M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 lutego 2009

Piotr Żakowski został dyrektorem zarządzającym Metropolis

Firma Metropolis specjalizująca się w doradztwie w zakresie planowania i zakupu komunikacji OOH reorganizuje swoje biuro w Warszawie. Dyrektorem zarządzającym...

11 lutego 2009

Monika Jasłowska kierownikiem działu brand PR w Polpharmie

Monika Jasłowska objęła stanowisko kierownika działu brand PR w Polpharmie. Zastąpiła na nim Anetę Jóźwicką, która rozstała się z firmą....

11 lutego 2009

Pary uprawiające seks w reklamie Playa

P4, operator sieci komórkowej Play, z okazji zbliżających się walentynek przygotował kampanię reklamową "1000 miłosnych impulsów w Playu". Każdy, kto...

11 lutego 2009

Era sponsoruje "Hit generator" - muzyczny program TVP2

Marka Era (Polska Telefonia Cyfrowa) sponsoruje nowy muzyczny program rozrywkowy w TVP2 pt. "Hit generator" (pierwszy odcinek 21 lutego br.)....

11 lutego 2009

TVP nie wyklucza redukcji liczby kanałów; nowe seriale i rozrywka w wiosennej ramówce głównych anten

Tomasz Rudomino, członek zarządu TVP, zapowiedział, że kierownictwo stacji nie wyklucza redukcji portfolio stacji tematycznych. Nie ujawnił jednak, o jakie...

11 lutego 2009

Toyota straciła pozycję lidera sprzedaży na polskim rynku

Toyota Motor Poland straciła pozycję lidera sprzedaży na polskim rynku - wynika z najnowszego raportu Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego "Samar"....

11 lutego 2009

Krystyna Czubówna poleca lokaty Eurobanku

Była prezenterka TVP i lektorka Krystyna Czubówna po raz pierwszy występuje jako aktorka w reklamach Eurobanku. Wcześniej użyczała głosu w...

11 lutego 2009

Zielewska czasowo pokieruje redakcją "Rodziców", Muraszew awansuje w dziale marketingu

Joanna Zielewska, dotychczas z-ca redaktora naczelnego magazynu "Rodzice" (G+J Polska), czasowo obejmie stanowisko szefa redakcji tego pisma. Tym samym przejmie...

11 lutego 2009

Castrol reklamuje się na plandekach ciężarówek

Firma Castrol, producent olejów silnikowych, rozpoczyna pierwszy w Europie pilotażowy projekt reklamowy. Reklama produktów tej marki pojawi się na plandekach...

11 lutego 2009

Miler doradcą ds. mediów w biurze reklamy Muratora

Tomasz Miler rozpoczął pracę w biurze reklamy Muratora, gdzie objął nowe stanowisko doradcy ds. mediów. Do jego obowiązków należy obsługa...

11 lutego 2009

Siatkarka Anna Barańska jedną z gwiazd reklamy Adidasa

Adidas Poland rozpoczął kampanię reklamową wiosenno-letniej kolekcji do ćwiczeń dla kobiet. Jej hasłem jest "Me, Myself". Kampania prezentuje portrety sportsmenek...

11 lutego 2009

Marcin Kozubski account directorem w Wide Open

Do agencji interaktywnej Wide Open dołączył account director Marcin Kozubski. Pokieruje zespołem obsługującym m.in.: BZ WBK, KPMG, Wild Bean Cafe...

11 lutego 2009

Jeden z globalnych ośrodków rozwojowych Unilevera w Polsce

Unilever otworzy w Poznaniu centrum rozwojowe płynnych produktów żywnościowych. To pierwszy globalny ośrodek badawczo-rozwojowy koncernu zajmujący się żywnością zlokalizowany w...

11 lutego 2009

Walentynkowy wirus Pepsi

Pepsi-Cola General Bottlers prowadzi wirusową kampanię walentynkową. Projekt ma znaczenie typowo wizerunkowe. Na stronie www.telewizja24.tv internauci mogą wykreować film stylizowany na...

11 lutego 2009

TV Puls w wiosennej ramówce zmienia układ w prime timie

W wiosennej ramówce TV Puls największe zmiany dotyczą prime time'u. Od 16 lutego br. pasmo filmowo-serialowe rozpoczynać się będzie już...

11 lutego 2009

Aleksander Śmigielski reprezentuje Unilever Polska w IAA

Aleksander Śmigielski, dyrektor mediów na Europę Środkową i Wschodnią w Unileverze, został pełnomocnikiem zarządu ds. kampanii społecznych Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy...

