M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

10 marca 2009

Natalia Kukulska twarzą reklam marki Sensodyne

GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) rozpoczęło kampanię markę past do zębów Sensodyne Whitening. Marketer po raz pierwszy zdecydował się na wsparcie...

10 marca 2009

FireFly Creation obsługuje w internecie bieg Nike

Agencja FireFly Creation przygotowała dla firmy Nike Poland aplikację rejestracyjną biegu Nike+ Ona czy On, który odbędzie się 19 kwietnia...

10 marca 2009

Piotr Kabulak w Mangustinie; repozycjonowanie agencji

Piotr Kabulak jako dyrektor kreatywny rozpoczyna pracę w agencji Mangustin. Dotychczas specjalizowała się ona przede wszystkim w organizacji konkursów i...

10 marca 2009

Przemysław Saleta ambasadorem Suzuki Grand Vitara

Przemysław Saleta, polski bokser, został ambasadorem samochodu Suzuki Grand Vitara. Do zamknięcia tego wydania DS "MMP" nie udało nam się...

10 marca 2009

Reklama Piccolo zdaniem Rady Reklamy zachęca dzieci do spożywania alkoholu

Rada Reklamy uznała, że telewizyjna reklama szampana bezalkoholowego dla dzieci Piccolo (Ambra) pt. "Piccolo. Nuda się nie uda" narusza normy...

10 marca 2009

"Metro" w internecie w odświeżonej formie

Agora uruchomiła odnowioną stronę internetową eMetro.pl. Serwis zyskał nowy layout, ma umożliwiać szybsze i łatwiejsze dotarcie do informacji z papierowego...

10 marca 2009

Info-TV-FM chce wydać na mobilną telewizję 200-300 mln zł w ciągu 4 lat

Spółka Info-TV-FM, która w piątek wygrała przetarg Urzędu Komunikacji Elektronicznej na mobilną telewizję DVB-H (informowaliśmy o tym we wczorajszym DS...

11 marca 2009

GutPR pracuje dla Gotujmy.pl

Agencja GutPR nawiązała na czas nieokreślony współpracę z agencją E2, współtwórcą społecznościowego portalu kulinarnego Gotujmy.pl, w ramach której będzie odpowiadać...

11 marca 2009

Grupa Muszkieterów uruchamia nowe placówki

Grupa Muszkieterów uruchomiła dwa nowe supermarkety - supermarket spożywczy Intermarché w Chojnie (woj. zachodniopomorskie) i supermarket "dom i ogród" Bricomarché...

11 marca 2009

Genesis PR reorganizuje strukturę, awansuje

Genesis PR, agencja wyspecjalizowana w public relations oraz investor relations, rozbudowała strukturę. Utworzyła trzy działy poświęcone poszczególnym sektorom rynku -...

11 marca 2009

Fabryka Pomysłów promuje ofertę reklamową w Centralwings

Fabryka Pomysłów promuje nową ofertę reklamową na pokładach samolotów Centralwings. Firma uprościła w tym roku propozycję dla reklamodawców, oferując im...

11 marca 2009

Meinardi przejmuje nowe obowiązki w spółce Sadowski

Dominika Meinardi, dotychczas dyrektor zarządzający domu mediowego Pro Media House, objęła nowe stanowisko dyrektora projektów zarządczych w spółce Sadowski. Firma...

11 marca 2009

Polski spot Snickersa trafi do telewizji w Europie Środkowej, Argentynie i Puerto Rico

Spot "Snickers orzech" (Mars Polska) wyprodukowany przez BBDO Warszawa będzie emitowany poza granicami naszego kraju. Spot wyprodukowany został w listopadzie...

11 marca 2009

Pleon pracuje dla Imation Corp. w 20 krajach, w tym w Polsce

Agencja Pleon rozpoczęła współpracę z Imation Corp. w obszarze 20 krajów regionu EMEA. Pleon wesprze działania komunikacyjne przeprowadzone przez Imation...

11 marca 2009

Coca-Cola w reklamie Fanty zwraca się do internautów

W TVN, TVN Siedem, Polsacie i TV4 emitowany jest nowy spot kampanii "Fanta-Play", który zachęca młodych internautów do walki z...

11 marca 2009

ACR wprowadza usługę optymalizacji stron docelowych kampanii

Internetowy dom mediowy ACR z Grupy K2 Internet SA wprowadza na rynek usługę tworzenia i ciągłego optymalizowania stron docelowych (tzw....

11 marca 2009

Alior Bank reklamuje pożyczki gotówkowe nawet dla mało zarabiających

"Wyższa pożyczka, a taka sama rata" - kampanię reklamową pod takim hasłem rozpoczyna Alior Bank, promując w ten sposób nowe...

