M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

26 stycznia 2009

MTV stworzy regionalne centrum kreatywne w Warszawie; wzmacnia programming

MTV Networks International wprowadza nową strategię dotyczącą kreacji swoich brandów. W ramach projektu globalnie stacje tej sieci zyskają m.in. taką...

26 stycznia 2009

Serial "Londyńczycy" przyciągnął przed ekrany TVP1 3,8 mln widzów; będzie kontynuacja

Według AGB Nielsen Media Research nowy serial "Londyńczycy", który zadebiutował w jesiennej ramówce TVP1, oglądało średnio 3,8 mln widzów (wskaźnik...

26 stycznia 2009

Macroscope OMD planuje z OMI, m.in. dla McDonald's

W styczniu ruszyła zaplanowana z wykorzystaniem OMI (outdoor media integrator; patrz DS "MMP" z 28 kwietnia 2008 r.) kampania McDonald's,...

26 stycznia 2009

W serwisie Mojageneracja.pl trwa niestandardowa kampania marki 36,6

W serwisie społecznościowym Mojageneracja.pl należącym do spółki GG Network SA trwa niestandardowa kampania marki pre-paid 36,6 Polkomtela SA. Kampania jest...

26 stycznia 2009

Reebok wraca do korzeni i koncentruje się na kobietach

Adidas Poland wkrótce ruszy z kampanią reklamową, która będzie jednym z pierwszych efektów wdrażania globalnej strategii marki Reebok. Brand ten...

26 stycznia 2009

Sprostowanie: 10 odcinków "Citylajf.pl"

W nawiązaniu do informacji "Hasbro, Microsoft, Plus i Samsung inwestują reklamowo w pierwszy polski serial internetowy" opublikowanej w DS "MMP"...

26 stycznia 2009

IMP odświeża serwis Nestle Dziecko

Agencja Interactive Marketing Partner (IMP) przebudowała serwis dla rodziców Nestle Dziecko. Site dla ponad 200 produktów dziecięcych Nestle działa od...

26 stycznia 2009

Blue Grass pracuje z Daewoo Electronics

Agencja Blue Grass nawiązała współpracę z firmą Daewoo Electronics, w ramach której opracowała serię kreacji reklamujących nowe produkty firmy. Głównym...

27 stycznia 2009

Motor-Presse zamyka "Maxi Tunning"

Wydawnictwo Motor-Presse rezygnuje z dalszego wydawania miesięcznika "Maxi Tunning" i zamyka tytuł - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji obecnie...

27 stycznia 2009

17 nowych witryn, głównie męskich i studenckich, w sieci Ad-Vice

Sieć reklamowa Ad-Vice poszerzyła ofertę o 17 witryn. Duża część z nich skierowana jest przede wszystkim do młodych mężczyzn (m.in.:...

27 stycznia 2009

Magdalena Bartczak brand managerem bakalii w Jutrzence

Jutrzenka Colian poszerza zespół menedżerski - do działu marketingu spółki dołączyła Magdalena Bartczak, która jako brand manager obejmie pieczę nad...

27 stycznia 2009

Pekao SA mocno inwestuje we wsparcie reklamowe rachunków oszczędnościowych

Bank Pekao SA rozpoczyna ogólnopolską telewizyjną kampanię reklamową rachunku oszczędnościowego Dobry Zysk. Komunikuje w niej atrakcyjne oprocentowanie rachunku - do...

27 stycznia 2009

Marek Sypek awansuje w międzynarodowych strukturach J&J

Marek Sypek, dyrektor zarządzający Johnson & Johnson Poland Consumer, obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego regionu Europy Środkowej i Wschodniej Johnson &...

27 stycznia 2009

Trzech creative group headów w nowej strukturze działu kreacji DDB

W agencji DDB zmieniła się struktura działu kreacji, która dotychczas zdaniem Dariusza Zatorskiego, dyr. kreacji, była zbyt płaska (o planach...

27 stycznia 2009

Bernadetta Oberdak krajowym szefem poligrafii i zakupów w Mediach Regionalnych

Bernadetta Oberdak objęła stanowisko krajowego dyrektora poligrafii i zakupów w spółce Media Regionalne. Jest to nowa funkcja w strukturach wydawnictwa....

27 stycznia 2009

Dariusz Karłowicz odpowiada za strategię, a Michał Podogrodzki - za komunikację Allianz Banku

Dariusz Karłowicz, który jako dyrektor zarządzający odpowiada za marketing grupy ubezpieczeniowej Allianz Polska, będzie też odpowiedzialny za marketing uruchomionej niedawno...

