M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 stycznia 2009

Mather i Starcom autorami kampanii promującej sieć kawiarni Stop Cafe

PKN Orlen rozpoczął kampanię reklamową mającą wprowadzić i wypromować sieć kawiarni pod marką Stop Cafe na stacjach Orlenu. Kreację kampanii...

19 stycznia 2009

Zespół PTC zasili inne podmioty OMG, PHD ma dalej działać

Po zakończeniu współpracy z Polską Telefonią Cyfrową pracownicy zespołu obsługującego tego klienta przejmą nowe obowiązki w strukturach pozostałych spółek i...

19 stycznia 2009

Radio Zet i Polopiryna prowadzą akcję "Hartujemy Polskę"

W porannym programie Radia Zet "Dzień dobry bardzo" ruszył konkurs "Hartujemy Polskę" będący częścią ogólnopolskiej akcji Polopiryny (Polpharma) i Radia...

19 stycznia 2009

McDonald's będzie współpracować z Lotosem przy autostradach

McDonald's będzie współpracować z Lotosem przy budowie restauracji. Grupa Lotos wygrała w ub.r. przetarg na realizację sześciu tzw. MOP (miejsc...

19 stycznia 2009

Ludmiła Król szefem sprzedaży w sieci BusinessClick

Ludmiła Król, do niedawna dyrektor zarządzający Ad.netu, została dyrektorem sprzedaży w spółce BusinessClick. Jest ona właścicielem sieci reklamy kontekstowej BusinessClick....

19 stycznia 2009

Burda wprowadza dwa formaty "In Style"

Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży "In Style" w dwóch formatach - tradycyjnym i małym. Wydawanie magazynu w dwóch formatach...

19 stycznia 2009

Grzegorz Kurowski, dyrektor współzarządzający Hypermedia, rozstał się z firmą

Grzegorz Kurowski, dyrektor współzarządzający (obok Agaty Kusińskiej) agencji interaktywnej Hypermedia (Isobar), zakończył współpracę z tą firmą. Według naszych nieoficjalnych informacji...

19 stycznia 2009

Nowe menu Pizza Hut pozycjonuje sieć w kategorii casual dining

Nowe menu Pizza Hut pozycjonuje sieć w kategorii casual dining. Od pewnego czasu marka zrywa z wizerunkiem fast foodu i...

19 stycznia 2009

Biedronka będzie wirtualnym operatorem komórkowym

Sieć dyskontów Biedronka będzie wirtualnym operatorem komórkowym. W przyszłym tygodniu firma wprowadza na rynek usługę pod nazwą tuBiedronka. Jej wyróżnikiem...

19 stycznia 2009

Mrożonki Horteksu w pięknej reżyserii Warnera

15 stycznia rozpoczęła się emisja reklamy telewizyjnej mrożonych warzyw marki Hortex. Spot przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw. Jest to kolejna...

19 stycznia 2009

Robert Sobieski szefem technologii w FireFly Group

Robert Sobieski, były dyrektor technologiczny agencji interaktywnej MRM Worldwide, będzie szefem technologii grupy reklamowej FireFly. Pracę rozpocznie z początkiem lutego....

19 stycznia 2009

Kompot w syropie z Herbapolu Lublin

Herbapol Lublin SA wprowadził na rynek nowy produkt "Kompot w syropie" stanowiący uzupełnienie dotychczasowej oferty Owocowa Spiżarnia oraz Owocowa Spiżarnia...

19 stycznia 2009

Unilever poszerza ofertę Fiksów Knorra o dwie nowe propozycje

Unilever poszerzył ofertę Fiksów Knorr o dwie nowe propozycje: Eskalopki z kurczaka w sosie śmietanowo-ziołowym i Eskalopki schabowe w sosie...

19 stycznia 2009

Tetsuya Tekanaka nowym prezesem Toyota Motor Poland

Tetsuya Tekanaka został nowym prezesem Toyota Motor Poland. Zastąpił Hiroshi Kono, który po czterech latach kierowania polskim oddziałem odchodzi do...

19 stycznia 2009

Sebastian Przychodzeń copywriterem w Kolegach

Do zespołu agencji reklamowej Koledzy Strategia & Kreacja dołączył jako copywriter Sebastian Przychodzeń. Zastąpił Piotra Garleja. Wcześniej Przychodzeń pracował w...

19 stycznia 2009

Agencja Media & Doradztwo pracuje dla Mokate

Agencja Media & Doradztwo rozpoczęła współpracę z firmą Mokate. Agencja zajmie się doradztwem strategicznym, komunikacją z mediami oraz obsługą public...

