M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 marca 2009

Tomasz Rytwiński dyr. handlowym Grupy PGD na Śląsku

Grupa PGD, importer m.in. marki aut Infiniti w Polsce, utworzyła stanowisko dyrektora handlowego regionu śląskiego. Objął je Tomasz Rytwiński, ostatnio...

2 marca 2009

Miss Świata 2006 będzie reklamować Galerię Mokotów

Czeszka Tatana Kucharova, Miss Świata z 2006 roku, wystąpi w reklamie warszawskiego centrum handlowego Galeria Mokotów. Kampanię billboardową, która potrwa...

2 marca 2009

Religia.TV poszerza programming i dystrybucję

Kanał Religia.TV, nadawany przez ITI Neovision, wprowadza nowe produkcje do wiosennej ramówki. Stacja przygotowywać będzie m.in. nową serię dokumentalną "Zaproś...

2 marca 2009

Raisio informuje w kampanii TV o nowej pojemności Benecola

Raisio Polska Foods wspiera kampanią nowe opakowanie jogurtów pitnych Benecol o zmienionej pojemności. Dotychczasowe opakowania typu czteropak (4x100 ml) zostały...

2 marca 2009

Słowacja kusi polskich narciarzy w Zakopanem

Słowacki ośrodek narciarski Tatrzańska Łomnica próbuje przyciągnąć polskich narciarzy i turystów. W tym celu promuje swoją specjalną ofertę. W poprzedni...

2 marca 2009

Headz dołączy do Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

Headz Marketing Partner będzie członkiem Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Spółką specjalizującą się w OOH i ambient mediach zarządza Łukasz Wylęga....

2 marca 2009

Axel Springer poszerza ofertę pakietów

Axel Springer Polska wprowadza od marca br. nowe produkty reklamowe poszerzające ofertę pakietową. Nowością będzie pakiet PressPower Local i oferta...

2 marca 2009

LPP wprowadza taneczną kolekcję odzieży Cropp

Spółka LPP wprowadziła do sprzedaży nową kolekcję odzieży Cropp związaną z tańcem. Ubrania skierowane są do pasjonatów tańca nowoczesnego. Nowa...

2 marca 2009

Michał Rafa awansuje - będzie pracował w P&G w Genewie

Michał Rafa, brand manager marek lifestyle'owych w Procter & Gamble Prestige Products Polska, awansował w strukturach koncernu. Od maja br....

2 marca 2009

Kampania Big Stara z udziałem Dody najdroższą akcją w historii firmy

Firma odzieżowa Big Star rozpoczęła kampanię reklamową z udziałem piosenkarki Dody (pisaliśmy o tym w DS "MMP" z 21 stycznia...

2 marca 2009

Customer experience najważniejszy dla KFC, możliwa rezygnacja z dostaw do domu

Należąca do AmRestu sieć KFC stawia na budowanie doświadczenia konsumenta i kreowanie wizerunku. Marka rozpoczęła pierwszą od kilku lat kampanię...

2 marca 2009

Promocja Timotei połączona z castingiem do programu Martyny Wojciechowskiej

Unilever rozpoczął promocję konsumencką produktów marki Timotei do pielęgnacji włosów. Celem projektu jest wzrost sprzedaży i kreowanie wizerunku marki. Za...

2 marca 2009

Tele2 Polska znika z rynku, Netia konsoliduje budżet marketingowy

Netia zakończyła oficjalnie proces przejmowania kupionego za ok. 35 mln euro Tele2 Polska. Tym samym marka Tele2 znika z naszego...

2 marca 2009

Jacek Kania przechodzi z LPP do Maxusa

Jacek Kania, dotychczas kierownik ds. mediów w firmie odzieżowej LPP (zajmował się tam współpracą z mediami oraz domami mediowymi w...

2 marca 2009

Made in Mind będzie się zajmowała branded contentem i product placementem

Made in Mind, agencja reklamowa działająca w strukturach Mindshare, poszerza zakres działalności o branded content i product placement. Agencja ma...

2 marca 2009

Anna Maria Jopek w kolejnym etapie kampanii kosmetyków Yoskine

Dax Cosmetics rozpoczyna drugi etap kampanii wizerunkowej marki kosmetyków premium Yoskine wprowadzonej w listopadzie ub.r. Spoty z udziałem Anny Marii...

3 marca 2009

Shell kontynuuje współpracę z agencją public relations ConTrust

Shell przedłużył współpracę w zakresie działań public relations z agencją ConTrust. Umowa obejmuje działania dla marek Shell Helix i Shell...

