M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 lutego 2009

Nowy szef marketingu Play chce przyciągać zmieniających operatora

P4, operator sieci komórkowej Play, potwierdził oficjalnie, że Bartosz Dobrzyński obejmie stanowisko dyrektora ds. marketingu i członka zarządu spółki. Na...

2 lutego 2009

Joanna Bandera research directorem OMG Metrics

Joanna Bandera awansowała na stanowisko research directora OMG Metrics. Dotąd pełniła obowiązki szefa OMG Metrics jako senior research manager. 
Joannę...

2 lutego 2009

Polskie Radio Euro promuje młodych przedsiębiorczych

Polskie Radio Euro uruchomiło dwie nowe audycje dla młodych słuchaczy. Cykl "Młodzi Przedsiębiorczy" ma prezentować pomysły i projekty młodzieży zaangażowanej...

2 lutego 2009

Wirtualna Polska testuje nową wersję strony głównej

Wirtualna Polska SA pod adresem Beta.wp.pl udostępniła internautom nową wersję strony głównej portalu. W nowej wersji poprawiono przede wszystkim użyteczność...

2 lutego 2009

Przemysław Różalski art directorem w Dobrej Naszej

Do zespołu agencji reklamowej Dobra Nasza dołączył Przemysław Różalski. Zasilił dział kreacji jako art director. Z branżą reklamy Różalski jest...

2 lutego 2009

Witryny Jetiksa i Nickelodeona sprzedaje na wyłączność At Media

At Media oferuje na wyłączność sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych w witrynach Jetix.pl oraz Nick.com.pl. Strony stacji dziecięcych Jetix...

2 lutego 2009

"Polska" i "Echo Miasta" tworzą pakiet Wielka Siódemka

Od lutego dziennik "Polska" i bezpłatna gazeta "Echo Miasta" uruchamiają wspólną ofertę reklamową. Pakiet Wielka Siódemka umożliwia zakup powierzchni 
w...

2 lutego 2009

CEDC na rynku premium z marką piwa Budweiser

CEDC rozpoczyna pierwszą na polskim rynku kampanię czeskiego piwa Budweiser. Jest to także pierwsza telewizyjna kampania piwnej marki z portfolio...

2 lutego 2009

Sprostowanie: Tomasz Ptak pracuje w Publicis

Tomasz Ptak, copywriter, o którego pracy w teamie z Jarosławem Pawlikiem, art directorem, pisaliśmy w DS "MMP" z 30 stycznia...

3 lutego 2009

Sylwia Osuch dołączyła do agencji Silberball Warszawa

Do zespołu agencji Silberball Warszawa (wcześniej PPI United) dołączyła Sylwia Osuch. Została zatrudniona na stanowisku account managera i będzie odpowiadała...

3 lutego 2009

Adam Sokołowski trzecim udziałowcem firmy produkcyjnej DeLord

Do zespołu firmy produkcyjnej DeLord dołączył Adam Sokołowski, który objął stanowisko executive producera i został udziałowcem firmy. Odpowiedzialny jest za...

3 lutego 2009

Agata Pieczyńska i Rafał Broniarek dołączyli do 180heartbeats

Do agencji interaktywnej 180heartbeats z początkiem lutego dołączyli account manager Agata Pieczyńska i strategy planner Rafał Broniarek. Agata Pieczyńska odpowiada...

3 lutego 2009

Princessa wystartowała z kampanią skierowaną do kobiet

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Princessa (Nestle Polska) pod hasłem "Akademia codziennych przyjemności". Koncept kreatywny opiera się na stwierdzeniu, że...

3 lutego 2009

Wasowski i Szczęśniak reklamują Link4 również w radiu

Duet satyryków Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak, którzy reklamują ostatnio ofertę towarzystwa ubezpieczeniowego Link4 (o ich ostatniej kampanii telewizyjno-internetowej pisaliśmy...

3 lutego 2009

Tetra Pak członkiem IAA

Do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA dołączył Tetra Pak - dostawca rozwiązań procesowych i opakowań dla żywności płynnej. Na...

3 lutego 2009

Rabbits.pl przygotuje stronę internetową Arterii

Wchodząca w skład grupy Infinico agencja e-marketingowa Rabbits.pl nawiązała współpracę z Arterią SA, dostawcą usług outsourcingu sprzedaży. W ramach współpracy...

3 lutego 2009

Murator rezygnuje z publikacji anglojęzycznego "What Where When Poland"

Wydawnictwo Murator SA zawiesiło publikację miesięcznika "What Where When Poland". Powodem tej decyzji były wyniki analizy sytuacji na rynku reklamowym,...

