M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 lutego 2009

Według Pracuj.pl tylko 2 proc. ofert pracy dotyczy branży marketingowej

W 2008 roku niewiele ponad 2 proc. wszystkich ofert pracy stanowiły propozycje zatrudnienia dla marketingowców - podsumowuje portal Pracuj.pl. W...

9 lutego 2009

Rafał Drosik odpowiada za analizy i badania w IKEA Retail

Rafał Drosik objął stanowisko kierownika ds. strategii i badań w IKEA Retail. Odpowiada za analizy i badania marketingowe, szeroko pojętą...

9 lutego 2009

Cztery regionalne ośrodki TVP mają nowych dyrektorów

Zarząd Telewizji Polskiej SA podjął decyzję o odwołaniu dyrektorów czterech oddziałów Telewizji Polskiej i powołał ich następców. Marię Kudroń w...

9 lutego 2009

P&G realizuje dla Pumy akcję promocyjną "Flirty, Party, Energy"

P&G Prestige Products rozpoczął akcję promocyjną trzech zapachów marki Puma: Puma Jamaica 2, Puma Flowing, Puma I'm going. Każdy z...

9 lutego 2009

Nokia w strategii mocno stawia na muzykę

Nokia Poland wprowadza na rynek nowy telefon Nokia 5800 XpressMusic - swój pierwszy smartfon z dotykowym ekranem. To odpowiedź fińskiego...

9 lutego 2009

Mirosław Szwaj interactive media managerem w MediaOn

Mirosław Szwaj dołączył do zespołu domu mediowego MediaOn. Objął nowo utworzone stanowisko interactive media managera. Szwaj będzie odpowiedzialny za dział...

9 lutego 2009

Magdalena Komorek współpracuje z Brain

Magdalena Komorek, która była dyrektorem kreatywnym agencji reklamowych Mather Communications i SoHo Square należących do Ogilvy Group Poland (odeszła w...

9 lutego 2009

Henkel Polska wprowadza nowy wariant Pura

Henkel Polska poszerza ofertę płynów do mycia naczyń pod marką Pur. Do sprzedaży wprowadzono właśnie nowy Pur Balsam Dłonie i...

9 lutego 2009

Katarzyna Kubicka szefową marketingu BOŚ; bank szykuje największą w historii kampanię

Katarzyna Kubicka objęła stanowisko dyrektora nowo utworzonego w strukturze Banku Ochrony Środowiska SA departamentu marketingu i komunikacji. Wcześniej kompetencje w...

9 lutego 2009

Top menedżerowie awansują w ZenithOptimedia

W ZenithOptimedia awansowali top menedżerowie. Wojciech Piekarski został commercial directorem agencji. Wcześniej pracował na stanowisku chief buying officera, odpowiadając za...

9 lutego 2009

Nickelodeon trafi do monitoringu AGB Nielsen Media Research i poszerzy dystrybucję

Od 1 marca br. stacja Nickelodeon Polska będzie dostępna w monitoringu programowo-spotowym AGB Nielsen Media Research. Nickelodeon to kanał dziecięcy...

9 lutego 2009

Aleksandra Nalepa przeszła z AMS do działu promocji Krakowskiego Biura Festiwalowego

Aleksandra Nalepa, specjalista ds. PR w dziale komunikacji marketingowej i PR AMS SA (firma reklamy zewnętrznej należąca do Agory SA),...

9 lutego 2009

POS Media Poland przedłuża umowę z siecią Real do 2011 r.

POS Media Poland do końca 2011 r. będzie mieć wyłączność na obsługę nośników reklamowych in-store w sieci hipermarketów Real. Firmy przedłużyły...

9 lutego 2009

Link4 nie zamierza reagować na kampanię Ergo Hestii

Towarzystwo Ubezpieczeniowe "Link4" nie zamierza reagować na kampanię reklamową grupy ubezpieczeniowej Ergo Hestia. Przypomnijmy (informowaliśmy o tym w DS "MMP"...

9 lutego 2009

Tadeusz Józefowski key account managerem w BP Media

Tadeusz Józefowski został key account managerem w firmie reklamy zewnętrznej BP Media. Będzie odpowiedzialny za współpracę z wybranymi domami mediowymi...

9 lutego 2009

Czabański i Targalski jednak odwołani z władz Polskiego Radia

Krajowy Rejestr Sądowy uznał zażalenie zarządu Polskiego Radia na decyzję nieuznającą odwołania prezesa spółki Krzysztofa Czabańskiego i Jerzego Targalskiego. Informację...

9 lutego 2009

Michał Kościuszko ambasadorem Suzuki Swift Sport

Michał Kościuszko, polski kierowca rajdowy, został ambasadorem auta Suzuki Swift Sport. Wizerunek Michała Kościuszki będzie obecny we wszystkich działaniach komunikacyjnych...

