M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 lutego 2009

VanguardPR pracuje dla marki Donna

Agencja VanguardPR z Grupy Adweb rozpoczęła współpracę z firmą Donna, producentem bielizny. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę marki. Obsługa obejmuje:...

17 lutego 2009

Intersport obcina budżet o połowę; szuka domu mediowego

Sieć sklepów Intersport w tym roku zmniejszy swój budżet marketingowy o mniej więcej połowę. Jak mówi Artur Mikołajko, prezes zarządu...

17 lutego 2009

Stacje Discovery Networks wprowadzą nowości do wiosennych ramówek i nową oprawę

Stacje z portfolio Discovery Networks wprowadzają wiosenne ramówki. Discovery Channel pokaże premierowy serial "W klatce czasu", w którym w zwolnionym...

17 lutego 2009

Polsat tańszy w marcu o 16 procent

Polsat otwiera sprzedaż na marzec. CPP w tej stacji w stosunku do marca ub.r. będzie niższe o 16 procent. -...

17 lutego 2009

Portfolio Entertainment sprzedaje swoją animację ZigZapowi

Kanadyjski producent i dystrybutor programów telewizyjnych podpisał z Canal Plus Cyfrowy umowę dotyczącą emisji kolejnej serii serialu animowanego "Karol do...

17 lutego 2009

Wioleta Łuczka w dziale kluczowych klientów Bauera

Wioleta Łuczka objęła stanowisko konsultanta w dziale kluczowych klientów Wydawnictwa Bauer. Do jej obowiązków należą planowanie i realizacja kampanii crossmediowych...

17 lutego 2009

Media Forum przygotowała kampanię "Bo trzeba porównać" wprowadzającą serwis OpenGSM.pl

Open Connect Sp. z o.o. z Warszawy uruchomiła serwis OpenGSM.pl - pierwszą w Polsce, jak twierdzą autorzy projektu, porównywarkę ofert...

17 lutego 2009

Aneta Ratajska dołączyła do działu projektów specjalnych w IDMnecie

Aneta Ratajska zasiliła dział projektów specjalnych IDMnet SA, obejmując nowo powstałe stanowisko specjalisty ds. marketingu. Do jej obowiązków będzie należało...

17 lutego 2009

Kowalski i Ścibut odchodzą z Mediów Regionalnych

Mirosław Kowalski, dyrektor zarządzający oddziału MM Moje Miasto, i Bogdan Ścibut, krajowy dyrektor dystrybucji, rozstają się z Mediami Regionalnymi. Ich...

17 lutego 2009

Netbooka za reklamę proponuje "Businessman.pl"; skandal - uważają mediowcy

MMG Polska, wydawca magazynu "Businessman.pl", przesłał do klientów ofertę zakupu powierzchni reklamowej w pakiecie z netbookiem. Minimalna kwota pakietu, przy...

17 lutego 2009

Microsoft planuje sprzedaż kampanii SEM w Polsce

Microsoft planuje sprzedaż kampanii search engine marketingu w Polsce. Na razie bliższe szczegóły dotyczące projektu nie są znane, wiadomo jedynie,...

17 lutego 2009

Unilever promuje Delmę w promocji SMS

Unilever Polska rozpoczął ogólnopolską promocję konsumencką margaryny Delma Extra. Celem akcji jest wzrost sprzedaży i budowanie wizerunku marki. Za opracowanie...

17 lutego 2009

Muller ruszył z pierwszą kampanią autorstwa TBWA

Firma Muller rozpoczęła kampanię telewizyjną wprowadzającą nowe produkty mleczne i nową markę na polski rynek. Od strony strategicznej i kreatywnej...

17 lutego 2009

Sound of Music chce zaspokoić męskie żądze

W czerwcu tego roku w Warszawie odbędzie się Men's Day, przedsięwzięcie dedykowane mężczyznom. W ramach tego projektu zostaną pokazane samoloty,...

18 lutego 2009

GfK ocenia potencjał polskich gwiazd; ARC realizuje podobny projekt

Instytut badawczy GfK Polonia przeprowadził pierwszy pomiar testowy przy użyciu GfK Celebrity Value. Nowe narzędzie ma na celu dostarczanie w...

18 lutego 2009

Innovations awansował plannerów, kupił badania

Marek Lichoń i Przemysław Olczak awansowali na stanowiska senior media plannerów w domu mediowym Innovations. Pracę w tej agencji rozpoczęli...

18 lutego 2009

MTV Networks Polska rozwija współpracę z Muzodajnią

MTV Networks Polska rozwija współpracę z serwisem Muzodajnia.pl. Muzodajnia.pl to portal oferujący pliki muzyczne uruchomiony w 2008 r. przez firmę...