3 marca 2009

Ideacto pracuje dla Lasów Państwowych

Agencja interaktywna Ideacto specjalizująca się w projektach z zakresu użyteczności i strategii internetowej rozpoczęła współpracę z organizacją Lasy Państwowe. Odpowiada...

3 marca 2009

TUI reklamuje rodzinne wyjazdy

Biuro turystyczne TUI Poland rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę wyjazdów rodzinnych. Piotr Haładus, marketing communication manager w TUI Poland, mówi,...

3 marca 2009

Avon zachęca Polki do współpracy

Firma kosmetyczna Avon ruszyła z kampanią rekrutacyjną, w której zachęca kobiety do nawiązania z nią współpracy. Spot reklamowy został przygotowany...

3 marca 2009

Magdalena Komorek creative group headem w Brain

Magdalena Komorek objęła w agencji reklamowej Brain stanowisko creative group heada. Zarządza pięcioosobowym zespołem, który pracuje m.in. dla takich klientów...

3 marca 2009

Serwis Architekci.pl dołączył do oferty sieci Cormedia

Serwis branżowy Architekci.pl dołączył do oferty BudownictwoOnline sieci reklamy internetowej Cormedia. Architekci.pl to serwis skierowany zarówno do środowiska architektów, jak...

3 marca 2009

Eurobank inwestuje w reklamie w technikę animacji poklatkowej

Eurobank rozpoczyna nową kampanię kredytu gotówkowego. Telewizyjny spot reklamowy został zrealizowany w specjalnej technice produkcji animacji poklatkowej (ang. stop motion),...

3 marca 2009

Elżbieta Gmyrek account managerem w O2.pl

Elżbieta Gmyrek objęła funkcję account managera w biurze reklamy O2.pl. Dołączyła do działu sprzedaży agencyjnej, którym kieruje Karol Suchenek. Elżbieta...

3 marca 2009

Telefonia Dialog rusza z nową kampanią i przedłuża przetarg

Telefonia Dialog, operator telekomunikacyjny należący do KGHM Polska Miedź SA, rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem "Nieskończone możliwości". Zaplanowane działania...

3 marca 2009

PepsiCo wprowadza na rynek markę wody Górska Natura

PepsiCo w połowie kwietnia br. ruszy z intensywną kampanią reklamową wspierającą debiut Górskiej Natury, nowej marki wody mineralnej - dowiedzieliśmy...

3 marca 2009

Animex planuje inwestycje w reklamę w prasie

Producent wędlin Animex Krakus planuje przeprowadzenie kampanii reklamowej wyłącznie w prasie. Działania komunikacyjne mają mieć charakter wizerunkowo-produktowy. Przygotowała je agencja...

3 marca 2009

Olga Kozierowska-Skwarło, dyr. ds. komunikacji i marketingu, odeszła z GeoPostu

Olga Kozierowska-Skwarło, dyr. ds. komunikacji i marketingu na region środkowej i południowo-wschodniej Europy w Grupie GeoPost (do której należy m.in....

3 marca 2009

PKO BP rusza z nową odsłoną reklam Max Pożyczki

Bank PKO BP rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową pożyczki gotówkowej Max Pożyczka. Przekaz eksponuje jej główne zalety, czyli możliwości szybkiego uzyskania...

3 marca 2009

Piotr Lech przejdzie z Ruchu do Edipresse Polska

Piotr Lech, dotychczas kierownik działu rozwoju technologii kolportażowych w pionie kolportażu i logistyki centrali Ruchu, przejdzie do wydawnictwa Edipresse Polska....

3 marca 2009

RMF FM promuje w telewizji konkurs "Wielka kumulacja"

RMF FM rozpoczęło kampanię telewizyjną "Wielkiej kumulacji". W tym antenowym konkursie do wygrania są kwoty pieniężne w wysokości nawet 120...

3 marca 2009

Łukasz Ciechanek kierownikiem ds. rozwoju sieci wydawców w Adkontekst

Łukasz Ciechanek awansował w firmie NetSprint.pl na stanowisko kierownika ds. rozwoju sieci wydawców w sieci reklamowej Adkontekst. Odpowiada za kreowanie...

3 marca 2009

ARBOvision pracuje dla dewelopera Mill-Yon

Firma marketingu bezpośredniego ARBOvision należąca do ARBOmedia AG i firma deweloperska Mill-Yon z holdingu ILCD podpisały umowę o współpracy na...