10 lutego 2009

Piotr Łysak nowym dyr. zarządzającym McCann Erickson

Nowym dyrektorem zarządzającym agencji McCann Erickson w Polsce będzie od 1 marca br. Piotr Łysak, dotychczasowy szef ukraińskiego biura w...

10 lutego 2009

Dorota Chojnowska naczelną magazynu "Świat, Podróże, Kultura"

Dorota Chojnowska objęła stanowisko redaktora naczelnego pisma "Świat, Podróże, Kultura" wydawanego przez agencję reklamowo-wydawniczą Core Grafix. Od kilku miesięcy na...

10 lutego 2009

SoHo pracuje dla Avonu w Rosji; w spocie wystąpiła Jekaterina Gusjewa

Agencja reklamowa SoHo Square Warsaw przygotowała kampanię reklamową promującą nową luksusową szminkę Anew Youth-Awakening Lipstick z portfolio Avonu. W reklamie...

10 lutego 2009

Wyjaśnienie: Wyeth współpracuje z Media Direction OMD

W nawiązaniu do informacji "Wyeth szuka agencji dla Centrum na poziomie międzynarodowym; polskie agencje zaproszone" (DS "MMP" z 9 lutego...

10 lutego 2009

BOŚ celuje w detal - wyda dwa razy więcej na reklamę

Bank Ochrony Środowiska planuje zmianę wizerunku - chce być postrzegany jako bank z ofertą dla klientów detalicznych. Na reklamę zamierza...

10 lutego 2009

Multimedia Polska kontynuuje promocję usług wideo na żądanie

Telewizja kablowa Multimedia Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową promującą usługi wideo na żądanie (VoD). Jest ona kontynuacją działań rozpoczętych jesienią...

10 lutego 2009

Triple PR pracuje dla firmy kosmetycznej Forte Sweden

Agencja Triple PR nawiązała współpracę z firmą Forte Sweden, producentem kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała, i od lutego realizuje...

10 lutego 2009

"Przyjaciółka" w tym roku chce utrzymać sprzedaż na poziomie 350 tys. egz.

Edipresse Polska zakłada, że średnia sprzedaż dwutygodnika "Przyjaciółka" powinna w tym roku osiągnąć poziom nie niższy niż 350 tys. egz....

10 lutego 2009

Novartis wspiera w telewizji produkt Theraflu Zatoki

Novartis Consumer Health rozpoczyna ogólnopolską kampanię telewizyjną produktu Theraflu Zatoki. Strategię i kreację działań przygotowała agencja Saatchi Communications. Media zaplanował...

10 lutego 2009

Kamila Janiszek dyrektorem badań jakościowych w Ipsos Marketing

Kamila Janiszek została dyrektorem badań jakościowych w Ipsos Marketing, dziale firmy Ipsos specjalizującym się w badaniach wspierających rozwój nowych produktów...

10 lutego 2009

Świeża Bazylia rozszerza współpracę z P&G o obsługę Always

Procter & Gamble powierzyło agencji Świeża Bazylia obsługę public relations produktów marki Always. Tym samym obie firmy poszerzyły współpracę. Dotychczas...

10 lutego 2009

Sławomir Jurek creative directorem Momentum Worldwide

Sławomir Jurek jest nowym creative directorem agencji Momentum Worldwide. Na podobnym stanowisku pracował wcześniej m.in. w agencjach Euro RSCG 4D...

10 lutego 2009

Show Majewskiego na czele w badaniu Macroscope OMD nt. TV preferencji Polaków

Macroscope OMD przebadał preferencje Polaków pod kątem wiosennych ramówek telewizyjnych. W internetowym badaniu MacroFAQ wzięło udział 644 respondentów w wieku...

10 lutego 2009

Red8 prawdopodobnie obsłuży relaunch Okocimia

Agencja reklamowa Red8 Communications Group prawdopodobnie obsłuży relaunch marki Okocim - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Adam Niesłuchowski, dyr. ds. rozwoju agencji,...

10 lutego 2009

Kampania telewizyjna ma odświeżyć wizerunek Septolete

Firma farmaceutyczna Krka Polska rozpoczyna kampanię telewizyjną leku OTC Septolete. Grupa docelowa kampanii to kobiety w wieku 20-44 lata z...

10 lutego 2009

Artur Muszkiet szefem Adinnovation

Artur Muszkiet rozwija Adinnovation - firmę, która będzie specjalizowała się m.in. w performance marketingu. Muszkiet nie chce na razie ujawniać...

