M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

4 marca 2009

Chilli Zet startuje z pierwszą kampanią wizerunkową

Sieć radiowa Chilli Zet (Eurozet) startuje dziś z pierwszą w historii wizerunkową kampanią reklamową. Reklamy stacji pojawią się w prasie,...

4 marca 2009

Marlena Przybyszewska odpowiada za new business w Ciszewski PR

Do zespołu Ciszewski Public Relations dołączyła Marlena Przybyszewska. Objęła stanowisko business development directora, odpowiada za realizację planów sprzedażowych i pozyskiwanie...

4 marca 2009

Warzywko podczepia się pod programy TV

Podravka Polska rozpoczęła kampanię promującą przyprawę do potraw marki Warzywko. Działania obejmują sponsoring wybranych programów TV w kilku stacjach. Celem...

4 marca 2009

Empik korzysta z systemu mailingowego Sare

Spółka Empik, właściciel m.in. sklepu internetowego Empik.com, podpisała ze specjalizującą się w e-mail marketingu firmą Sare umowę dotyczącą wykorzystania systemu...

4 marca 2009

Ad-Vice wprowadziła system targetowania behawioralnego reklam

Sieć reklamy internetowej Ad-Vice z portfolio funduszu Xevin Investments oficjalnie wprowadziła usługę targetowania behawioralnego reklam. Ad-Vice korzysta z technologii amerykańskiej...

4 marca 2009

Bonnier rezygnuje z funkcji dyr. marketingu, Żurada zostaje w wydawnictwie

Aleksandra Żurada, która od listopada ub.r. pełniła funkcję dyrektora marketingu w Bonnier Business Polska, wydawcy "Pulsu Biznesu", zostanie menedżerem ds....

4 marca 2009

Bytom myśli o relaunchu marki Intermoda

Firma odzieżowa Bytom, właściciel marki Intermoda, planuje w bieżącym roku relaunch tej marki. Na razie nie wiadomo, jak będą przebiegały...

4 marca 2009

Link4 chce walczyć ze stereotypem, że tańszy znaczy gorszy

Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4 oferujące ubezpieczenia direct (przez telefon i internet) rozpoczyna kolejną odsłonę swojej kampanii reklamowej z udziałem satyryków Grzegorza...

4 marca 2009

NetSprint.pl i Hypermedia nawiązały współpracę

Firma NetSprint.pl i agencja marketingu interaktywnego Hypermedia podpisały umowę o współpracy w zakresie oferowania rozwiązań wyszukiwawczych NetSprint przeznaczonych dla portali...

4 marca 2009

Projekt Multimedia Polska edukujący kobiety w zakresie korzystania z nowych technologii

Spółka Multimedia Polska uruchomiła projekt edukacyjny "Multimedialna Polka". Jest to odpowiedź na potrzeby klientek, które na co dzień korzystają z ...

4 marca 2009

Aby marketing szeptany nie był... szemrany

Z inicjatywy agencji Streetcom zajmującej się realizacją projektów z zakresu marketingu szeptanego (marketingu rekomendacji) prowadzone są prace nad samoregulacją dotyczące...

4 marca 2009

Biogran wprowadza Inkę z magnezem, odświeża opakowanie, planuje kampanię na drugą połowę roku

Firma Biogran wprowadziła produkt Inka Magne, czyli kawę z dodatkiem magnezu, i odświeża wizerunek kawy Inki. Kawa Inka jest teraz...

4 marca 2009

PIU rozwija dział PR i marketingu, zatrudnia dziennikarza z "Dziennika"

Marcin Tarczyński objął stanowisko analityka w dziale public relations i marketingu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU). Będzie odpowiedzialny za prowadzenie relacji...

4 marca 2009

"Akademia dmuchania" dla marki Velvet

Kimberly-Clark uruchomił w internecie serwis "Akademia dmuchania". Jest to jeden z elementów akcji promocyjnej chusteczek marki Velvet. W ramach kampanii...

4 marca 2009

Badania z panelu single source na rynku w połowie roku

Badania z panelu single source pojawią się na rynku w połowie br. Realizuje je firma Centrum Monitorowania Rynku we współpracy...

4 marca 2009

Konrad Drozdowski dyr. generalnym Rady Reklamy

Z początkiem marca Konrad Drozdowski, zastępca dyr. generalnego Związku Stowarzyszeń "Rada Reklamy", objął stanowisko dyr. generalnego. Zastąpi na nim Juliusza...