18 lutego 2009

Value Media pracuje nad optymalizatorem planowania internetu

Dom mediowy Value Media pracuje nad autorskim narzędziem do optymalizowania planowania internetu. System ma być gotowy w ciągu kilku najbliższych...

18 lutego 2009

Kolporter uruchamia sklep internetowy na wzór Merlina i Empiku

Kolporter SA, dystrybutor prasy, wchodzi na rynek internetowy pod marką sklepu internetowego Kolporter.pl. Produkty zamówione w sklepie (jego hasło brzmi...

18 lutego 2009

RMF FM w kampanii prasowej promuje "Wielką kumulację"

Broker FM rozpoczął kampanię reklamową promującą konkurs antenowy radia RMF FM "Wielka kumulacja". Kampania prezentująca słuchaczy stacji cieszących się z...

18 lutego 2009

Pan Tomek i pan Janek reklamują nową lokatę El Dorado Polbanku

Polbank EFG wprowadza czteromiesięczną lokatę El Dorado oprocentowaną na 7 proc. w skali roku i wspiera ją kampanią reklamową. Jak...

18 lutego 2009

Media4mat wprowadza zmiany w wyglądzie "Echa Miasta"

Media4mat odświeżyło wygląd bezpłatnego "Echa Miasta". Zmiany w layoucie mają przede wszystkim poprawić percepcję gazety wśród młodych odbiorców. Uporządkowano także...

18 lutego 2009

GE Money Bank i BPH wspólnie reklamują kredyt gotówkowy

GE Money Bank i Bank BPH rozpoczynają kolejną wspólną kampanię reklamową promującą kredyt gotówkowy dostępny w ponad 400 placówkach obu...

18 lutego 2009

PZ Cussons rusza z kolejną odsłoną kampanii produktów marki E

PZ Cussons Polska wkrótce rozpocznie kolejną odsłonę telewizyjnej kampanii produktów marki E. Działaniami promocyjnymi objęte będą proszki oraz koncentraty do...

18 lutego 2009

Polskie Radio i Ruch będą wspólnie wydawać m.in. audiobooki

Polskie Radio podpisało ze spółką Ruch porozumienie dotyczące realizacji wspólnego projektu zatytułowanego "Ruch w kulturze". Jego celami są popularyzacja kultury,...

18 lutego 2009

Kampania Podravki ma budować świadomość kategorii produktów pomidorowych

Podravka Polska rozpoczęła kampanię reklamową swoich produktów pomidorowych. Trzymiesięczne działania promocyjne obejmują prasę i portale skierowane do kobiet. Kampania prowadzona...

18 lutego 2009

Ipsos Marketing wykorzystuje eye tracking w badaniach opakowań

Ipsos Marketing wprowadził unowocześnioną wersję testu opakowań Pack Evolution, która wykorzystuje dodatkowo technologię eye trackingu pozwalającą na śledzenie wzroku respondenta....

18 lutego 2009

Dr Irena Eris rusza z kampanią nowej linii Incentive

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wprowadziło do sprzedaży nową serię kosmetyków Incentive marki Dr Irena Eris. Są to produkty przeznaczone...

18 lutego 2009

Olimpia Owczarek business development managerem w Media Contacts

Olimpia Owczarek dołączyła do Media Contacts, agencji mediów interaktywnych. Jako business development manager pracuje w zespole odpowiedzialnym za pozyskiwanie nowych...

18 lutego 2009

Polmos Lublin przygotowuje relaunch Żołądkowej Gorzkiej

Polmos Lublin szykuje relaunch swojej sztandarowej marki wódki gatunkowej Żołądkowa Gorzka - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W marcu w sprzedaży pojawi...

18 lutego 2009

Higher zainstalował ekrany LCD w wielkopolskich Eurokioskach

Agencja reklamowa Higher oraz firma Eurokiosk podpisały umowę partnerską na instalację sieci ekranów LCD we wszystkich swoich placówkach na terenie...

18 lutego 2009

Polymus odnotował 20-proc. wzrost przychodów; wraca do pozycjonowania integrated communication

Agencja Polymus odnotowała 20-proc. wzrost przychodów w ub.r. Osiągnęły one kwotę 15,5 mln zł. Zyski nie są jeszcze opublikowane ze...

18 lutego 2009

Czekoladowa Fantasia w nowym opakowaniu

W linii Fantasia Czekoladowe Inspiracje (Danone) pojawiło się nowe opakowanie zaprojektowane przez opiekującą się marką agencję PND Futura. Nowe opakowanie...

