M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 stycznia 2009

Chrysler ogranicza reklamy prasowe na rzecz radia i internetu

Chrysler Polska modyfikuje mediamiks tegorocznej komunikacji marketingowej. Jak mówi Alicja Majewska, Chrysler Jeep Dodge CRM, marketing & communications, firma przewiduje...

22 stycznia 2009

Genexo poszerza portfolio o preparaty dla dzieci

Genexo, polska firma farmaceutyczna, mająca w ofercie leki Rx, suplementy diety oraz wyroby medyczne, poszerza gamę produktów. Pod marką Zdrowisie...

22 stycznia 2009

Nowa woda mineralna PepsiCo zadebiutuje przed latem; możliwe przetargi

Petr Mlatecek, dyrektor marketingu Pepsi-Cola General Bottlers, osobiście zarządzający kategorią wody, potwierdza wprowadzenie na polski rynek przez tę firmę nowej...

22 stycznia 2009

POS Media Poland po rebrandingu liczy na większe zainteresowanie komunikacją in-store w br.

IMIGe Poland zmienia nazwę na POS Media Poland. Rebranding wiąże się z ujednolicaniem struktury całej grupy POS Media Europe działającej...

22 stycznia 2009

Zmiany w biurze reklamy GG mają poprawić jego efektywność

GG Network SA reorganizuje biuro reklamy. Powstaną zespoły dedykowane szczególnym klientom, co ma zwiększyć wydajność pracy działu. W biurze reklamy...

22 stycznia 2009

Grudniowe "M jak mama" osiągnęło rekordową sprzedaż

Grudniowy numer "M jak mama" zanotował rekordową sprzedaż. Według danych własnych wydawnictwa Murator sprzedaż ogółem tego wydania magazynu wyniosła 66,4...

22 stycznia 2009

Ważą się losy globalnego przetargu Unilevera

Unilever rozważa przesunięcie terminu realizacji globalnego przetargu mediowego, który miał się odbyć w tym roku. Jak wynika z naszych informacji,...

22 stycznia 2009

Browary niejednomyślne w ocenie projektu legalizującego "stadionowe piwo"

Rządowy projekt nowelizacji Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych dopuszcza sprzedaż piwa o mocy do 4,5 proc. na stadionach. Branża piwna...

22 stycznia 2009

Projekt Przyjaciele Klienta może przerodzić się w stowarzyszenie

Polskie Centrum Marketingowe (PCM) kontynuuje projekt Przyjaciele Klienta. Jest to platforma wymiany doświadczeń między firmami związanymi z obsługą klienta i...

22 stycznia 2009

Kleopatra kontra teściowa w nowej kampanii wizerunkowej Ikei

19 stycznia br. ruszyła nowa kampania Ikei przygotowana przez agencję reklamową PZL i dom mediowy Mediaedge:cia. Jest to akcja wizerunkowa...

23 stycznia 2009

Ruszyła piąta edycja konkursu "Mocni wizerunkiem"

Wystartowała piąta edycja konkursu "Mocni wizerunkiem", którego celami są promocja i upowszechnianie działań PR wspierających akcje charytatywne, organizacje, osoby oraz...

23 stycznia 2009

Glossy Media włącza do oferty serwisy z portfela O2.pl

Glossy Media, sieć reklamy internetowej dla kobiet należąca do Agory SA, poszerzyła ofertę o dziewięć serwisów tematycznych należących do spółki...

23 stycznia 2009

Agencja Believe tworzy dział interaktywny

Agencja reklamowa Believe utworzyła dział Believe Interactive. Nowa komórka ma realizować strategie marketingowe w internecie. Będzie projektowała serwisy WWW, kampanie...

23 stycznia 2009

Point Group przejmuje serwisy plotkarskie Ukaraj.pl i Bulvar.pl

Platforma Mediowa "Point Group" SA została udziałowcem spółki One Group, wydawcy serwisów internetowych Ukaraj.pl i Bulvar.pl poświęconych gwiazdom i lifestyle'owi....

23 stycznia 2009

TV Puls rozbudowuje ofertę publicystyczną

Od lutego Telewizja Puls zmienia ofertę programów społeczno-publicystycznych. 3 lutego na antenie zadebiutuje program publicystyczny "Prawdę mówiąc" emitowany na żywo...

23 stycznia 2009

TBWA/PR przygotuje kampanię dla AntiAging Institute

Agencja TBWA/PR rozpoczęła współpracę z firmą AntiAging Institute, która koncentruje się na promocji zdrowego stylu życia, oferując rozwiązania w celu...

23 stycznia 2009

Studio DN autorem systemu wizualizacji Fundacji Warbud

Studio DN w ramach trwającej już kilka lat współpracy z Warbudem zrealizowało kolejny projekt - symbol i system identyfikacji wizualnej...

