M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

31 marca 2009

Frosta debiutuje w segmencie mrożonek warzywnych; nie będzie kampanii

Frosta, producent mrożonek, debiutuje w segmencie mrożonych warzyw i wprowadza na rynek 15 nowych produktów - warzyw mono, zup i...

31 marca 2009

Hoop wprowadza limitowanego grejpfrutowego Arctica

Hoop Polska, producent napojów, wprowadza do sprzedaży limitowaną wersję niegazowanej smakowej wody Arctic. Będzie to woda o smaku grejpfrutowym -...

31 marca 2009

ARBOinteractive wchodzi do Rosji z siecią V2Media

Sieć internetowej reklamy wideo V2Media należąca do ARBOinteractive Polska rozpoczyna działalność w Rosji. Dyrektorem zarządzającym V2Media na tamtejszym rynku jest...

31 marca 2009

Paweł Mączka, szef sieci Eska Rock, rozstanie się z Time'em

Paweł Mączka, dyr. sieci Eska Rock, z końcem maja rozstaje się z Grupą Radiową "Time" (ZPR). Mączka był odpowiedzialny za...

31 marca 2009

W prima aprilis rusza kolejna odsłona kampanii Link4 z Wasowskim i Szczęśniakiem

Satyrycy Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak powracają w nowej telewizyjnej reklamie Link4. Jest ona kolejnym etapem kampanii ubezpieczyciela zachęcającej klientów...

31 marca 2009

Ecco w wiosennej kampanii obecne m.in. w portalach społecznościowych

Firma Ecco Shoes Poland rozpoczęła pod hasłem "Mój świat, mój styl, moje Ecco" kampanię wizerunkowo-produktową marki Ecco. Działania obejmują: telewizję...

31 marca 2009

Michał Łuczyński pokieruje Patio TV

Michał Łuczyński został dyrektorem zarządzającym Patio TV, kanału telewizyjnego nadawanego przez spółkę Fabryka Mediów. Łuczyński będzie kierował kanałem po rozstaniu...

31 marca 2009

Polscy wystawcy na targach MIPTV stawiają na nowe produkcje

Telewizja Polska, TVN i ATM Grupa tradycyjnie już mają najszerszą ofertę handlową na międzynarodowych targach telewizyjnych MIPTV w Cannes. TVP...

31 marca 2009

National Geographic Channel poszerza dystrybucję o VoD w internecie

Na targach telewizyjnych MIPTV w Cannes firma Fox International Channels Poland (FIC Poland), nadawca stacji: National Geographic Channel, Fox Life...

31 marca 2009

Teresa Biernacka przestaje kierować kreacją McCann Erickson

Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, Teresa Biernacka, dyrektor kreacji agencji McCann Erickson, odchodzi z dotychczasowego stanowiska. Jej dalsze plany zawodowe nie...

1 kwietnia 2009

Specjalny cykl programu w TVN Warszawa dla Norwegian Air

Norwegian Air Shuttle Polska rusza z wiosenną akcją sponsoringową w TVN. Jest to specjalny projekt "Goście, goście" przygotowany przez TVN...

1 kwietnia 2009

Martin Winther dołącza do Euro RSCG Warsaw jako deputy creative director

W maju br. do zespołu Euro RSCG Warsaw dołączy Martin Winther. Jako deputy creative director będzie pracował w zespole z...

1 kwietnia 2009

Iwona Kluszczyńska i Wojciech Dagiel wracają do McCann Erickson

Po rocznej przerwie, w czasie której pracowali jako szefowie kreacji w agencji Publicis, Iwona Kluszczyńska i Wojciech Dagiel wracają do...

1 kwietnia 2009

Just Health Club odpowiada za kampanię Lux Medu

Grupa Lux Med (m.in.: Lux Med, Medycyna Rodzinna, Promedis) rozpoczęła działania komunikacyjne skierowane do klientów korporacyjnych. Kampania została przygotowana na...

1 kwietnia 2009

"Zasłużona" polisa lokacyjna DnB Nord Polska

Ruszyła wizerunkowo-sprzedażowa kampania polisy lokacyjnej Nord Fortjene banku DnB Nord Polska i Towarzystwa Ubezpieczeniowego "Generali". Prowadzona jest m.in. w najważniejszych...

1 kwietnia 2009

Fiat 500 od Diesla w bardzo limitowanej edycji

Do sprzedaży trafił właśnie nowy model Fiata - 500 by Diesel. To oryginalna wersja "pięćsetki" - owoc współpracy Fiata i...