4 marca 2009

ING żegna się reklamowo z Formułą 1

- Grupa ING [ING Bank Śląski oraz towarzystwo ubezpieczeniowe ING, dawniej ING Nationale-Nederlanden - red.] w tym roku nie będzie...

4 marca 2009

Kia Motors kontynuuje kampanię modelu Soul

Agencja Paralotna przygotowała kolejną kampanię prasową nowej marki z portfolio Kia Motors - Kii Soul. Layouty zostały przygotowane w dwóch...

4 marca 2009

PO i SLD: nie będzie abonamentu

Partie Platforma Obywatelska i Sojusz Lewicy Demokratycznej porozumiały się w sprawie nowej ustawy medialnej. Informację potwierdzili mediom politycy SLD. Jeszcze...

4 marca 2009

Reckitt reaktywuje po wielu latach markę Harpic; powalczy z Domestosem

Reckitt Benckiser Poland wprowadza na polski rynek markę środków do czyszczenia toalet Harpic Max. Launchowi towarzyszy silna kampania reklamowa. Harpic,...

4 marca 2009

Zmiany w metodologii badania Megapanel PBI/Gemius zgodne z potrzebami rynku

Twórcy badania Megapanel PBI/Gemius, czyli spółki Polskie Badania Internetu i Gemius SA, z początkiem kwietnia br. rozpoczną wprowadzanie zmian w...

4 marca 2009

66. Rajd Polski zaliczany do punktacji mistrzostw świata pod opieką Ciszewski Marketing Sportowy

Agencja Ciszewski Marketing Sportowy odpowiada za obsługę marketingową samochodowego 66. Rajdu Polski, który w czerwcu br. odbędzie się w okolicach...

4 marca 2009

Dwie kampanie Maspeksu w głównych stacjach telewizyjnych

Maspex Wadowice realizuje dwie kampanie reklamowe. Pierwsza dotyczy marki Tymbark Pomarańcza Classic 100% bez dodatku cukru. Spot telewizyjny przedstawia społeczność...

4 marca 2009

Katarzyna Baranowska z MediaComu przejdzie do Maxusa

Katarzyna Baranowska odchodzi z MediaComu. Pracowała tam na stanowisku group account managera, odpowiadała m.in. za obsługę mediową Pekao SA. Wkrótce...

4 marca 2009

Przeboje z Bollywood w Multikinie i sieci Silver Screen

Siedem przebojów kina z Bollywood wypełni program drugiej edycji Bollywood Festiwalu organizowanego przez firmę dystrybucyjną Epelpol oraz sieci Multikino i...

4 marca 2009

Zdaniem Rady Reklamy reklama Actimela propaguje podziały społeczne; inne case'y

Rada Reklamy uznała, że reklama telewizyjna Actimela (Danone) narusza kodeks etyki reklamy (KER). Skarżący zarzucił reklamie sugerowanie dzieciom, że jeśli...

4 marca 2009

Polskie Radio Euro zmienia weekendową ramówkę

Polskie Radio Euro wprowadzi zmiany w weekendowej ramówce. Pojawią m.in. dwie nowe audycje - "Niedzielna sesja" i "Folk Off" ....

4 marca 2009

Media Direction OMD przejmuje od Mediaedge:cia budżet Canona

Canon Polska poinformował, że od początku marca br. obsługę firmy w zakresie planowania i zakupu mediów przejmuje dom mediowy Media...

4 marca 2009

Krzysztof Gawor designerem w ID Advertising

Do agencji ID Advertising dołączył Krzysztof Gawor. Będzie pracować na stanowisku designera, zajmując się głównie tworzeniem materiałów na potrzeby firm...

4 marca 2009

ID Advertising adaptuje program szkoleniowy dla Mercedes-Benz Polska

Trwa program Akubis Direct skierowany do dilerów Mercedes-Benz w Polsce. Jego główną część stanowi seria 30-minutowych filmów instruktażowych dotyczących eksploatacji...

4 marca 2009

Iga McGinley szefem marketingu Atlantica

Iga McGinley objęła nowo utworzone stanowisko kierownika marketingu firmy Atlantic. Nowe obowiązki będzie łączyć z dotychczasową funkcją senior brand managera...

4 marca 2009

Miasto Muzyki poszerza ofertę serwisów

Miasto Muzyki (Broker FM) wprowadziło nowe serwisy: Aktualności (serwis newsowy współtworzony z działem Rozrywka Interia.pl), Płytoteka (pozwala m.in. wyszukać wszystkie...