23 stycznia 2009

Podravka wprowadza nowy produkt pod marką Warzywko

Podravka w połowie marca br. wprowadzi na rynek nowy produkt pod marką Warzywko - suszoną włoszczyznę. Dostępna będzie w 100-gramowych...

23 stycznia 2009

Komfort SA rezygnuje z agencji PR, sam będzie kontaktował się z mediami

Sieć Komfort SA zmieniła dotychczasową formę kontaktu z mediami. Od początku tego roku firma kontaktuje się z redakcjami osobiście, bez...

23 stycznia 2009

Anna Bieniak dołączyła do biura reklamy Bauera

Anna Bieniak powiększyła zespół reklamy prasy komputerowej Wydawnictwa Bauer. Objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy. Przez ostatnich pięć lat pracowała z...

23 stycznia 2009

ING Bank Śląski uruchomi serwis społecznościowy dla klientów

Agencja interaktywna Grupa Adweb przygotuje serwis społecznościowy dla ING Banku Śląskiego. Przedstawiciele banku nie zdradzają szczegółów projektu. Z naszych informacji...

23 stycznia 2009

Joanna Nojszewska i Bożena Strawa w zespole "Malemena"

Joanna Nojszewska objęła stanowisko redaktora kwartalnika "Malemen" oraz redaktora prowadzącego serwisu www.malemen.pl należących do wydawnictwa Next Media. Poprzednio Nojszewska była...

23 stycznia 2009

Adidas wkrótce rusza z kampanią; nie zwiększy w tym roku wydatków

Adidas Poland wkrótce ruszy z pierwszą tegoroczną kampanią reklamową swojej odzieży. Najnowsza kampania będzie promowała kobiecą kolekcję ubrań do ćwiczeń....

23 stycznia 2009

Nowy Okocim zadebiutuje prawdopodobnie na początku lutego

Carlsberg Polska, który planuje relaunch marki piwa Okocim (o czym wstępnie informowaliśmy w DS MMP 30 grudnia ub.r.) prawdopodobnie z...

23 stycznia 2009

Headlines będzie świadczyć usługi z zakresu digital PR

Agencja public relations Headlines Porter Novelli rozszerza ofertę o prowadzenie działań tzw. digital PR. Usługi te obejmować będą: tworzenie strategii...

23 stycznia 2009

Dominik Tarczyński pokieruje kieleckim oddziałem TVP

Zarząd Telewizji Polskiej odwołał dyrektora ośrodka TVP w Kielcach Marka Mikosa, który rozstaje się z firmą. Obowiązki szefa OTV Kielce...

23 stycznia 2009

Reorganizacja w dziale marketingu Suzuki - Dorota Drelich odpowiada za reklamę

Suzuki Motor Poland zakończyło po kilku miesiącach reorganizację działu marketingu. Wprowadzone zmiany mają umożliwić lepsze dopasowanie produktów do wymogów polskiego...

23 stycznia 2009

CR Media Consulting wprowadza nowy Radio Planner

CR Media Consulting (Internet Group SA) wprowadza Radio Planner, nowe oprogramowanie służące do planowania kampanii radiowych. Radio Planner pracuje na...

23 stycznia 2009

TBS wzmacnia programming swoich stacji i odświeża wizerunek

Turner Broadcasting System Europe (TBS), nadawca kanałów tematycznych: Cartoon Network, TCM i Boomerang, w br. systematycznie wzmacniać będzie ofertę programową...

23 stycznia 2009

Monika Matak dyrektorem ds. komunikacji wewnętrznej i odpowiedzialności społecznej Żywca

Monika Matak objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji wewnętrznej i odpowiedzialności społecznej w Grupie Żywiec. Jej głównymi zadaniami będą wzmocnienie identyfikacji...

23 stycznia 2009

Zmiany w strukturze Data Solutions; w ofercie więcej analityki

Agencja marketingu relacji Data Solutions zmieniła swoje struktury. Zespół obsługi klienta i kreacji został podzielony na dwie osobne jednostki biznesowe....

23 stycznia 2009

PKT.pl zwiększy wydatki na wsparcie sprzedaży i reklamę

Polskie Książki Telefoniczne PKT.pl, które przejęły Ditel należącą do Telekomunikacji Polskiej SA (wydawcę książek pod marką tel.), zamierzają utrzymać tę...

23 stycznia 2009

Pentagon Research: sponsoring sportowy w Polsce w 2008 r. wart 1,65 mld zł

Według firmy badawczej Pentagon Research łączna wartość ekspozycji sponsorów sportu w telewizji w 2008 r. wyniosła 1,65 mld zł. W...

23 stycznia 2009

Piotr Bubak prawdopodobnie pokieruje marketingiem Nokii w Polsce

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, polski oddział Nokii będzie miał nowego szefa marketingu. Według naszych informacji funkcję tę obejmie Piotr Bubak,...

