M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 listopada 2008

Bauer podnosi cenę "Show" do 1,99 zł

Po trzech numerach Wydawnictwo Bauer podniosło cenę egzemplarzową dwutygodnika "Show" do 1,99 zł. "Show" będzie kosztowało tyle samo co konkurencyjne...

12 listopada 2008

Free Press wprowadza bezpłatny magazyn "Shopping Guide"

Wydawnictwo Free Press wprowadza na rynek magazyn shoppingowy "Shopping Guide". Tytuł będzie bezpłatnie dystrybuowany w wybranych centrach handlowych na terenie...

13 listopada 2008

Saatchi & Saatchi ma nowy team do obsługi Toyoty

W agencji reklamowej Saatchi & Saatchi team obsługujący Toyotę zmienił skład osobowy. Do pracy z tym klientem - jednym z...

13 listopada 2008

Tymbark wystartował z kampanią świąteczno-promocyjną

Agencja McCann Erickson przygotowała spot reklamowy kampanii świąteczno-promocyjnej dla marki Tymbark (Maspex). Bohaterem filmu jest mały renifer, który przybywa w...

13 listopada 2008

Ministerstwo Środowiska w kampanii edukuje obywateli nt. zmian klimatu

Rozpoczęła się kampania edukacyjna Ministerstwa Środowiska na temat przeciwdziałania zmianom klimatu. Jej celem jest także promocja grudniowego szczytu klimatycznego w...

13 listopada 2008

Novo Maar prowadzi kampanię krakowskiego Osiedla Europejskiego

Należąca do grupy deweloperskiej AFI Europe spółka Novo Maar wspiera kampanią wizerunkową pod hasłem "Osiedle z wizją" krakowską inwestycję Osiedle...

13 listopada 2008

Change Integrated jedynym polskim zwycięzcą The Cup

Kampania przygotowana przez Change Integrated dla Jelfy SA i nowego preparatu niwelującego skutki nadużywania alkoholu SpecTab została jedynym polskim zwycięzcą...

13 listopada 2008

Ciszewski Marketing Sportowy buduje wizerunek kierowcy rajdowego Michała Kościuszki

Agencja Ciszewski Marketing Sportowy zawarła umowę o współpracy z klubem sportowym Prof. Zajmie się m.in. obsługą marketingową kierowcy rajdowego Michała...

13 listopada 2008

Marcin Dziadecki szefem badań i rozwoju Universal McCann

Marcin Dziadecki objął stanowisko szefa działu badań i rozwoju domu mediowego Universal McCann. Zastąpił Tomasza Kolanowskiego, który w styczniu 2008...

13 listopada 2008

Accor Services promuje w internecie nową kartę podarunkową

Accor Services, firma działająca na rynku świadczeń pozapłacowych i programów nagradzania, wprowadził na polski rynek kartę podarunkową Ticket Compliments Exclusive....

13 listopada 2008

"Teleprogram" będzie dołączany do "Echa Dnia"

Spółka Teleprogram rozpoczęła współpracę z "Echem Dnia" (Media Regionalne). Do dziennika będzie dołączany TV-guide "Teleprogram" przygotowywany wspólnie przez wydawcę dziennika...

13 listopada 2008

AXN rusza z kampanią ramówkowych nowości

Rusza kampania reklamowa ramówki stacji tematycznej AXN. Promocja będzie wspierać nowe seriale na antenie stacji, np. "Deadwood" czy "Napiętnowany", oraz...

13 listopada 2008

Rubikom przygotuje strategię dla City Service

Agencja Rubikom Strategy & Creation rozpoczęła współpracę z firmą wielkoformatowej reklamy zewnętrznej City Service z Krakowa. Opracuje kompleksową strategię marketingową...

13 listopada 2008

Ad.media Raport: 9,4-proc. wzrost rynku w III kwartale br., niewielka dynamika w 2009 r.

O 9,4 proc. wzrosły przychody reklamowe mediów w III kwartale br. wg szacunków najnowszego Ad.media Raportu wydawanego przez CR Media...

13 listopada 2008

Zoom Advertising powiększa działy kreacji i eventów

Do zespołu kreacji agencji reklamowej Zoom Advertising dołączyła jako creative executive Magdalena Burkiewicz, dotychczas związana m.in. z agencją Fama Plus....

13 listopada 2008

Wioletta Kosobucka media managerem w MPG

Wioletta Kosobucka dołączyła do zespołu domu mediowego MPG. Pracuje na stanowisku media managera. Zastąpiła Annę Geryło, która niedawno przeszła do...

