2008

Radio Zet promuje się na warszawskich taksówkach

Radio Zet rozpoczęło kampanię pod hasłem "Włącz Radio Zet i poczuj siłę muzyki". Wykorzystano w niej nośniki Taxi Top na...

6 listopada 2008

Wyjaśnienie: Vizeum wycofało się z przetargu CU

W nawiązaniu do informacji z wczorajszego DS "MMP" pt. "Drugi etap przetargu Commercial Union" wyjaśniamy, że dom mediowy Vizeum (Aegis...

6 listopada 2008

PKO BP rusza z intensywną kampanią kont oszczędnościowych

Bank PKO BP rozpoczęło kampanię reklamową kont oszczędnościowych. Przekaz komunikacyjny eksponuje podstawowe zalety produktu, czyli połączenia korzyści, jakie daje lokata,...

6 listopada 2008

Nestle wprowadza markę Nesvita; debiut wspiera kampanią w TV

Reklama ATL, public relations oraz advertoriale wspierają wprowadzenie do Polski marki z portfolio Nestle - Nesvita. Nowy brand obejmuje całą...

6 listopada 2008

Orange ruszy z ofertą mobilnego internetu w cenie stacjonarnej Neostrady

PTK Centertel, należący do Telekomunikacji Polskiej SA operator sieci komórkowej Orange, na początku grudnia wystartuje z ofertą radiowego dostępu do...

6 listopada 2008

Cyfrowy Polsat rusza z promocjami cenowymi

Platforma satelitarna Cyfrowy Polsat wprowadza nową ofertę Mini Max oraz Wielkie Promocje. W ramach nowych propozycji abonenci otrzymają do 12...

6 listopada 2008

Europlant Phytopharm reklamuje preparat na odporność Bioaron C

Agencja Banah Group zrealizowała dla preparatu Bioaron C (Europlant Phytopharm) jesienno-zimową odsłonę kampanii marki pozycjonującą ją jako skuteczny lek wspomagający...

6 listopada 2008

Euro RSCG Sensors tworzy działy komunikacji korporacyjnej oraz BtoB & financial services

W agencji public relations Euro RSCG Sensors Magdalena Majek awansowała na szefa działu komunikacji korporacyjnej, a Michał Olbrychowski - na...

6 listopada 2008

Creative Group i MediaOn przygotowały kampanię Herlitz Polska

Agencja Creative Group i dom mediowy MediaOn przygotowały kampanię reklamową dla Herlitz Polska. Prowadzone właśnie działania potrwają do końca roku....

6 listopada 2008

Agnieszka Dajbor wraca do Edipresse jako z-ca naczelnej "Vivy!"

Agnieszka Dajbor objęła stanowisko zastępcy redaktor naczelnej dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska). Ostatnio pełniła podobne stanowisko w magazynie "Film" (Platforma Mediowa...

6 listopada 2008

Jolanta Rycerz będzie odpowiadała za wyniki Allianz Banku

Jolanta Rycerz została członkiem zarządu Allianz Banku Polska (banku tworzonego przez grupę ubezpieczeniową Allianz). Będzie odpowiedzialna za rozwój sieci sprzedaży...

6 listopada 2008

Kraft Foods wprowadził świąteczną ofertę produktów pod marką Milka

Kraft Foods Polska wprowadził sezonową ofertę czekoladowych słodkości pod marką Milka. Od listopada w sprzedaży pojawiły się m.in.: specjalne kalendarze...

6 listopada 2008

Trzy wersje spotów w kampanii sosu Winiar

Agencja Legend Group odpowiada za przygotowanie kampanii reklamowej Sosu Pieczeniowego ze Śliwką Winiary (Nestle). Wszystkie trzy prezentowane spoty TV przedstawiają...

6 listopada 2008

Matt Brown autorem zmian w layoucie "Kuriera Lubelskiego"

Polskapresse wprowadziła zmiany w wyglądzie niedawno przejętego "Kuriera Lubelskiego". Nad zmianą makiety czuwał Matt Brown, dyrektor artystyczny "Polski", a wkrótce...

6 listopada 2008

Ewa Czerwińska dyrektor sprzedaży w agencji Kava Kava

Ewa Czerwińska dołączyła do zespołu agencji Kava Kava, wydawcy magazynu pokładowego PLL LOT "Kaleidoscope". Będzie pełniła funkcję dyrektora sprzedaży i...

6 listopada 2008

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" promuje perfumy Skin Skin

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" rozpoczęło kampanię reklamową nowych perfum Skin Skin. Jest to pierwszy zapach w portfolio tej firmy....

6 listopada 2008

Leroy Merlin prowadzi kampanię związaną z akcją "Święto majsterkowicza"

Leroy Merlin wspiera kampanią doroczną akcję handlową "Święto majsterkowicza". Kampania obejmuje telewizję (m.in.: Polsat Sport, TVN, TVN Siedem, Discovery), internet...

6 listopada 2008

Bauer odświeża magazyn "Bravo Girl"

Wydawnictwo Bauer odświeżyło dwutygodnik "Bravo Girl". Zmiany w piśmie objęły szatę graficzną i zawartość merytoryczną pisma. Ich celem jest podkreślenie...

6 listopada 2008

Podravka startuje ze świątecznymi promocjami Vegety

Podravka ruszyła ze świątecznymi promocjami flagowej marki Vegeta. Przygotowano promocyjne dwupaki Vegety i 75-g tradycyjne opakowanie powiększone o 20 proc....

6 listopada 2008

Dobreprogramy.pl w ofercie IDMnetu

Do sieci reklamowej IDMnet dołączył serwis internetowy Dobreprogramy.pl poświęcony szeroko pojętej tematyce oprogramowania. Kierowany jest zarówno do początkujących użytkowników komputerów,...

6 listopada 2008

Sieć Żabka nie będzie rozwijać oferty private labels

Sieć sklepów convenience Żabka nie będzie rozwijać oferty private labels. Detalista ma skupić się przede wszystkim na sprzedaży i promowaniu...

6 listopada 2008

Agencja Deskartes przygotowała pierwszy polski spot Oscillococcinum

Agencja reklamowa Deskartes i dom mediowy Media Group przygotowały kampanię telewizyjną leku homeopatycznego Oscillococcinum z portfolio firmy Boiron. To pierwsza...

6 listopada 2008

Nowe logo Pepsi w Polsce najwcześniej w 2010 r.

Nowe logo Pepsi pojawi się w Polsce najwcześniej w 2010 r. Jak wynika z uzyskanych przez nas informacji, plany marketingowe...

6 listopada 2008

Axa startuje z kampanią ubezpieczeń nowych aut

W listopadzie ruszyła nowa kampania prasowa Axa Ubezpieczenia, która zachęca kierowców do ubezpieczenia swojego nowego samochodu. Oferta skierowana jest do...

6 listopada 2008

Redefine przejął Stat24.pl

Redefine, spółka powiązana z grupą Polsat, powiększy zasięg w internecie dzięki przejęciu Stat24.pl. Spółka promuje już nową ofertę wśród reklamodawców....

6 listopada 2008

Miesięcznik "I-biz" wraca na rynek

VFP Communications, wydawca m.in. tygodnika "Media & Marketing Polska" oraz miesięcznika "Business Media", wraca na rynek z miesięcznikiem "I-biz". Jest...

7 listopada 2008

G+J uruchomi nową platformę parentingową RodziceOnline.pl

Na początku roku G+J Polska uruchomi nową platformę parentingową RodziceOnline.pl. Polski oddział wydawnictwa uczestniczy w projekcie międzynarodowej platformy parentingowej G+J...