M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 czerwca 2001

SP!N COMMUNICATIONS NIE BĘDZIE OBSŁUGIWAĆ KONKURSU EFFIE

Agencja public relations Sp!n Communication, należąca do grupy BBDO, nie będzie ostatecznie obsługiwać tegorocznej edycji konkursu efektywności reklamy EFFIE Awards,...

19 czerwca 2001

WIĘCEJ WNĘTRZ W "DOMU & WNĘTRZU", "ARCHITEKTURZE", "WYBORCZEJ"

Tematyka wnętrzarska staje się w prasie jeszcze bardziej popularna i zróżnicowana. "Dom & Wnętrze" (Edipresse Polska) od numeru lipcowego wprowadza...

19 czerwca 2001

ORIFLAME WZMACNIA WIZERUNEK MARKI

Firma kosmetyczna Oriflame, która obchodzi w tym roku dziesięciolecie działalności na polskim rynku, rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową. Kampania skierowana jest...

19 czerwca 2001

LETNI PROGRAM PROMOCYJNY KOSMETYKÓW NIVEA SUN

Pod koniec czerwca br. rozpocznie się realizacja wspólnego programu koncernu Beiersdorf-Lechia, producenta Nivea Sun, i Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego (WOPR)...

20 czerwca 2001

CZAJKOWSKI I BRAJDIĆ ZAMYKAJĄ SWOJĄ AGENCJĘ

Po niemal czterech latach istnienia polski rynek opuszcza agencja reklamowa Czajkowski & Brajdić (C&B). Podstawową tego przyczyną jest jej zła...

20 czerwca 2001

MONIKA BEDNAREK ZOSTAŁA NOWYM SZEFEM HOLDINGU EUROZET

Monika Bednarek została nowym prezesem medialnej spółki holdingowej Eurozet. Zastąpiła na tym stanowisku Sławomira Sussa, który podjął decyzję o rezygnacji...

20 czerwca 2001

EURO RSCG ROZPOCZYNA WSPÓŁPRACĘ Z MASPEKSEM

Agencja reklamowa Euro RSCG Poland zwyciężyła w przetargu na prowadzenie wszystkich działań z zakresu ATL dla najważniejszej marki firmy spożywczej...

20 czerwca 2001

G+J POLSKA WKRÓTCE ZADEBIUTUJE TYGODNIKIEM "GALA"

"Gala" - to najnowszy magazyn wydawnictwa G+J Polska, nad którym trwają intensywne przygotowania. Kieruje nimi Tomasz Raczek, dyrektor programowy G+J...

20 czerwca 2001

LEO BURNETT WARSZAWA OTRZYMAŁA PIERWSZE NOMINACJE W CANNES

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa jako jedyna spośród polskich agencji reklamowych otrzymała nominacje swoich prac do nagrody Lwa festiwalu w...

20 czerwca 2001

BUDŻET JESIENNEJ KAMPANII PTE PBK WYNIESIE 6 MLN ZŁ

Powszechne Towarzystwo Emerytalne PBK, które w najbliższym czasie zmieni właściciela i przejdzie w ręce Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeniowego "Ergo Hestia" (dotychczas...

20 czerwca 2001

RMG MARCOM ZAJMIE SIĘ KREACJĄ NOWEGO PRODUKTU MICROSOFTU

W lipcu br. wystartuje kampania reklamowa nowej wersji pakietu biurowego Office - Microsoft Office XP. "Kreacja ma być wakacyjna" -...

20 czerwca 2001

STUDENCI POPIJAJĄ ŻYWCA I JEŻDŻĄ RENAULT CLIO

Piwo Żywiec (w kategorii browar) i Renault Clio (w kategorii fura) to jedne ze zwycięskich marek wyróżnionych przez "Magazyn Studencki...

20 czerwca 2001

SPROSTOWANIE

W wydaniu DS "MiMP" z dnia 13 czerwca br. błędnie podaliśmy zasięg techniczny TV Puls. Wynosi on ponad 50 proc.,...

