M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

26 lutego 2009

Sanofi-Aventis przypomina, że No-Spa jest nie tylko na bóle menstruacyjne

Trwa kampania firmy Sanofi-Aventis, której celem jest odświeżenie wizerunku leku No-Spa oraz przypomnienie i poinformowanie kobiet, że No-Spa to lek,...

26 lutego 2009

Anna Prokop i Krzysztof Dmochowski dołączają do Fastbridge

Anna Prokop i Krzysztof Dmochowski przeszli z Click Ad do Fastbridge, działu internetowego Initiative Media Warszawa i BrandConnection. Pracują na...

26 lutego 2009

Łukasz Rzewuski new business managerem Sare; firma tworzy dział planowania mediów

Do zespołu specjalizującej się w e-mail marketingu firmy Sare dołączył Łukasz Rzewuski, który objął nowo utworzone stanowisko new business managera....

26 lutego 2009

Volkswagen Passat CC wytycza nowe standardy w motoryzacji

Koncern Volkswagen, reprezentowany w Polsce w zakresie importu przez Kulczyk Tradex, wprowadził na polski rynek model Passat CC. Jak mówi...

26 lutego 2009

Change Integrated w raporcie "The World's Leading Independent Agencies 2009"

Change Integrated jako jedyna polska agencja znalazła się w tegorocznej edycji raportu “The World's Leading Independent Agencies" przygotowanego i wydanego...

26 lutego 2009

Widzew Łódź uzależnia koszt kampanii od wyników osiągniętych przez reklamodawcę

Klub Sportowy "Widzew Łódź" przygotował na wiosenną rundę rozgrywek nowe pakiety reklamowe, m.in. specjalne oferty "Profit biznesowy" dla największych sponsorów...

26 lutego 2009

Jacek Mrzygłód zajmie się rozwojem badań online w Web Search Factory Polska

Do zespołu agencji interaktywnej Web Search Factory Polska dołączył Jacek Mrzygłód. Na nowo utworzonym stanowisku market intelligence managera zajmie się...

26 lutego 2009

Maspex Wadowice startuje z wiosenną kampanią Tymbarku Multiwitamina

Grupa Saatchi & Saatchi realizuje kampanię reklamową dla Tymbarku (Grupa Maspex Wadowice) - dla linii Multiwitamina. Pod hasłem "Tymbark Multiwitamina...

26 lutego 2009

Warka została oficjalnym sponsorem Ekstraklasy; nieoficjalna wartość kontraktu to 10 mln zł

Warka, marka piwa z portfolio Grupy Żywiec SA, została oficjalnym sponsorem Ekstraklasy, czyli pierwszej ligi piłkarskiej. Grupa Żywiec i zarządzająca...

26 lutego 2009

McCann Erickson wspiera Greenpeace

Agencja McCann Erickson stworzyła akcję ambientową dla Greenpeace Polska wykorzystującą jako nośniki reklamowe brudne auta jeżdżące po polskich drogach. Celem...

26 lutego 2009

Korzystanie z serwisów biznesowych w czasie pracy nie przeszkadza pracodawcom

Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Profeo przez Gemiusa "Wirtualna aktywność w godzinach pracy", ponad 39 proc. użytkowników biznesowych...

26 lutego 2009

Oglądalność meczów Ekstraklasy jak filmów z Hollywood

Canal Plus Cyfrowy poszerza programming swoich stacji związany z rundą wiosenną Ekstraklasy piłkarskiej. - Zainteresowanie meczami ligowymi w Canal Plus...

26 lutego 2009

MediaOn promuje komiksy Chmielewskiego

Wydawnictwo Prószyński Media rozpoczyna kampanię telewizyjną serii komiksów. Promocja dotyczy kompletu komiksów Henryka Chmielewskiego "Tytus, Romek i A'Tomek". Planowaniem i...

26 lutego 2009

Polsat gotowy do wiosennej kampanii reklamowej

W marcu rozpocznie się kampania reklamowa wspierająca debiut wiosennej ramówki Telewizji Polsat. Strategię i kreację działań przygotowała agencja Focus Media...

26 lutego 2009

Nowa organizacja Y&R Brands przyciąga więcej biznesu; wkrótce debiut spółki internetowej

Grupa Young & Rubicam Brands przekształca wewnętrzną organizację w kierunku mniejszych i bardziej elastycznych podstruktur. W obrębie spółek grupy zaczęły...

26 lutego 2009

Wesołowska po kilkunastu latach odchodzi z Unilevera

Małgorzata Wesołowska, brand building excellence leader, odchodzi z Unilevera - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wesołowska pracowała dla Unilevera przez kilkanaście lat....

