M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 lutego 2009

Braughman Media szykuje się do dwóch przejęć

Braughman Media, firma reklamy wielkoformatowej, finalizuje rozmowy w sprawie przejęcia dwóch lokalnych operatorów siatek - z rejonu GOP oraz Trójmiasta....

19 lutego 2009

PBS DGA udziałowcem Centrum Monitorowania Rynku

Firma badawcza PBS DGA została już formalnie udziałowcem Centrum Monitorowania Rynku (CMR), co wstępnie sygnalizowaliśmy w DS "MMP" z 24...

19 lutego 2009

4fun Media uruchomi kanał Rebel TV i wzmocni ofertę 4fun.TV

Spółka 4fun Media, nadawca stacji 4fun.TV we wrześniu uruchomi nowy kanał tematyczny Rebel TV. Będzie to wyraźnie sprofilowana stacja muzyczna....

19 lutego 2009

Budimex reklamuje mieszkania w Warszawie i Krakowie

Spółka Budimex Nieruchomości rozpoczęła kampanię promującą sprzedaż mieszkań i apartamentów w Warszawie. Działania obejmują prasę codzienną i outdoor. Kampanię zaplanował...

19 lutego 2009

Kraków zaczyna się reklamować w CNN

CNN International rozpoczyna emisję pierwszej międzynarodowej multimedialnej kampanii reklamowej Krakowa. Miasto będzie promowane wśród widzów CNN przy wykorzystaniu zasobów multimedialnych...

19 lutego 2009

Kamila Wardyn dołączyła do Headlines Porter Novelli

Kamila Wardyn objęła stanowisko konsultanta w dziale Corporate Communications & Digital PR agencji Headlines Porter Novelli. Odpowiada za kompleksowe planowanie...

19 lutego 2009

Artur Pszczółkowski group marketing web coordinatorem w Sanitec Koło

Artur Pszczółkowski objął nowo utworzone stanowisko group marketing web coordinatora w firmie Sanitec Koło. Będzie integrował działania e-marketingowe Grupy Sanitec...

19 lutego 2009

At Media oferuje na wyłączność reklamy na Disney.pl

Od marca do pakietu witryn kanałów dziecięcych reprezentowanych przez At Media dołącza Disney.pl, witryna jednej z najpopularniejszych stacji dziecięcych. Miesięcznie...

19 lutego 2009

BAT wprowadza nowy wariant papierosów Kent Nanotek

British American Tobacco wprowadziło na rynek nowy wariant papierosów Kent Nanotek. Do dostępnych dotychczas wariantów Kent Nanotek Black i Titanium...

19 lutego 2009

Trójwymiarowe monitory Philipsa w kampanii Mercedesa

Philips Polska wraz z producentem kontentu 3D firmą Deep Flame wyposażyła sieć salonów Mercedes-Benz w Polsce w autostereoskopowe, trójwymiarowe monitory...

19 lutego 2009

Ogilvy Action autorem kampanii dla fundacji Greenpeace Polska

Agencja Ogilvy Action przygotowała dla fundacji Greenpeace Polska kampanię, która ma zachęcać do przekazania 1 proc. podatku na działalność organizacji....

20 lutego 2009

Nestle rozdaje aparaty i laptopy za zakup Princessy

Od 1 marca br. Nestlé rusza z nową promocją konsumencką wafli Princessa. Każdy, kto zakupi wafel standardowy lub maksi (mleczny,...

20 lutego 2009

Arena została nowym sponsorem Polskiego Związku Pływackiego

Firma Arena Group, producent sprzętu i odzieży do sportów wodnych, będzie nowym sponsorem i oficjalnym dostawcą sprzętu dla Polskiego Związku...

20 lutego 2009

Bartosz Gołębiowski z Click5 jedynym Polakiem w tegorocznym jury Cannes

Bartosz Gołębiowski, założyciel i dyrektor kreatywny agencji interaktywnej Click5, będzie jedynym Polakiem wśród jurorów tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions....

20 lutego 2009

Kolman przygotował wsparcie nowych produktów Skandii

"Skandia Życie" Towarzystwo Ubezpieczeń SA poszerzyło swoje portfolio o dwa nowe produkty - plan emerytalny Multiportfel Złoty Wiek i plan...

20 lutego 2009

Immersum oferuje klientom gwarancję 100 tys. wyświetleń filmów wirusowych

Agencja marketingu wirusowego Immersum wprowadziła gwarancję zasięgu prowadzonych przez siebie kampanii internetowych w formacie wideo. Od 15 lutego br. jej...

20 lutego 2009

Equinox chce w tym roku podnieść obroty o 50 proc.

