M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

4 lutego 2009

Banah Group odpowiada za kampanię relaunchową Kalms

Wystartowała przygotowana przez agencję Banah Group kampania relaunchowa leku uspokajającego Kalms (Amis Medica) pt. "Stres pod kontrolą". Działania mają podkreślić...

4 lutego 2009

Avon ruszył z kampanią wody perfumowanej Christian Lacroix Absynthe

Firma Avon rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową nowego zapachu Christian Lacroix Absynthe. Jest to trzeci zapach stworzony dla firmy Avon przez...

4 lutego 2009

Media Direction OMD utworzy dział SEM; 70-proc. wzrost obrotów Digital

Dom mediowy Media Direction OMD zamierza w tym roku uruchomić oddzielny dział SEM poświęcony reklamie w wyszukiwarkach. Na razie firma...

4 lutego 2009

Marka Douwe Egberts będzie wsparta kampanią autorstwa DraftFCB + Ad Fabrika

Nowa marka kawy Douwe Egberts będzie wsparta kampanią autorstwa DraftFCB + Ad Fabrika. Na razie jej szczegółów nie podano. Wiadomo...

4 lutego 2009

Kamis promuje Irving w telewizji

Firma Kamis ruszyła z kampanią reklamową herbat Irving. Działania prowadzone są w wybranych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Reklama Irving...

4 lutego 2009

Lech wykorzystuje fotokody w kampanii

Marka Lech z portfolio Kompanii Piwowarskiej w kampanii promującej nowe opakowanie wykorzystuje fotokody. Według marketera to pierwsze użycie fotokodów do...

4 lutego 2009

Unilever prowadzi taktyczną promocję Rexony w sieci Tesco

Unilever Polska prowadzi taktyczną promocję marki Rexona w sieci Tesco. Akcja pod nazwą "Białe szaleństwo z Rexoną" jest oparta na...

4 lutego 2009

Piotr Kuźniak prezesem zarządu Multimedia Interactive Channel

Piotr Kuźniak z początkiem lutego został prezesem zarządu Grupy Multimedia Interactive Channel działającej na rynku produkcji programów telewizyjnych. Odpowiada za...

4 lutego 2009

Bauer chce rozmawiać z Ruchem odnośnie do współpracy

W nawiązaniu do wczorajszej informacji "Bauer wycofa swoje tytuły z kolportażu w punktach Ruchu" zarząd Wydawnictwa Bauer poinformował, że jest...

5 lutego 2009

Michał Miernik business development managerem Supermedia

Michał Miernik objął nowo utworzone stanowisko business development managera w agencji interaktywnej Supermedia Interactive (ZPR). Wzmocni zespół mobilny SMI. Będzie...

5 lutego 2009

Saatchi po rekomendacji sieci realizuje projekt dla "Waseet"

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi realizuje pod hasłem "Jeśli coś jest do kupienia, na pewno znajdziesz to w Waseet" kampanię...

5 lutego 2009

Jane Stoykov, były kreatywny Scholz & Friends, współpracuje z BBDO

Jane Stoykov, który pod koniec ub.r. rozstał się z agencją Scholz & Friends, gdzie był dyrektorem kreatywnym (patrz DS "MMP"...

5 lutego 2009

Adrian Pietraszkiewicz odchodzi z biura reklamy O2.pl

Adrian Pietraszkiewicz, kierownik działu projektów niestandardowych i sponsoringu, zakończył współpracę z O2.pl. Był związany z portalem od początku istnienia biura...

5 lutego 2009

Energa promuje się jako elastyczny dostawca energii

Energa rozpocznie w pierwszej połowie lutego br. realizację projektu promocyjnego "Optymalna dawka energii". Jego celem jest promowanie firmy jako elastycznego...

5 lutego 2009

P&G po sześciu latach zmienia opakowanie i formułę Lenora

Procter & Gamble wprowadza do sprzedaży płyn do płukania tkanin Lenor w nowym opakowaniu. To pierwsza od 2003 roku zmiana...

5 lutego 2009

CenterNet wspiera projekt nowej marki kierowanej do wędkarzy

Na kilka miesięcy przed startem oferty komercyjnej operator telefonii komórkowej CenterNet we współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim "Rybobranie.pl" rozpoczął realizację...

5 lutego 2009

Pino TV ma zgodę KRRiTV na koncesję satelitarną

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na koncesję na rozpowszechnianie drogą satelitarną kanału telewizyjnego Pino TV. Pino TV to...

