M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 marca 2009

1,8 mln zł na promocję Pacanowa

Projekt "Wypromowanie Pacanowa jako Europejskiej Stolicy Bajek'' poprzez cykl imprez i wydarzeń kulturalnych otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej. Europejski...

20 marca 2009

Energa zaobrączkuje bociany

Pracownicy Grupy Energa, dostawcy energii, zaangażowali się w akcję "Energetyczni obrączkarze". Wspólnie z przyrodnikami z Polskiego Towarzystwa Przyjaciół Przyrody "pro...

20 marca 2009

Kompania Piwowarska może nie zdążyć z launchem Grolscha na lato

Kompania Piwowarska (KP) może nie zdążyć z launchem Grolscha w sezonie letnim. Według naszych informacji w centrali koncernu SABMiller, do...

20 marca 2009

Momentum uruchamia blogi i mikroblogi

Agencja Momentum Worldwide uruchomiła nowe kanały komunikacji z klientami. Są to blogi, mikroblogi oraz otwarta grupa dyskusyjna na temat marketingu...

20 marca 2009

TVP Info ma nowy serwis internetowy

Telewizja Polska uruchomiła nową testową wersję internetowego serwisu informacyjnego TVP Info. Serwis Beta.tvp.info oferuje wszystkie treści i programy informacyjne telewizji...

20 marca 2009

TVN Warszawa w badaniach Target Group i TNS OBOP

82 proc. warszawiaków potwierdza znajomość marki TVN Warszawa - wynika z badań zleconych przez tę stację firmie badawczej Target Group....

23 marca 2009

Lirene szykuje "pomarańczowe" uderzenie antycellulitowe

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wprowadza na rynek serię antycellulitowych kosmetyków marki Lirene. Są to produkty zarówno do mycia ciała,...

23 marca 2009

Ilona Napieralska-Duraj szefem badań i analiz w G+J

Ilona Napieralska-Duraj objęła stanowisko dyrektora badań i analiz w wydawnictwie G+J Polska. Zastąpiła Roberta Zakrzewskiego, który rozstał się z firmą....

23 marca 2009

Hellena ma nowe logo autorstwa Opus B; szykuje się do rewitalizacji marki

Jutrzenka Colian, właściciel napojów marki Hellena, zmienia jej logo. Ma to być pierwszy krok w rewitalizacji tego brandu, znanego przede...

23 marca 2009

Samsung rozpoczął kilkutygodniową kampanię telefonu Ultra Touch

Samsung Electronics Polska rozpoczął kampanię wprowadzającą na rynek telefon dotykowy marki Samsung - Ultra Touch. To największa kampania dywizji Samsung...

23 marca 2009

50 mln zł wart jest rynek marketingu afiliacyjnego - szacunki Zanoksa

50 mln zł - tyle jest wart polski rynek marketingu afiliacyjnego - szacuje Zanox, jedna z czołowych firm tego segmentu...

23 marca 2009

Discovery uruchomi kanał kryminalny ID w pierwszej połowie roku

Discovery Networks uruchomi w Polsce kanał tematyczny Investigation Discovery (nadawca posługuje się też nazwą skrótową ID). Stacja ma ruszyć jeszcze...

23 marca 2009

Uzupełnienie: U2 i Metropolis odpowiadały za media dla Śląska

W nawiązaniu do informacji "Śląsk startuje z ogólnopolską kampanią" zamieszczonej w DS "MMP" z 20 lutego br. informujemy, że media...

23 marca 2009

Wartość ekspozycji sponsorów Ekstraklasy wyniosła według Pentagonu 1,2 mln zł

Według firmy Pentagon Research wartość ekspozycji sponsorów podczas meczów pierwszej kolejki wiosennej Ekstraklasy piłkarskiej wyniosła 1,2 mln zł. Najsilniej eksponowane...

23 marca 2009

Eska inwestuje we wsparcie konkursu Eska Music Awards

Radio Eska (Grupa Radiowa "Time") wspiera kampanią reklamową tegoroczną edycję Eska Music Awards (EMA). Działania prowadzone są w telewizji (m.in....

23 marca 2009

Tyskie jest wspierane projektem "Międzynarodowy Rok Piwa"

Kompania Piwowarska rozpoczęła kampanię reklamową marki Tyskie "Międzynarodowy Rok Piwa". Działania swoim zasięgiem obejmą całą Polskę. Celem akcji jest umocnienie...

23 marca 2009

Eska Rock przeprasza prezydenta

Dyrekcja działu programowego Eski Rock (ZPR) wysłała do Kancelarii Prezydenta RP adresowany do prezydenta Lecha Kaczyńskiego list z przeprosinami za...

