M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 marca 2009

Amerykański SND nagrodził "Fakt" za okładkę

"Fakt" (Axel Springer Polska) zdobył nagrodę Award of Excellence za najlepiej zaprojektowaną okładkę gazety informacyjnej. Nagroda została przyznana przez amerykańską...

12 marca 2009

Flora nie będzie już sponsorem głównym Maratonu Warszawskiego

Unilever Polska rezygnuje ze sponsoringu Maratonu Warszawskiego. Marka Flora należąca do tego koncernu była przez ostatnie trzy lata sponsorem głównym...

12 marca 2009

Monika Sieniawska w dziale PR Multimedia Polska

Do zespołu PR spółki Multimedia Polska dołączyła Monika Sieniawska. Objęła nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. komunikacji wewnętrznej. Monika Sieniawska pracowała...

12 marca 2009

Ekspresy jak drapacze chmur

Marka Nespresso wprowadza nowe ekspresy do kawy CitiZ o awangardowym designie. Wygląd urządzeń nawiązuje do wielkomiejskich drapaczy chmur. Autorem projektu...

12 marca 2009

Gwiazdy seriali FoxLife na autobusach

Gwiazdy seriali stacji FoxLife - "Chirurdzy", "Gotowe na wszystko", "Prywatna praktyka" - pojawiły się w reklamach tego kanału na autobusach...

12 marca 2009

Mikołaj Lizut nowym naczelnym Roxy FM; Marek Osada odchodzi

Mikołaj Lizut został redaktorem naczelnym Radia Roxy FM (Grupa Radiowa Agory). W tej funkcji zastąpi Marka Osadę, dotychczasowego dyrektora programowego,...

13 marca 2009

Snickers jeździ autobusami i metrem

Należąca do Mars Polska marka batonów Snickers prowadzi kampanię reklamową w środkach komunikacji miejskiej. Przez cały marzec w największych miastach...

13 marca 2009

Kampania "Życie miodem słodzone" wraca do mediów w kolejnej odsłonie

Wystartował drugi etap kampanii popularyzującej miód, którą organizuje Stowarzyszenie Pszczelarzy Zawodowych. Kampanię finansowaną przy wsparciu Unii Europejskiej oraz Rzeczypospolitej Polskiej...

13 marca 2009

Deutsche Bank reklamuje kredyty dla firm

Deutsche Bank reklamuje w mediach kredyty dla firm o nazwie DB Mocna Firma. Kampania ma na celu wsparcie przedsiębiorstw poprzez...

13 marca 2009

Tiger rusza z największą w swej historii kampanią promującą butelkę od Porsche

Spółka FoodCare, właściciel marki Tiger, wprowadza na rynek nowe opakowania tego napoju energetycznego. Startuje z największą w historii kampanią reklamową...

13 marca 2009

"Neuron" Agencja PR pracuje dla firmy Niemczyk i Wspólnicy

"Neuron" Agencja Public Relations nawiązała współpracę z Niemczyk i Wspólnicy Sp. z o.o., firmą z branży wywiadu gospodarczego. Zadaniami agencji...

13 marca 2009

Novator wycofał się z Netii; pozostaje w P4

Novator Telecom Poland II S.a.r.l. poinformował, że sprzedał 118,08 mln akcji Netii stanowiących 30,3 proc. kapitału spółki, czyli cały posiadany...

13 marca 2009

Startuje kampania promująca warzywa, owoce i soki warta 2 mln euro

Krajowa Unia Producentów Soków ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem "5 porcji warzyw i owoców lub soku". Ma ona zachęcić...

13 marca 2009

U2 Media ma dwóch nowych klientów

U2 Media pozyskało dwa nowe budżety. Agencja obsługuje Dom Maklerski "TMS Brokers", dla którego przygotowuje kampanię z wykorzystaniem internetu. Działania...

13 marca 2009

Kibo PR pracuje dla firmy GN Netcom w Polsce, Czechach i na Ukrainie

Agencja Kibo Public Relations przedłużyła umowę o współpracy z GN Netcom, duńską firmą działającą w obszarze rozwiązań słuchawkowych, oferującą swoje...

13 marca 2009

K2 Internet rozwija spółkę marketingu afiliacyjnego System3.pl

Grupa K2 Internet SA powołała spółkę System3.pl specjalizującą się w kompleksowej obsłudze programów afiliacyjnych. Szefem jednostki została Magdalena Czachowska, która...

13 marca 2009

Adamiak i Węgrzynek w managemencie Delegaty; agencja obsłuży nowe stacje TV

Agnieszka Adamiak obejmuje stanowisko kierownika ds. sprzedaży i marketingu w agencji Delegata specjalizującej się w obsłudze telewizyjnych kanałów tematycznych. To...