21 czerwca 2001

BAUER PRZYGOTOWUJE KILKA NOWYCH PROJEKTÓW WYDAWNICZYCH

Witold Woźniak, prezes Wydawnictwa H. Bauer, potwierdził, że wydawnictwo pracuje nad kilkoma projektami, wśród których jest pismo ekonomiczne oraz tytuł...

21 czerwca 2001

LEO BURNETT ZDOBYŁA PIERWSZEGO LWA NA FESTIWALU W CANNES

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa zdobyła nagrodę Brązowego Lwa w kategorii Print & Poster podczas trwającego w Cannes międzynarodowego festiwalu...

21 czerwca 2001

ZAHAMOWANIE WZROSTU ILOŚCIOWEGO REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ

Nieznaczny wzrost liczby billboardów oraz spadek tempa rozwoju sieci nośników wielkoformatowych to dwa główne wnioski płynące z ostatniego kwartalnego zestawienia...

21 czerwca 2001

IKALCO MEDIA CHCE ZASKARŻYĆ DECYZJĘ WŁADZ WARSZAWY

Firma reklamy zewnętrznej Ikalco Media zamierza wystąpić przeciwko Radzie Warszawy do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości. Chodzi o decyzję rady dotyczącą wprowadzenia...

22 czerwca 2001

CISZEWSKI PR POWIĘKSZA PORTFOLIO SWOICH KLIENTÓW

Agencja Ciszewski PR podpisała umowę na obsługę budżetu public relations amerykańskiej firmy Maxtor produkującej oprogramowanie komputerowe (twarde dyski i tzw....

22 czerwca 2001

LIST DO REDAKCJI

Wydawca "Gazety Wyborczej" Agora SA przesłał do redakcji wyjaśnienie następującej treści: W reklamie "Gazety Wyborczej" opublikowanej w "Media i Marketing...

22 czerwca 2001

DAMIR BRAJDIĆ PRAWDOPODOBNIE ROZPOCZNIE PRACĘ W HAGERZE

Damir Brajdić, do niedawna dyr. kreatywny i współwłaściciel zamykanej właśnie agencji reklamowej Czajkowski & Brajdić, najprawdopodobniej rozpocznie pracę jako dyr....

22 czerwca 2001

STARCOM BADA CODZIENNE ZACHOWANIA MEDIOWE I KONSUMPCYJNE

Dom mediowy Starcom we współpracy ze swoimi klientami (m.in. Coca-Cola Poland Services Ltd., Kraft Jacobs Suchard) realizuje ilościowe badanie zachowań...

22 czerwca 2001

BAHLSEN SWEET KONSOLIDUJE BUDŻET STRATEGICZNO-KREATYWNY

Agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex podpisała nową umowę na obsługę budżetu reklamowego producenta ciastek i słodyczy Bahlsen Sweet. JWT będzie...

22 czerwca 2001

SMB NIE CHCE ŚMIECIĆ NA KLATKACH SCHODOWYCH

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego uzupełniło swój Kodeks Etyczny o przepis regulujący zasady dystrybucji masowej. Nowe przepisy wprowadzone do kodeksu 20 czerwca...

22 czerwca 2001

KRRITV ODEBRAŁA KONCESJĘ CANAL PLUS NA NADAWANIE NAZIEMNE

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) podjęła decyzję o odebraniu koncesji Polskiej Korporacji Telewizyjnej na nadawanie naziemne programu Canal Plus....

22 czerwca 2001

"VITA TOUR" - AKCJA PROFILAKTYKI ZDROWIA MAGAZYNU "VITA"

Miesięcznik o zdrowiu "Vita" Edipresse Polska zorganizował szeroko zakrojoną akcję profilaktyki zdrowia o nazwie "Vita Tour". Jest nagłaśniana w kampanii...

