M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 listopada 2008

Zysk ATM Grupy po trzech kwartałach br. wyniósł 15,2 mln zł

Firma ATM Grupa (niezależny producent programów telewizyjnych) uzyskała po trzech kwartałach 2008 r. przychody w wysokości 83,7 mln zł, co...

17 listopada 2008

Kamil Wiszowaty odchodzi z zespołu Fastbridge

Kamil Wiszowaty odchodzi z Fastbridge, komórki internetowej domów mediowych Initative Warszawa i BrandConnection. Ostatnio pracował jako interactive account director, a...

17 listopada 2008

CR Media Consulting tworzy sieć nadawców online

CR Media Consulting (spółka zależna Internet Group SA) stworzyła AdRadio - pierwszą na polskim rynku sieć internetowych stacji radiowych. AdRadio...

17 listopada 2008

Media Regionalne uruchomiły serwis "Dziennika Wschodniego"

Media Regionalne odświeżyły serwis internetowy "Dziennika Wschodniego". Jest to kolejny wortal gazety regionalnej, jaki w ostatnim czasie przeszedł zmiany. Wcześniej...

17 listopada 2008

Springer rozszerza liczbę punktów ratingowych GRPower

Biuro reklamy Axel Springer Polska wprowadza specjalną ofertę świąteczną dla sieci handlowych. Od 20 listopada br. w ramach GRPower dostępny...

17 listopada 2008

Shiseido zmienia organizację dystrybucji i marketingu

Na początku przyszłego roku zmieni się dystrybutor luksusowych kosmetyków marki Shiseido. Obecnie za dystrybucję i marketing tej marki w Polsce...

17 listopada 2008

Danone odświeża grafikę herbatników marki Lu Petitki

Firma brandingowa Edda odświeżyła wizerunek herbatników Lu Petitki z portfolio firmy Danone. Działania miały na celu uporządkowanie graficzne dotychczasowego opakowania....

17 listopada 2008

Vobis wdraża nową komunikację marki

Firma Vobis prowadząca sieć sklepów ze sprzętem komputerowym i IT rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkowo-produktową. W tej kampanii Vobis wprowadza nową...

17 listopada 2008

PKO BP reklamuje pożyczki na święta

Bank PKO BP rozpoczyna kampanię reklamową pożyczek gotówkowych Max Pożyczka z myślą o osobach, które potrzebują pieniędzy na zbliżające się...

17 listopada 2008

Szef Metropolis został wiceprezesem domu mediowego Innovations

Lechosław Olszewski, jednocześnie szef Metropolis, został wiceprezesem zarządu domu mediowego Innovations. Przypomnijmy, że agencję tę założył Michał Szeptycki, do niedawna...

17 listopada 2008

Polfarmex korzysta z marketingu szeptanego i trendsetterów

Polfarmex, producent m.in. Cerutinu i Ibuprofenu, wprowadza na rynek energetyzujące preparaty Koenade Basic i Koenade Forte. Koncepcję wprowadzenia na rynek...

17 listopada 2008

PZ Cussons Polska rozpoczął kampanię parasolową dla marki E

Firma PZ Cussons rozpoczęła kampanię parasolową produktów marki E. Najnowsza akcja komunikacyjna prowadzona jest pod hasłem "Przytul się. Naprawdę działa!"....

17 listopada 2008

Piotr Urbanowski network development directorem w MTV

Piotr Urbanowski dołączył do działu dystrybucji MTV Networks Polska, gdzie objął stanowisko network development directora. Na nowym stanowisku Urbanowski będzie...

17 listopada 2008

Microsoft planuje konsumencką kampanię Windows Mobile

Microsoft będzie promował system do smartphone'ów Windows Mobile w kampanii konsumenckiej. Jest ona przewidziana na okres przedświąteczny. Bliższe szczegóły projektu...

17 listopada 2008

Empik inwestuje w program telewizyjny

Sieć handlowa Empik rusza z nową ramówką swojej wewnętrznej telewizji. W Empik TV emitowane będą prezentacje produktów w nowym layoucie...

17 listopada 2008

Według analityków Agora powinna dalej inwestować w internet

Ogłoszenie przez koncern medialny Agora wyników finansowych po III kwartale br. oraz informacji o odejściu prezesa zarządu Marka Sowy miały...

18 listopada 2008

AdWorks zmienia pozycjonowanie na full service i nazwę na Juicy

Na bazie AdWorks, agencji reklamowej dotychczas profilowanej jako firma dostarczająca rozwiązań komunikacyjnych 360 stopni z naciskiem na BTL, powstała w...

