M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 marca 2009

Saturn reklamuje w mediach weekendową wyprzedaż

Media-Saturn Holding, właściciel m.in. sieci elektromarketów Saturn, przygotował kampanię reklamową informującą o weekendowej (6-8 marca) wyprzedaży towarów z końcówek serii...

5 marca 2009

Cały zarząd Telefonii Dialog podał się do dymisji; nowy w ciągu kilku tygodni

KGHM Polska Miedź SA, właściciel operatora telekomunikacyjnego Telefonia Dialog, poinformował, że cały zarząd tej spółki, czyli prezes Piotr Mazurkiewicz i...

5 marca 2009

Paweł Chudyba prawdopodobnie odejdzie z Internet Group

Paweł Chudyba prawdopodobnie odejdzie z Internet Group - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Pełni on obecnie funkcję business development directora. Z firmą...

5 marca 2009

Marka Zozole wchodzi na rynek batoników

Firma mleczarska Bacha na bazie licencji od firmy cukierniczej Mieszko SA wprowadza na rynek batony pod marką Zozole w dwóch...

5 marca 2009

Codemedia rozwija ofertę afiliacyjną, powstaje Iweii.com

Codemedia poszerza kompetencje w zakresie marketingu afiliacyjnego. Jako affiliate consultant pracę w agencji rozpoczyna Mariusz Korzeniecki, wcześniej związany m.in. z...

5 marca 2009

W styczniu tylko "Super Express" zanotował wzost sprzedaży, inne dzienniki ogólnopolskie - w dół

Według danych ZKDP w styczniu sprzedaż "Super Expressu" wzrosła o 1 proc., a najwięcej, bo ponad 12 proc., stracił "Dziennik"....

5 marca 2009

PBI: jesteśmy gotowi na nowych udziałowców

Właściciele spółki Polskie Badania Internetu (PBI), twórcy badania Megapanel PBI/Gemius, stanowiącego standard pomiaru witryn internetowych w Polsce, porozumieli się w...

5 marca 2009

Jacek Studziński, dyr. strategii TBWA, odchodzi z firmy

Jacek Studziński, dyrektor strategiczny agencji TBWA, z końcem marca rozstaje się z firmą. Nieznane są jego dalsze plany zawodowe. Według...

5 marca 2009

Maspex wprowadza na rynek markę Scool, o czym informuje w kampanii

Grupa Saatchi & Saatchi realizuje kampanię reklamową wprowadzająca nowy produkt - Kubuś Scool (Grupa Maspex Wadowice). Celem kampanii jest zbudowanie...

5 marca 2009

Różowo-fioletowa kampania Nokia 5800 XpressMusic

Ruszyła kampania reklamowa promująca najnowszy telefon Nokia 5800 XpressMusic. Reklamy będą obecne w internecie, na outdoorze i w kinach. Ponadto...

6 marca 2009

Monika Klama wzmocni strategię Just

Monika Klama objęła w agencji reklamowej Just nowo utworzone stanowisko dyr. strategicznego, równolegle do Małgorzaty Janygi i Darii Szejnar odpowiadającej...

6 marca 2009

Szkoła Mistrzów Reklamy wprowadza kursy event managementu

Szkoła Mistrzów Reklamy przy Akademii Leona Koźmińskiego rozpoczyna nowy kurs poświęcony zagadnieniom dotyczącym event managementu. Zajęcia poprowadzą przedstawiciele działu strategii...

6 marca 2009

Ogłoszenia z InfoPraca.pl na stronach Rzeczpospolitej On Line

Internetowa giełda pracy InfoPraca.pl i dziennik "Rzeczpospolita" podpisały umowę o współpracy. Czytelnicy Rzeczpospolitej On Line uzyskali dzięki temu możliwość szybkiego...

6 marca 2009

Michał Kwasieborski przechodzi z VA do Arip

Michał Kwasieborski wzmocnił dział kreacji agencji reklamowej Arip (Infinico Group) jako art director. Jest odpowiedzialny za przygotowanie koncepcji kreatywnych m.in....

6 marca 2009

Michał Wronecki pokieruje obsługą Knorra w Lowe GGK

Michał Wronecki, dyr. obsługi klienta i dyrektor ds. rozwoju agencji reklamowej Brain, odchodzi z firmy. Przechodzi do Lowe GGK, gdzie...

6 marca 2009

Redan promuje w kampanii odświeżoną markę Top Secret

W prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania promująca wiosenną kolekcję Top Secret - jednej z marek grupy kapitałowej Redan...