26 lutego 2009

Rekordowe wyniki McDonald's Polska

McDonald's Polska odnotował w ub.r. rekordowo dobre wyniki finansowe. Przychody wzrosły w stosunku do 2007 r. o 15 proc., do...

26 lutego 2009

Małgorzata Wojtuszko odchodzi z Amplico AIG Life

Małgorzata Wojtuszko, dotychczasowa wicedyrektor działu marketingu towarzystwa ubezpieczeniowego Amplico AIG Life, rozstaje się z firmą. Jej dalsze plany zawodowe nie...

26 lutego 2009

Nowym naczelnym "Pulsu Biznesu" Tomasz Siemieniec; będzie więcej newsów i sekcji tematycznych

Jacek Ziarno, redaktor naczelny "Pulsu Biznesu" (Bonnier Business Polska), zrezygnował ze stanowiska. Zastąpił go Tomasz Siemieniec, dotychczasowy zastępca naczelnego. Jacek...

26 lutego 2009

Grupa Pino.pl wprowadziła nowy format reklamowy - onstream

Grupa Pino.pl, spółka zależna Internet Group SA, wprowadziła format reklamy emitowanej wewnątrz odtwarzaczy multimedialnych - onstream. To nowy rodzaj reklam...

26 lutego 2009

Leo Burnett redukuje zespół kreacji odpowiedzialny za BTL

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa przeprowadza zmiany w dziale kreacji - przestaje obowiązywać w nim podział na odrębne grupy ATL...

27 lutego 2009

Sylwia Chada przechodzi z Media Direction OMD do Bauera

Sylwia Chada, ostatnio group account director domu mediowego Media Direction OMD, rozpocznie pracę w grupie Bauer Media. Od początku marca...

27 lutego 2009

Jacek Kowalski nie kieruje już firmą badawczą Neuralia

Jacek Kowalski nie pełni już funkcji prezesa zarządu firmy badawczej Neuralia specjalizującej się w neuromarketingu. - Zakończyłem współpracę z tą...

27 lutego 2009

Daniel Wood chce świadczyć usługi doradztwa marketingowego

Daniel Wood, do niedawna związany z agencją reklamową Leo Burnett Warszawa, chce świadczyć usługi doradcze związane z marketingiem i komunikacją...

27 lutego 2009

Advanced PR obsługuje Galerię Rembielińską

Agencja Advanced PR rozpoczęła współpracę z firmą NAPinvest, właścicielem i zarządcą Galerii Rembielińskiej w Warszawie. Będzie odpowiadać za komunikację z...

27 lutego 2009

Polskie Radio zwalnia czołowych menedżerów

Zarząd Polskiego Radia SA odwołał Krzysztofa Skowrońskiego ze stanowiska dyrektora Programu III Polskiego Radia. Nowym dyrektorem Trójki została Magdalena Jethon....

27 lutego 2009

Marka Bytom reklamuje się hasłem "Ważne chwile"

"Ważne chwile" - pod tym hasłem agencja reklamowa Kolman Advertising przygotowała komunikację dla marki odzieżowej Bytom. Wiosenna kreacja odwołuje się,...

27 lutego 2009

Pegasus odpowiada za public relations marki Knauf

Agencja Pegasus Public Relations rozpoczyna pracę dla firmy Knauf, producenta materiałów budowlanych na bazie gipsu. Do zadań agencji będą należały:...

27 lutego 2009

Publicis przygotował reklamę MTV na Europę i Amerykę Południową

Przygotowana przez warszawski oddział agencji reklamowej Publicis reklama stacji muzycznej MTV Polska będzie emitowana w całej Europie, Ameryce Południowej i...

27 lutego 2009

Wydawnictwo Pascal zmienia struktury sprzedaży korporacyjnej

Wydawnictwo Pascal zmieniło nazwę biura sprzedaży korporacyjnej na Pascal Creative. Wprowadziło także nową identyfikację wizualną tej struktury. Pascal Creative specjalizuje...

27 lutego 2009

Cyfrowy Polsat wzrósł o 137 proc. - do 269 mln zł

Spółka Cyfrowy Polsat poinformowała, że jej przychody wzrosły o 30 proc. - do 316 mln zł w IV kwartale 2008...

27 lutego 2009

Murator reklamuje odświeżony "Super Express TV"

Murator SA wprowadził zmiany w piątkowym dodatku telewizyjnym do "Super Expressu" - "Super Express TV". Zmianie uległa szata graficzna okładki,...

27 lutego 2009

Bakoma wspiera sprzedaż powiększonych opakowań jogurtów

Bakoma wspiera kampanią promocyjną sprzedaż jogurtów Bakoma Polskie Smaki. Głównym tematem spotów jest promocja sprzedażowa, w której konsumenci otrzymują 20...