27 stycznia 2009

Niceday odświeża graficznie marki napojów Kentopolu

Firma Kentopol, producent wód mineralnych i napojów, nawiązała współpracę z agencją reklamową Niceday. Głównym zadaniem agencji było stworzenie nowej architektury...

27 stycznia 2009

Wasowski i Szczęśniak w kolejnej kampanii Link4

Satyrycy Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak, znani z programów kabaretowych takich jak "Komiczny odcinek cykliczny", występują w kolejnej kampanii reklamowej...

27 stycznia 2009

22 kanały dołączyły do sieci AdRadio

AdRadio, internetowa sieć stacji radiowych należąca do CR Media Consulting (spółka zależna Internet Group SA), zwiększyła zasięg, włączając do oferty...

27 stycznia 2009

Vectra przejmuje sieć Spray, kierownictwo zostaje

Firma Vectra Inwestycje, właściciel sieci kablowej Vectra, nabyła udziały w spółce Fowey, która ma w portfolio warszawską sieć Spray. Vectra...

27 stycznia 2009

Chellomedia uporządkuje portfolio stacji w regionie

Chellomedia planuje przeprowadzenie reorganizacji portfolio swoich kanałów tematycznych i strategii w Europie Środkowej i Wschodniej. Zmiany obejmą też Polskę. Struktura...

27 stycznia 2009

Garden of Words realizuje projekt CRM dla Żywca Zdroju

Agencja Garden of Words po wygranym przetargu realizuje dla firmy Żywiec Zdrój SA projekt z zakresu CRM pod nazwą Moje...

27 stycznia 2009

Toyota będzie wykorzystywać więcej niestandardowych form dotarcia do klienta

Plany marketingowe Toyota Motor Poland mogą być znacznie bardziej dynamiczne niż dotychczas, jednak firma nie ujawnia poziomu tegorocznych wydatków reklamowych....

27 stycznia 2009

Leszek Blanik i Adam Korol ambasadorami projektu Olimpijska Energa

Grupa Energa, dostawca i sprzedawca prądu, wystartowała z projektem Olimpijska Energa. Jego ambasadorami zostali sportowcy, złoci medaliści igrzysk w Pekinie...

27 stycznia 2009

IAM będzie pracował dla PKO BP

Instytut Audytu Mediowego wkrótce rozpocznie obsługę PKO BP. Wcześniej dla tego klienta pracował inny audytor - Media Strategy Warsaw, zatrudniony...

27 stycznia 2009

Jacek Balicki, szef marketingu, odchodzi z Play

Jacek Balicki, chief marketing officer i członek zarządu P4, operatora sieci komórkowej Play, który kierował marketingiem spółki w zasadzie od...

27 stycznia 2009

Kropka Bordo pracuje nad kilkoma zleceniami dla Frito Lay

Niedawno założona agencja reklamowa Kropka Bordo zrealizowała swoje pierwsze zlecenia. Agencji zostało powierzone przygotowanie rozwiązań dla marek Cheetos i Humana...

27 stycznia 2009

Prima Finezja w promocji rozdaje roczne pensje

Marka kawy Prima Finezja rozdaje w promocji sześć rocznych pensji w wysokości 30 tys. zł. Akcja "Pensja na cały rok"...

27 stycznia 2009

Sławomir Stępniewski po finalizacji transakcji z Aegis pozostanie w Hypermedia

Założyciel i prezes agencji interaktywnej Hypermedia oraz CEO Isobar Polska Sławomir Stępniewski mimo sprzedaży firmy holdingowi Aegis Group będzie nadal...

28 stycznia 2009

Magdalena Janowska nowym szefem !BuzzPR

W agencji public relations !BuzzPR nastąpiły zmiany na stanowisku dyrektora zarządzającego. Stanowisko to objęła Magdalena Janowska, pełniąca jednocześnie funkcję partnera...

28 stycznia 2009

Grupa Adweb autorem portalu Franciszkanska3.pl

Agencja interaktywna Grupa Adweb zrealizuje i będzie obsługiwała od strony komunikacyjnej katolicki portal społecznościowy Franciszkanska3.pl adresowany do osób młodych. Pomysłodawcą...

28 stycznia 2009

Kuwejcki wydawca chce podbić rynek magazynów ogłoszeniowych

Firma Alwaseet International z Kuwejtu wprowadziła na nasz rynek bezpłatny tygodnik ogłoszeniowy "Waseet". Za jego wydawanie będzie odpowiedzialna spółka Waseet...

28 stycznia 2009

Wirtualny świat Zozoli bawi i uczy dzieci

Mieszko SA, producent marki Zozole, odświeżył jej stronę internetową. Nowa wersja skierowana jest do grupy docelowej dzieci w wieku 7-13...

