M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 stycznia 2009

Fiat negocjuje z centralą kontynuację współpracy ze Starcomem

Centrala Fiata poinformowała europejskie oddziały o przekazaniu budżetu mediowego do WPP Group i przekazała, iż oczekuje, że wszystkie rynki dostosują...

13 stycznia 2009

Do sieci reklamowej BizOn Media dołączyły nowe witryny

Z początkiem roku do sieci reklamowej BizOn Media należącej do ARBOmedia Polska dołączyły witryny Grupy Bankier.pl, serwis E-prawnik.pl należący do...

13 stycznia 2009

Adam Śmiłowski dyrektorem strategicznym Change Integrated

Adam Śmiłowski awansował na stanowisko dyrektora strategicznego grupy Change Integrated. Do tej pory zajmował stanowisko senior strategic plannera, a pracę...

13 stycznia 2009

Agnieszka Piotrowicz odpowiada za marketing w Linklaters

Agnieszka Piotrowicz jest nowym specjalistą ds. marketingu i PR w kancelarii prawniczej Linklaters. Zastąpiła Dorotę Serwach-Kowalczyk, która po siedmiu latach...

13 stycznia 2009

Spółdzielcza Grupa Bankowa promuje sprzedaż depozytów

Spółdzielcza Grupa Bankowa rozpoczęła kampanię reklamową połączoną z loterią promującą sześciomiesięczne depozyty. Klienci, którzy założą lokatę, mają szansę wygrać terenową...

13 stycznia 2009

Stelmachów odpowiada za sprzedaż, a Jakubiec za marketing Look TV

Do działu sprzedaży Look TV, telewizji w sieci salonów fryzjerskich, dołączyły dwie nowe osoby. Tatiana Stelmachów objęła stanowisko dyrektora sprzedaży....

13 stycznia 2009

Hard & Smart autorem projektu dla Muzeum Narodowego

Agencja reklamowa Hard & Smart przygotowała kampanię promującą zbiory Muzeum Narodowego w Poznaniu. Działania pod hasłem "Sztuka, pamięć, miejsce" potrwają...

13 stycznia 2009

Toyota wspiera reklamą premierę nowego modelu Avensis

Toyota Motor Poland wspiera kampanią reklamową premierę nowego modelu samochodu Toyota Avensis. Częścią kampanii są niestandardowe działania realizowane przez New...

13 stycznia 2009

Media Connect zrealizuje nowe projekty dla Polrisku

Stowarzyszenie Zarządzania Ryzykiem "Polrisk" powierzyło kompleksową obsługę public relations agencji Media Connect. W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za relacje...

13 stycznia 2009

Patio TV i TVN Warszawa w ofercie telewizyjnej TP

Telewizyjne pakiety Telekomunikacji Polskiej poszerzone zostały o dwie nowe stacje tematyczne - TVN Warszawa (nowa stacja lokalna Grupy TVN) i...

13 stycznia 2009

Finał WOŚP oglądało w TVP 1,8 mln, a w TVN 0,8 mln widzów

Według danych AGB Nielsen Media Research niedzielny XVII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oglądało średnio 1,8 mln widzów (łącznie w...

13 stycznia 2009

Reklama Alka-Prim na kanapkach w biurowcach

Agencja reklamowa Brainshop U-boot wspólnie z domem mediowym Universal McCann przygotowały niestandardową kampanię dla preparatu Alka-Prim z portfolio Polpharmy. Na zestawach...

13 stycznia 2009

Wydawca "Polski" chce utrzymać sprzedaż i powalczyć o Mazowsze

Grupa Polskapresse zamierza w tym roku utrzymać sprzedaż "Polski" na ubiegłorocznym poziomie, budować czytelnictwo oraz wzmocnić pozycję na Mazowszu. Na...

13 stycznia 2009

Carlsberg ma negocjować kontrakt na sponsoring skoków w Zakopanem

W najbliższy weekend 16 i 17 stycznia br. w Zakopanem odbędą się zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich. Po raz...

13 stycznia 2009

OS3 Multimedia i PND Futura wspierają sprzedaż napojów Jupik

Agencja interaktywna OS3 Multimedia i agencja PND Futura przygotowały dla firmy Hoop Polska akcję wspierającą sprzedaż napoju dla dzieci Jupik....

13 stycznia 2009

SportLive24 chce sprzedać magazyn "Super Volley"

Zarząd spółki SportLive24 podjął decyzję o sprzedaży tytułu "Super Volley". Ostatni numer miesięcznika ukazał się w grudniu 2008 r. Przedstawiciele...