11 marca 2009

Agora rozpoczęła współpracę z firmą AdTaily specjalizującą się w reklamie na blogach i w serwisach niszowych

Agora SA rozpoczęła współpracę z firmą AdTaily, właścicielem systemu reklam przeznaczonych do umieszczenia na blogach i w serwisach wymagających nieinwazyjnych...

11 marca 2009

Blue City kontynuuje współpracę z V&P

Agencja reklamowa V&P już trzeci rok z rzędu zajmie się obsługą full service warszawskiego CH Blue City. Do zadań agencji...

11 marca 2009

Zmiany w teamie zarządzającym Alert Media

Przemysław Barowicz został dyrektorem zarządzającym w agencji public relations Alert Media Communications Sp. z o.o. Barowicz będzie zarządzał firmą razem...

11 marca 2009

Jelfa SA na wiosnę mocno wspiera sprzedaż Vitaralu

"Vitaral - dobry znajomy rodziny" to hasło wiosennej kampanii reklamowej Vitaralu - preparatu witaminowego dla całej rodziny, produkowanego przez Przedsiębiorstwo...

11 marca 2009

Magazyn "Jachty Motorowe" usamodzielnia się

Magazyn "Jachty Motorowe", dotychczas dodatek do miesięcznika "Żagle", przekształca się w dwumiesięcznik i zaczyna ukazywać się jako samodzielny magazyn. Pismo ma...

11 marca 2009

Anna Pogorzelska odpowiada za działania promocyjne i komunikacyjne Wirtualnej Polski

Anna Pogorzelska z początkiem marca objęła stanowisko zastępcy dyrektora pionu marketingu i sprzedaży ds. marketingu portalu Wirtualna Polska. To nowo...

11 marca 2009

Anna Browarek przejmie obowiązki Michała Wroneckiego w Brain

Anna Browarek, dotychczas account director agencji Brain, awansowała na stanowisko dyrektora ds. obsługi klienta i dyrektora ds. rozwoju. Funkcję tę...

11 marca 2009

Małgorzata Laube odchodzi z MediaComu

Małgorzata Laube po pięciu latach rozstaje się z MediaComem Warszawa. Pracowała tam ostatnio na stanowisku account managera. Przeszła do MediaComu...

11 marca 2009

Platforma B2btv.pl uruchomiła kanał tematyczny Moto24.tv

Internetowa platforma telewizyjna B2btv.pl wyodrębniła ze swych zasobów motoryzacyjny kontent wideo i uruchomiła nowy kanał tematyczny Moto24.tv. Struktura serwisu Moto24.tv...

11 marca 2009

Dr.Oetker wprowadza produkt na bazie jogurtu; wkrótce kompilacyjny spot świąteczny

Firma Dr.Oetker wprowadziła na polski rynek nowy produkt - Krem 3 minuty jogurtowy do ciast i deserów. Według Agnieszki Wójcik,...

11 marca 2009

Hotel Scandic reklamuje się na taksówkach w Gdańsku i we Wrocławiu

Z początkiem marca 2009 roku ruszyła kampania reklamowa hotelu Scandic, dotychczas znanego pod nazwą Holiday Inn. Łącznie we Wrocławiu i...

11 marca 2009

TVP pokaże mecze piłkarskiej I ligi

Telewizja Polska w najbliższych dniach podpisze z Polską Ligą Piłkarską (PLP) umowę dotyczącą transmisji rozgrywek I ligi piłkarskiej (dawniej II...

11 marca 2009

Janusz Łach art directorem w Grey Matters

Janusz Łach objął stanowisko art directora w należącej do ASM Group agencji reklamowej Grey Matters. Zastąpił Sylwestra Łukaszuka, który rozstał...

11 marca 2009

Licytacja reklam w mediach Agory na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka

Media Agory SA przekazały miejsca reklamowe do licytacji na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka. W akcji biorą udział: "Dziecko", "Poradnik...

11 marca 2009

"Elle" w formacie dla kolekcjonerów

Dziś oprócz standardowego wydania magazynu "Elle" w nakładzie 130 tys. trafi do sprzedaży dodatkowe specjalne wydanie dla kolekcjonerów w formacie...

11 marca 2009

BBDO będzie pracować dla Górskiej Natury, nowej wody Pepsi-Coli

Po zapoznaniu się z prezentacją strategiczną Pepsi-Cola General Bottlers zdecydowała się powierzyć obsługę ATL nowej marki wody Górska Natura agencji...