18 lutego 2009

Broker prasowy Offline obsługuje ZenithOptimedia

Offline, broker reklamy prasowej, rozpoczyna współpracę z ZenithOptimedia - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Offline ma kupować dla ZOG-u reklamy w prasie...

18 lutego 2009

ITV poszerzy ofertę programową, zmieni oprawę i planuje wsparcie reklamowe

Kanał młodzieżowy ITV, należący do spółki Telestar, planuje od marca wzmocnienie swojej oferty programowej. - W marcu i kwietniu na...

18 lutego 2009

Canal Plus Cyfrowy chce w br. rozwijać ofertę programową i znacząco poszerzyć grono abonentów

Spółka Canal Plus Cyfrowy poinformowała, że w 2008 r. osiągnęła 171 mln zł zysku operacyjnego. Rok wcześniej było to 178...

18 lutego 2009

AdAction rozszerza ofertę i wprowadza cennik

Specjalizująca się w reklamie w grach oraz reklamie mobilnej agencja AdAction (ZPR) poszerzyła ofertę i wprowadziła cennik reklam. W ofercie...

18 lutego 2009

Alma ruszy niebawem z dwumiesięczną kampanią wizerunkową

W marcu br. rozpocznie się intensywna kampania reklamowa delikatesów Alma pt. "Smak wieńczy dzieło". Obejmie ona telewizję, m.in.: TVP1, TVP2,...

18 lutego 2009

Małgorzata Skorwider business development directorem OS3 Multimedia

Małgorzata Skorwider objęła nowo utworzone stanowisko business development directora w agencji interaktywnej OS3 Multimedia. Odpowiada za współtworzenie i realizację strategii...

18 lutego 2009

Starlink pod kierunkiem Lidii Kacprzyckiej ma być bardziej aktywny nowobiznesowo

Lidia Kacprzycka, dotychczas dyrektor mediów w domu mediowym Starlink, obejmie stanowisko dyrektora generalnego firmy. Zastąpi tym samym Tomasza Chełmeckiego, który...

18 lutego 2009

Starlink oszacował wzrost rynku reklamy w ub.r. na 12 proc.; w IV kwartale spowolnienie

Z raportu domu mediowego Starlink wynika, że w 2008 r. szacowana wartość rynku reklamowego wyniosła 7,72 mld zł. Jest to...

19 lutego 2009

Fleishman-Hillard poszerza ofertę o program pozycjonowania korporacyjnego

Agencja public relations Fleishman-Hillard wprowadziła do swojej oferty autorski program pozycjonowania korporacyjnego. Pomaga on firmom znaleźć ich pozycję na rynku...

19 lutego 2009

Hyundai planuje zmianę w rozdziale swojego budżetu reklamowego

Według Moniki Wilk, kierownika marketingu i PR Hyundai Motor Poland, firma planuje zmianę sposobu współpracy z agencjami reklamowymi w 2009...

19 lutego 2009

Tuba.fm uruchomiła kanał poświęcony Madonnie

Tuba.fm (Grupa Radiowa Agory) poszerzyła ofertę kanałów tematycznych o Radio Madonna - Queen of Pop. - Nowy kanał jest odpowiedzią...

19 lutego 2009

Platforma Open Happiness Coca-Coli w Polsce jednak w tym roku

Nowa globalna platforma komunikacyjna Coca-Coli pod nazwą Open Happiness będzie adaptowana w Polsce w drugiej połowie br. Projekt został zaprezentowany...

19 lutego 2009

Awanse w dziale client service S4

Olga Karasińska i Kamil Janikowski awansowali na stanowiska senior account executive w agencji S4. Oboje pracują w teamie kierowanym przez...

19 lutego 2009

Atlantic wdraża regionalny projekt strategiczny

Corporate Profiles Consulting (CPC) rozpoczyna projekt strategiczny dla firmy Atlantic zajmującej się produkcją bielizny. Projekt będzie dotyczył przygotowania strategii pozycjonowania...

19 lutego 2009

Grupa Żywiec spodziewa się spadku sprzedaży i nie wyklucza zmniejszenia nakładów na reklamę

- Spodziewamy się, że w tym roku sprzedaż piwa w Polsce spadnie. O ile - tego nikt dziś nie jest...

19 lutego 2009

Nie wiadomo, kto pokaże w Polsce igrzyska olimpijskie w 2014 i 2016 r.; SportFive rozdaje karty

Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) przekazał agencji marketingowej SportFive prawa do sprzedaży praw medialnych do igrzysk olimpijskich w 2014 i 2016...

19 lutego 2009

Paweł Wróblewski odchodzi z Neolit Media

Paweł Wróblewski odejdzie z Neolit Media, firmy reklamy wielkoformatowej. Był tam new business directorem, przeszedł ze Stroera, gdzie zajmował się...