11 lutego 2009

At Media będzie sprzedawała reklamy w AXN Crime

Od 2 marca br. kanał AXN Crime rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego i akcji specjalnych. Stacja będzie dostępna w ofercie At...

12 lutego 2009

Michał Maciejewski dołączył do działu sprzedaży News Outdoor

Do działu sprzedaży firmy reklamy zewnętrznej News Outdoor Poland dołączył junior sales executive Michał Maciejewski. Oprócz obowiązków w dziale sprzedaży...

12 lutego 2009

Winiary wspierają serwis WWW kampanią telewizyjną

Pod hasłem "Dobra strona kuchni" ruszyła kampania marki Winiary (Nestle Polska) promująca serwis kulinarny www.winiary.pl. Celem akcji prowadzonej w telewizji...

12 lutego 2009

Knorr częstuje Gorącym Kubkiem w kurortach wypoczynkowych

Unilever Polska wspiera markę Knorr Gorący Kubek kampanią promocyjną pod hasłem "Zimowa rozgrzewka. Tego mi trzeba!". Celem działań jest dotarcie...

12 lutego 2009

Paweł Sosnowski PR managerem w ASM Group

Paweł Sosnowski objął stanowisko PR managera w ASM Group (m.in.: Grey Matters, New Line Media, Partner ASM), gdzie będzie odpowiadał...

12 lutego 2009

Edipresse chce wydać ponad 6 mln zł na reklamę "Przyjaciółki"

Edipresse Polska zamierza przeznaczyć 6,2 mln zł brutto na kampanię reklamową wspierającą relaunch "Przyjaciółki". Wydawca zmienił częstotliwość (z tygodnika na...

12 lutego 2009

Paweł Murak client service directorem K2 Internet; nowi account directorzy

W dziale obsługi klienta agencji interaktywnej K2 Internet awansowano trzy osoby. Stanowisko client service directora objął Paweł Murak, związany z...

12 lutego 2009

Marketing Investment Group wspiera reklamą sprzedaż butów Lacoste

Marketing Investment Group rozpocznie wkrótce kampanię reklamową butów Lacoste. Działania reklamowe obejmą prasę i internet. Przygotowaniem i przeprowadzeniem kampanii firma...

12 lutego 2009

FireFly Group rozważa uruchomienie domu mediowego

FireFly Group rozważa uruchomienie domu mediowego wyspecjalizowanego w planowaniu i zakupie nowych mediów oraz search engine marketingu. Jak powiedział Marek...

12 lutego 2009

Zoom Advertising powiększa zespół

Zespół agencji reklamowej Zoom Advertising zasiliły trzy nowe osoby. Julia Motylińska i Janusz Wiśniewski objęli stanowiska account managerów, a Bartosz...

12 lutego 2009

Hand Made powiększa zespół obsługi klienta i kreacji

Do zespołu agencji reklamowej Hand Made dołączyły Katarzyna Białek i Dorota Siwek. Katarzyna Białek objęła stanowisko account managera w dziale...

12 lutego 2009

BMW wykorzystuje efekt day & night w reklamie serii 7

BMW Polska prowadzi kampanię promującą model serii 7. Wykorzystano w niej nośniki outdoorowe typu backlight (formaty 6x3 oraz 8x4) usytuowane...

12 lutego 2009

180° Public Relations odpowiada za PR firmy Corel

180° Public Relations (grupa Leo Burnett Warszawa) będzie odpowiadać za działania PR firmy Corel (m.in.: CorelDRAW, Paint Shop Pro, VideoStudio...

12 lutego 2009

Sieć Ad-Vice jest partnerem Revenue Science

Sieć reklamy internetowej Ad-Vice rozpoczyna współpracę z Revenue Science, amerykańską firmą oferującą usługi z zakresu targetowania behawioralnego. Ad-Vice ma być...

12 lutego 2009

Marcowy "Twój Styl" z dodatkiem o zdrowiu promowany w TV

Do marcowego wydania magazynu "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) został dołączony dodatek "Zdrowie". Miesięcznik ukaże się w objętości 244 stron i...

12 lutego 2009

Tomasz Miler został doradcą ds. mediów w Muratorze

Tomasz Miler objął nowe stanowisko doradcy ds. mediów w dziale agencyjnym wydawnictwa Murator. Do jego obowiązków należy obsługa klientów m.in....

12 lutego 2009

Polpharma wspiera w telewizji i prasie Acidolac

Firma farmaceutyczna Polpharma rozpoczyna kampanię reklamową marki Acidolac. Produkt ten to suplement diety, który przywraca prawidłową florę bakteryjną i wspomaga...