26 stycznia 2009

Hanna Gehrke-Gut zakłada agencję i GutPR

Hanna Gehrke-Gut objęła stanowisko dyrektora ds. PR w założonej przez siebie wrocławskiej agencji GutPR. Gehrke-Gut ma doświadczenie w obsłudze PR...

26 stycznia 2009

Agnieszka Hamankiewicz nowym PR managerem OS3 Multimedia

Agnieszka Hamankiewicz zostanie z początkiem lutego PR managerem agencji interaktywnej OS3 Multimedia. Zastąpi na tym stanowisku Agnieszkę Nowak, która odchodzi...

26 stycznia 2009

Gazeta.pl uruchomiła wspólnie z Mediasoft Polska porównywarkę usług biznesowych

Portal Gazeta.pl we współpracy z firmą Mediasoft Polska, właścicielem serwisu HipermarketFinansowy.pl, uruchomił serwis porównujący oferty produktów finansowych. Porównywarka usług finansowych...

26 stycznia 2009

Młyn Klekotki resort & spa z Effective Public Relations

Effective Public Relations rozpoczęła współpracę z Młynem Klekotki resort & spa, luksusowym hotelem położonym na Mazurach. Współpraca między firmami obejmuje...

26 stycznia 2009

Kostrzewa PR obsługuje zespół KAMP!

Zespół KAMP! rozpoczął współpracę z Kostrzewa PR. Agencja ma promować najnowsze projekty muzyczne oraz kreować wizerunek zespołu w mediach. Zespół...

26 stycznia 2009

Piotr Stefańczyk product managerem w Ricoh Polska

Piotr Stefańczyk został nowym product managerem w Ricoh Polska odpowiedzialnym za drukarki, faksy oraz niektóre urządzenia wielofunkcyjne. Zastąpił na tym...

26 stycznia 2009

Powstaje kodeks dobrych praktyk freelance dla branży reklamowej

Agencja doradztwa marketingowego Rubikom oraz butik personalny IdeoHR zainicjowały powstanie kodeksu dobrych praktyk freelance. Ma on służyć tym osobom, które...

26 stycznia 2009

CzteryCzwarte poszerza ofertę i reorganizuje strukturę

Agencja CzteryCzwarte po wydzieleniu Opium Red (dział design) przechodzi restrukturyzację. Do zespołu dołączyły trzy nowe osoby, doszło też do awansów...

26 stycznia 2009

Rozstrzygnięcie "Viva! Najpiękniejsi" bez telewizyjnej gali

Tegoroczne rozstrzygnięcie plebiscytu "Viva! Najpiękniejsi" odbędzie się bez gali transmitowanej w telewizji. Konkurs przeprowadzany jest przez dwutygodnik "Viva!", który od...

26 stycznia 2009

Audi planuje launch kilku modeli, nie zmniejszy nakładów na reklamę w tym roku

Kulczyk Tradex nie zamierza ograniczyć w tym roku wydatków na reklamy marki Audi. Jak informuje Leszek Kempiński, PR manager Audi,...

26 stycznia 2009

Kinga Nowakowska, była dyr. zarządzająca Call Center Poland, rozwija własną firmę MyEcolife

Kinga Nowakowska, była dyr. zarządzająca Call Center Poland, rozwija własną firmę MyEcolife. Jest to nowa na rynku marka, która oferuję...

26 stycznia 2009

W 2008 r. banki wydały na reklamy o 40 proc. więcej niż rok wcześniej

Według danych monitoringu Expert Monitora w ub.r. banki wydały na reklamy w telewizji, prasie, radiu, na outdoorze i w kinach...

26 stycznia 2009

Krzysztof Kowalski pokieruje działem agencyjnym "Echa Miasta"

Krzysztof Kowalski objął stanowisko dyrektora działu agencyjnego w biurze reklamy bezpłatnego dziennika "Echo Miasta" wydawanego przez Media4mat. Zastąpił na tym...

26 stycznia 2009

Netizens i G7 autorami kampanii walentynkowej Tic Taca

Agencje Netizens i G7 przygotowały dla Ferrero Polska kampanię walentynkową marki Tic Tac. Osią kampanii jest strona Tictac.pl, która umożliwia...

26 stycznia 2009

Springer przesuwa w "Dzienniku" treści o nieruchomościach

Axel Springer Polska wprowadza zmiany we wtorkowym dodatku "Dziennika" - "Nieruchomości". Od najbliższego wydania pojawi się nowy dział poświęcony aktualnym...

26 stycznia 2009

Sara Lee wprowadza kawę premium Douwe Egberts

Sara Lee Coffee & Tea wprowadza kawę premium Douwe Egberts - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Produkt już w najbliższych tygodniach trafi...