3 marca 2009

RMF Classic w pierwszej kampanii telewizyjnej

Stacja radiowa RMF Classic (Broker FM) prowadzi kampanię reklamową w telewizji, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki. W jej ramach...

3 marca 2009

Sieć DB Kredyt prowadzi projekt "Spotkanie po ratach"

Deutsche Bank PBC SA rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową kredytu konsolidacyjnego w ramach swojej sieci pożyczkowej DB Kredyt. Nowy spot telewizyjny,...

3 marca 2009

Magdalena Linka business development managerem GfK Polonia

Magdalena Linka objęła stanowisko business development managera w dziale HealthCare firmy badawczej GfK Polonia. Wcześniej pracowała jako sales manager w...

3 marca 2009

Radio Złote Przeboje po dwóch latach zmienia liner

Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) ma nowy liner - hasło "Więcej muzyki, którą kochasz" zastąpiło dotychczasowe "Największe przeboje wszech...

3 marca 2009

Malina Jankowska odpowiada za komunikację marketingową PwC

Malina Jankowska objęła stanowisko kierownika ds. komunikacji marketingowej w PricewaterhouseCoopers. Zastąpiła na nim Małgorzatę Sztejter. Jankowska jest odpowiedzialna za strategię...

3 marca 2009

Dotcom River startuje z wyszukiwarką produktów Kangoo.pl

Spółka Dotcom River startuje z wyszukiwarką produktów Kangoo.pl. - Produkt łączy cechy porównywarki cenowej i wyszukiwarki internetowej - mówi Piotr...

3 marca 2009

Iwona Kossmann zarobiła w ub.r. w TP SA 1,7 mln zł

Iwona Kossmann, która była członkiem zarządu Telekomunikacji Polskiej, od kwietnia 2007 r. do stycznia 2008 r. zarobiła 1,68 mln zł...

3 marca 2009

Wide Open realizuje konkurs internetowy dla Aviko

Agencja interaktywna Wide Open przygotowała dla firmy Aviko konkurs internetowy "Akcja - kreacja", w którym internauci mogą tworzyć obrazki z...

3 marca 2009

Jarosław Skowron nowym szefem marketingu DB Kredyt

Deutsche Bank PBC SA reorganizuje struktury DB Kredyt, czyli swojej części wyspecjalizowanej w udzielaniu szybkich kredytów gotówkowych dla klientów indywidualnych....

3 marca 2009

Polsat poszerza ofertę transmisji siatkarskich

Telewizja Polsat kupiła prawa do transmisji meczów siatkarskich Ligi Światowej i cyklu grand prix kobiet do 2014 r. Mecze pokazywane...

3 marca 2009

Polsat Sport i Polsat News w ofercie sieci Aster

Stacje Polsat Sport i Polsat News wprowadzone zostały do oferty sieci kablowej Aster. Kanały dostępne są w pakiecie Basic. Polsat...

3 marca 2009

Nowy sezon serialu "Ranczo" wystartował z ok. 9-mln widownią

Według AGB Nielsen Media Research pierwszy odcinek nowej serii serialu TVP1 "Ranczo" (1 marca po godz. 20) oglądało 8,7 mln...

3 marca 2009

BSH wprowadza na rynek Gaggenau, prestiżową markę AGD

BSH Bosch Siemens Sprzęt Gospodarstwa Domowego wprowadza na rynek Gaggenau, linię urządzeń AGD. Sprzęt tej marki ma wieloletnią historię na...

4 marca 2009

Trzy nowe osoby w Next, Wałęga awansuje; biznes rośnie

Radosław Chrobot i Bartosz Owczarczyk dołączyli do zespołu agencji interaktywnej Next (Grupa Starcom MediaVest). Obaj objęli stanowiska interactive media plannerów....

4 marca 2009

Duka zwiększa aktywność w internecie

Sieć sklepów Duka zwiększa aktywność w internecie. Ruszył nowy serwis WWW zintegrowany ze sklepem online oraz rozpoczęła się kampania reklamowa...

4 marca 2009

Jelfa pracuje z M&CC

Po ubiegłorocznej współpracy w obszarach public relations Marketing & Communications Consultants (M&CC) rozpoczyna realizację projektów komunikacji zintegrowanej dla Przedsiębiorstwa Farmaceutycznego...

4 marca 2009

Kostrzewa PR pracuje dla Joanny Klimas

Projektantka mody Joanna Klimas rozpoczęła współpracę z Kostrzewa PR. Agencji powierzono zadania z zakresu doradztwa public relations oraz kreowania wizerunku...