12 lutego 2009

Polsat stawia wiosną na sprawdzone formaty oraz amerykański hit

Telewizja Polsat zapowiedziała, że w wiosennej ramówce stacji akcent postawiony będzie na formaty sprawdzone w poprzednich sezonach i na innych...

12 lutego 2009

Venti autorem serwisu zakonu dominikanów

Agencja interaktywna Venti przygotowała dla zakonu dominikanów nową wersję serwisu informacyjnego Dominikanie.pl. Serwis zawiera m.in. blogi prowadzone przez dominikanów i...

12 lutego 2009

Małgorzata Węgierek zastąpi Krzysztofa Kawaliłę w Burdzie

Krzysztof Kawaliło, członek zarządu wydawnictwa Hubert Burda Media Polska, rozstaje się z firmą. Zastąpi go Małgorzata Węgierek, wieloletni menedżer domu...

12 lutego 2009

Grupa Adv.pl osiągnęła przychody na poziomie 12 mln zł

Grupa Adv.pl osiągnęła w 2008 r. przychody na poziomie ok. 12 mln zł. Oznacza to 113-proc. wzrost w stosunku do...

12 lutego 2009

Reklamy Skody Octavii odwołują się do wizerunku zdecydowanego klienta

Skoda Auto Polska prowadzi pod hasłem "Wiesz, co dobre" kampanię promującą odświeżoną Skodę Octavię. Spot reklamowy emitowany jest w największych...

12 lutego 2009

One-2-One i TVP wdrażają projekt oparty na targetowaniu behawioralnym

Grupa One-2-One wspólnie z Biurem Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęła wdrażanie systemu reklamy mobilnej opartego na targetowaniu behawioralnym. Projekt nazywa się...

12 lutego 2009

Branża piwowarska będzie lobbowała przeciw ograniczeniom reklam piwa w TV

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego "Browary Polskie" zamierza lobbować przeciwko projektom zmian w Ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi...

12 lutego 2009

Monini Polska planuje silne wsparcie dla marki Monini

Monini Polska planuje w tym roku intensywne wsparcie dla marki oliwy Monini. Celami zaplanowanych działań są podtrzymanie i zwiększenie świadomości...

12 lutego 2009

CEDC awansuje menedżerów w dziale marketingu

Paweł Królikowski, dotychczas product group manager w Central European Distribution Corporation (CEDC), awansował na dyrektora trade marketingu. W przejętym przez...

12 lutego 2009

Pizza Hut podkreśla reklamą pozycjonowanie casual dining

Sieć restauracji Pizza Hut podkreśla pozycjonowanie casual dining kampanią outdoorową. Kreacja ze zdjęciami różnorodnych potraw informuje, że sieć jest dobra...

12 lutego 2009

Metromedia połączyło się z Global Strategy Polska

Spółka Metromedia, właściciel nośników reklamowych w warszawskich tramwajach i pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej, połączyła się ze spółką Global Strategy Polska...

12 lutego 2009

FagorMastercook promuje nową płytę indukcyjną

FagorMastercook Polska rozpoczął działania promujące nową płytę indukcyjną IDI64 S z innowacyjną funkcją Cyclic. Oryginalne rozwiązanie, wzorowane na iPodzie, umożliwia...

12 lutego 2009

Sprostowanie: Marcin Kieszczyński odpowiadał za projekt dla Avonu

W informacji pt. "SoHo pracuje dla Avonu w Rosji; w spocie wystąpiła Jekaterina Gusjewa" opublikowanej w DS "MMP" z 10...

13 lutego 2009

Ekolan rozpoczyna współpracę z agencją Telma Group

Firma Ekolan SA, deweloper z rynku trójmiejskiego, nawiązała współpracę z agencją Telma Group Communications. Do zadań konsultantów agencji należy kompleksowa...

13 lutego 2009

Nestle wprowadza limitowaną wersję Princessy z okazji walentynek

Nestle Polska wprowadza z okazji walentynek limitowaną wersję wafelka Princessa Maxi Arachidowa. Specjalna wersja dostępna jest w ofercie głównych sieci...

13 lutego 2009

Ilona Rosiak art directorem w Saatchi & Saatchi Direct

Ilona Rosiak dołączyła do zespołu Saatchi & Saatchi Direct jako art director. Dotychczas związana była m.in. z Great Open House...

13 lutego 2009

DDB chce powołać do życia szkołę kreacji

Przy agencji reklamowej DDB wystartuje wkrótce szkoła kreacji. Według Darka Zatorskiego, dyr. kreatywnego agencji i inicjatora jej powstania, struktury szkoły...