19 stycznia 2009

Koncepcja cen stojących na głowie podkreśla wysokie rabaty w Hyundaiu

Hyundai Motor Poland prowadzi ogólnopolską kampanię promującą wyprzedaż samochodów z 2008 roku. Kampania pod hasłem "Cenowy zawrót głowy " potrwa...

19 stycznia 2009

17 agencji w sekcji Brand Design przy SAR

Istniejąca od listopada ub.r. przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR sekcja Brand Design zrzesza obecnie 17 działających na polskim rynku firm...

19 stycznia 2009

Reklama nowego modelu Kia Soul ma trafić do czterech grup docelowych

Agencja Paralotna przygotowała kampanię launchową nowego modelu z portfolio Kia Motors Polska - Kii Soul. Komunikacja jest wynikiem opracowanej przez...

19 stycznia 2009

Grupa Atlas skupi się w tym roku na umocnieniu wizerunku flagowej marki

Grupa Atlas w swoich tegorocznych działaniach reklamowych zamierza najwięcej uwagi poświęci flagowej marce - brandowi Atlas. - Chcemy umacniać wizerunek...

19 stycznia 2009

Aster wprowadza do oferty mobilny internet

Firma Aster, dostawca usług telekomunikacyjnych, wprowadza do oferty internet mobilny. Sieć Aster oferowała dotychczas dostęp do telewizji kablowej, telefonii cyfrowej...

19 stycznia 2009

Patio TV współpracuje z Winterfresh przy evencie zimowym

Patio TV współpracuje z brandem Winterfresh z portfolio Wrigley Poland przy evencie zimowym. Działania, które właśnie startują, prowadzone będą w...

19 stycznia 2009

Onet upraszcza cennik i promuje mniej inwazyjne formaty reklam

Onet.pl, największy pod względem zasięgu portal w polskiej sieci, od 1 lutego wprowadza nowy cennik reklam. Jak twierdzi Maciej Kossowski,...

19 stycznia 2009

Sergiusz Urbaniak szefem działu kliencko-biznesowego Multimedia Polska

Sergiusz Urbaniak został dyrektorem pionu sprzedaży usług i obsługi klientów w firmie Multimedia Polska, operatora sieci kablowej. Spółka na początku...

19 stycznia 2009

Puma zwiększa w tym roku budżet i szykuje dwie duże wizerunkowe kampanie

Puma Polska zamierza w tym roku zwiększyć swoje wydatki marketingowe o około 20 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Firma...

19 stycznia 2009

Adam Górniak odpowiada za strategię Netii

Adam Górniak objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. strategii w pionie strategii i rozwoju biznesu operatora telekomunikacyjnego Netia SA. Górniak...

20 stycznia 2009

S4 zajmie się oprawą wiosennej kolekcji Gatty

Agencja reklamowa S4 odpowiadać będzie za media relations oraz działania związane z nową kolekcją wiosenną, którą wprowadza na rynek oferująca...

20 stycznia 2009

Adam Nowakowski dołączy do działu strategii Leo Burnett

Adam Nowakowski, przez ostatnich 10 lat związany z BBDO Warszawa, ostatnio na stanowisku senior strategic managera (o jego odejściu z...

20 stycznia 2009

IDMnet przejmuje od Ad.netu trzy serwisy z kat. budownictwo

Do sieci reklamowej IDMnet (ZPR) dołączyły serwisy: Oferty.net, Nieruchomości.pl oraz Noweinwestycje.pl. Dotychczas wszystkie trzy witryny zrzeszone były w sieci reklamy...

20 stycznia 2009

Winiary prowadzą trzymiesięczną promocję wspartą silną kampanią

Marka Winiary z portfolio Nestle Polska przez trzy miesiące (styczeń-marzec) będzie realizować promocję konsumencką "Kochanie przez gotowanie" wspartą szeroką kampanią...

20 stycznia 2009

Węgierek rozstaje się z MEC, Albrychiewicz przejmuje stery

Małgorzata Węgierek, managing director Mediaedge:cia (MEC), rozstaje się z firmą. Pracowała w strukturach Young & Rubicam, The Mediaedge, a następnie...

20 stycznia 2009

Izabella Wiley i Bartosz Witak awansują w międzynarodowej strukturze MTV

Izabella Wiley awansowała na stanowisko starszego wiceprezesa, a Bartosz Witak został wiceprezesem MTV Networks Polska (MTV NP). Obie funkcje to...

20 stycznia 2009

Tomik Tybora pokieruje PR-em w Fox International Channels Poland

Tomik Tybora został PR managerem polskiego biura Fox International Channels. Tybora dołączył do zespołu marketingu zarządzanego przez dyrektora marketingu i...