6 marca 2009

Joanna Widacka w dziale sprzedaży Eura7

Do działu sprzedaży agencji interaktywnej Eura7 dołączyła Joanna Widacka. Jako junior account executive odpowiada za pozyskiwanie nowych i obsługę bieżących...

6 marca 2009

Tymbark zachwala brazylijskie pomarańcze

Od 3 marca trwa kolejna kampania reklamowa przygotowana przez grupę
 Saatchi & Saatchi dla firmy Tymbark (Maspex Wadowice). Tym razem...

6 marca 2009

Neinver promuje nową galerię hasłem "I love Malta"

Ruszył drugi etap kampanii reklamowej promującej otwarcie poznańskiej Galerii Malta (Neinver) pod hasłem "I love Malta". Kampania skierowana jest do...

6 marca 2009

Jelfa startuje z kampanią odświeżającą wizerunek Falvitu

Rusza kampania Falvitu produkowanego przez jeleniogórską Jelfę suplementu diety dla kobiet. Nad nowym wizerunkiem marki pracuje agencja Marketing & Communications...

6 marca 2009

Budowlańcy w kampanii polecają Rigips

Na początku marca ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Rigips skierowana do wykonawców budowlanych. Komunikowana jest głównie w prasie i outdoorze...

6 marca 2009

GfK Polonia powiększa dział services research & consulting

Do zespołu services research & consulting GfK Polonia dołączyła Iwona Szewczak, która objęła stanowisko senior project managera. Odpowiada za obsługę...

6 marca 2009

Telepizza wspiera promocję kampanią multimedialną

Telepizza rusza z kampanią pod hasłem "2 za 1 extra - podwojone zamówienie w pojedynczej cenie". Kampania ma charakter prosprzedażowy....

6 marca 2009

Axel Springer uruchamia nowe serwisy dla kobiet

Axel Springer Polska uruchomił dwa nowe serwisy skierowane do kobiet - Koktajl24 i W-spodnicy.pl. Według Anny Gancarz, PR managera w...

6 marca 2009

Paralotna autorem kampanii PR dla marki Paranit

Agencja Paralotna przygotowała kampanię PR dla marki Paranit należącej do portfolio Bittner/Omega Pharma Group. W ramach kampanii stworzono stronę internetową...

6 marca 2009

Arte zrywa współpracę z TVP; Piotr Farfał odpowiada władzom kanału

Europejski kanał kulturalny Arte zerwał współpracę z Telewizją Polską. Gottfried Langenstein i Jérôme Clément, szefowie stacji, w specjalnym liście do...

6 marca 2009

Play z nową marką Fresh idzie na wojnę cenową w pre-paidach

P4, operator sieci Play, w połowie marca wprowadzi na rynek ofertę pod nową marką Play Fresh. Zastąpi ona dotychczasowe oferty...

6 marca 2009

Cyfra Plus rusza z wiosenną kampanią

Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową, która wspiera promocję cenową Cyfry Plus. Kampania obejmie takie stacje telewizyjne, jak: TVP1,...

6 marca 2009

Hanna Kokczyńska naczelną magazynu "Prestige House"

Hanna Kokczyńska objęła stanowisko redaktora naczelnego magazynu "Prestige House" wydawanego przez Valkea Media. Jej zastępcą została Dorota Tomaszewska. Zmiany w...

9 marca 2009

Magdalena Laskowska zajmie się eventami w BC MFD

Magdalena Laskowska wzmocniła dział produkcji i eventów agencji BC MFD Media Communications. Laskowska w agencji pracuje od 2004 r. i...

9 marca 2009

Hallmark wspiera reklamowo wieczory kryminalne

Hallmark Channel startuje z działaniami promującymi cykl wieczorów kryminalnych pod hasłem "Mamy punkt krytyczny. To, czego potrzebujemy, to Ty!". Kampania...

9 marca 2009

BR TVP wprowadza z One-2-One mobilną platformę reklamową

BR TVP od kwietnia zaoferuje reklamodawcom nowe możliwości reklamowe w ramach Mobile Advertising Platform (mobilnej platformy reklamowej) wprowadzonej we współpracy...

9 marca 2009

Ustronianka odświeża opakowanie Ridersa

Firma Ustronianka odświeżyła butelkę napoju energetycznego Riders, aby podkreślić pobudzające właściwości napoju. Design ma nawiązywać do stylu życia grupy docelowej...

