M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 lipca 2001

MORLINY SA PRZEZNACZĄ NA PROMOCJĘ OK. 0,5 MLN ZŁ

Promocja konsumencka "Wygraj zdrowe życie", zorganizowana przez Zakłady Mięsne "Morliny SA", rozpocznie się 6 sierpnia br. Będzie ona wspierana kampanią...

16 lipca 2001

W EDIPRESSE POLSKA ZMIANY ORGANIZACYJNE I STRUKTURALNE

W wydawnictwie Edipresse Polska nastąpiły zmiany w strukturze działu marketingu. Izabela Bochenek, dyrektor działu, nazwała proces "odpowiedzią na rosnące i...

16 lipca 2001

AGENCJA IMAGE ART ROZPOCZYNA WSPÓŁPRACĘ Z FIRMĄ BOSCH

Agencja Image Art wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego kampanii promocyjnej firmy Bosch Elektronarzędzia. Kampania połączona z promocją wszystkich produktów...

16 lipca 2001

SŁODYCZE HARRY POTTER W OFERCIE MASTER FOODS POLSKA

Master Foods Polska wprowadzi jesienią br. do swojej oferty nową linię słodyczy o nazwie Harry Potter. Umowę w tej sprawie...

16 lipca 2001

ERICSSON WPROWADZA NA RYNEK USŁUGĘ BLIP

Firma Ericsson prowadzi w Polsce testy pierwszej wersji nowego systemu komunikacyjnego BLIP - lokalnego punktu informacji i rozrywki. BLIP (Bluetooth(tm)...

17 lipca 2001

INTERNETIA PODSUMOWUJE WYNIKI KAMPANII REKLAMOWEJ

Internetia Telekom Sp. z o.o., należącą do Netii Holdings SA, ogłosiła wyniki internetowej kampanii reklamowej oferowanej przez siebie usługi call...

17 lipca 2001

IMI GROUP OTWORZYŁO WŁASNĄ WITRYNĘ INTERNETOWĄ

Integrated Media Industries (IMI) Group otworzyło własną witrynę internetową pod adresem www.media-industries.com. Projekt ten przygotowała agencja SFeRa z Łodzi, a...

17 lipca 2001

NOWY ACCOUNT DIRECTOR W BEST COMMUNICATIONS GROUP

Hubert Zawadzki objął stanowisko account directora w firmie public relations Best Communications Group (BCG). Będzie odpowiedzialny za kluczowych klientów agencji...

17 lipca 2001

LETNIA PROMOCJA KOSMETYKÓW NIVEA

Beiersdorf-Lechia rozpoczął letnią akcję promocyjną dla handlowców i konsumentów. Promocją, której celem jest wzrost sprzedaży, objęto większość linii kosmetyków Nivea....

17 lipca 2001

STUDIO DN PRZYGOTOWAŁO NOWY ZNAK FIRMOWY MPO

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w Warszawie ma nowy znak firmowy. Projekt nowej identyfikacji wizualnej MPO przygotowało Studio DN. Głównym celem prac...

18 lipca 2001

NOWY MAGAZYN "GALA" G+J ZASTĄPI TYGODNIK "HALO!"

Po sześciu latach wydawania tygodnika "Halo!" wydawnictwo G+J Polska zdecydowało się przekształcić ten tytuł w zapowiadany od niedawna magazyn "Gala"....

18 lipca 2001

PIOTR KUC ROZSTAJE SIĘ Z NOVARTISEM I PRZECHODZI DO COTY POLSKA

Piotr Kuc, prezes Alima-Gerber i dyrektor generalny Novartis Consumer Health, po pięciu latach pracy dla tego koncernu przechodzi do firmy...

18 lipca 2001

ZENITH MEDIA I OPTIMEDIA ROZMAWIAJĄ O POSZERZENIU WSPÓŁPRACY

Radosław Dobrzyński, dyrektor domu mediowego Zenith Media, potwierdził doniesienia zagraniczne o trwających obecnie rozmowach o zacieśnieniu współpracy między Zenith Media...

18 lipca 2001

ZPR SA ZAMKNĘŁY MAGAZYN KOMPUTEROWY "RESET"

Jolanta Zdanowska, dyr. wydawniczy Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych (ZPR) SA, podjęła decyzję o zamknięciu miesięcznika o grach komputerowych "Reset". Ostatni, wakacyjny...

18 lipca 2001

BROWAR BROK WSPIERA SPRZEDAŻ COOLERA KAMPANIĄ ATL

Browar Brok rozpoczął ogólnopolską wizerunkową kampanię reklamową piwa Cooler pomimo wcześniejszych informacji, że w tym roku marka ta nie będzie...

18 lipca 2001

SPROSTOWANIE:

We wczorajszym wydaniu "Dziennego Serwisu" napisaliśmy, że IMI Group jest domem sprzedaży stacji TV RTL7. W rzeczywistości jest to IP...

19 lipca 2001

STARCOM WYGRAŁ MEDIALNĄ OBSŁUGĘ KRAFT FOODS

Kraft Foods, globalny marketer produktów żywnościowych należący do grupy Philip Morris Companies Inc., podjął decyzję dotyczącą konsolidacji budżetu mediowego w...