5 lutego 2009

Multimedia i Nickelodeon chcą wzmocnić znajomość marki

Sieć kablowa Multimedia Polska i MTV Networks Polska, nadawca dziecięcej stacji Nickelodeon, przygotowały wspólny konkurs kierowany do młodych widzów tego...

5 lutego 2009

Małgorzata Zaorska dołącza do zespołu plannerów w Fastbridge

Do zespołu Fastbridge dołącza Małgorzata Zaorska. Obejmie stanowisko media plannera. Wcześniej związana była z domem mediowym Media Contacts. Fastbridge to...

5 lutego 2009

Seweryn Jakubiec, group project manager EMLabu, uruchamia własny biznes

Seweryn Jakubiec, group project manager w agencji experiential marketingu EMLab, rozstał się z firmą. W I kwartale br. Jakubiec uruchomi...

5 lutego 2009

GlaxoSmithKline aktywizuje markę past Parodontax

GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) prowadzi kampanię reklamową wspierającą markę past do zębów Parodontax. To skutek nowej strategii koncernu, który postanowił...

5 lutego 2009

Anna Rodak zastępcą dyrektora działu agencyjnego w IDMnecie

Anna Rodak, media manager IDMnet SA (ZPR), awansowała w strukturach na nowo utworzone stanowisko zastępcy dyrektora działu agencyjnego Jana Roszkiewicza....

5 lutego 2009

RR Donnelley zamyka kielecką drukarnię; zwalnia 340 osób

RR Donnelley podjął decyzję o zamknięciu swojego zakładu w Kielcach. Jak informuje w oficjalnym komunikacie, decyzja jest "efektem silnego oddziaływania...

5 lutego 2009

Małgorzata Swojak odpowiada za sprzedaż "Tygodnika Powszechnego" w biurze reklamy TVN

Małgorzata Swojak dołączyła do zespołu Jarosława Kalbarczyka w biurze reklamy TVN. Odpowiada za ofertę handlową "Tygodnika Powszechnego". Małgorzata Swojak pracowała...

5 lutego 2009

Adv.pl chce wyjść z usługami poza internet; szuka osób do prowadzenia nowego biznesu

Agencja interaktywna Adv.pl poszerza usługi o rozwiązania z zakresu komunikacji offline. W ramach grupy Adv.pl ma powstać nowy biznes specjalizujący...

5 lutego 2009

CEDC planuje relaunch głównej marki wódki - Absolwenta

Central European Distribution Corporation (CEDC), wiodący producent alkoholi wysokoprocentowych, spodziewa się, że w tym roku sprzedaż jego marek wódek w...

5 lutego 2009

Edipresse reorganizuje dział reklamy poradników; awans Anny Mijakowskiej

Wydawnictwo Edipresse Polska wprowadziło zmiany w biurze reklamy magazynów poradnikowych. Biuro zostało podzielone na dwa zespoły handlowców. Jeden z nich...

5 lutego 2009

Zatrzymanie Piotra R. nie zmieni relacji Warki z Lechem Poznań

Zatrzymanie Piotra R., znanego zawodnika Lecha Poznań, nie zmieni relacji sponsora - marki piwa Warka z portfolio Grupy Żywiec -...

5 lutego 2009

Media Markt zadowolony z efektów akcji wyprzedażowych

Sieć handlowa Media Markt twierdzi, że w ciągu trzech dni wyprzedaży: 30, 31 stycznia i 1 lutego, 38 sklepów odwiedziło...

5 lutego 2009

Kraft walczy o rynek kaw premium z marką Carte Noire

Kraft walczy o rynek kaw premium, wprowadzając markę Carte Noire. Marka jest liderem kaw premium we Francji. Obecna jest także...

5 lutego 2009

TBWA przygotowała nową kampanię reklamową Zumi.pl

Grupa Onet.pl rozpoczęła kolejną wizerunkową kampanię reklamową lokalizatora internetowego Zumi.pl. Prowadzona jest w prasie, radiu i telewizji w kanałach z...

5 lutego 2009

Kurzajewscy będą prowadzić "Pytanie na śniadanie" w TVP2

W porannym programie TVP2 "Pytanie na śniadanie" po raz pierwszy w roli prowadzących wystąpili dzisiaj Paulina Smaszcz-Kurzajewska i jej mąż...

6 lutego 2009

Piotr Kośmider, dyrektor zarządzający, odchodzi z McCann Erickson; redukcje w kreacji

Piotr Kośmider, dyrektor zarządzający McCann Erickson, przestaje pełnić obowiązki z dniem 9 lutego br. Kośmider pełnił funkcję dyrektora zarządzającego od...