18 listopada 2008

Polskie Radio odświeżyło serwis poświęcony kulturze

Polskie Radio odświeżyło internetowy serwis tematyczny Kultura. Strona internetowa www.polskieradio.pl/kultura składa się z zakładek: Zbliżenia, Wiadomości oraz Kalendarium, w których...

18 listopada 2008

Omnigence tworzy markę Yuux badającą m.in. emocje internautów

Grupa Omnigence stworzyła markę Yuux, która specjalizuje się w badaniach serwisów mobilnych i internetowych. Szefem projektu jest Paweł Haltof. Zadaniem...

18 listopada 2008

Iga Aksamit-McGinley, kierownik marki Cropp, rozstaje się z LPP

Iga Aksamit-McGinley, kierownik marki Cropp, odchodzi z LPP SA. Jak podano, powodem jej odejścia są względy prywatne. Obowiązki Aksamit-McGinley przejęła...

18 listopada 2008

Wirtualna Polska uruchamia fotograficzny serwis społecznościowy Pikeo.pl

Wirtualna Polska uruchomiła serwis Pikeo.pl, fotograficzną platformę społecznościową, na której można zamieszczać i przechowywać zdjęcia, udostępniać je innym użytkownikom oraz...

18 listopada 2008

Time tworzy w swoich strukturach Pracownię Kreatywną

W strukturach biura reklamy Time SA (Grupa Radiowa "Time") powstała Pracownia Kreatywna "Time 100%" realizująca projekty sponsorskie, w które angażują...

18 listopada 2008

Dystrybutor piwa John King prowadzi kampanię w sieciach handlowych

John King, importer i dystrybutor piwa, prowadzi kampanię merchandisingową niszowych polskich oraz importowanych browarów (m.in.: Amber, GAB, Grudziądz, Braniewo, Bavaria,...

18 listopada 2008

PND Futura odświeżyła opakowania Nestle Musli

Agencja PND Futura odświeżyła opakowania marki Nestle Musli (Nestle). Wprowadzono wyraźniejsze kolory opakowania, dzięki czemu uzyskano efekt bloku kolorystycznego na...

18 listopada 2008

Ciszewski Marketing Sportowy rozpoczyna współpracę z polskim oddziałem NEC Europe

Agencja Ciszewski Marketing Sportowy zawarła umowę o współpracy z polskim oddziałem NEC Europe. Porozumienie dotyczy kompleksowej obsługi marketingowej oraz public...

18 listopada 2008

Bakalland prowadzi promocję konsumencką marki Orico

Bakalland, producent marki Orico, rozpoczął kampanię promocyjną skierowaną do konsumentów pod hasłem "Orico za kody rozdaje nagrody". Każdy, kto od...

18 listopada 2008

Kondzioła i Nowakowska w biurze reklamy "Super Expressu"

Elżbieta Kondzioła i Małgorzata Nowakowska dołączyły do działu współpracy z agencjami i klientami strategicznymi w biurze reklamy "Super Expressu" (Murator...

18 listopada 2008

Ambient Infinity zmienia strukturę; liczy na klientów bezpośrednich

Agencja Ambient Infinity zajmująca się kreacją kampanii realizowanych z wykorzystaniem monitorów telewizyjnych w miejscach sprzedaży (POS TV) zmienia strukturę, sposób...

18 listopada 2008

Apollo Electronics reklamuje lustrzankę Pentax specjalnie dla pań

Apollo Electronics, wyłączny dystrybutor aparatów fotograficznych marki Pentax w Polsce, przygotował nietypową przedświąteczną kampanię wizerunkową nowej serii lustrzanek cyfrowych K-m....

18 listopada 2008

Jacek Wownysz koordynatorem prac grup roboczych w IAB Polska

Jacek Wownysz dołączył do grona pracowników IAB Polska. Będzie koordynował prace grup roboczych - zajmie się opracowaniem nowych koncepcji dla...

18 listopada 2008

Hortex w kampanii Vitaminki podkreśla naturalne pochodzenie soków

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała nową reklamą telewizyjną marki Vitaminka - soków przecierowych na bazie marchwi. Jest to kolejna odsłona...

18 listopada 2008

Genexo przygotowało wsparcie promocyjne dla marki Fosanic

Firma Genexo przygotowała we własnym zakresie ogólnopolski konkurs "Lżej na ciele, lżej na duszy" promujący szczupłą sylwetkę i zasady zdrowego...

18 listopada 2008

ARBO odświeża system SmartContext - możliwe targetowanie reklam na wybrane strony

Firma ARBOinteractive Polska należąca do domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska udostępniła nową wersję systemu reklamy intekstowej SmartContext. Umożliwia on niedostępną...