19 lipca 2001

INITIATIVE MEDIA ZREZYGNOWAŁ Z USŁUG LORD MEDIA SA

Rupert Slade, zastępca dyr. generalnego Initiative Media (IM), oznajmił, iż IM zakończył współpracę z Lord Media SA, brokerem reklam outdoorowych....

19 lipca 2001

NOWY KLIENT AGENCJI GCI WARSZAWA

Agencja GCI Warszawa, oddział PR Grey Warszawa, rozpoczęła współpracę z nowym klientem - firmą Paroc Polska. Paroc Polska jest największym...

19 lipca 2001

BROWAR WARKA ROZPOCZĄŁ OGÓLNOPOLSKĄ KAMPANIĘ WARKI STRONG

Browar Warka, należący do Grupy Żywiec SA, rozpoczął ogólnopolską kampanię swojego flagowego brandu - piwa Warka Strong. Od strony strategii...

19 lipca 2001

Wyjaśnienie:

Przedstawiciele wydawnictwa G+J Polska wyjaśnili, że nakład tygodnika "Gala" wyniesie 400 tys. egz., a nie jak nam omyłkowo podano do...

20 lipca 2001

NESTLE ZAMIERZA KUPIĆ PRODUCENTA LODÓW - FIRMĘ SCHOLLER

Prawdopodobnie we wrześniu szwajcarski marketer Nestle przejmie od niemieckiego koncernu Sudzucker, właściciela Scholler Holding, biznes lodów na terenie Europy. Przejęcie...

20 lipca 2001

AGENCJA CLM/BBDO WYGRAŁA EUROPEJSKI BUDŻET TOTAL FINAELF

Francusko-beligijskie konsorcjum naftowe Total FinaElf przekazało swój ogólnoeuropejski, skonsolidowany budżet reklamowy w wysokości 40 mln dol. agencji CLM/BBDO, należącej do...

20 lipca 2001

NOWE MĘSKIE ZAPACHY COTY

Coty Polska wprowadziła do swojego portfolio dwie nowe wariacje zapachowe z serii Route 66: Cool Shadow i Mystic Road. Są...

20 lipca 2001

NETIA ROZPOCZNIE KAMPANIĘ PREFIKSU 10 55 W SIERPNIU BR.

Netia Holdings SA rozpocznie ogólnopolską kampanię reklamową prefiksu 10 55 1 sierpnia br. Strategię i kreację kampanii opracowała krakowska agencja...

20 lipca 2001

AGENCJA BRANDSTORM WYGRAŁA PRZETARG NA OBSŁUGĘ BROKA

Agencja BrandStorm wygrała przetarg na obsługę reklamową Browaru Brok, do którego należą marki piw: Brok, Cooler, Grolsch, Holsten i Bud....

20 lipca 2001

TRZECIA KAMPANIA WIZERUNKOWA ERY

23 lipca rozpocznie się trzecia kampania wizerunkowa Polskiej Telefonii Cyfrowej Era (pierwsza miała miejsce w październiku 2000, druga na początku...

20 lipca 2001

Wyjaśnienie

Rupert Slade, którego wypowiedź przytoczyliśmy we wczorajszym serwisie dziennym w związku z rozstaniem z Lord Media, twierdzi, że w rzeczywistości...

23 lipca 2001

CADBURY WEDEL KONSOLIDUJE OBSŁUGĘ REKLAMOWĄ W TBWA

Cadbury Wedel na koniec lipca planuje podpisanie umowy z agencją TBWA, której powierzona zostanie obsługa wszystkich marek Cadbury znajdujących się...

23 lipca 2001

NOWY MAGAZYN KULTURY KLUBOWEJ "LAIF" OD WRZEŚNIA W SPRZEDAŻY

We wrześniu pojawi się na rynku pierwszy numer magazynu kultury klubowej "Laif" wydawnictwa NMI Polska. "Laif" będzie miesięcznikiem adresowanym do...

23 lipca 2001

RFSU WPROWADZA PREZERWATYWY DLA MŁODZIEŻY

Szwedzki producent prezerwatyw RFSU, edukacyjny partner Towarzystwa Rozwoju Rodziny, wprowadził latem na polski rynek specjalne prezerwatywy z myślą o młodzieży....

24 lipca 2001

AXEL SPRINGER WYDA POLSKĄ EDYCJĘ "NEWSWEEKA"

We wrześniu br. na polskim rynku ukaże się polska edycja amerykańskiego tygodnika "Newsweek". Nakład tego tytułu o profilu społeczno-politycznym wyniesie...

24 lipca 2001

JACEK STALEWSKI W AGENCJI REKLAMOWEJ NOS/BBDO?

Z nieoficjalnych informacji wynika, że Jacek Stalewski, ostatnio client service director w agencji reklamowej Lowe Lintas GGK (związany z firmą...

24 lipca 2001

LIMITOWANA SERIA PUSZEK COCA-COLI DLA MIŁOŚNIKÓW ŻUŻLA

Koncern Coca-Cola jako oficjalny sponsor Drużynowego Pucharu Świata na Żużlu wypuścił na polski rynek specjalną serię puszek z napojami dla...

