M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

18 marca 2009

Ad Concept poszerza działalność o sprzedaż reklam online

Broker reklamowy Ad Concept poszerza działalność. Firma specjalizująca się do tej pory w sprzedaży powierzchni prasowej rozpoczyna sprzedaż reklam online....

18 marca 2009

Gillette wprowadza pierwszą na rynku kobiecą golarkę z żelem

Marka Gillette należąca do Procter & Gamble wprowadza na rynek nową golarkę dla kobiet Venus Breeze. Maszynka ma wbudowane paski...

18 marca 2009

Maciej Maciejewski odpowiada za rozwój biznesu Tribal DDB

Do zespołu agencji interaktywnej Tribal DDB z grupy Corporate Profiles DDB dołączył Maciej Maciejewski, który na stanowisku quality & business...

18 marca 2009

Żabka Polska uruchamia sieć sklepów w nowym formacie

Rusza Fresh Market - nowy projekt Żabka Polska. Będzie to nowa sieć łącząca cechy supermarketu średniej wielkości (100-150 mkw.) i...

18 marca 2009

Air Agency i Grey Matters połączyły się

Agencja reklamowa Air Agency (od kilku tygodni tą nazwą posługuje się agencja reklamowa Focus Advertising) łączy się z Grey Matters...

18 marca 2009

Agora uruchomiła agencję SEM SearchLab

Agora SA uruchomiła agencję SearchLab, która specjalizuje się w marketingu w wyszukiwarkach i oferuje klientom model współpracy oparty na płatności...

18 marca 2009

Next Media zwiększa częstotliwość "Malemena"

Wydawnictwo Next Media, którego współwłaścicielem jest Platforma Media "Point Group", zmienia częstotliwość wydawania magazynu "Malemen" z kwartalnika na dwumiesięcznik. Jednocześnie...

18 marca 2009

Insignia obsługuje projekty Warsaw Destination Alliance

Agencja interaktywna Insignia rozpoczęła obsługę Warsaw Destination Alliance - zrzeszenia firm i instytucji, które zajmują się budowaniem wizerunku Warszawy na...

18 marca 2009

ARC partnerem Pol-TV Multimedia w pomiarze zliczającym spojrzenia

Firma badawcza ARC Rynek i Opinia podjęła współpracę z Pol-TV Multimedia, dostawcą systemów pomiaru oglądalności reklam (patrz DS "MMP" z...

18 marca 2009

Havas Sports & Entertainment podpisał umowę z BGŻ

Havas Sports & Entertainment podpisał umowę z bankiem BGŻ dotyczącą wsparcia komunikacji sponsoringu w obszarze kolarstwa. BGŻ jest sponsorem strategicznym...

18 marca 2009

ConTrust zajmie się projektami public relations ProLogisu

ProLogis, dostawca obiektów dystrybucyjnych i deweloper powierzchni magazynowych, przedłużył umowę o współpracy w zakresie realizacji działań public relations z agencją...

18 marca 2009

IAA podsumowuje ankietę o freelancerach

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA podsumowało wyniki ankiety na temat ewaluacji pracy freelancerów w branży reklamowej. Jej przeprowadzenie związane jest z...

18 marca 2009

Dariusz Świąder dyrektorem finansowym Polskapresse

Dariusz Świąder zostanie dyrektorem finansowym Grupy Wydawniczej "Polskapresse". Odpowiedzialny będzie m.in. za współtworzenie, wdrażanie i kontrolę polityki finansowej spółki oraz...

18 marca 2009

Nagrody za najlepiej wykreowaną markę bankową dla ING i Raiffeisena

Podczas dorocznej konferencji firmy badawczej Pentor Research International poświęconej bankowości zostały wręczone Lamparty - nagrody przyznawane przez bankowców za najbardziej...

18 marca 2009

Scholz & Friends realizuje kampanię promocyjną wyborów do PE

Kampania reklamowa przygotowana przez sieć agencyjną Scholz & Friends będzie wspierać wybory do Parlamentu Europejskiego (odbędą się 4-7 czerwca 2009...

19 marca 2009

Codemedia zdobywa obsługę AmRestu

AmRest po przeglądzie agencji mediów interaktywnych zdecydował o powierzeniu budżetu agencji Codemedia. W przeglądzie Codemedia pokonała m.in. ACR oraz Media...

19 marca 2009

Sebastian Świderski twarzą kampanii Ferrero "Kinder + Sport"

Ruszyła II edycja ogólnopolskiej kampanii firmy Ferrero pod nazwą "Kinder + Sport" realizowanej przez agencję reklamową Communication Unlimited. Głównym celem...

