M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 lutego 2009

Banah rozpoczyna realizację pierwszych projektów dla Banku Pocztowego

Agencja reklamowa Banah Group rozpoczyna realizację pierwszych projektów komunikacyjnych dla Banku Pocztowego (współpraca jest efektem rozstrzygniętego niedawno przetargu). Agencja będzie...

13 lutego 2009

Carlsberg rozpoczyna działania teaserowe wokół Okocimia

Carlsberg Polska rozpoczyna działania teaserowe wokół relaunchu marki piwa Okocim. Na stronie internetowej Okocim.pl konsumenci mogą zostawić swój e-mail i...

13 lutego 2009

Justyna Tymińska client service directorem Momentum

Justyna Tymińska objęła stanowisko client service directora agencji Momentum Worldwide. Wcześniej była szefem działu obsługi klienta agencji Paralotna. Zdobywała także...

13 lutego 2009

Matias Palm-Jensen przewodniczącym konkursu KTR

Głównym przewodniczącym Polskiego Konkursu Reklamy organizowanego przez KTR w 2009 roku będzie Matias Palm-Jensen, creative president agencji reklamowej Farfar ze...

13 lutego 2009

Monika Zajączkowska dyrektorem kreatywnym Allegro

Monika Zajączkowska została dyrektorem kreatywnym w dziale marketingu Allegro (QXL Poland). Odpowiada za kreację i strategię działań reklamowych marki. Poprzednio...

13 lutego 2009

Andrzej Ignatowski kieruje nowym magazynem filmowym "Movie"

Wydawnictwo New Hope w marcu br. wprowadzi na rynek nowy miesięcznik "Movie - Magazyn Filmowy". Będzie to pismo poświęcone kinematografii...

13 lutego 2009

IQ Marketing autorem konkursu dla Gorącego Kubka Knorra

Agencja IQ Marketing opracowała koncepcję i kreację konkursu internetowego firmy Unilever Polska pt. "Uchwyć chwile z Gorącym Kubkiem". To część...

13 lutego 2009

OMD zwyciężył w przetargu Tata Motors; Abram szefem marketingu

Macroscope OMD nadal będzie obsługiwał Marubeni Motors Poland, właściciela marki Tata Motors. OMD realizował jesienną kampanię launchową marki na polskim...

13 lutego 2009

D'aucy, francuska marka mrożonek, wchodzi do Polski; planuje silne wsparcie

D'aucy Polska, lokalny przedstawiciel francuskiej firmy, wchodzi na polski rynek. Wprowadza do sprzedaży nową markę warzyw mrożonych oraz warzyw w...

13 lutego 2009

Anna Sowińska odpowiada za nowy biznes i strategię w Mather i SoHo

Anna Sowińska, która od trzech lat pełniła funkcję account directora w agencjach reklamowych Mather Communications i SoHo Square, objęła nowo...

13 lutego 2009

Główne stacje TV wyemitowały 6,2 tys. godzin rozrywki w 2008 r.; przoduje TVN

Z analiz domu mediowego Starcom (na podstawie danych AGB Nielsen Media Research) wynika, że w 2008 r. w czterech największych...

13 lutego 2009

Altea i ITC przygotowały nową reklamę marki Haribo

Haribo Polska rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową opartą na nowym, zrealizowanym w Polsce spocie "Oblicza radości". Film reklamowy - inspirowany sześcioma...

13 lutego 2009

Orange Sport Info może ruszyć w II kwartale 2009 r.

Telekomunikacja Polska planuje uruchomienie drugiego kanału telewizyjnego o tematyce sportowej. W 2008 r. wystartowała stacja Orange Sport. Nowy projekt prawdopodobnie...

13 lutego 2009

Kulczyk Tradex nie zabrał samochodu Małyszowi

Przedstawiciele marki Audi w Kulczyk Tradex, importera tych aut w Polsce, zaprzeczają doniesieniom prasowym, jakoby odebrali skoczkowi narciarskiemu Adamowi Małyszowi...

13 lutego 2009

Play prowadzi audyt mediowy

Play, operator komórkowy, prowadzi audyt wydatków mediowych - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W zależności od jego wyników marketer podejmie decyzję o...

13 lutego 2009

Paweł Szkuta od marca br. dyrektorem sprzedaży i marketingu News Outdoor Poland

Paweł Szkuta, obecnie new business director firmy reklamy zewnętrznej Metropolis, na początku marca br. zostanie oficjalnie dyrektorem sprzedaży i marketingu...

13 lutego 2009

Marcin Szymkowiak kieruje marketingiem Banku Pocztowego

Marcin Szymkowiak jako dyrektor marketingu odpowiada obecnie za strategię i komunikację marketingową Banku Pocztowego. Zbigniew Wiatr, dyrektor departamentu promocji, który...