13 marca 2009

LOT inwestuje w działania wizerunkowo-sprzedażowe

Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczynają nową kampanię wizerunkowo-sprzedażową pod hasłem "Od 80 lat sprawiamy, że ludzie latają". Wspiera ona ofertę...

13 marca 2009

Lotos wspiera reklamą TV program lojalnościowy Navigator

14 marca br. rozpoczyna się ogólnopolska kampania telewizyjna wspierająca program lojalnościowy Navigator Grupy Lotos. Pomysł kreatywny reklamy stworzyła agencja reklamowa...

13 marca 2009

Przemysław Kuźnicki przeszedł z Gazeta.pl do IDMnet

Przemysław Kuźnicki dołączył do działu sprzedaży bezpośredniej sieci reklamy internetowej IDMnet SA. Jako account manager odpowiada za kompleksową obsługę klientów...

13 marca 2009

Dorota Norwa odchodzi z "Przeglądu"

Dorota Norwa, specjalista ds. promocji i reklamy, rozstaje się z Towarzystwem Wydawniczym i Literackim, wydawcą tygodnika "Przegląd". Powodem jej odejścia...

13 marca 2009

Henkel w kampanii podkreśla profesjonalizm kosmetyków do włosów Syoss

Henkel Polska wprowadza na rynek nową markę kosmetyków do pielęgnacji włosów Syoss. Produkty będą dostępne w szerokiej dystrybucji. Polska jest...

13 marca 2009

Hyundai i20 reklamowany jako auto z pomysłem

W nadchodzący weekend podczas dni otwartych Hyundai Motor Poland zadebiutuje na rynku z modelem i20. Hyundai i20 jest reprezentantem segmentu...

13 marca 2009

Katarzyna Ługowska PR managerem Testa Communications

Do agencji Testa Communications dołączyła Katarzyna Ługowska, która objęła stanowisko PR managera. Ługowska pracowała wcześniej w G+J Polska oraz w...

13 marca 2009

Komitywa.com zawęża zakres działalności do badań

Należąca do grupy K2 Internet SA spółka Komitywa.com specjalizująca się w projektowaniu serwisów internetowych zorientowanych na użytkownika (tzw. user centered...

13 marca 2009

PO, PSL i SLD porozumiały się w sprawie nowej Ustawy medialnej - licencje zamiast abonamentu

Platforma Obywatelska, Polskie Stronnictwo Ludowe i Sojusz Lewicy Demokratycznej porozumiały się w sprawie zapisów w nowej Ustawie medialnej. Najważniejsze założenia...

13 marca 2009

"Wprost" rusza z serią dodatków "Vademecum"

AWR "Wprost", wydawca tygodnika "Wprost", uruchamia serię dodatków, które wydawane będą pod wspólną marką "Vademecum". Pierwsza seria "Vademecum Zdrowia" będzie...

13 marca 2009

Ciszewski PR pracuje przy "Operze HD" Multikina

Agencja Ciszewski Public Relations rozpoczęła współpracę z siecią Multikino. Umowa dotyczy działań public relations dla najnowszego projektu Multikina "Opera HD"....

13 marca 2009

E.P. Creative Services i Star Media przygotowały wiosenną kampanię Neste

Nesteoil Polska rozpoczęło kampanię promocyjną automatycznych stacji paliw Neste. Strategię i kreację działań przygotowała agencja E.P. Creative Services. Media zaplanował...

13 marca 2009

OS3 Multimedia autorem serwisu społecznościowego Scan Holiday

Agencja interaktywna OS3 Multimedia przygotowała dla firmy TUI Poland serwis społecznościowy Fanscan.pl skupiający osoby, które skorzystały z oferty biura podróży...

13 marca 2009

Zabawkowy megasklep Hamleys może pojawić się w Polsce w br.

Sklep z zabawkami Hamleys może pojawić się w Polsce. Plany te mają szansę na realizację jeszcze w br. Hamleys ma...

13 marca 2009

"Rzeczpospolita" w piątki z nowym dodatkiem

Od dziś dziennik "Rzeczpospolita" rozpoczyna wydawanie nowego cotygodniowego dodatku pod nazwą "Piątek+". Jest on rozszerzeniem tzw. białych stron, jednak w...

13 marca 2009

Albedo Marketing autorem POS-ów dla Górskiej Natury

Albedo Marketing pracuje dla nowej marki wody Górska Natura z portfolio Pepsi-Cola GB. Agencja wygrała przetarg na przygotowanie materiałów POS....