19 marca 2009

Wedel wspiera kampanią wielkanocny produkt

Cadbury Wedel wprowadza na rynek z okazji Wielkanocy Czekoladowe Pisanki. Produkt wsparty jest ogólnopolską kampanią prowadzoną na outdoorze oraz w...

19 marca 2009

Winiary proponują zapiekankę ziemniaczaną

Nestle Polska rozszerza ofertę Winiary "Pomysł na..." o dwa nowe warianty na bazie ziemniaków - zapiekankę ziemniaczaną z mięsem mielonym...

19 marca 2009

Polskie Radio rozpoczęło współpracę z Rumuńską Korporacją Radiową

Polskie Radio podpisało porozumienie o współpracy z Rumuńską Korporacją Radiową reprezentowaną przez Rumuńskie Radio Międzynarodowe (Radio România International). Celem porozumienia...

19 marca 2009

Jacek Czynajtis odchodzi z ZPR-ów

Jacek Czynajtis, dyrektor handlowy i wiceprezes Muratora i Time'u, odchodzi z grupy ZPR. Agnieszka Anielska, prezes zarządu Muratora i Time'u,...

19 marca 2009

Brandgarden debiutuje na rynku, ma już klientów

Na początku marca zadebiutowała na rynku nowa agencja reklamowa full service, którą założyli byli pracownicy agencji B&J: Monika Trała (w...

19 marca 2009

Rafał Szysz, dyrektor generalny ProMarki, został członkiem zarządu WFA

Rafał Szysz, dyrektor generalny ProMarki, reprezentujący Stowarzyszenie ProMarka podczas walnego zgromadzenia członków The World Federation of Advertisers (WFA), które odbyło...

19 marca 2009

Kanały TVP będą miały specjalny programming wielkanocny

Kanały TVP będą miały specjalną świąteczną ramówkę programową. TVP1 wyemituje m.in. film "Świadectwo" - opowieść o życiu Jana Pawła II....

19 marca 2009

Eska wesprze EMA dedykowaną stacją internetową

Grupa Time (ZPR) wesprze internetową stacją radiową tegoroczną edycję nagród muzycznych Eska Music Awards. Projekt wystartuje po nominacji do EMA...

19 marca 2009

Animex-Krakus wspiera reklamą prasową swoje produkty

Agencja Paralotna przygotowała kampanię promocyjną dla firmy Animex-Krakus, producenta wyrobów mięsnych i wędliniarskich. Jej pierwszy etap obejmujący prasę kobiecą potrwa...

19 marca 2009

Szef Canal Plus Cyfrowy zapowiada dynamiczny wzrost i wzmocnienie oferty

Bertrand Le Guern, prezes spółki Canal Plus Cyfrowy, zapowiada, że w br. jego firma będzie konsekwentnie rozwijać ofertę. - Cel...

19 marca 2009

Dostęp do danych AGB za pomocą komórki

Firma LookSoft na zlecenie firmy badawczej AGB Nielsen Media Research przygotowała aplikacje pozwalające na dostęp za pośrednictwem telefonów komórkowych do...

19 marca 2009

GfK Polonia: internet coraz wyraźniej konkuruje z telewizją

Internet najczęściej wykorzystują gospodarstwa domowe, w których jednocześnie jest kamera cyfrowa, laptop lub konsola do gier. Natomiast stosunkowo rzadziej gospodarstwa...

19 marca 2009

Kampania z okazji 60-lecia Tchibo

Firma Tchibo Warszawa rozpoczyna kampanię wizerunkową opartą na motywach związanych z 60-leciem firmy. Jest to pierwsza od dłuższego czasu akcja...

19 marca 2009

Marketerzy nie zmniejszą budżetów na BTL w 2009 r.

Marketerzy nie zmniejszą wydatków na BTL w 2009 r. - wynika z badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia na...

19 marca 2009

Kydryński w kampanii Pilsner Urquell rozdaje 300 płyt z domowej kolekcji

Marcin Kydryński w kampanii wizerunkowej piwa Pilsner Urquell rozdaje 300 płyt ze swojej kolekcji. Są to faktycznie krążki z domowej...

19 marca 2009

BR TVN oferuje dwucyfrowe rabaty już po otwarciu Polsatu

Biuro reklamy TVN zaoferowało dodatkowe dwucyfrowe rabaty klientom, którzy zdecydują się dobukować czas w TVN na kwiecień - dowiedzieliśmy się...