18 listopada 2008

Electronic Arts oferuje reklamę w nowej edycji gry "FIFA" za 300-400 tys. zł

Electronic Arts Polska, krajowe przedstawicielstwo największego na świecie producenta gier komputerowych i największy obok CD Projekt dystrybutor gier komputerowych w...

18 listopada 2008

Agnieszka Lewandowska odchodzi z Diageo

Agnieszka Lewandowska, junior brand manager marek Baileys, Sheridans i innowacje w Diageo Polska, postanowiła rozstać się z firmą. Zamierza skoncentrować...

18 listopada 2008

Adrianna Stępniewska odejdzie z ZenithOptimedia

Adrianna Stępniewska, buying manager w domu mediowym ZenithOptimedia, odejdzie z firmy. W agencji będzie pracowała do końca roku, a od...

18 listopada 2008

Małgorzata Faraś dyrektorem ds. komunikacji w Wrigley

Małgorzata Faraś została dyrektorem ds. komunikacji w Wrigley Poland. Do jej obowiązków będzie należeć PR oraz komunikacja wewnętrzna. Jest to...

18 listopada 2008

GonnaBe zajmie się obsługą reklamową magazynów SportLive24

Agencja GonnaBe rozpoczęła pracę na rzecz wydawnictwa SportLive24 SA w zakresie stałej obsługi reklamowej czasopism wydawanych przez tę oficynę, m.in....

18 listopada 2008

Bank Pocztowy rozdaje nagrody za założenie konta - rusza kampania

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową, której elementem będzie konkurs SMS-owy "Konto pełne nagród". W konkursie można wygrać nagrody rzeczowe, w...

18 listopada 2008

Zginął tragicznie Tomasz Sobaszek, dyrektor działu badań i rozwoju Hypermedia

Tomasz Sobaszek, dyr. działu badań i rozwoju agencji interaktywnej Hypermedia, nie żyje. Zginął śmiercią pilota, realizując swoją pasję i marzenie...

18 listopada 2008

Point Group uruchamia dział marketingu sportowego w ramach Sport24.pl

Platforma Mediowa "Point Group" uruchomiła w ramach portalu Sport24.pl dział, który zajmować się będzie marketingiem oraz PR sportowym. Usługi nowego...

18 listopada 2008

Kontrakt płytowy jedną z nagród w konkursie Motoroli

Agencja Ogilvy Action zrealizowała nową kampanię dla Motoroli. W ramach działań promocyjnych przygotowano konkurs dla posiadaczy telefonów komórkowych Motorola. Główną...

18 listopada 2008

Dorota Maj szefową jednego z nowych działów w relaunchowanym "Wprost"

Dorota Maj, była dziennikarka magazynów kobiecych, została szefową jednego z planowanych nowych działów tygodnika "Wprost" (AWR "Wprost"). Jej zatrudnienie ma...

18 listopada 2008

Alior Bank ruszył z pierwszą kampanią wizerunkową

Alior Bank, nowy bank utworzony przez włoską grupę Carlo Tassara, zadebiutował na rynku z kampanią pod hasłem "Wyższa kultura bankowości"....

19 listopada 2008

Arip realizuje promocję konsumencką LG

LG rozpoczęło promocję konsumencką "Weź LG w swoje ręce". Promocja jest wsparciem głównej kampanii "5 lat gwarancji". Promocja skierowana jest...

19 listopada 2008

Kampania społeczna Komisji Europejskiej z udziałem Salety

Komisja Europejska prowadzi kampanię społeczną "Twoje działania wpływają na klimat". W ramach tych działań w pięciu wybranych centrach handlowych w...

19 listopada 2008

Plakativ wprowadza nowy gigantyczny nośnik mobilny

Plakativ Poland, ogólnopolski operator wielkiego formatu, z początkiem 2009 r. poszerza swoją ofertę o mobilny nośnik reklamowy - skyboard. Jest...

19 listopada 2008

TVP2 wraca na antenę z programem Moniki Richardson

W niedzielę 7 grudnia br. w TVP2 zostanie wyemitowany premierowy odcinek nowego talk-show z Moniką Richardson "Orzeł czy reszta?". Dwójka...

19 listopada 2008

Matylda Szymalska dyrektorem ds. obsługi kluczowych klientów w PMPG

Matylda Szymalska od początku przyszłego roku obejmie stanowisko dyrektora ds. obsługi kluczowych klientów Platformy Mediowej "Point Group". Ostatnio pełniła funkcję...

19 listopada 2008

Irena Banaś nowym PR-owcem w Instytucie Monitorowania Mediów

Irena Banaś objęła stanowisko specjalisty ds. PR w Instytucie Monitorowania Mediów. Zastąpiła Katarzynę Ewert. Banaś poprzednio związana była z agencją...