23 marca 2009

Polkomtel został sponsorem Off Plus Camera 2009

Polkomtel SA, operator sieci telefonii komórkowej Plus, został mecenasem Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego "Off Plus Camera" 2009. 17-26 kwietnia br....

23 marca 2009

Carlsberg wspiera w telewizji relaunch marki Okocim

Carlsberg Polska rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową marki piwa Okocim. Wspiera ona powrót na ogólnopolski rynek piwa Okocim Premium Pils. Spot...

23 marca 2009

Jarosław Grzelak p.o. kierownikiem redakcji publicystyki TVP1

Jarosław Grzelak został mianowany p.o. kierownikiem redakcji publicystyki TVP1. Ostatnio szefem publicystyki telewizyjnej Jedynki była Anita Gargas, która równolegle była...

23 marca 2009

PKO BP prowadzi komunikację pakietów biznesowych

Do końca kwietnia br. PKO BP prowadzi kampanię promującą pakiety biznesowe dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Jej...

23 marca 2009

Adwertajzing zrealizował kampanię Duracella w regionie CEEMEA

Procter & Gamble wspiera sprzedaż baterii Duracell kampanią reklamową "New Horizons" prowadzoną w krajach regionu CEEMEA. Celem działań jest uwiarygodnienie...

23 marca 2009

Whooper w roli wszechwiedzącego króla w kampanii Burger Kinga

AmRest promuje restauracje Burger King za pomocą niekonwencjonalnej kampanii. Nowy serwis www.wszechburger.pl ma odgrywać rolę wyroczni dla internautów i odpowiada...

23 marca 2009

Levi's reklamuje się na motion panelach

Firma Levi Strauss Poland prowadzi kampanię reklamową wiosenno-letniej kolekcji dżinsów Levi's 501. W ramach internetowo-outdoorowych aktywności prowadzonych pod hasłem "Żyj...

23 marca 2009

KFC w promocji Hot Wings nawiązuje do kolekcjonowania dziwacznych przedmiotów

AmRest rozpoczął akcję promocyjną "Hot Wings Collection". Do menu sieci wprowadzona została specjalna kolekcja 12 pikantnych skrzydełek z trzema sosami,...

23 marca 2009

Mąka prowadzi bloga, a rogaliki 7days dyskutują w sieciach społecznościowych

Rogaliki 7days z portfolio Chipita Poland promują się w sieciach społecznościowych. Wirtualne profile rogalików zostały utworzone w najpopularniejszych portalach, m.in.:...

23 marca 2009

Audiomarketing IMS w delikatesach Alma

Internet Media Services (IMS) rozpoczął współpracę z siecią Alma Market. Umowa dotyczy oprawy muzycznej i emisji reklam audio. Współpraca obejmuje...

23 marca 2009

Touchpoint RC rozstaje się z większością pracowników

Z agencji marketingu zintegrowanego Touchpoint RC (Corporate Profiles DDB Group) odejdzie pięć z zatrudnionych łącznie ośmiu osób, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

24 marca 2009

Manekiny na ulicach Poznania promują Galerię Malta

Firma Neinver uzupełnia promocję nowo powstałego centrum handlowego o działania ambientowe. Akcja jest elementem kampanii reklamowej promującej otwarcie poznańskiej Galerii...

24 marca 2009

Podravka wesprze Vegetę przed Wielkanocą

W związku ze zbliżającymi się świętami wielkanocnymi Podravka Polska wprowadza do sprzedaży promocyjne opakowania przyprawy marki Vegeta. W większości tradycyjnych...

24 marca 2009

Konrad Galiński i Piotr Garlej jako nowy team kreatywny w agencji Wizard

Dział kreacji agencji reklamowej Wizard został uzupełniony o nowy team w składzie Konrad Galiński (art director) i Piotr Garlej (copywriter)....

24 marca 2009

FireFly Creation przygotowała promocję Orlen Monster Jam w internecie

Agencja FireFly Creation przygotowała dla PKN Orlen serwis internetowy i kampanię eventu Orlen Monster Jam, który odbędzie się 30 maja...

24 marca 2009

Nowy sos Winiar obecny na billboardach sponsorskich w TV

Nestle Polska wprowadza nowy sos pod marką Winiary - Italia Cztery Sery. Stanowi on połączenie smaków mozzarelli, gorgonzoli, pecorino i...

24 marca 2009

Goodyear wspiera w kampaniach serwisy samochodowe Premio i opony Fulda

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła dwie równoległe kampanie reklamowe. Jedna promuje ogólnopolską sieć serwisów samochodowych typu fast-fit - Premio, druga -...