19 marca 2009

Dwa powody wycofania się Springera z walki o "Rzeczpospolitą"; niższa oferta PMPG

Grupa ZPR-ów i Platforma Mediowa "Point Group" (PMPG SA) złożyły wczoraj oferty na zakup akcji Przedsiębiorstwa Wydawniczego "Rzeczpospolita" (PWR), współwłaściciela...

19 marca 2009

SC Johnson przypomina o kleszczach

Agencja Cruso Public Relations rozpoczęła realizację kampanii PR dla marek Raid, Autan i Off firmy SC Johnson. Kampania złożona z...

19 marca 2009

TBWA twórcą kampanii promującej kartę kredytową Furora

Od 15 marca trwa ogólnopolska kampania telewizyjna Lukas Banku wspierająca kartę kredytową Furora, przygotowana przez agencję TBWA. Celem kampanii jest...

20 marca 2009

Grandes Kochonos uaktywnia się w YouTube i Facebooku

Agencja Grandes Kochonos uruchomiła swój kanał wideo w serwisie YouTube.com. Równolegle pojawił się profil agencji w serwisie społecznościowym Facebook.com. Dzięki...

20 marca 2009

Katarzyna Łazarowicz, marketing manager, odeszła z New Yorkera

Katarzyna Łazarowicz, marketing manager New Yorker Polska Sp. z o.o., odeszła z firmy. Nie ujawnia, jakie są jej dalsze plany...

20 marca 2009

Limitowane batony Mars Polska wspiera kampania w telewizji i internecie

Mars Polska wprowadził na rynek limitowaną serię produktów: Twix Cappuccino, Mars Midnight i Snickers z orzechami laskowymi. Nowe produkty są...

20 marca 2009

Aneta Grzegorzewska-Półtorak odchodzi z Nivei

Aneta Grzegorzewska-Półtorak, od kilku miesięcy brand manager kategorii produktów bath care w dziale brand marketingu Nivea Polska, odchodzi z firmy....

20 marca 2009

Henryk Kania w kampanii promuje własną markę wędlin

Grandes Kochonos przygotowała kampanię reklamową dla producenta wędlin - zakładów mięsnych Henryka Kani. Jest to pierwsza aktywność reklamowa tego marketera,...

20 marca 2009

KBR będzie stopniowo włączać do próby telefony komórkowe

Komitet Badań Radiowych zrealizował testy na telefonach komórkowych przy wykorzystaniu nowej wersji kwestionariusza badań audytorium radia. Wykazały one, że możliwe...

20 marca 2009

Streetcom zainwestuje w badania skuteczności rekomendacji

Streetcom, agencja marketingu rekomendacji, zrealizuje projekty badawcze, których celem jest pomiar skuteczności projektów z tego zakresu. Chodzi o analizę zarówno...

20 marca 2009

Śląsk startuje z ogólnopolską kampanią

23 marca rusza pierwsza ogólnopolska kampania promocyjna woj. śląskiego. To kolejny etap rozpoczętych w ub.r. działań, które objęły wówczas jedynie...

20 marca 2009

OnetLajt w spersonalizowanej wersji

Grupa Onet.pl SA przygotowała nową wersję mobilnego portalu OnetLajt. Stronę OnetLajt (Lajt.onet.pl) można teraz dostosować do własnych potrzeb. Po zalogowaniu...

20 marca 2009

Tesco współpracuje z Net Premium przy wprowadzaniu ubezpieczeń

Tesco Polska współpracuje z firmą Net Premium przy wprowadzaniu produktów ubezpieczeniowych. Net Premium specjalizuje się we wsparciu sprzedaży ubezpieczeń w...

20 marca 2009

Wyjaśnienie: Just nie brał udziału w przetargu Zbyszka

W nawiązaniu do informacji "GTO wygrała w przetargu firmy Zbyszko", która ukazała się we wczorajszym wydaniu DS "MMP", Maciej Korobacz,...

20 marca 2009

Dzięki Cyfrowemu Polsatowi TVP Sport i TVP Info będą miały większą dystrybucję

Telewizja Polska podpisała umowę z Cyfrowym Polsatem, operatorem platformy satelitarnej. Porozumienie dotyczy dystrybucji kanałów TVP. - Tym samym zakończyliśmy wielomiesięczne...

20 marca 2009

W maju konkurs na drugi multipleks naziemnej telewizji cyfrowej

W maju br. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji może ogłosić konkurs na operatora drugiego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T). Wówczas...

20 marca 2009

Radia najczęściej słuchamy w domu - wynika z badań Millward Brown SMG/KRC

Jak wynika z raportu "Radio 2008" (Radio Track, Millward Brown SMG/KRC), w ub.r. ponad 23 mln osób w wieku 15-75...