9 marca 2009

Orlen Oil inwestuje w reklamy na plandekach ciężarówek

Orlen Oil wspiera sprzedaż olejów Platinum reklamami na ciężarówkach. Po ubiegłorocznej intensywnej kampanii mediowej brandu spółka zdecydowała się w tym...

9 marca 2009

Multikino wspiera reklamą projekt operowy

Sieć kinowa Multikino w drugiej połowie marca br. uruchamia nowy projekt - emisję światowych spektakli operowych w jakości HD (o...

9 marca 2009

Sprzedaż aut wzrosła o ponad 13 proc.; Fiat liderem rankingu

Sprzedaż nowych samochodów osobowych w lutym br. wyniosła blisko 30,2 tys. sztuk - wynika z danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego...

9 marca 2009

Sąd uznał racje Playa w sporze z Plusem o reklamy porównawcze

Sąd Apelacyjny w Warszawie uwzględnił złożone przez P4, operatora sieci komórkowej Play, zażalenie i uchylił postanowienie Sądu Okręgowego w zakresie...

9 marca 2009

PZU szeroko reklamuje usługi assistance pod marką PZU Pomoc

PZU wprowadziło pod marką PZU Pomoc wachlarz usług assistance dla kierowców i pasażerów ubezpieczonych pojazdów w nietypowych sytuacjach na drodze....

9 marca 2009

Agnieszka Sikora-Marzec brand managerem w Estee Lauder

Agnieszka Sikora-Marzec objęła stanowisko brand managera Central Europe North & South marki kosmetyków kolorowych M.A.C. w Estee Lauder. Zastąpiła na...

9 marca 2009

Netia w kampanii reklamowej porównuje się z TP SA

Netia wprowadza zmiany w ofercie usług internetowych i głosowych dla klientów indywidualnych. Na własnej sieci Netia zaczęła oferować dostęp do...

9 marca 2009

Nivea osiągnęła ok. 50-proc. wzrost sprzedaży; utrzyma poziom wydatków na marketing

Nivea Polska wypracowała w ub.r. 1,19 mld zł przychodów ze sprzedaży. Jest to o 52,2 proc. więcej niż w 2007...

9 marca 2009

Carrefour zmienia strategię i komunikuje, jak oszczędnie robić zakupy

Sieć handlowa Carrefour zmienia strategię i komunikuje, jak oszczędnie robić zakupy. Ruch ten związany jest ze spowolnieniem gospodarczym i spodziewanym...

9 marca 2009

UKE rozstrzygnął przetarg na telewizję mobilną

Info-TV-FM wygrała przetarg na telewizję mobilną w technologii DVB-H przeprowadzony przez Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE). Drugim z oferentów w konkursie...

9 marca 2009

Ewelina Dorda zarządza czasowo reklamą w "In Style"

Ewelina Dorda objęła stanowisko p.o. head of sales solutions magazynu "In Style" w biurze reklamy Burda Media Polska. Dotychczas była...

9 marca 2009

Katarzyna Wieczorek przechodzi z Internet Group do MyEcolife

Katarzyna Wieczorek, specjalista ds. marketingu Internet Group, przechodzi do firmy MyEcolife, gdzie objęła funkcję marketing managera. MyEcolife to nowa spółka stworzona...

9 marca 2009

Pizza Hut komunikuje, że nie jest już tylko pizzerią

Sieć fast food Pizza Hut (AmRest) w nowej kampanii TV komunikuje, że nie jest już tylko pizzerią. To część długofalowej...

9 marca 2009

BNA realizuje projekt lodów Furore! dla Empik Cafe

Brand Nature Access (BNA), agencja brand design należąca do Grupy Corporate Profiles DDB, stworzyła nazwę, logo i system brandingowy dla...

9 marca 2009

Piotr Kowalczyk prezesem zarządu IAB Polska

Piotr Kowalczyk z Onetu został prezesem zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Zastąpił Michała Tobera z Wirtualnej Polski, który...

10 marca 2009

Dr.Oetker wprowadza nowy krem do tortów

Dr.Oetker rozszerza ofertę kremów do tortów o nowy smak toffi, który trafi do sklepów przed Wielkanocą. Dotychczas kremy do tortów...

10 marca 2009

Krzysztof Chlebiński z Hypermedia przeszedł do Universal McCann

Krzysztof Chlebiński został junior media plannerem/buyerem w zespole Universal McCann. Odpowiada za planowanie i zakup kampanii internetowych. Przeszedł z agencji...