13 listopada 2008

Aster reklamuje telewizję w HD

Sieć Aster rusza z kampanią reklamową pod hasłem "Najlepszy telewizor to nie wszystko". Kampania pokazuje zalety korzystania z telewizji HD...

13 listopada 2008

Puma świętuje 60-lecie marki kampanią "I am 60"

Puma świętuje 60-lecie istnienia marki. Kampania reklamowa "I am 60" skupi się w Polsce na prasie (advertoriale, artykuły sponsorowane), internecie...

13 listopada 2008

TVP odmówiła emisji spotów Avansu nawiązujących do Święta Niepodległości

Telewizja Polska odmówiła emisji spotów reklamowych marki Avans (Avans International) nawiązujących do Święta Niepodległości. Jak mówi Tomasz Świerczewski, marketing manager...

13 listopada 2008

Raisio Polska Foods wprowadza owsiane przekąski pod marką Elovena

Raisio Polska Foods wprowadziło na nasz rynek markę Elovena, popularną w Skandynawii. W Polsce firma będzie sprzedawać pod tym logo...

13 listopada 2008

Rada Reklamy odrzuciła skargi na reklamy Axe, Link4 i Vanisha

Rada Reklamy odrzuciła skargę na reklamę telewizyjną marki Axe (Unilever) przedstawiającą podróż na pokładach samolotów nieistniejących w rzeczywistości linii Axe...

13 listopada 2008

Woseba sponsorem pobudki na antenie Radia Zet

W najbliższy poniedziałek na antenie Radia Zet startuje akcja "Obudź się z kawą Woseba". Prezenterzy porannego programu "Dzień dobry bardzo"...

13 listopada 2008

Marek Kosakowski będzie zarządzać Data Solutions

Marek Kosakowski od stycznia 2009 r. będzie dyrektorem zarządzającym agencji marketingu relacji Data Solutions. Zastąpi na tym stanowisku Arkadiusza Piechockiego,...

13 listopada 2008

Marek Sayan Skwarski creative group head w Momentum Worldwide

Marek Sayan Skwarski objął stanowisko creative group head w dziale kreacji agencji Momentum Worldwide. Zastąpi Cezarego Zielińskiego, który w październiku...

14 listopada 2008

Banki spółdzielcze ruszyły z kampanią wizerunkową skierowaną do młodych

Agencja reklamowa Salt & Pepper po wygranym przetargu przygotowała kampanię reklamową dla banków spółdzielczych. Kampania dotyczy banków skupionych w zrzeszeniach:...

14 listopada 2008

Iwona Szczęsna ponownie członkiem zarządu IFABC

Podczas światowego zjazdu Międzynarodowej Federacji Biur Kontroli Nakładu i Dystrybucji Prasy (IFABC) w Meksyku Iwona Szczęsna, dyrektor biura polskiego Związku...

14 listopada 2008

Poznań startuje z outdoorową kampanią

Jutro w największych miastach Polski startuje kampania pod hasłem "Poznań - dobry klimat do rozmów". Jej celem jest promocja miasta...

14 listopada 2008

Przychody Agory po trzech kwartałach wzrosły o niecałe 2,5 proc.

Przychody Agory SA za trzy kwartały br. wyniosły 941,8 mln zł i były wyższe o 2,4 proc. w stosunku do...

14 listopada 2008

Statoil w kampanii zachęca do picia kawy na swoich stacjach

Sieć stacji paliw Statoil Poland rozpoczęła kampanię promocyjną mającą zachęcić klientów do spróbowania kawy na tych stacjach. Działania pod hasłem...

14 listopada 2008

Henkel wspiera kampanią nową markę kosmetyków przeciw wypadaniu włosów

Henkel Polska wprowadził na rynek nową markę kosmetyków do pielęgnacji włosów Active Dr. Hoting!. Produkty mają zapobiegać wypadaniu włosów. W...

14 listopada 2008

E_misja Interactive 360 odświeżyła website palarni kawy Astra

Agencja E_misja Interactive 360 przygotowała launch nowego serwisu WWW palarni kawy Astra. Działania mają na celu odświeżenie wizerunku firmy w...

14 listopada 2008

DSK autorem kampanii promującej fundusze europejskie w Małopolsce

Krakowskie Centrum Informacyjne o Funduszach Europejskich w Małopolsce (FEM) rozpoczęło pod hasłem "...i marzenia się spełniają" kampanię funduszy unijnych. Obejmuje...

14 listopada 2008

Marzanna Pszenna odchodzi z biura reklamy AWR "Wprost"

Marzanna Pszenna, key account manager w biurze reklamy i promocji AWR "Wprost", rozstaje się z firmą. Pszenna do AWR "Wprost"...