27 lutego 2009

Awanse Agnieszki Cierpisz i Macieja Kutery w Optimum Media OMD

W domu mediowym Optimum Media OMD awansowały dwie osoby. Agnieszka Cierpisz, dotychczas account, objęła stanowisko senior account. Cierpisz pracuje w...

27 lutego 2009

Janusz Durlik nowym prezesem OFBOR; branża urosła o 6 proc.

Walne zgromadzenie Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wybrało Janusza Durlika (CBOS) na stanowisko prezesa zarządu. Kadencja dotychczasowego prezesa...

27 lutego 2009

SPI przygotowuje nowe projekty TV; zmiany w Kino Polska

Piotr Reisch, prezes SPI International Polska, zapowiada, że firma pracuje nad kilkoma projektami nowych stacji tematycznych związanych z filmem. -...

27 lutego 2009

Monika Brodka ambasadorem napoju witaminowego Plusssz up

Polski Lek, producent farmaceutyków i parafarmaceutyków, wprowadza do sprzedaży napój pod nazwą Plusssz up - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Dział marketingu...

27 lutego 2009

Royal Unibrew stawia na Łomżę i redukuje zatrudnienie; KP także zwalnia

Royal Unibrew Polska planuje w tym roku wydanie na reklamy sumy zbliżonej do tej, którą zainwestował w 2008 r. W...

27 lutego 2009

Harnaś, Viessmann i Lotos w czołówce marek eksponowanych wokół sportu w TV w styczniu

Według firmy Pentagon Research szacowana wartość ekspozycji marek w telewizyjnych programach sportowych wyniosła 170 mln zł. W styczniu zanotowano prawie 120...

27 lutego 2009

At Media rozpoczyna sprzedaż czasu w Canal Plus Sport 2

Canal Plus Sport 2, kolejny kanał z portfolio spółki Canal Plus Cyfrowy, dołącza do oferty domu sprzedaży At Media. W...

27 lutego 2009

Planete planuje wsparcie internetowe i promocję z Chilli Zet

Kanał dokumentalny Planete planuje w 2009 r. przeprowadzenie trzech kampanii internetowych wspierających jego ofertę programową. Wykorzystane w nich zostaną m.in....

27 lutego 2009

Chupa Chuck po tygodniu miał ok. 90 tys. znajomych na Fotka.pl

Firma Perfetti van Melle prowadząca kampanię reklamową marki Chupa Chups realizuje w jej ramach projekt wraz z serwisem Fotka.pl. Bohater...

27 lutego 2009

Unilever konkuruje z P&G w segmencie past wybielających

Unilever rozpoczął kampanię promującą pastę do zębów Signal White Now. Jej unikatową cechą jest efekt natychmiastowego wybielenia optycznego. Kampania obejmuje...

27 lutego 2009

Awanse i nowe osoby w dziale kreacji Momentum Worldwide

Krzysztof Korolewski, dotychczasowy DTP group head director agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide, awansował na stanowisko art directora. Jego miejsce zajął...

2 marca 2009

Maciej Musioł zarządza Ad.netem

Maciej Musioł objął stanowisko dyrektora zarządzającego Ad.netu. Zastąpił Ludmiłę Król, która w połowie stycznia br. rozstała się z firmą. Ostatnio...

2 marca 2009

Highlite PR kolejny rok z Fundacją Banku Zachodniego WBK

Highlite PR kontynuuje współpracę z Fundacją Banku Zachodniego WBK. Wrocławska agencja odświeżyła postać wróżki, opracowanego w ubiegłym roku przez Highlite...

2 marca 2009

Mariusz Korlak pokieruje marketingiem mLife

Mariusz Korlak objął stanowisko dyrektora marketingu spółki mLife. Zastąpił Mateusza Gordona, który odszedł z firmy. Korlak będzie odpowiadał za stworzenie...

2 marca 2009

Rafał Królikowski ambasadorem nowego Renault Megane Coupe

Aktor Rafał Królikowski, znany m.in. z serialu "Teraz albo nigdy!" (TVN) oraz filmu "Pierścień z orłem w koronie", został ambasadorem...

2 marca 2009

Marta Krzemińska dołączyła do Change Connections

Marta Krzemińska dołączyła do zespołu agencji Change Connections na stanowisko account executive. Wcześniej przez rok zajmowała takie samo stanowisko w...

2 marca 2009

Wojciech Antkowiak szefem marketingu Amiki Wronki

Wojciech Antkowiak został dyrektorem ds. handlu i marketingu w firmie Amica Wronki. W lipcu ma wejść w skład zarządu spółki...