Dom mediowy Equinox Polska zamierza w tym roku zwiększyć swoje obroty o co najmniej 50 proc. Dariusz Kowalski, szef agencji,...

20 lutego 2009

Agora notuje wyraźny spadek zysku za 2008 r.; obniżają się wyniki "Gazety"

Agora SA według giełdowego raportu zanotowała w ub.r. przychody na poziomie 1,278 mld zł. Były one wyższe od wyniku z...

20 lutego 2009

Polskie Radio likwiduje placówkę w Londynie

Zarząd Polskiego Radia SA zdecydował o likwidacji placówki korespondenckiej w Londynie, uzasadniając to względami ekonomicznymi. - Szczególnie dziś nie możemy...

20 lutego 2009

Kierownictwo TVP przyjmuje budżet oszczędnościowy; nadawca promuje wiosenne nowości

Przyjęty przez zarząd i radę nadzorczą Telewizji Polskiej plan ekonomiczno-finansowy na 2009 rok zakłada oszczędności. Zdaniem kierownictwa TVP bez tego...

20 lutego 2009

Polskie spoty Raffaello emitowane w Rumunii

W rumuńskiej telewizji rozpoczyna się emisja nowego spotu reklamującego produkty Raffaello firmy Ferrero. Autorem spotu jest agencja Communication Unlimited, która...

20 lutego 2009

VF Polska rusza z drugą edycją konkursu "Make History" dla Lee; plany kampanii wstrzymane

Firma VF Polska w marcu br. ruszy z drugą edycją międzynarodowego konkursu marki Lee "Make History". Wyniki pierwszego etapu zostaną...

20 lutego 2009

Unilever promuje antyperspiranty, które pachną jak perfumy

Unilever prowadzi kampanię reklamową nowej linii dezodorantów Rexona Fragrance Collection. Według przedstawicieli firmy są to pierwsze antyperspiranty, które pachną jak...

20 lutego 2009

SLR uruchamia serwis społecznościowy dla branży reklamowej

Stowarzyszenie Ludzi Reklamy uruchomiło serwis społecznościowy kierowany do branży reklamowej. Dostępny jest on pod dotychczasowym adresem strony SLR www.slr.org.pl. -...

20 lutego 2009

Sportowcy Anna Jakubczak i Rafał Wójcik ambasadorami Isostara

Anna Jakubczak i Rafał Wójcik przez najbliższy rok będą ambasadorami marki Isostar w Polsce. Anna Jakubczak to trzykrotna uczestniczka igrzysk...

20 lutego 2009

Always z większą liczbą skrzydełek wsparta kampanią

Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową promującą nowy produkt marki Always. Są to podpaski z czterema skrzydełkami, a nie jak...

20 lutego 2009

Polsat rozwija ofertę transmisji meczów piłki ręcznej; szczypiorniści rozmawiają ze sponsorami

Telewizja Polsat oficjalnie podpisała umowę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce (ZPRP) na temat transmisji meczów reprezentacji polskich szczypiornistów i...

20 lutego 2009

Marcin Dec w teamie liderów Initiative na region EMEA

Initiative powołał zespół kierowniczy na region EMEA. Nad wypracowaniem wzrostu i rozwojem wiedzy oraz narzędzi w ramach sieci będzie pracował...

20 lutego 2009

CIM będzie dalej edukować polskich marketingowców

The Chartered Institute of Marketing (CIM), reprezentowana w Polsce przez firmę Questus, rozpoczyna realizację kolejnych produktów edukacyjnych kierowanych do marketingowców....

20 lutego 2009

Artur Nierychlewski szefem nowego działu badawczego w MB SMG/KRC

Artur Nierychlewski obejmie stanowisko szefa nowego działu badawczego Millward Brown SMG/KRC. Będzie to już 15. dział działający w ramach firmy,...

20 lutego 2009

Powrót Okocimia najsilniej wspieranym projektem Carlsberga w 2009 r.; porządki w portfolio

Relaunch marki Okocim Premium Pils będzie najbardziej wspieranym projektem Carlsberg Polska w 2009 r. Legendarna marka piwa wraca na rynek...

20 lutego 2009

McDonald's kreuje swój wizerunek jako pracodawcy

McDonald's Polska rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii wizerunkowej prezentującej firmę jako pracodawcę. - Prezentowanie korzyści z pracy w McDonald's jest dla...

20 lutego 2009

Maciej Maciejewski nie kieruje już marketingiem MobilKinga

Maciej Maciejewski, który od września 2007 r. jako marketing manager kierował marketingiem polskiego oddziału Mobile Entertainment Company (MEC), działającej u...