25 czerwca 2001

SERWIS INTERNETOWY PIWA VOLT ZOSTAŁ ZDJĘTY Z SIECI

Agencja NetMarkets zdjęła z sieci serwis intenetowy volt.pl. Przyczyną tej decyzji jest niedotrzymanie terminu płatności przez zleceniodawcę projektu agencję reklamową...

25 czerwca 2001

GREY ZREDUKOWAŁ LICZBĘ ZATRUDNIONYCH O 11 OSÓB

Agencja reklamowa Grey Warszawa zdecydowała się na zwolnienie 11 pracowników. Wymówienia zostały im wręczone 20 czerwca br. Wśród osób, które...

25 czerwca 2001

KAMPANIA REKLAMOWA WSPIERA SPRZEDAŻ PISMA "SUKSES"

Trwa kampania miesięcznika "Sukces" wydawnictwa Inter-Media. Jej koszt wynosi ok. 900 tys. zł. Obejmuje billboardy na terenie kraju i telewizję...

25 czerwca 2001

SAATCHI & SAATCHI I LEO BURNETT NOMINOWANE W CANNES W KATEGORII FILM

Spoty reklamowe agencji reklamowych Saatchi & Saatchi oraz Leo Burnett Warszawa trafiły na listę nominowanych do nagród za najlepszą reklamę...

25 czerwca 2001

BIZNESMENI DOSTANĄ OD ERY NOWE CZASOPISMO

Abonenci instytucjonalni Ery otrzymają pierwszy numer Kwartalnika Abonentów Biznesowych "Era Biznesu". Zastąpi on dwumiesięcznik "Twoja Era" docierający dotychczas do wszystkich...

25 czerwca 2001

RUSZA KAMPANIA REKLAMOWA FILMU "QUO VADIS"

Premierze ekranizacji "Quo vadis" będzie towarzyszyć kampania reklamowa. Na jej potrzeby wykorzystano telewizję, prasę, radio i reklamę zewnętrzną. Choć sam...

26 czerwca 2001

TVP PRÓBUJE PRZEJĄĆ WIĘKSZE WPŁYWY Z OPŁAT ABONAMENTOWYCH

Andrzej Kwiatkowski, prezes zarządu Telewizji Polskiej SA (TVP), skierował do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji propozycję, aby ta przyznała jego...

26 czerwca 2001

ROLF ROTTMAR SPRZEDAJE UDZIAŁY W E/B/D INTERPARTNERS

Agencja E/B/D Interpartners poszukuje partnera zainteresowanego nabyciem udziałów w spółce lub fuzją. Decyzję w tej sprawie podjął Rolf Rottmar, prezes...

26 czerwca 2001

LEO BURNETT WARSZAWA LAUREATEM NAGRODY SREBRNEGO LWA W CANNES

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa otrzymała nagrodę Srebrnego Lwa za reklamę telewizyjną pt. "Snow blind", wykonaną dla koncernu Procter &...

26 czerwca 2001

WALDEMAR DZIWNIEL NOWYM SZEFEM MARKETINGU RUCHU SA

Waldemar Dziwniel został nowym dyrektorem marketingu Ruchu SA, największego kolportera prasy. Poprzednio był dyrektorem marketingu okręgu gdańskiego PTK Centertel. Dziwniel...

26 czerwca 2001

RUSZYŁA NOWA WERSJA SERWISU PIWA VOLT

Pod adresem internetowym volt.pl pojawiła się nowa, wstępna wersja serwisu piwa Volt. Pierwsza plansza znalazła się w sieci 24 godziny...

26 czerwca 2001

CORPORATE PROFILES DDB PRZYGOTOWUJE KAMPANIĘ DLA VITALINEI

Agencja reklamowa Corporate Profiles DDB przygotowała strategię i kreację dla kampanii reklamowej wody Danone Vitalinea. Kampania rozpocznie się na początku...