28 stycznia 2009

Polskapresse tworzy ofertę pakietową "Polski" i "Echa Miasta"

Grupa wydawnicza Polskapresse wkrótce wprowadzi do oferty pakiet reklamowy obejmujący dziennik "Polska" oraz bezpłatną gazetę "Echo Miasta", wydawaną przez Media4mat...

28 stycznia 2009

Michał Dziubiński key account managerem w GoldenLine

Michał Dziubiński objął stanowisko key account managera w GoldenLine. Dotychczas Dziubiński był związany m.in. z Nowym Adresem SA, najpierw jako...

28 stycznia 2009

Orange będzie sponsorem piłkarskiej reprezentacji

Marka Orange zastąpi logo TP na koszulkach polskiej reprezentacji narodowej w piłce nożnej. Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy Telekomunikacji Polskiej, informuje, że...

28 stycznia 2009

"Polska" bez kolejnego dodatku magazynowego

Polskapresse rezygnuje z wydawania poniedziałkowego dodatku "Męska Rzecz" dołączanego do "Polski". Według komunikatu zarządu z powodu kryzysu rynek reklamy dla...

28 stycznia 2009

Nokia potwierdza nominację Piotra Bubaka na szefa marketingu

Nokia Poland potwierdziła oficjalnie, że Piotr Bubak, dotychczasowy dyrektor strategii i rozwoju, został mianowany nowym dyrektorem marketingu (o tej nominacji...

28 stycznia 2009

Electrolux zwróci roczny koszt zużycia energii i wody przy zakupie zmywarki

Electrolux Polska, producent sprzętu AGD, rozpoczął promocję mającą zachęcić konsumentów do zakupu zmywarki. Marketer we współpracy z energetyczną firmą Vattenfall...

28 stycznia 2009

Polsat News redukuje zespół

Zespół kanału informacyjnego Polsat News zostanie zredukowany o ok. 20 osób. Zwolnienia obejmą zarówno pion dziennikarski, jak i techniczny. Powodem...

28 stycznia 2009

Starcom ma nową stronę internetową

Dom mediowy Starcom uruchomił nową stronę internetową. Przygotowała ją cyfrowa agencja kreatywna Click5.  Serwis, podzielony na sześć głównych działów, porządkuje...

28 stycznia 2009

CR Media będzie brokerem w segmencie digital signage

CR Media Consulting rozpoczyna działalność brokerską w segmencie digital signage. Ma sprzedawać czas reklamowy na nośnikach należących do większości operatorów...

28 stycznia 2009

Puls wprowadza krótkie bloki "No comments"

TV Puls we współpracy z agencją Thomson Reuters tworzy materiały filmowe typu "No comments" ("Świat bez komentarza"). W dwuminutowych wejściach...

28 stycznia 2009

Volkswagen Bank Direct po raz pierwszy inwestuje w reklamę telewizyjną

Bank internetowy Volkswagen Bank Direct po raz pierwszy w swojej ośmioletniej historii zdecydował się na kampanię reklamową w telewizji. Rozpocznie...

28 stycznia 2009

Małgorzata Fiałkowska dołączyła do GfK Polonia

Do zespołu instytutu GfK Polonia dołączyła Małgorzata Fiałkowska. Objęła stanowisko konsultanta ds. badań jakościowych w dziale custom research. Badaniami rynku...

28 stycznia 2009

Unilever Polska realizuje program konsumencki dla marek Cif i Domestos

Unilever Polska realizuje program konsumencki dla marek Cif i Domestos. Celem akcji jest wzrost sprzedaży obu marek. Akcja oparta jest...

28 stycznia 2009

Team Ery w Starcomie ma liczyć około 20 osób, głównie z agencji

Dom mediowy Starcom kompletuje zespół do obsługi budżetu Polskiej Telefonii Cyfrowej. Według założeń agencji będzie on liczył około 20 osób....

28 stycznia 2009

!BuzzPR pracuje dla firmy DeLord

Do grona klientów !BuzzPR dołączyła firma DeLord. Konsultanci agencji będą odpowiedzialni za działania komunikacyjne w zakresie kompleksowej obsługi PR. Współpraca...

29 stycznia 2009

Marta Wałkuska wzmocniła kompetencje usability OS3 Multimedia

Do agencji interaktywnej OS3 Multimedia dołączyła senior user experience designer Marta Wałkuska. Odpowiada m.in. za architekturę informacji w serwisach WWW...

29 stycznia 2009

Danone wypuszcza limitowaną edycję wody Evian zaprojektowaną przez Jean Paula Gaultiera

Tegoroczną kreację pret-a-porter butelki Evian (Danone) przygotował projektant mody Jean Paul Gaultier. Jak mówi brand manager marki Evian Zuzanna Kaczanowska,...