20 lutego 2009

Warszawa chce mieć ciastko, które będzie jej symbolem

Władze Warszawy we współpracy ze stołecznymi cukiernikami, Cechem Rzemiosł Spożywczych i Związkiem Rzemiosła Polskiego ogłosiły konkurs na recepturę ciastka, które...

20 lutego 2009

Pierwszy numer "Przyjaciółki" w obniżonej cenie sprzedał się w ponad 600 tys. egz.

Edipresse Polska informuje, że pierwszy numer "Przyjaciółki" w nowej odsłonie, która 5 lutego ukazała się jako dwutygodnik, z nową szatą...

20 lutego 2009

Sprostowanie: Krystyna Czubówna występowała w reklamach Eurobanku w ub.r.

W nawiązaniu do informacji pt. "Krystyna Czubówna poleca lokaty Eurobanku" opublikowanej w DS "MMP" 11 lutego br. informujemy, że Krystyna...

23 lutego 2009

Bartłomiej Rams ma kierować kreacją w Publicis

Iwona Kluszczyńska i Wojciech Dagiel, dyrektorzy kreatywni agencji reklamowej Publicis, odchodzą z firmy. Mają się z nią rozstać pod koniec...

23 lutego 2009

Media Service Zawada wprowadza magazyn oparty na serialu "Lazy Town"

Wydawnictwo Media Service Zawada wprowadziło na rynek nowy magazyn przeznaczony dla dzieci, oparty na popularnym serialu "Lazy Town - Leniuchowo"....

23 lutego 2009

G7 przygotowała kreację reklam nowego telefonu G1

Z okazji wprowadzenia do sprzedaży telefonu komórkowego G1, pierwszego z systemem operacyjnym opracowanym przez Google, Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci...

23 lutego 2009

Multikino będzie transmitować europejskie spektakle operowe

Jak poinformował Mariusz Spisz, dyr. marketingu Multikina (ITI), w połowie marca br. wystartuje projekt o roboczym tytule "Opery na wielkim...

23 lutego 2009

Bauer łączy działy reklamy tytułów kobiecych

Wydawnictwo Bauer stworzyło nowy dział reklamy magazynów kobiecych, który powstał z połączenia dwóch teamów czasopism poradnikowych i kobieco-rozrywkowych. Nową strukturą...

23 lutego 2009

Bet-at-home.com sponsorem strategicznym Wisły Kraków

Bet-at-home.com podpisało umowę sponsorską z piłkarskim klubem sportowym Wisła Kraków. To projekt firmy bukmacherskiej związany z marketingiem sportowym. W ub.r....

23 lutego 2009

Core będzie odpowiadać za dystrybucję stacji ESPN w Polsce

Firma Core została wyłącznym dystrybutorem kanałów sportowych ESPN America i ESPN Classic w Polsce. Nowy partner przejął tych klientów od...

23 lutego 2009

Vichy rozwija platformę WWW Vichy Consult

Ruszył nowy serwis internetowy marki Vichy (L'Oreal) www.vichymakeup.pl stanowiący część platformy Vichy Consult. Za realizację strony odpowiada agencja Euro RSCG...

23 lutego 2009

Marka Gin Lubuski zmieniła właściciela

Firma winiarska Vinpol przejmie od V&S Luksusowa Zielona Góra, należącej do Pernod Ricard, markę Gin Lubuski. Wartość transakcji nie została...

23 lutego 2009

Swiift prowadzi dla P&G program "Kupuj raz, a dobrze"

"Kupuj raz, a dobrze - zawsze sięgaj po sprawdzoną markę“ to hasło przewodnie nowej akcji Procter & Gamble opracowanej przez...

23 lutego 2009

Wyjaśnienie: Play o przetargu reklamowym

W nawiązaniu do informacji "P4 dzieli budżet reklamowy Playa między Brain i Change", zamieszczonej w DS "MMP" z 18 lutego...

23 lutego 2009

Grupa TVN zwiększa zysk netto o 50 proc. - do 364 mln zł

Grupa TVN przedstawiła wyniki finansowe za cały rok 2008 i IV kwartał 2008 r. W 2008 r. przychody firmy wzrosły...

23 lutego 2009

"Murator" startuje z wydaniem internetowym

Wydawnictwo Murator uruchomiło pierwsze internetowe wydanie miesięcznika "Murator" będące kopią wydania drukowanego. Czytelnicy, którzy przedkładają internet nad medium tradycyjne, pierwszy...

23 lutego 2009

Albedo otwiera biuro w Warszawie; kieruje nim Mirosław Młynarczyk

Biuro firmy marketing services Albedo Marketing w Warszawie rozpoczyna działalność. Oddział będzie zajmować się obsługą dwóch obecnych klientów - Pepsi Cola...