3 lutego 2009

Havas Sports & Entertainment będzie pracować dla Castrola

Havas Sports & Entertainment nawiązał stałą współpracę z firmą Castrol. Agencja marketingu sportowego będzie odpowiadać za przygotowanie i realizację strategii...

3 lutego 2009

IBlue wspierał kongres PiS

IBlue zrealizowało kampanię mobilemarketingową podczas kongresu Prawa i Sprawiedliwości odbywającego się w miniony weekend w Krakowie. Uczestnicy kongresu mogli pobrać...

3 lutego 2009

Paweł Szkuta znów ma kierować sprzedażą News Outdoor Poland

Paweł Szkuta w najbliższych tygodniach wróci na stanowisko dyrektora sprzedaży News Outdoor Poland, firmy z wielkiej piątki na rynku reklamy...

3 lutego 2009

Marta Rusiecka dyrektorem sprzedaży Interaktywnie.com

Marta Rusiecka z początkiem lutego została dyrektorem sprzedaży serwisu branżowego Interaktywnie.com. Odpowiada za realizację planów przychodowych i rozwój produktu reklamowego....

3 lutego 2009

Walkę polskich szczypiornistów o brąz oglądało 6,2 mln widzów, mniej niż półfinał z Chorwacją

Mecz polskich piłkarzy ręcznych z Danią, w którym Polacy walczyli o 3. miejsce mistrzostw świata (1 lutego), oglądało w TVP2...

3 lutego 2009

Coraz więcej osób korzysta tylko z komórek - wynika z badań UKE

44 proc. Polaków korzysta zarówno z telefonu stacjonarnego, jak i komórkowego, jednak niewiele mniej (39 proc.) korzysta tylko z komórki....

3 lutego 2009

Swiift w promocji za darmo projektuje plakaty reklamowe

Agencja Swiift, by zachęcić do współpracy nowych klientów, ogłosiła luty miesiącem plakatu kreatywnego. Przez cały miesiąc agencja będzie projektować plakaty...

3 lutego 2009

Hochland startuje z najsilniejszą w swojej historii kampanią serów Valbon

Firma Hochland Polska rozpoczyna w lutym intensywną kampanię reklamową serów Valbon. Ma ona wzmocnić wizerunek marki i uwypuklić emocjonalny związek...

3 lutego 2009

Wiesiu i Czesiu promują darmowy internet ING

"Walczcie - z nami nie wygracie!" - takie hasło powtarzają Wiesiu i Czesiu, czyli stylizowane na muppety lalki dwóch staruszków,...

3 lutego 2009

Burda awansuje kilkoro pracowników biura reklamy

W ramach biura reklamy wydawnictwa Burda Media Polska przeprowadzono kilka awansów. Stanowiska senior account executive objęły: Małgorzata Róziecka, Beata Tarnowska...

3 lutego 2009

Cruso PR pracuje dla firmy Barwa

Agencja Cruso Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Barwa - producentem kosmetyków i środków czystości. Głównymi celami zaplanowanych działań są...

3 lutego 2009

IGRZ: rośnie segment premium, spada liczba billboardów

W Polsce jest obecnie 104,4 tys. nośników reklamowych - wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ). Systematycznie maleje liczba...

3 lutego 2009

Nowe pakiety Muratora tańsze o kilkadziesiąt procent od reklam w poszczególnych tytułach

Murator SA wprowadził do swojej oferty dwa pakiety reklamowe: Target On i Target Ona (informowaliśmy o tym we wczorajszym wydaniu...

3 lutego 2009

Grupa Adweb wychodzi poza internet i tworzy agencję VanguardPR

Agencja interaktywna Grupa Adweb tworzy agencję public relations VanguardPR, która będzie działała zarówno w internecie, jak i offline. Agencję, która...

3 lutego 2009

Beko w kampanii pralek umacnia ciepły wizerunek marki

Z początkiem lutego Beko rozpoczyna ogólnopolską kampanię telewizyjną. Ma ona na celu promowanie nowych pralek pozwalających łatwiej usuwać z ubrań...

3 lutego 2009

Opus B Brand Design autorem nowej linii przypraw Prymat

Opus B Brand Design, wyspecjalizowany w tworzeniu architektury marek, identyfikacji wizualnej i projektowaniu opakowań dział agencji reklamowej Opus B, przygotował...

3 lutego 2009

PBI i Gemius chcą unowocześnić badania Megapanel

Firma Polskie Badania Internetu (PBI), która z Gemius SA realizuje badanie internetu Megapanel PBI/Gemius, chce zmienić rozwiązania na bardziej czytelne...