20 stycznia 2009

Agnieszka Małecka szefem działu wsparcia Gazeta.pl

Agnieszka Małecka objęła stanowisko dyrektora działu wsparcia portalu Gazeta.pl należącego do Agory SA. Poprzednio pełniła funkcję z-cy dyr. ds. rozwoju...

20 stycznia 2009

Dorota Haller pokieruje połączonym marketingiem PKT i Ditela

Wydawcy yellow pages - pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne i Ditel - w związku z połączeniem reorganizują swoje struktury. Szefową nowego,...

20 stycznia 2009

Madyński nowym szefem marketingu "Echa Miasta"; rosną ceny reklam w tytule

Rafał Madyński, dotychczasowy kierownik działu strategii i analiz marketingowych, przejął stanowisko dyrektora marketingu bezpłatnej gazety "Echo Miasta" wydawanej przez Media4mat....

20 stycznia 2009

Krzysztof Rak nie jest już szefem "Wiadomości"

Krzysztof Rak nie jest już szefem programu informacyjnego TVP1 "Wiadomości". Otrzymał wypowiedzenie umowy o pracę. Nie powołano jego następcy. Do...

20 stycznia 2009

Play oferuje użytkownikom darmowe wideorozmowy przez miesiąc

P4, operator sieci Play, postanowił zachęcić swoich użytkowników do wypróbowania rozmów wideo przez komórki. Od 21 stycznia do 24 lutego...

20 stycznia 2009

Adv.pl tworzy dział wideo

Agencja interaktywna Adv.pl wyodrębniła dział wideo, który będzie realizował serwisy WWW i kampanie oparte na technologii wideo. Tworzą go trzy...

20 stycznia 2009

Mazda w tegorocznych działaniach będzie korzystać głównie z mediów tradycyjnych

Mazda Motor Poland, która zadebiutowała na polskim rynku w maju ub.r., pracuje obecnie nad nowym budżetem reklamowym. Magdalena Węglewska, PR...

20 stycznia 2009

ING Bank Śląski reklamuje darmowy internet

Agencja reklamowa Brain i dom mediowy PanMedia Western przygotowały dla ING Banku Śląskiego kolejną kampanię reklamową. Marek Kondrat, który od...

20 stycznia 2009

Justyna Steczkowska wesprze wprowadzenie nowego zapachu Bruno Banani

Procter & Gamble Prestige Products wprowadzi na rynek nowy zapach Magic Woman marki Bruno Banani. Akcja promocyjna tego kosmetyku oprócz...

20 stycznia 2009

Agencja Dobra Nasza autorem strategii promocji Ełku

Agencja reklamowa Dobra Nasza opracowała na zlecenie władz Ełku strategię promocji tego miasta na lata 2009-2011. Zgodnie z nią Ełk...

20 stycznia 2009

BGŻ reklamuje rozwiązania dla nowoczesnych rolników

W nowej kampanii reklamowej Bank BGŻ przekonuje, że ma "zyskowne rozwiązania dla nowoczesnych rolników" - taki jest przekaz najnowszej kampanii...

20 stycznia 2009

Dariusz Kapanowski dyr. handlowym Atlanty Poland

Dariusz Kapanowski został nowym dyrektorem handlowym w Atlanta Poland, firmie zajmującej się importem i dystrybucją bakalii oraz owoców suszonych. Zastąpił...

20 stycznia 2009

Era będzie reklamowała telefon komórkowy G1 Google

Polska Telefonia Cyfrowa jako jedyny z polskich operatorów w lutym wprowadzi do sprzedaży telefon komórkowy G1. Szykuje też pod tym...

20 stycznia 2009

Bakoma wspiera kampanią nowe jogurty Premium Frutica

Ruszyła kampania telewizyjna jogurtu Bakoma - Premium Frutica pod hasłem "Podwójna przyjemność". Premium Frutica to pierwszy dwukomorowy jogurt w ofercie...

20 stycznia 2009

Agnieszka Borzęcka nowym koordynatorem w dziale reklamy Muratora

Agnieszka Borzęcka objęła stanowisko koordynatora ds. sprzedaży jednego z zespołów handlowych w biurze reklamy Muratora. Jej team odpowiada za katalog...

20 stycznia 2009

Artegence pracuje dla marki West

Agencja interaktywna Artegence rozpoczęła obsługę marki papierosów West należącej do Imperial Tobacco Polska SA. Zrealizowała już dla tego klienta konkurs...

20 stycznia 2009

PKO BP chce unowocześnić i zdynamizować wizerunek marki

Bank PKO BP rozpoczyna nową kampanię reklamową w mediach. Promuje ona lokaty 3-miesięczne, ale obok przekazu produktowego spot reklamowy ma...