10 lutego 2009

4Frame tworzy nowy team kreatywny

Agencja 4Frame specjalizująca się m.in. w shopper marketingu utworzyła nowy team kreatywny w składzie: Zuzanna Łomnicka jako senior art director,...

10 lutego 2009

TBWA i Optimum Media OMD przygotowały launch Brefu Tornado

TBWA i Optimum Media OMD przygotowały kampanię nowego produktu Bref Tornado (Henkel). Kreacja telewizyjna jest adaptacją reklamy zagranicznej. Kampania uwzględnia...

10 lutego 2009

Sowa, Kwit, Sadłek i Bartnik także awansowali w grupie ZenithOptimedia

Tomasz Sowa, dotychczas media manager, objął stanowisko account directora ZenithOptimedia Group. Odpowiada za zespół obsługujący budżet mediowy Playa. W ZOG-u...

10 lutego 2009

Media Concept realizuje walentynkową kampanię Yes

Media Concept zaplanował kampanię reklamową firmy Yes obejmującą nośniki OOH. Działania nawiązujące do święta zakochanych promują biżuterię z serii Charms...

10 lutego 2009

Just i Media Concept promują "niezmiennie doskonałego" VW Golfa

Rusza nowa kampania Volkswagena Golfa (Kulczyk Tradex). Spot telewizyjny będzie emitowany w kanałach ogólnopolskich oraz stacjach tematycznych w dwóch różnych,...

10 lutego 2009

Ambientowy Czesio z "Włatców móch" zagaduje przechodniów

W centrum Warszawy przy skrzyżowaniu ulic Świętokrzyskiej i Marszałkowskiej agencja Althermedia postawiła ośmiometrowe "gadające" odwzorowanie Czesia z produkcji "Włatcy móch"....

10 lutego 2009

O 5 proc. skurczy się rynek reklamowy w tym roku wg CR Mediów

W 2008 r. rynek reklamowy był wart ponad 7,46 mld zł, czyli o 10,5 proc. więcej niż rok wcześniej -...

10 lutego 2009

Piast wybiera w castingu twarze kampanii

Rozpoczyna się casting do IV edycji kampanii reklamowej marki Piast z portfela Carlsberg Polska. Zgłaszać mogą się osoby pełnoletnie, które...

11 lutego 2009

Glossy Media oferuje powierzchnię reklamową Goldenline

Do portfolio sieci reklamy internetowej Glossy Media dołączyły serwisy - społecznościowy Goldenline.pl oraz pięć popularnych stron dla kobiet, m.in.: Female.pl,...

11 lutego 2009

Metsa Tissue buduje kategorię papieru nasączonego balsamem

Firma Metsa Tissue wprowadza na rynek nowy produkt Mola Herbal Sensitive. Jest to papier toaletowy nasączony balsamem. Tym samym marketer...

11 lutego 2009

Małgorzata Kaczmarek dołączyła do biura reklamy Mediów Regionalnych

Małgorzata Kaczmarek została starszym specjalistą ds. badań i analiz w biurze reklamy Mediów Regionalnych. Jest to nowa funkcja w strukturach...

11 lutego 2009

S4 odpowiada za działania dla whisky J&B

Agencja reklamowa S4 przygotowała ogólnopolską akcję wspierającą wejście na rynek szkockiej whisky J&B (Diageo Polska). S4 odpowiada za kompleksowe działania:...

11 lutego 2009

Digital One dla marki LU Go!

Agencja interaktywna Digital One z grupy Euro RSCG Poland zrealizowała dla firmy LU Polska serwis wizerunkowy LUgo.com.pl, który zapoczątkował obecność...

11 lutego 2009

Saatchi rozpoczęło stałą i kompleksową obsługę Wedla

Grupa reklamowa Saatchi & Saatchi rozpoczęła stałą obsługę dwóch głównych produktów Wedla (Cadbury Wedel) - czekolad oraz Ptasiego Mleczka. Pozyskała...

11 lutego 2009

Nałęczowianka prowadzi promocję z wykorzystaniem znanego ze spotów TV łosia

Ruszyła akcja promocyjna Nałęczowianki (Nestle Waters Polska) "Złap łosia i zabierz go na Kretę". Udział w niej może wziąć każdy...

11 lutego 2009

Wirtualna Polska uruchomiła multimedialną sieć sprzedaży reklam AdTotal

Portal Wirtualna Polska (Wirtualna Polska SA) uruchomił sieć sprzedaży reklam AdTotal, która oferuje powierzchnię reklamową zarówno w internecie, jak i...

11 lutego 2009

Jacek Olczak został szefem Philip Morris w regionie UE

Jacek Olczak, były prezes Philip Morris Polska, a od 2005 r. vice president Philip Morris International na region Europy Środkowej,...