14 listopada 2008

Alma Market powiększa dział marketingu

Alma Market wzmacnia dział marketingu, do którego dołączyły dwie nowe osoby. Tomasz Gernand objął nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. marketingu,...

14 listopada 2008

Bogusław Biszof będzie global portfolio managerem koncernu Heineken

Bogusław Biszof zostanie global portfolio managerem koncernu Heineken - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji swoje stanowisko obejmie 1 grudnia, co...

14 listopada 2008

Mirosław Korkosz nie jest już prezesem Radia Pogoda 89,6 FM

Mirosław Korkosz nie jest już prezesem łódzkiego Radia Pogoda 89,6 FM Pogodne Przeboje (Eurozet) - wynika z naszych informacji. Nie...

14 listopada 2008

Małgorzata Pieczyńska new business managerem w iFusion

Małgorzata Pieczyńska została new business managerem agencji interaktywnej iFusion działającej w grupie One-2-One. Na tym nowo utworzonym stanowisku odpowiada za...

14 listopada 2008

Cormedia wyodrębniło dział sprzedaży bezpośredniej

Internetowy dom mediowy Cormedia wyodrębnił ze struktur sprzedaży dział sprzedaży bezpośredniej. Nowy zespół wraz z działem sprzedaży agencyjnej będzie podlegał...

14 listopada 2008

Monika Jankowska odeszła z ZED Digital

Monika Jankowska, interactive media manager, odeszła z ZED Digital, komórki internetowej ZenithOptimedia. Wkrótce podejmie decyzje dotyczące dalszego rozwoju kariery. W...

14 listopada 2008

Hubert Jędrys pokieruje zespołem Grupy TP w MEC

Hubert Jędrys będzie zarządzał zespołem Grupy TP (France Telecom), największego klienta Mediaedge:cia zdobytego w przetargu rozstrzygniętym kilka tygodni temu. Hubert...

14 listopada 2008

Damian Hejduk dyrektorem zarządzającym MRM Worldwide

Damian Hejduk będzie dyrektorem zarządzającym agencji interaktywnej MRM Worldwide. Pracę rozpocznie 24 listopada. Do tej pory funkcję dyrektora zarządzającego pełniła...

14 listopada 2008

Zmiany w zarządzie MediaOn, Michał Polański managing directorem

Dom mediowy MediaOn zmienia strukturę zarządu. Do firmy dołącza Michał Polański, który przez ostatnie cztery lata pracował w ZenithOptimedia, gdzie...

14 listopada 2008

Październikowe "Avanti" osiągnęło rekordową sprzedaż - ponad 220 tys. egz.

Agora SA, wydawca miesięcznika shoppingowego "Avanti", poinformowała, że październikowy numer uzyskał rekordową w dotychczasowej historii tytułu sprzedaż - 220 603...

14 listopada 2008

Marek Sowa zrezygnował z funkcji prezesa Agory SA

Wczoraj Marek Sowa, prezes zarządu Agory SA, niespodziewanie złożył rezygnację z pełnionej funkcji ze skutkiem natychmiastowym. Jak podała spółka w...

17 listopada 2008

Rafał Szysz został dyrektorem generalnym ProMarki

Rafał Szysz został nowym dyrektorem generalnym Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka". Zastąpił na tym stanowisku Rafała Parczewskiego, który po...

17 listopada 2008

K2 Internet autorem serwisu www.open.pl dla Open Finance

Agencja interaktywna K2 Internet SA przygotowała dla firmy Open Finance serwis internetowy www.open.pl. Celem jest budowa i wspieranie wizerunku firmy...

17 listopada 2008

Sferia prowadzi projekt reklamowy "Mikołajoza"

Operator sieci Sferia działającej w Warszawie i Ostrołęce rozpoczął kampanię promocyjną ofert świątecznych. Obejmie ona centra handlowe, punkty sprzedaży oraz...

17 listopada 2008

Jagiellonia wprowadza zmiany w "Dzienniku Polskim"

Wydawnictwo Jagiellonia wprowadziło na rynek odnowiony "Dziennik Polski". Zmiany dotyczą przede wszystkim szaty graficznej i struktury gazety oraz serwisu internetowego....

17 listopada 2008

McCann realizuje wielokanałowy projekt dla MasterCard

Agencje grupy McCann przygotowały 8. edycję dorocznej świątecznej promocji kart MasterCard. Główną nagrodą są cztery Fiaty 500, które zwycięzcy będą...

17 listopada 2008

Torby Greenbag reklamowane w telewizji

Firma GAM rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową ekologicznych wielorazowych toreb Greenbag. Projekt ma charakter edukacyjno-promocyjny. Z jednej strony ukazywane są proekologiczne...