13 marca 2009

Stacje TVN i platforma N zintegrują działania marketingowe

Grupa TVN przejmuje kontrolę nad platformą N, której operatorem jest spółka ITI Neovision - zwiększa swój udział do 51 proc....

13 marca 2009

MySpace po niespełna roku działalności wycofuje się z Polski

MySpace, jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie, zamknął biuro w Polsce. Polskim serwisem będzie zarządzać teraz biuro w Berlinie...

13 marca 2009

Jacek Spychała PR managerem sieci Żabka

Jacek Spychała objął stanowisko PR managera Żabka Polska SA. Odpowiedzialny jest za przygotowanie i realizację strategii komunikacji firmy oraz kontakty...

13 marca 2009

Tatra rusza z kampanią telewizyjną

Dziś wieczorem rozpoczyna się kampania reklamowa piwa Tatra należącego do Grupy Żywiec. Obejmie ona największe ogólnopolskie stacje telewizyjne i potrwa...

13 marca 2009

Anna Brunzlow odpowiada za client service w Made in Mind

Anna Brunzlow dołączyła do zespołu Made in Mind, agencji reklamowej w strukturach domu mediowego Mindshare. Objęła stanowisko key account managera....

13 marca 2009

Porucznik Borewicz i kot Filemon w nowej kampanii Playa

W weekend pojawią się reklamy teaserowe, a w poniedziałek 16 marca ruszy właściwa odsłona kampanii wprowadzającej nową ofertę pre-paid Play...

16 marca 2009

Renault Polska zachęca do zostania Ecoistą

Renault Polska realizuje kampanię reklamową, która zachęca do zakupu "Ecoauta z Ecodopłatą". Reklamy prasowe i internetowe oraz spoty radiowe przygotowała...

16 marca 2009

Chmielecki i Wanielista w dziale client service Pegasus Advertising

Do grona menedżerów agencji reklamowej Pegasus Advertising dołączyli Tomasz Chmielecki na stanowisko client service directora i Kacper Wanielista jako client...

16 marca 2009

CenterNet może rozpocząć sprzedaż telefonów pod marką Hyundai

Fundusz NFI Midas, do którego należy spółka CenterNet, która do końca maja br. ma uruchomić sieć telefonii komórkowej, podpisał list...

16 marca 2009

Robert Biegaj będzie dyrektorem handlowym Interia.pl

Robert Biegaj w kwietniu br. obejmie stanowisko dyrektora działu handlowego portalu Interia.pl. Będzie odpowiedzialny za całość działań sprzedażowych spółki. Biegaj...

16 marca 2009

Scholz & Friends przesuwa plany budowania grupy; tworzy autorskie narzędzie strategiczne

Agencja reklamowa Scholz & Friends ze względu na gorszą sytuację ekonomiczną przesuwa o kilka miesięcy zapowiadane pod koniec ub.r. (patrz...

16 marca 2009

Juicy przygotowała kampanię o niezmienionych cenach Skody

Skoda Auto Poland prowadzi działania reklamowe informujące o tym, że na modele z 2009 r. będą obowiązywały do kwietnia br....

16 marca 2009

Cyfrowy Polsat wycofuje się jednak z zakupu Sferii

Cyfrowy Polsat, który 11 marca br. za 53,4 mln zł kupił 350 tys. akcji (stanowiących 11 proc. kapitału) operatora telekomunikacyjnego...

16 marca 2009

Lorenz Bahlsen chce dotrzeć do konsumentek zdrowych przekąsek

Agencja reklamowa Just przygotowała dla Lorenz Bahlsen Snack-World kolejną kampanię reklamową chipsów Naturals. Jest ona adresowana do wymagających konsumentek, które...

16 marca 2009

Domo i Kuchnia.TV wchodzą w wiosnę z nowymi produkcjami

Od kwietnia br. na antenie kanału tematycznego Domo (nadawca Canal Plus Cyfrowy) pojawią się wiosenne nowości programowe, a wśród nich...

16 marca 2009

Jury Kreatury w międzynarodowym składzie; obrady już za tydzień

Tegoroczne obrady jury XIII edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy "Kreatura", organizowanego przez VFP Communications, odbędą się 24-25 marca br. W skład...

16 marca 2009

Jakub Kossut tymczasowo przejmuje zarządzanie MediaComem

Jakub Kossut przez kilka najbliższych miesięcy będzie pełnił obowiązki dyrektora zarządzającego MediaComu Warszawa. Zastępstwo wiąże się z przejściem Agnieszki Kosik,...