M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 listopada 2008

BGŻ reklamuje równolegle konta i kredyty

Bank BGŻ rozpoczął równocześnie dwie kampanie reklamowe wspierające sprzedaż produktów dla klientów indywidualnych: kont lokacyjnych Eskalacja (oprocentowanie do 7 proc....

19 listopada 2008

Supermedia promuje fotokody

W internecie rozpoczął działalność serwis KodDlaCiebie.pl, który promuje wykorzystanie fotokodów oraz umożliwia użytkownikom bezpłatne wygenerowanie i pobranie własnego fotokodu. Twórcą...

19 listopada 2008

Fundacja Grupy TP pomogła szpitalom dziecięcym

Zakończyła się kampania społeczna "Pół miliona wenflonów dla 1000 oddziałów dziecięcych" prowadzona przez Fundację Grupy TP. Udało się zebrać milion...

19 listopada 2008

Agencja Smartcat powiększyła zespół

Do agencji reklamowej Smartcat dołączył operator DTP Łukasz Grzeszczyk. Odpowiada za skład i przygotowanie materiałów reklamowych do druku oraz prace...

19 listopada 2008

Starlink: rynek reklamy po trzech kwartałach wzrósł o 15,8 proc. do 5,4 mld zł

Z najnowszego raportu domu mediowego Starlink wynika, że w pierwszych trzech kwartałach 2008 r. szacowana wartość rynku reklamowego wyniosła 5,43...

19 listopada 2008

Agora stworzyła sieć reklamy internetowej Glossy Media skierowaną do kobiet

Agora SA uruchomiła sieć reklamy internetowej Glossy Media. Dyrektorem zarządzającym nowej struktury jest Katarzyna Rucińska. Stanowisko dyrektora sprzedaży objął Rafał...

19 listopada 2008

Anna Karczmarczuk dyrektorem ds. badań w TNS OBOP

Do zespołu firmy badawczej TNS OBOP dołączyła Anna Karczmarczuk. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. badań. Anna Karczmarczuk będzie koordynowała...

19 listopada 2008

Marzanna Pszenna w biurze reklamy "Harvard Business Review Polska"

Marzanna Pszenna przeszła z biura reklamy AWR "Wprost" do "Harvard Business Review Polska" wydawanego przez ICAN Institute. Objęła stanowisko key...

19 listopada 2008

Internet Designers postawiło na użyteczność w nowym serwisie marki Domalux

Agencja interaktywna Internet Designers przygotowała dla firmy PPG Architectural Coatings EMEA nową wersję strony internetowej lakierów do drewna - Domalux.pl....

19 listopada 2008

Interia.pl rozpoczyna jesienno-zimową kampanię wartą 9 mln zł

Interia.pl wystartowała z nową kampanią wizerunkową, która przebiegać będzie pod hasłem: "Interia.pl: Więcej, niż się spodziewasz". Obejmie ona prasę, radio,...

19 listopada 2008

Royal Collection otworzyło salon z akcesoriami skórzanymi renomowanych marek

Firma Royal Collection otworzyła w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie salon z akcesoriami skórzanymi. Pod jednym szyldem można tu...

19 listopada 2008

Konsument wybiera odpowiedzialne korporacje - wynika z badania IMAS Int.

Jak wynika z badania "Przyszłość marki korporacyjnej" przeprowadzonego przez IMAS International Instytut Badania Rynku i Opinii Społecznej na zlecenie Euro...

19 listopada 2008

Knorr przypomina o grzybowej przed świętami

Marka Knorr ruszyła z kampanią reklamową przypominającą o jej bulionie grzybowym. Kampania obejmuje telewizję i radio, wykorzystuje także billboardy sponsorskie...

19 listopada 2008

IDMnet wprowadza system adserwerowy BBelements

IDMnet zmienił adserwer (system informatyczny umożliwiający emisję i zarządzanie internetowymi kampaniami reklamowymi, a także raportowanie i analizę wyników kampanii) na...

19 listopada 2008

Agencja PR Publicon pracuje dla marki Obsessive

Agencja PR Publicon rozpoczęła stałą współpracę z Obsessive - marką bielizny erotycznej. Agencja ma odpowiadać za kontakty z mediami, analizę...

19 listopada 2008

IKEA i WWF pokazują, jak urządzaniem domu można pomóc środowisku

IKEA i organizacja WWF stworzyły wspólny projekt "Zielony dom". Projekt powstał, by uczyć i podpowiadać, jak stylem życia i urządzaniem...