13 lutego 2009

Artur Zawadzki zastąpił Piotra Ejdysa na stanowisku prezesa Gemiusa

Fundusz Trigon - od początku br. właściciel firmy badawczej Gemius SA - dokonał zmian 
w składzie zarządu spółki. Nowym prezesem...

13 lutego 2009

MPG powołał 4-osobowy team zarządzający

MPG decyzją regionalnych i lokalnych władz powołał czteroosobowy team zarządzający w polskim oddziale. Jacka Dzięcielaka, CEO agencji, w nowo powołanym...

16 lutego 2009

Kraft usuwa hasła religijne z akcji "Miłosne graffiti"; Radio Józef ruszyło z kontrofensywą

Kraft Foods Polska organizująca konkurs na plakaty walentynkowe "Miłosne graffiti" promujący bombonierki I Love Milka zadecydował o usunięciu niektórych propozycji...

16 lutego 2009

Nestle proponuje najmłodszym walentynkowe zabawy

Dla najmłodszych zakochanych Nestle przygotowało walentynkowe atrakcje związane z marką żelków i pianek Jojo. Na stronie www.jojo.pl. firma przygotowała kartki,...

16 lutego 2009

SoDigital powołuje do życia agencję interaktywną Sointeractive

Pod koniec lutego na polskim rynku oficjalnie zadebiutuje agencja interaktywna Sointeractive. Firma ma specjalizować się w kreacji i kłaść nacisk...

16 lutego 2009

Agata Broda kierownikiem działu komunikacji i public relations Polskiego Radia

Agata Broda została nowym rzecznikiem prasowym i kierownikiem działu komunikacji i public relations Polskiego Radia. Zastąpiła Tadeusza Fredro-Bonieckiego, który rozstaje...

16 lutego 2009

OMG wprowadza TV Warrior, autorski optimizer

Omnicom Media Group wprowadza TV Warrior, autorski optymalizator telewizyjny. Jak podają przedstawiciele OMG, narzędzie jest w pełni dostosowane do specyfiki...

16 lutego 2009

Umbro planuje mocniejsze uderzenie promocyjne na jesień

Marka Umbro planuje jesienią tego roku promocję butów piłkarskich z kolekcji Speciali. Jest to jeden z głównych produktów tej marki....

16 lutego 2009

Piotr Ręczajski, strateg z CPC, został wspólnikiem Mamastudio

Piotr Ręczajski, do niedawna senior brand consultant w firmie doradztwa marketingowego Corporate Profiles Consulting (CPC), został wspólnikiem i strategiem w...

16 lutego 2009

"Auto Świat" będzie współpracował z serwisem OtoMoto.pl

Axel Springer Polska i tygodnik "Auto Świat" nawiązały partnerstwo strategiczne z serwisem ogłoszeń motoryzacyjnych OtoMoto.pl (należy do spółki OtoMoto). Współpraca...

16 lutego 2009

Andrzej Rehorowski zakłada dom produkcyjny FilmWorks

Andrzej Rehorowski, producent związany ostatnio z Film Republic, uruchomił dom produkcyjny FilmWorks. W zespole znalazły się również Agnieszka Olszewska jako...

16 lutego 2009

Paolo Cozza będzie reklamował nową markę win Garrone

Polmos Lublin wprowadza na rynek nową markę włoskich wermutów Garrone. Ambasadorem marki został Paolo Cozza, Włoch od kilkunastu lat mieszkający...

16 lutego 2009

Marcin Paszkowski prezesem Metromedia Polska

Metromedia Polska, spółka powstała w wyniku połączenia Metromedia i Global Strategy Polska (patrz DS "MMP" z 12 lutego br.), ma...

16 lutego 2009

Torfarm inwestuje we własne marki leków i suplementów diety

Synoptis Pharma, spółka zależna grupy kapitałowej Torfarm (posiadającej m.in. hurtownię farmaceutyczną), debiutuje na rynku z pierwszym produktem - suplementem diety...

16 lutego 2009

Magdalena Kowalska po kilkunastu latach przestaje kierować Red Bullem

Magdalena Kowalska, dyr. generalna Red Bull Sp. z o.o., zakończyła pracę w firmie po kilkunastu latach. Nie wiadomo, jakie są...

16 lutego 2009

Rochstar i Nasza-klasa.pl pracują nad wspólnym formatem TV

Firma Rochstar, producent programów telewizyjnych, rozpoczęła współpracę z serwisem społecznościowym Nasza-klasa.pl. Partnerstwo dotyczy wspólnego telewizyjnego formatu rozrywkowego. Strony nie podają...