24 lipca 2001

DRUKARNIA OPINION ROZBUDOWUJE DZIAŁ HANDLOWY

Wielkoformatowa drukarnia cyfrowa Opinion rozbudowuje swoje struktury marketingowo-sprzedażowe. Utworzonych zostało sześć nowych stanowisk pracy. Funkcję new business projects directora odpowiedzialnego...

25 lipca 2001

CZAJKOWSKI & BRAJDIĆ - LISTA WIERZYCIELI

Agencja reklamowa Czajkowski & Brajdić, która zamknęła niedawno podwoje i zniknęła z rynku, pozostawiła po sobie kilka niezałatwionych, głównie finansowych...

25 lipca 2001

COCA-COLA POLAND SERVICES MA NOWEGO DYREKTORA MARKETINGU

Monther El Ebrashi, dotychczasowy group brand manager Coca-Cola Poland Services, został nowym dyrektorem marketingu tej firmy. Zastąpił na tym stanowisku...

25 lipca 2001

JAN KREFT ZOSTAŁ PREZESEM DOMU WYDAWNICZEGO "WOLNE SŁOWO"

Jan Kreft został prezesem zarządu Domu Wydawniczego "Wolne Słowo", należącego do grupy 4Media, wydawcy "Życia", "Tylko Rocka", "Techno Party" i...

25 lipca 2001

REZYGNACJE NA KIEROWNICZYCH STANOWISKACH W RADIU PLUS

Trzej menedżerowie Radia Plus, którzy złożyli w poniedziałek rezygnacje z pełnionych stanowisk, zdementowali wcześniejsze doniesienia PAP, jakoby przyczyną ich odejścia...

25 lipca 2001

RAIFFEISEN BANK POLSKA REKLAMUJE KONTA LOKACYJNE

Raiffeisen Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową, której celem jest zachęcenie nowych klientów do założenia konta lokacyjnego. Agencja reklamowa Hager Polska...

25 lipca 2001

JOANNA GRUSS NOWYM DYREKTOREM PR W AGENCJI D'ARCY

Joanna Gruss objęła stanowisko dyrektora public relations w agencji reklamowej D'Arcy. Gruss będzie się zajmować public relations agencji jako tzw....

26 lipca 2001

AGENCJA NOS/BBDO ZDOBYŁA BUDŻET REKLAMOWY SERÓW NAPOLEON

Agencja reklamowa NoS/BBDO wygrała przetarg na obsługę budżetu serów pleśniowych marki Napoleon produkowanych przez firmę Celia Polska z Sierakowa Wlk....

26 lipca 2001

PANASONIC ZAMIERZA UJEDNOLICIĆ SWÓJ WIZERUNEK

Firma Panasonic zamierza ujednolicić swój wizerunek w kampanii reklamowej, która wystartuje za kilka miesięcy. Firma jest obecnie w trakcie wyboru...

26 lipca 2001

NOWE WITRYNY ZONE VISION POLAND

Zone Vision Poland uruchomi 6 sierpnia br. kolejne witryny internetowe związane z produkowanymi przez siebie kanałami telewizyjnymi Wizja Le Cinema...

26 lipca 2001

WAKACYJNY "SUPER EXPRESS" NAD BAŁTYKIEM I NA MAZURACH

Gdańskie i olsztyńskie wydania dziennika "Super Express" od lipca br. mają specjalne wakacyjne strony dla wczasowiczów. Wydanie gdańskie, dostępne na...

26 lipca 2001

INITIATIVE MEDIA URUCHOMIŁ SERWIS INTERNETOWY

Dom mediowy Initiative Media uruchomił swój serwis internetowy pod adresem www.imwarszawa.pl. Zainteresowani znajdą na jego stronach aktualne informacje na temat...

27 lipca 2001

KAMPANIA REKLAMOWA HERBAPOLU LUBLIN RUSZY WE WRZEŚNIU

Grupa Herbapol Lublin SA rozpocznie wizerunkową kampanię reklamową we wrześniu br. Kampania od strony strategii i kreacji zostanie przygotowana przez...

27 lipca 2001

QUADRUM MARKETING GROUP KREUJE MARKĘ ADAX DLA JTT COMPUTER

Agencja reklamowa Quadrum Marketing Group (QMG) zajmie się strategią i kreacją kampanii wizerunkowej marki Adax dla JTT Computer. W lipcu...

27 lipca 2001

LEGO I BAHLSEN ZORGANIZOWAŁY WSPÓLNĄ PROMOCJĘ

Bahlsen, producent przekąsek, oraz Lego, producent zabawek, rozpoczęły letnią promocję skierowaną do najmłodszych konsumentów. Bahlsen wykorzystał do promocji chrupek Curly,...

27 lipca 2001

HELIOS ZAINWESTUJE 45 MLN EURO W BUDOWĘ NOWYCH KIN

Developer kinowy Helios zainwestuje 45 mln euro w budowę nowych kin wielosalowych. W ciągu trzech lat ma powstać ok. 15...