19 listopada 2008

Cappuccino PR pracuje z Biar Beauty Group

Agencja Cappuccino Public Relations nawiązała współpracę z firmą Biar Beauty Group, generalnym dystrybutorem popularnej na świecie marki przedłużania i pogrubiania...

19 listopada 2008

MPG: polscy konsumenci wybierają marki związane z ekologią

MPG zrealizowało polską edycję ogólnoświatowego badania Climate Change prowadzonego przez Havas Media. Badanie wykazało, że polscy konsumenci są żywo zainteresowani...

19 listopada 2008

Ogród pełen zieleni na lotnisku elementem kampanii Poznania

Ogród pełen zieleni przywitał pasażerów lądujących na poznańskim lotnisku Ławica. W sumie ok. 1,5 tys. mkw. powierzchni terminalu zapełniły wyklejane...

19 listopada 2008

Polsat o 25 proc. tańszy w grudniu niż w listopadzie

Polsat Media otwiera sprzedaż na grudzień. Według szacunków tej stacji CPP będzie w niej o 25 proc. niższe niż w...

19 listopada 2008

Agencja Casamoda autorem placementu w filmie "Senność"

Agencja Casamoda zrealizowała product placement w filmie Magdaleny Piekorz "Senność", który wszedł do kin miesiąc temu. W filmie pokazano przede...

19 listopada 2008

Andrzej Wyszomirski założył własną agencję Avvivando Creative Services

1 grudnia rozpocznie działalność nowa agencja kreatywna Avvivando Creative Services. Jej założycielem jest Andrzej Wyszomirski, m.in. wieloletni dyrektor kreatywny agencji...

19 listopada 2008

Ideo HR proponuje Recruitment TV swoim klientom

Ideo HR, firma rekrutująca specjalistów z branży reklamy i marketingu, uruchamia Recruitment TV. Nowe narzędzie ma wspomagać kampanie rekrutacyjne. Pozwala...

19 listopada 2008

Sześć spośród 40 zgłoszonych prac z Polski przeszło preselekcję na Epice

Do tegorocznej 22. edycji konkursu reklamowego Epica z Polski nadesłano 40 prac. Oznacza to spadek w porównaniu z dwiema poprzednimi...

20 listopada 2008

Agora wprowadziła nowy cennik internetowy

Agora SA wprowadza nowy cennik internetowych produktów reklamowych, który uwzględnia 82 marki należące do spółki. Oferty podzielono na kategorie premium,...

20 listopada 2008

Nestle przygotowało świąteczne zestawy kawy Nescafe z filiżanką

Nestle Polska przygotowało świąteczne zestawy składające się z kawy Nescafe Gold (200 g) i filiżanki porcelanowej, malowanej ręcznie na złoty...

20 listopada 2008

Agata Majecka interactive account managerem w Zed Digital

Agata Majecka objęła stanowisko interactive account managera w Zed Digital, dziale internetowym ZenithOptimedia. Przejęła obowiązki Moniki Jankowskiej, która odeszła z...

20 listopada 2008

TV Puls będzie znów zwalniać

Zarząd Telewizji Puls poinformował pracowników o możliwości zredukowania zatrudnienia w stacji. Oznaczać to może zwolnienia, o których nieoficjalnie mówiło się...

20 listopada 2008

WP.pl promuje swoją telewizję

Wystartowała kampania reklamowa telewizji internetowej WP.tv. Prawie w całości została oparta na koncepcji consumer touchpoints. Komunikat reklamowy będzie można więc...

20 listopada 2008

Marcin Płassowski business innovation directorem w Grupie Saatchi & Saatchi

Marcin Płassowski zajął w strukturze Grupy Saatchi & Saatchi nowo utworzone stanowisko business innovation directora (dyrektor ds. rozwoju i innowacji)....

20 listopada 2008

Buty Merrell po raz pierwszy reklamowane w Polsce

Pod hasłem “Let's get outside" rusza pierwsza w Polsce produktowo-wizerunkowa kampania reklamowa marki obuwia Merrell. Spoty telewizyjne pojawią się na...

20 listopada 2008

Opus B autorem kampanii poświęconej funduszom europejskim

Agencja Opus B zrealizowała kampanię informacyjno-promocyjną na temat źródeł informacji o funduszach europejskich. Prowadzone przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego działania mają...

20 listopada 2008

Schulz przygotowało kampanię nowej linii odkurzaczy Samsung - Silky

Agencja reklamowa Schulz zrealizowała kampanię wprowadzającą nową linię odkurzaczy Silky marki Samsung. Kampania pod hasłem "Cisza jak makiem zasiał" ma...