4 marca 2009

Małgorzata Majewska będzie new business directorem w Value Media

Małgorzata Majewska przejdzie z Initiative Media Warszawa do Value Media. Obejmie stanowisko new business directora. W Initiative Majewska pracowała ostatnio...

4 marca 2009

Visa w kampanii korzysta z minutowych spotów

Organizacja płatnicza Visa Europe rozpoczyna drugi etap kampanii reklamowej "Visa - żyje się lepiej". Jej głównym elementem jest nowy spot...

4 marca 2009

Zmiany w dziale projektów specjalnych dziennika "Metro"

Do działu projektów specjalnych dziennika "Metro" dołączyła Kamila Wituszyńska, która objęła stanowisko junior project managera. Jej zadania obejmują przygotowanie i...

5 marca 2009

Bezkompromisowa kampania Antyradia

Eurozet wystartował z kampanią reklamową Antyradia. Działania pod hasłem "Rockowo bezkompromisowi" prowadzone są w Warszawie i obejmują prasę, metro, środki...

5 marca 2009

Agencja Kolman Advertising tworzy dział eventowy

W istniejącym w agencji Kolman Advertising dziale PR (Kolman Relations) powstaje odrębna struktura zajmująca się organizacją eventów. Osoba, która ją...

5 marca 2009

Agata Tyszkiewicz, szefowa Rowland, zdobyła tytuł The Best CSR Executive of 2008

Magazyn "PR News" uhonorował najwybitniejsze postaci i programy areny międzynarodowej public relations w dziedzinie korporacyjnej odpowiedzialności społecznej (corporate social responsibility)....

5 marca 2009

Aleksander Machnacz creative directorem Zoom Advertising

Agencja Zoom Advertising wzmacnia dział kreacji, w którym nowo utworzone stanowisko creative directora objął Aleksander Machnacz. Jego zadaniem jest oprócz...

5 marca 2009

Danio w butelce wspierane kampanią z Głodkiem

Agencja Young & Rubicam przygotowała kampanię reklamową nowego produktu firmy Danone - Danio w butelce. Produkt jest promowany przez 30-sekundowy...

5 marca 2009

Katarzyna Szegidewicz dyrektorem ds. rozwoju marki N

Do zespołu marketingu ITI Neovision, operatora platformy N, dołącza Katarzyna Szegidewicz. Zajmować będzie nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju marki....

5 marca 2009

Agnieszka Suska new business directorem Netizens

Agnieszka Suska dołączyła do agencji interaktywnej Netizens i objęła nowo utworzone stanowisko new business directora. Odpowiada za pozyskiwanie nowego biznesu....

5 marca 2009

W nowej kampanii Cif czyści rowerek i buty

Unilever Polska prowadzi kampanię wspierającą markę Cif. Działania pod hasłem "Twoje ulubione rzeczy znowu jak nowe" obejmują wyłącznie wybrane stacje...

5 marca 2009

Animatic Studio odwiedza agencje reklamowe

Animatic Studio, firma wyspecjalizowana w tworzeniu animatików, promuje w niecodzienny sposób swój serwis w agencjach reklamowych. W tym celu przygotowany...

5 marca 2009

BR TVP obniża CPP i daje dodatkowe rabaty na kwiecień

BR TVP w najbliższych dniach rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Jak szacuje stacja, CPP w TVP spadnie o 12,7...

5 marca 2009

Nowe kanały Polsatu jesienią; wzmocniona oferta Polsat Play

Telewizja Polsat zapowiada, że chce uruchomić w drugiej połowie roku dwie nowe stacje tematyczne. Prawdopodobnie nastąpi to jesienią. Polsat otrzymał...

5 marca 2009

Nike będzie reklamował akcję "Nike Ona czy On"

Firma Nike przygotowuje kampanię reklamową akcji skierowanej do biegaczy "Nike Ona czy On". W ramach tego projektu promowany jest system...

5 marca 2009

Piotr Eibl dołączył do agencji Kropka Bordo

Agencja Kropka Bordo nawiązała współpracę z Piotrem Eiblem. Będzie on odpowiedzialny za rozwój działu new business. Do maja 2008 przez...

5 marca 2009

Feedback/Hill & Knowlton zajmie się obsługą odzieży BGN

Feedback/Hill & Knowlton rozpoczęła współpracę z ekskluzywną paryską marką odzieżową BGN. Agencja odpowiada za całość działań public relations związanych z...

5 marca 2009

Carrefour planuje ofensywę produktów private label

Carrefour planuje ofensywę produktów private label. W 2009 r. pojawi się około stu nowych artykułów pod marką własną z różnych...