13 stycznia 2009

Izabela Karpińska kieruje reklamą w "Shopping Guide"

Izabela Karpińska objęła stanowisko kierownika biura reklamy miesięcznika zakupowego "Shopping Guide", wydawanego przez Free Press. Poprzednio pracowała w Platformie Mediowej...

13 stycznia 2009

Coca-Cola promuje system oznaczeń GDA

Coca-Cola Poland Services prowadzi akcję informacyjną na temat systemu GDA (ang. Guideline Daily Amount) - wskazanego dziennego spożycia. Głównym elementem...

13 stycznia 2009

Monika Klama, dyr. strategiczny Peppermint, odchodzi z agencji

Monika Klama, dyr. strategiczny Peppermint, odchodzi z agencji. Była z nią związana od początku 2007 r. Wcześniej pracowała jako brand...

13 stycznia 2009

Axel Springer udostępnił widżet z newsami w portalu Dziennik.pl

Od stycznia br. na stronach portalu Dziennik.pl należącego do Axel Springer Polska jest dostępny widżet z najnowszymi informacjami tworzonymi przez...

13 stycznia 2009

UPC Polska poszerza zasięg o Bydgoszcz, Kielce i Lublin

Firma UPC Polska rozszerza zasięg usługi cyfrowej o trzy kolejne miasta. Od wczoraj dostęp do telewizji cyfrowej w ofercie operatora...

13 stycznia 2009

Sare obsługuje MTV w zakresie e-mail marketingu

Firma Sare specjalizująca się w e-mail marketingu rozpoczęła współpracę z MTV Networks Polska. Sare odpowiada za kompleksowe działania e-mailmarketingowe, wdrożenie...

13 stycznia 2009

Frostę reklamują królowa brytyjska i gwiazda Bollywood

Wczoraj rozpoczęła się dwumiesięczna kampania wizerunkowa dań gotowych Frosta. Celem działań jest zwrócenie uwagi odbiorców na duży wybór dań marki,...

13 stycznia 2009

Michał Szklarz odpowiada za strategię, a Marcin Mikucki za marketing Machiny TV

Michał Szklarz został dyrektorem strategii i rozwoju, a Marcin Mikucki objął obowiązki dyrektora marketingu i dyrektora programowego Machina TV, rozrywkowego...

14 stycznia 2009

Estee Lauder rusza z serwisem marki Clinique; Digital One wygrał przetarg

Estee Lauder Poland uruchomiło serwis internetowy dla marki kosmetyków Clinique. Jest to pierwszy z projektów wykonanych przez agencję interaktywną Digital...

14 stycznia 2009

Kia Motors modyfikuje plan inwestycji reklamowych

Kia Motors Polska modyfikuje znacząco tegoroczny mediaplan w zakresie działań marketingowych. Ma to przede wszystkim związek z zaplanowanym na I...

14 stycznia 2009

Ludmiła Król, dyrektor zarządzający, rozstaje się z Ad.netem

Ludmiła Król, dyrektor zarządzający Ad.netu, odchodzi z firmy. Powód rozstania nie jest znany. Funkcję dyrektora zarządzającego pełniła od lutego ub.r....

14 stycznia 2009

Edelman i Weber Shandwick będą pracować dla Discovery

Discovery Networks Central Europe, nadawca kanałów tematycznych, rozpoczyna współpracę z polskim biurem Weber Shandwick w zakresie działań PR korporacyjnego oraz...

14 stycznia 2009

Pleon przedłuża współpracę z firmą Dachser

Firma Dachser, międzynarodowy operator logistyczny, przedłużył współpracę z agencją Pleon. Agencja odpowiadać będzie za doradztwo oraz przygotowanie i wdrażanie strategii...

14 stycznia 2009

MPG zatrudnił trzy osoby z domu mediowego Initiative

Zespół domu mediowego MPG powiększył się o trzy nowe osoby - Sylwię Miedzińską, media managera, oraz Małgorzatę Łukasiewicz i Agatę...

14 stycznia 2009

Wydawnictwo Murator kończy współpracę z CR Media

Murator SA (czasopisma, "Super Express") podjął decyzję zakończeniu współpracy z firmą CR Media Consulting i samodzielnej sprzedaży reklam w swoich...

14 stycznia 2009

RMF FM i RMF Maxxx w Trójmieście tworzą wspólny newsroom

Na terenie Trójmiasta działa pierwszy w stacjach radiowych grupy Broker FM wspólny newsroom złożony z dziennikarzy RMF FM i RMF...

14 stycznia 2009

Y&R rozwija outsourcing działań marketingowych; w zespole Emilia Gabrel

Do zespołu Young & Rubicam Brands dołączyła Emilia Gabrel na stanowisko PR & project managera. Będzie kierować nową komórką PR...