3 lutego 2009

Piotr Maj product managerem Skody Octavia

Piotr Maj został product managerem marki Octavia w Skoda Auto Polska. Wcześniej przez ponad rok pracował w Kompanii Piwowarskiej jako...

3 lutego 2009

"Przyjaciółka" zmienia cykl na dwutygodniowy, będzie tańsza

Nowa "Przyjaciółka", już jako dwutygodnik, będzie kosztować 99 gr, według naszych nieoficjalnych informacji. Od najbliższego, czwartkowego wydania (5 lutego) Edipresse...

3 lutego 2009

Bauer wycofa swoje tytuły z kolportażu w punktach Ruchu

Wydawnictwo Bauer wypowiedziało spółce Ruch umowy na sprzedaż egzemplarzową 54 tytułów prasowych, m.in.: "Tele Tygodnia", "To & Owo", "Życia na...

3 lutego 2009

Magdalena Troszyńska client service managerem w Harder & Harder

Do zespołu agencji marketingu szeptanego Harder & Harder dołączyła Magdalena Troszyńska. Objęła nowo utworzone stanowisko client service managera w dziale...

4 lutego 2009

Maciej Osajda w zespole OOH w Polsat Media

Maciej Osajda jako starszy specjalista ds. sprzedaży zasilił zespół OOH w Polsat Media. Zespół ten, zarządzany przez Michała Staszewskiego, zajmuje...

4 lutego 2009

Joanna Kucharczyk PR menedżerem Blue Angels Advertising

Joanna Kucharczyk objęła nowo utworzone stanowisko PR menedżera w agencji reklamowej Blue Angels. Będzie odpowiedzialna m.in. za kontakty z mediami...

4 lutego 2009

Agora uruchamia szósty serwis rekrutacyjny

Agora uruchomiła nowy serwis rekrutacyjny Pracawbiurze.pl skierowany do wykwalifikowanego personelu administracyjnego oraz kandydatów szukających pracy na stanowiskach biurowych. - Jak...

4 lutego 2009

Skuteczna reklama: Alior Bank w 2,5 miesiąca przyciągnął 65 tys. klientów

Alior Bank założony przez włoską grupę kapitałową Carlo Tassara w ciągu 10 tygodni od startu w połowie listopada ub.r. pozyskał...

4 lutego 2009

Nowi ludzie w Kropce Bordo

Agencja Kropka Bordo poszerza dział kreacji. Do zespołu dołączyli Paweł Giertler jako copywriter i Jan Lasik, który obejmie obowiązki art...

4 lutego 2009

Play odwołuje się od postanowienia sądu w sprawie pozwu Plusa o reklamy porównawcze

P4, operator sieci komórkowej Play, złożył odwołanie od decyzji sądu w sprawie pozwu Polkomtela, operatora sieci Plus, dotyczącego reklam porównawczych...

4 lutego 2009

Dominika Ostałowska i Dorota Zawadzka w kampanii Ramy

Aktorka Dominika Ostałowska (znana m.in. z serialu "M jak miłość" ) oraz Dorota Zawadzka, psycholog znana z programu "Superniania" w...

4 lutego 2009

Agencja Weroniki Pazury wprowadzi telewizję turystyczno-biznesową w hotelach

Sting Communication, firma producencka Weroniki Marczuk-Pazury, wprowadzi My Town Channel - telewizję turystyczno-biznesową w hotelach. Projekt ruszy w czerwcu 2009...

4 lutego 2009

Grzegorz Markowski przechodzi do Corporate Profiles Consulting

Do firmy Corporate Profiles Consulting (Grupa DDB), zajmującej się doradztwem strategicznym w marketingu i komunikacji, dołączają Aleksandra Jaworska-Surma oraz Grzegorz...

4 lutego 2009

Biuro reklamy TVN wprowadzi do oferty pierwszy produkt telewizyjno-internetowy

W najbliższych tygodniach biuro reklamy TVN wprowadzi do oferty pierwszy produkt łączący kampanię w telewizji i w internecie przy tych...

4 lutego 2009

BMW Polska prawdopodobnie nie zatrudni następcy Komornickiego

BMW Polska prawdopodobnie nie zatrudni następcy Mikołaja Komornickiego, marketing communication managera. Komornicki odszedł z BMW Polska po sześciu latach pracy,...

4 lutego 2009

Dialog sprzedał prawo do nazwy klubowi piłkarskiemu Zagłębie Lubin

Dialog Arena to nowa oficjalna nazwa piłkarskiego stadionu w Lubinie. Umowę dotyczącą sprzedaży praw do nazwy obiektu podpisali Piotr Mazurkiewicz,...