24 marca 2009

Karolina Kucharska-Sieniła dołączyła do działu marketingu Stroera

Do działu marketingu Grupy Stroer dołączyła Karolina Kucharska-Sieniła, która objęła stanowisko specjalisty ds. marketingu. Odpowiada m.in. za: monitoring konkurencji, badania...

24 marca 2009

Team One zrealizowała kampanie dla marek 36,6 i Simplus Polkomtela

Agencja reklamowa Team One przygotowała dwie nowe, emitowane równolegle kampanie reklamowe dla marek pre-paid Polkomtela - Simplusa i 36,6. Kampania...

24 marca 2009

Ferrero i Hiestand startują ze wspólną promocją

Wystartowała kampania partnerska "Razem smaczniej" Nutelli (Ferrero) i firmy Hiestand, producenta mrożonych produktów piekarniczych. Promocja polega na wręczaniu Nutelli gratis...

24 marca 2009

Tetley Polska przejmuje Premium Foods; współpraca z agencjami będzie weryfikowana

Należąca do międzynarodowej grupy Tata Tea spółka Tetley Polska przejmuje firmę Premium Foods, dystrybutora m.in. herbat na polskim rynku. Dotychczas...

24 marca 2009

Bartosz Wysocki przechodzi z "Gazety Wyborczej" do Gazeta.pl

Bartosz Wysocki został nowym dyrektorem ds. klientów strategicznych w dziale sprzedaży segmentu internet Agory. Będzie odpowiedzialny za współpracę portalu Gazeta.pl...

24 marca 2009

Martis Consulting pracuje dla Green Power 2009

Martis Consulting zajmie się obsługą public relations Międzynarodowego Kongresu Energii Odnawialnej "Green Power" 2009. Agencja będzie odpowiedzialna za działania promocyjno-komunikacyjne,...

24 marca 2009

Adv.pl odświeżyła stronę Expandera

Agencja interaktywna Adv.pl odświeżyła stronę internetową firmy doradztwa finansowego Expander. Serwis podzielono na trzy podstawowe sekcje: Dla Ciebie (finanse osobiste,...

24 marca 2009

Sebastian Loeb, mistrz WRC, w kampanii olejów Total Quartz

Total Polska prowadzi kampanię reklamową marki olejów Total Quartz. Działania obejmują spoty TV oraz nośniki reklamy zewnętrznej. W reklamach wykorzystano...

24 marca 2009

Ginza Media debiutuje z kwartalnikiem "Existence"

Spółka Ginza Media Group wprowadziła na rynek lifestyle'owy kwartalnik "Existence". Charakterystycznym elementem pisma ma być jego podział na dwie części...

24 marca 2009

Elwira Nowakowska dyrektorem marketingu Chałas i Wspólnicy

Elwira Nowakowska objęła stanowisko dyrektora marketingu grupy kapitałowej Chałas i Wspólnicy. Odpowiada za strategię marketingową trzech spółek należących do grupy:...

24 marca 2009

UOKiK raczej się nie zajmie wnioskiem KNF dotyczącym reklamy SKOK-ów

Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) skierowała do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wniosek dotyczący reklamy Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych (SKOK) "Nie...

24 marca 2009

Dax Cosmetics promuje Perfectę, wykorzystując ubiegłoroczny spot

Dax Cosmetics rozpoczęło wiosenną odsłonę kampanii reklamowej kosmetyków marki Perfecta. W kampanii zostanie wykorzystany nakręcony jesienią ub.r. spot reklamowy "Basen"....

24 marca 2009

TV Biznes wzmacnia wiosenną ramówkę

Stacja TV Biznes wprowadza nowości do wiosennej ramówki. Na antenie pojawią się: "Zmiany XX-lecia", "Przegląd prasy zagranicznej", "Panorama branż" oraz...

24 marca 2009

Estee Lauder we współpracy z Digital One uruchamia serwis swojej głównej marki

Estee Lauder Poland uruchomiła lokalną wersję serwisu internetowego dla kosmetyków marki Estee Lauder. Za jej adaptację odpowiada agencja Digital One,...

24 marca 2009

Daria Kulińska pokieruje komunikacją Narodowego Centrum Sportu

Daria Kulińska objęła stanowisko PR managera i rzecznika prasowego w firmie Narodowe Centrum Sportu, spółce odpowiedzialnej za budowę Stadionu Narodowego...

24 marca 2009

Great Open House rozwija kompetencje mobilemarketingowe

Agencja marketing services Great Open House rozwija kompetencje mobilemarketingowe. Planowane jest poszerzenie oferty tych usług. Od września ub.r. wiceprezesem agencji...