6 lutego 2009

Tomasz Raczek dyrektorem kanałów filmowych ITI Neovision

Tomasz Raczek, krytyk filmowy i wydawca, obejmuje stanowisko dyrektora kanałów filmowych ITI Neovision. Będzie odpowiedzialny za nowe stacje filmowe, które...

6 lutego 2009

Karolina Kowalska przeszła z Initiative do Mediaedge:cia

Karolina Kowalska dołączyła do zespołu obsługującego budżet PTK Centertel w Mediaedge:cia. Objęła stanowisko junior media plannera/buyera. Wcześniej związana była z...

6 lutego 2009

Play również rezygnuje z SIM-locków w telefonach

P4, operator sieci komórkowej Play, zapowiedział, że podobnie jak uczyniła to Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, również zrezygnuje całkowicie...

6 lutego 2009

Radio 4U należące do Brokera FM rozpoczęło nadawanie na Ukrainie

Wczoraj rozpoczęło nadawanie na Ukrainie Radio 4U należące do Brokera FM. Przygotowania do uruchomienia stacji trwały ponad rok, a nad...

6 lutego 2009

ASA buduje świadomość marek przy wsparciu internetu

Firma ASA, producent suplementów diety i dermokosmetyków, uruchomiła serwis internetowy www.apetytnazycie.pl. Wortal kierowany jest do kobiet dojrzałych. Jego celem jest...

6 lutego 2009

UPC i ESPN Classic organizują wspólny konkurs promocyjny

UPC Polska, operator sieci kablowej UPC, i kanał sportowy ESPN Classic przygotowują wspólny konkurs promocyjny. Projekt skierowany jest do abonentów...

6 lutego 2009

Kimberly-Clark chce sprawdzić odbiór marki Kleenex w Polsce

Kimberly-Clark wprowadzi do sprzedaży jeden z produktów swojej międzynarodowej marki Kleenex - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Tym samym firma chce zbadać,...

6 lutego 2009

Monika Jerzakowska w agencji Vision Consulting Group

Do zespołu agencji Vision Consulting Group dołączyła Monika Jerzakowska, która objęła stanowisko asystenta ds. public relations. Dotychczas odpowiadała za promocję,...

6 lutego 2009

Archie Productions przygotuje polską wersję "Staraoke" dla stacji Turnera

Brytyjski producent programów dla dzieci Archie Productions będzie produkował polską wersję "Staraoke" dla stacji Turner Broadcasting System. "Staraoke" to fiński...

6 lutego 2009

NBP realizuje projekt promocyjny w MillionYou.com

Narodowy Bank Polski (NBP) rozpoczął realizację projektu promocyjnego na stronach portalu społecznościowego MillionYou.com skupiającego osoby zajmujące się profesjonalnym i amatorskim...

6 lutego 2009

Michał Lehmann, były prezes Tequili, inwestuje w nowe technologie

Michał Lehmann, były prezes firmy marketing services Tequila/Polska, przejdzie do branży inwestycji w nowe technologie. W ciągu kilku tygodni ma...

6 lutego 2009

Ergo Hestia odnosi się do reklam Link4 przeciwko agentom

Grupa ubezpieczeniowa Ergo Hestia w odpowiedzi na reklamy Link4 postanowiła stanąć w obronie agentów ubezpieczeniowych. "Różne oblicza doradcy" to tytuł...

6 lutego 2009

Marek Rosłan w dziale strategii Momentum Worldwide

Marek Rosłan objął stanowisko strategic research and analisis managera w dziale strategii Momentum Worldwide. Do jego zadań należy przede wszystkim...

6 lutego 2009

BR TVP oferuje kampanie wspierane konkursem SMS-owym

BR TVP od marca br. będzie proponować reklamodawcom wsparcie kampanii konkursem SMS-owym. Stacja wprowadza ustandaryzowaną usługę uwzględniającą dwa bloki reklamowe....

6 lutego 2009

Grupa Sobieski przygotowała relaunch trzech marek jednocześnie

Grupa Sobieski, jeden z wiodących producentów i dystrybutorów alkoholi wysokoprocentowych w kraju, przygotowała równoczesny relaunch aż trzech swoich marek wódki:...

6 lutego 2009

Grupa Radiowa "Time" awansuje menedżerów

Grupa Radiowa "Time" awansowała kilku pracowników. Eliza Pawlik i Anna Snopczyńska, dotychczas account executive, objęły nowo utworzone stanowiska key account...

6 lutego 2009

Ad Concept obsługuje reklamowo "Dom z Pomysłem"

"Dom z Pomysłem" jest nowym klientem Ad Concept, brokera reklamy prasowej. Magazyn wydawany przez Mediartis dla sieci handlowej Leroy Merlin...