20 listopada 2008

Piotr Byner product managerem Kubusia na kilka rynków

Piotr Byner został produkt managerem marki Kubuś (Maspex Wadowice) na Litwie, Łotwie, Estonii i w Wielkiej Brytanii. W ramach swojego...

20 listopada 2008

Wycinanki mają wyróżnić Play

Agencja Change Connections przygotowała wystrój salonów sprzedaży marki Play oraz materiały BTL na potrzeby trzech rozpoczętych na początku listopada kampanii...

20 listopada 2008

Vena Art nagrodzona za reklamę polskiej armii

Lubelska agencja Vena Art dostała nagrodę specjalną na Festiwalu Filmów Wojskowych w Rzymie za film "Siły Zbrojne RP". Powstał on...

20 listopada 2008

Radio Tok FM uruchomi cykl spektakli radiowych

Radio Tok FM (Grupa Radiowa Agory) rozpocznie cykl spektakli radiowych przygotowanych w ramach projektu "Teatr Radia Tok FM". Słuchowiska przygotowane...

20 listopada 2008

Diana Wasilewska nie kieruje już marketingiem Motoroli w Polsce

Diana Wasilewska, która od sierpnia tego roku jako marketing manager kierowała marketingiem Motoroli w Polsce, rozstała się z firmą. Na...

20 listopada 2008

Michał Miś dyrektorem kreatywnym w Artegence

Michał Miś objął stanowisko dyr. kreatywnego w agencji interaktywnej Artegence. Zastąpił Bartłomieja Wyszyńskiego, dyr. ds. strategii Artegence, który tymczasowo pełnił...

20 listopada 2008

PKO BP kontynuuje wsparcie reklamowe kredytów hipotecznych

Bank PKO BP rozpoczął kolejną fazą kampanii reklamowej promującej kredyty hipoteczne. W ramach trwającej od połowy września promocji bank oferuje...

20 listopada 2008

Grudniowe "Zwierciadło" droższe, w większym nakładzie, wsparte promocją

Grudniowe wydanie "Zwierciadła" (Wydawnictwo Zwierciadło) ukaże się w większym niż zwykle nakładzie 130 tys. egz. Średni nakład miesięcznika w tym...

20 listopada 2008

Krzysztof Wirkus interactive creative directorem w Arc Warsaw

Krzysztof Wirkus dołączył do interaktywnego działu agencji Arc Warsaw (grupa Leo Burnett) jako interactive creative director. Wirkus specjalizuje się m.in....

20 listopada 2008

TVP za prawa do meczów pierwszej ligi zapłaci 1 mln zł za sezon

Telewizja Polska podpisze niebawem nową umowę z Piłkarską Ligą Polską (PLP). Na mocy porozumienia TVP nadal będzie mieć prawa do...

20 listopada 2008

Przychody za trzy kwartały Grupy ITI o blisko 52 proc. wyższe

Skonsolidowane przychody Grupy ITI za dziewięć miesięcy 2008 r. wzrosły o 51,6 proc. - do 482,8 mln euro. Zysk netto...

21 listopada 2008

Małgorzata Stawniak odpowiada za obsługę klienta w Diferente

Małgorzata Stawniak jest odpowiedzialna za client service w firmie reklamowej Diferente. Rozwija ten projekt razem z Grzegorzem Badzio. Oboje wcześniej...

21 listopada 2008

Łucja Reklewska, dyrektor sprzedaży PRN Polska, odchodzi z firmy

Łucja Reklewska kończy współpracę z PRN Polska, operatorem systemu In-Store TV w sieci hipermarketów Carrefour, spółką należącą do grup Thomson...

21 listopada 2008

Marta Łachacz production coordinatorem w domu produkcyjnym f25

Do interaktywnego domu produkcyjnego f25 dołączyła Marta Łachacz, która objęła stanowisko production coordinatora. Odpowiada za koordynację procesu produkcji filmowej na...

21 listopada 2008

Andrzej Cytrycki kieruje marketingiem Superfund TFI

Andrzej Cytrycki objął stanowisko marketing managera, a Igor Nowak - PR managera w Superfund TFI SA, hedgingowym funduszu inwestycyjnym działającym...

21 listopada 2008

Fox rozbudowuje dział sprzedaży; Dorota Gałązka kieruje strategią

Fox International Channels Poland, firma zarządzająca telewizyjnymi kanałami dokumentalnymi: National Geographic, National Geographic HD, Nat Geo Wild, Nat Geo Music...

21 listopada 2008

SLR chce standardów w polityce przetargowej

Stowarzyszenie Ludzi Reklamy (SLR) chce rozpocząć rozmowy na temat standardów przetargowych. - Postanowiliśmy rozpocząć wśród swoich członków debatę na temat...