14 stycznia 2009

Arkadiusz Białkowski dyrektorem ds. sprzedaży ThinkOpen

Do zespołu specjalizującej się w e-mail marketingu firmy ThinkOpen należącej do grupy Adv.pl dołączył Arkadiusz Białkowski. Objął nowo utworzone stanowisko...

14 stycznia 2009

Paweł Skórczyński account directorem w Fastbridge

Paweł Skórczyński dołączył do zespołu Fastbridge, komórki internetowej Initiative Warszawa i BrandConnection. Objął stanowisko account directora. Przeszedł z Media Contacts,...

14 stycznia 2009

Siemens prowadzi promocję "Śpij spokojnie. Wszystko pod kontrolą"

BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego prowadzi pod hasłem "Śpij spokojnie. Wszystko pod kontrolą" akcję promocyjną sprzętu gospodarstwa domowego marki Siemens. Każdy...

14 stycznia 2009

Według MB SMG/KRC 47,1 proc. Polaków korzysta z internetu

W Polsce z internetu korzysta już 47,1 proc. populacji - wynika z ostatniego badania NetTrack instytutu Millward Brown SMG/KRC obejmującego...

14 stycznia 2009

Play chce wydać ok. 100 mln zł na marketing i reklamę

Spółka P4, operator sieci komórkowej Play, tegoroczny budżet marketingowy i na reklamę zamierza utrzymać na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego, czyli...

14 stycznia 2009

David Meister, wcześniej w polskim Leo Burnett, szefem Ogilvy w Serbii

David Meister zaczyna pracę w agencji OM Ogilvy Serbia na stanowisku managing directora. Przez ostatnich 16 miesięcy był na stanowisku...

14 stycznia 2009

Allegro.pl i TVN partnerami projektu "AlleZima"

Portal aukcyjny Allegro.pl, którego operatorem jest firma QXL Poland, został partnerem specjalnego projektu zimowego współorganizowanego ze stacją TVN. Od połowy...

14 stycznia 2009

Browary Lubelskie zmieniają portfolio marek; trwa przetarg

Perła - Browary Lubelskie SA wprowadzają na rynek nową markę Perła Export oraz planują wprowadzenie kolejnej - piwa Lubelskie oraz...

14 stycznia 2009

AWR "Wprost" wydziela biuro reklamy tygodnika "Wprost"

AWR "Wprost" zmodyfikowało strukturę działu reklamy i powołało biuro reklamy tygodnika "Wprost". Jego dyrektorem została Monika Godewska-Płużańska będąca do tej...

14 stycznia 2009

Kompania Piwowarska odświeża wizerunek marki piwa Lech

Kompania Piwowarska odświeża wizerunek marki piwa Lech. - Jest to kontynuacja zmian marki zapoczątkowanych w 2004 r., kiedy wykreowano wizerunek...

14 stycznia 2009

Time powiększa dział klientów kluczowych

Do działu klientów kluczowych Time SA dołączyli Radosław Bucyk i Przemysław Bucyk. Objęli stanowiska odpowiednio media plannera i junior media...

14 stycznia 2009

IQS rozwija nowy model biznesowy; rozmawia ze znanymi menedżerami

Grupa badawcza IQS zamierza tworzyć nowe, ściśle sprofilowane spółki, opierając się na menedżerach, których chce pozyskać z innych firm. Obecnie...

14 stycznia 2009

Fiat może zmienić agencję na Maxusa, ale wciąż negocjuje z centralą

Jeżeli zgodnie z wynikiem europejskiego przetargu budżet mediowy Fiata zostanie w Polsce przesunięty, zyska go Maxus, jedna z agencji należących...

14 stycznia 2009

Coca-Cola Poland Services będzie strategicznie współpracować z Naszą Klasą

Coca-Cola Poland Services będzie strategicznie współpracować z portalem społecznościowym Nasza Klasa. - Będzie to innowacyjny projekt oparty na dotarciu do...

14 stycznia 2009

Procter & Gamble chce dotrzeć do klientów sieci Tesco

Agencja reklamowa 4Frame przygotowała dla Procter & Gamble kolejną edycję programu skierowanego do kobiet robiących zakupy w sieci Tesco pod...

14 stycznia 2009

Heureka odświeża wizerunek marki sklepu Mango.pl

Agencja Heureka realizuje kampanię dla sklepu Mango.pl. Heureka odpowiedzialna jest za opracowanie strategii, kreację oraz realizację komunikacji online promującej sklep...

15 stycznia 2009

Zmiany w managemencie MediaComu

Elżbieta Urbaczka, dyrektor planowania strategicznego, odchodzi z MediaComu Warszawa. Pracowała w tej agencji od 2005 r., do ub.r. współtworzyła zarząd...