16 lutego 2009

AMS i UPG zakończyły sformalizowaną współpracę

AMS, firma outdoorowa z wielkiej piątki, i Universum Promotion Group (UPG), firma reklamy wielkoformatowej, nie przedłużyły umowy partnerskiej na ten...

16 lutego 2009

Atlantic poszerza współpracę z Hołowczycem, a Certina - z Kubicą

Szwajcarski producent zegarków Atlantic podpisał kontrakt reklamowy z polskim kierowcą rajdowym Krzysztofem Hołowczycem. Będzie on ambasadorem reklamowym marki na Europę....

16 lutego 2009

Unilever rozpoczyna interaktywną loterię dla marki Lipton

Unilever rozpoczyna interaktywną loterię dla marki Lipton "Przejdź na żółtą stronę nagród". Projekt jest związany z platformą komunikacyjną marki "Łyk...

16 lutego 2009

Othersource autorem serwisu dla amerykańskiej agencji McKinney

Polska agencja Othersource stworzyła serwis dla amerykańskiej agencji marketingu zintegrowanego McKinney z wykorzystaniem technik języka naturalnego. Na stronie można zadawać...

16 lutego 2009

Patrycja Giurko category managerem w Hoop Polska

Patrycja Giurko została category managerem w firmie Hoop Polska. Będzie odpowiadać za brandy Hoop Cola i R20. Dotychczas opiekowała się...

16 lutego 2009

Mikołaj Piotrowski pokieruje działem komunikacji korporacyjnej w Edelman Polska

Mikołaj Piotrowski został dyrektorem działu komunikacji korporacyjnej w agencji public relations Edelman Polska. W swej karierze początkowo pracował jako dziennikarz,...

17 lutego 2009

Karmi Black w czarno-białej kreacji

W połowie lutego ruszyła kampania reklamowa Karmi Black - najnowszego produktu z rodziny Karmi (Carlsberg Polska). Karmi Black to ciemne...

17 lutego 2009

Odpady z miejskim szykiem

Najnowsza kampania prasowa firmy OTTO Poland Sp. z o.o., producenta pojemników na odpady, została zrealizowana pod hasłem "Miejski szyk -...

17 lutego 2009

Łatwiej wybierać w nowym serwisie Ceramiki Paradyż

Agencja E_misja Interactive 360 przygotowała launch nowego serwisu WWW producenta płytek Ceramika Paradyż. Serwis www.paradyz.com.pl ma ułatwić klientom podejmowanie decyzji...

17 lutego 2009

Zoom Advertising reklamuje foteliki dla dzieci

Agencja Zoom Advertising przygotowała dla firmy Ramatti, producenta fotelików samochodowych dla dzieci, kampanię "Chronimy to, co najcenniejsze". Zoom Advertising opracowała...

17 lutego 2009

Praktycy.com dla Artefaktu

Agencja Praktycy.com będzie odpowiedzialna za działania w zakresie public relations dla Artefaktu (firma specjalizująca się w pozycjonowaniu i optymalizacji serwisów...

17 lutego 2009

Jarosław Bańda dołączył do Lighthouse Consultants

Do zespołu Lighthouse Consultants dołączył Jarosław Bańda, który objął stanowisko business development directora. Będzie odpowiadał za działania związane z pozyskiwaniem...

17 lutego 2009

Kampania Lay's autorstwa BBDO Warszawa emitowana w całej Europie Wschodniej i Środkowej

BBDO Warszawa przygotowała kampanię wizerunkową marki Lay's dla wszystkich krajów Europy Wschodniej i Środkowej. Spot został wyreżyserowany przez Gianfranca Quattriniego,...

17 lutego 2009

Prymat wprowadza dwa nowe sosy pod marką Kucharek

Firma Prymat wprowadziła do sprzedaży dwa nowe sosy instant pod marką Kucharek. Sosy pomidorowy i pieczarkowy są kolejnymi - po...

17 lutego 2009

Wojciech Mann reklamuje Allianz Bank

Allianz Bank, czyli bank, który grupa finansowa Allianz uruchomiła pod koniec ub.r., rozpoczyna swoją pierwszą kampanię reklamową. Zatrudnił do niej...

17 lutego 2009

Obniżone stawki w ofercie Orange

"Ważne z kim, nieważne z jakiej sieci" - w ten sposób PTK Centertel, operator sieci Orange, reklamuje obniżone (do 20...

17 lutego 2009

BGŻ z myślą o poszukiwaczach złota

Bank Gospodarki Żywnościowej wprowadza do oferty nową trzymiesięczną lokatę terminową - Lokatę Szczerozłotową oprocentowaną na 6,7 proc. w skali roku....