11 marca 2009

Symetria uruchomiła bloga o użyteczności

Agencja Symetria specjalizująca się w użyteczności serwisów WWW stworzyła bloga o użyteczności. Jego celem jest promocja użytecznych rozwiązań w polskim...

11 marca 2009

Starcom jako jedyny dom mediowy z Polski na krótkiej liście Festiwalu Mediów w Walencji

Kampania reklamowa zatytułowana "Fanta Flirt", zaplanowana przez dom mediowy Starcom dla firmy Coca-Cola Poland Services, znalazła się na krótkiej liście...

11 marca 2009

Tesco wprowadza 40 nowych marek własnych, wzorowanych na dyskontowych

Sieć Tesco wprowadza 40 nowych marek własnych, wzorowanych na tych z dyskontów. Detalista tej pory miał w ofercie przede wszystkim...

11 marca 2009

Data Solutions pracuje dla marki Douwe Egberts

Agencja marketingu relacji Data Solutions pracuje dla nowej marki kawy Douwe Egberts z portfolio Sara Lee Coffee and Tea Poland....

12 marca 2009

Strona WWW pomoże Promotor United Entertainment w działalności zagranicznej

Producent eventów i muzycznych formatów telewizyjnych Promotor United Entertainment (ZPR) uruchomił stronę internetową. Jej podstawowe zadania to dostarczenie informacji o...

12 marca 2009

Alert Media wspiera wiosenne smaki Alpen Gold

Agencja Alert Media Communications realizuje projekt z zakresu media relations wspierający wprowadzenie na rynek wiosennej edycji limitowanej czekolad Alpen Gold (Kraft...

12 marca 2009

Wizard realizuje kolejną kampanię opon Pirelli

Agencja reklamowa Wizard przygotowała trzecią kampanię reklamową dla marki Pirelli. Tym razem promowany jest program lojalnościowy Pirelli TYRElife, który zapewnia...

12 marca 2009

Katarzyna Figura ambasadorem akcji "Odchudzamy Polaków!"

Primum Public Relations realizuje dla Polskiego Towarzystwa Badań nad Otyłością projekt w zakresie edukacji zdrowotnej. Agencja będzie odpowiedzialna za całościową...

12 marca 2009

Stare techniki w nowym serwisie marki Reserved

Najświeższy, pełnoekranowy, flashowy serwis www.re-reserved.com promuje nową, wiosenną kolekcję marki odzieżowej Reserved (LPP) pod nazwą "Abstracted". Strona stworzona została jako...

12 marca 2009

Cat Power promuje Levi'sy; marketer nie zmniejsza budżetu reklamowego

Levi Strauss Poland w tym sezonie będzie silnie promował swoją kobiecą linię Levi'sów. Planuje kontynuację promocji jednego z najpopularniejszych modeli...

12 marca 2009

Kradną plakaty z Dodą w kampanii Big Stara

Big Star musi dodrukować plakaty z wizerunkiem Dody, która jest gwiazdą kampanii tej firmy. Jak przekazał Jacek Magnuszewski, dyrektor marketingu...

12 marca 2009

NAM szykuje ofertę reklam 3D; powstaje testowy spot

New Age Media, dom sprzedaży reklamy kinowej w multipleksach Cinema City oraz kinach Helios i Kinoplex, opracowuje ofertę produkcji reklam...

12 marca 2009

Cyfrowy Polsat dzięki przejęciu pakietu w Sferii rozwinie ofertę multiplay

Cyfrowy Polsat za 53,4 mln zł kupił 350 tys. akcji stanowiących 11 proc. kapitału operatora telekomunikacyjnego Sferia. Obie spółki kontrolowane...

12 marca 2009

Renault Polska przedłuża współpracę z Constans PR

Renault Polska przedłużyło współpracę z Constans PR. W tym roku agencja prowadzi dla koncernu dwa projekty - biuro prasowe i...

12 marca 2009

Toyota iQ mała ciałem, ale wielka duchem

Toyota Motor Poland wprowadza właśnie na polski rynek najmniejszy w swojej gamie model samochodu - Toyotę iQ. Jak mówi Robert...

12 marca 2009

Wizerunkowa kampania Laguny podkreśla jej zaawansowane technologie

Renault Polska w telewizyjnej kampanii reklamowej modelu Laguna Coupe nie wykorzystuje żadnego hasła przewodniego. To zabieg celowy. Chodzi bowiem o...

12 marca 2009

Google testuje system targetowania behawioralnego reklam

Firma Google rozpoczęła testy systemu targetowania behawioralnego reklam w sieci partnerskiej Google - AdSense - i w kanale YouTube. Cele...