27 czerwca 2001

INSTYTUT BADAWCZY DEMOSKOP WSZEDŁ W SKŁAD GRUPY IPSOS

Międzynarodowa firma badawcza Ipsos kupiła większościowy pakiet udziałów w firmie Demoskop. W wyniku umowy Ipsos obejmie 59,5 proc. udziałów w...

27 czerwca 2001

BRAJDIĆ ZOSTAŁ NOWYM DYREKTOREM KREATYWNYM AGENCJI HAGER

Piotr Batogowski, dyr. generalny agencji Hager, potwierdził informację, że Damir Brajdić, do niedawna dyr. kreatywny i współwłaściciel zamykanej właśnie agencji...

27 czerwca 2001

BROWAR OKOCIM REWITALIZUJE MARKĘ PIWA KARMI

W połowie lipca br. rozpocznie się szeroko zakrojona kampania reklamowa piwa Karmi, należącego do portfolio Browaru Okocim SA. Jej budżet...

27 czerwca 2001

NA POMORZU GDAŃSKIM MAJĄ GAZETĘ TAKŻE W NIEDZIELĘ

"Dziennik Bałtycki" i "Wieczór Wybrzeża", dzienniki z Pomorza Gdańskiego należące do Polskapresse, mają wspólne wydanie niedzielne. Ukazuje się w nakładzie...

27 czerwca 2001

"LE COURRIER DE VARSOVIE" MA NOWE KIEROWNICTWO

Miesięcznik "Le Courrier de Varsovie", jedyny ukazujący się w Polsce francuskojęzyczny tytuł prasowy, ma nowe kierownictwo. Dyrektorem wydawniczym został Michał...

27 czerwca 2001

SPROSTOWANIE

W Dziennym Serwisie MiMP z dnia 22 czerwca br. błędnie podaliśmy, że agencja Ciszewski PR rozpoczęła współpracę z firmą Beiersdorf...

28 czerwca 2001

KAROLINA SUCHENEK POPROWADZI "MARIE CLAIRE"

Tytuł "Marie Claire" powróci najprawdopodobniej na polski rynek wczesną jesienią br. Wydawcą tytułu będzie Hachette Filipacchi Polska (HFP), wydawca pięciu...

28 czerwca 2001

ULLRICH RESTRUKTURYZUJE AGENCJĘ GREY WARSZAWA

Agencja reklamowa Grey Warszawa wprowadza zmiany w swoich strukturach, których celem jest zaktywizowanie jej działań na rynku reklamy w Polsce....

28 czerwca 2001

KRRITV ODRZUCIŁA PROJEKT PODZIAŁU ABONAMENTU PROPONOWANY PRZEZ TVP

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) odrzuciła propozycję Andrzeja Kwiatkowskiego, prezesa zarządu Telewizji Polskiej SA (TVP), przyznania tej stacji 62...

28 czerwca 2001

TVN NEGOCJUJE UMOWY UCZESTNIKÓW "BIG BROTHERA"

Trwają rozmowy stacji telewizyjnej TVN z kontrahentami, którzy chcieliby wykorzystać wizerunki uczestników programu "Big Brother" w swoich jesiennych projektach marketingowych....

28 czerwca 2001

LIST DO REDAKCJI DS "MIMP"

Krzysztof Golonka, dyrektor działu internetowego w CR Media, nadesłał do redakcji apel następującej treści: "Rynek reklamy internetowej - w przeciwieństwie...

29 czerwca 2001

RMS POLSKA WCHODZI NA RYNEK BROKERÓW RADIOWYCH

Radio Marketing Service (RMS), jeden z największych brokerów radiowych w Europie, wejdzie w sierpniu br. na polski rynek. Wraz ze...

29 czerwca 2001

UPSTAIRS YOUNG & RUBICAM TWORZY DWA NOWE DZIAŁY

Agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam utworzyła w ramach swoich struktur dział public relations. Jego szefem została Anna Zimecka, zajmując...