1 kwietnia 2009

Pleon będzie promować wrocławską wystawę

Wrocław po raz kolejny zaprosił do współpracy agencję Pleon. Tym razem działania Pleonu skupią się na promocji wystawy "Europa -...

1 kwietnia 2009

Łaciate ruszyło z wiosenno-letnią odsłoną kampanii "Dobre Łaciate"

Mlekpol ruszył z wiosenno-letnią odsłoną kampanii reklamowej mleka Łaciate prowadzonej pod hasłem "Dobre Łaciate". Działania mają na celu wzmocnienie wizerunku...

1 kwietnia 2009

OS3 Multimedia obsługuje markę Lirene w zakresie strategii w internecie

Agencja interaktywna OS3 Multimedia rozpoczęła długofalową obsługę strategiczną w internecie marki Lirene z portfolio Laboratorium Kosmetycznego "Dr Irena Eris". Pierwszym...

1 kwietnia 2009

Ecco Holiday zwiększa rezerwacje na WWW dzięki współpracy z Artefaktem

Agencja Artefakt specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM) podpisała umowę o współpracy z biurem podróży Ecco Holiday. Artefakt...

1 kwietnia 2009

Ibum Forte pierwszy raz w TV

Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibum Forte (Hasco-Lek) pod hasłem "Ibum Forte - najsilniejszy Ibum na rynku". Działania...

1 kwietnia 2009

TVP i TVN promują swoje produkcje w specjalnych edycjach pism na targi MIPTV

Telewizja Polska i TVN promują swoje produkcje w specjalnych edycjach zagranicznych pism przygotowanych na targi telewizyjne MIPTV w Cannes. Angielskojęzyczna...

1 kwietnia 2009

Duże zainteresowanie "Ranczem" na MIPTV w Cannes

Oferowany na targach MIPTV w Cannes przez ATM Grupę serial "Ranczo", hit ostatnich sezonów TVP1, cieszy się dużym zainteresowaniem innych...

1 kwietnia 2009

Hasbro nowym klientem Marketing & Communications Consultants

Agencja Marketing & Communications Consultans (M&CC) rozpoczęła współpracę z firmą Hasbro - zajmie się komunikacyjnym wsparciem wprowadzenia na polski rynek...

1 kwietnia 2009

Neuron pracuje dla Polskiego Systemu Recyklingu SA

Polski System Recyklingu "Organizacja Odzysku" SA (PSR) rozpoczyna współpracę z "Neuron" Agencją Public Relations. Umowa obejmuje usługi public relations dla...

1 kwietnia 2009

Jacek Studziński szefem strategii G7

Jacek Studziński, do niedawna dyrektor działu strategii TBWAWarszawa, obejmuje stanowisko dyrektora strategii w agencji G7. Oprócz Studzińskiego w strategii G7...

1 kwietnia 2009

Skandia donosi o nowym wizerunku w kampanii

W 2009 roku Skandia Życie TU SA obchodzi jubileusz 10-lecia swojej obecności na polskim rynku. Wraz ze wzrostem międzynarodowej obecności...

1 kwietnia 2009

Polski rynek e-commerce był wart ponad 11 mld zł w ub.r.

Polski rynek e-commerce w 2008 roku był wart ponad 11 mld zł, czyli o 36 proc. więcej niż w 2007...

1 kwietnia 2009

Kampania Tok FM operuje satyrą autorstwa Czeczota

Ruszyła nowa kampania wizerunkowa Radia Tok FM (Grupa Radiowa Agory). Koncept kreatywny opiera się na pokazaniu poszczególnych programów stacji (m.in....

1 kwietnia 2009

Remigiusz Rawa awansował na stanowisko szefa eksportu Grupy Żywiec

Remigiusz Rawa awansował na szefa eksportu Grupy Żywiec. Stanowisko to było ostatnio nieobsadzone. Remigiusz Rawa rozpoczynał karierę w Grupie Żywiec...

1 kwietnia 2009

Grupa One-2-One zamierza sprzedać czeską spółkę ATS i inne

Grupa One-2-One zamierza sprzedać czeską spółkę ATS. Polski integrator usług mobilnych kupił ją w 2008 r. za 4 mln 450...

1 kwietnia 2009

Street art silnym elementem kampanii nowego napoju Plusssz Up

Ruszyła kampania reklamowa Plusssz Up, produktu z portfolio firmy Polski Lek, tworzącego nową kategorię na rynku (wstępnie o planach dotyczących...

1 kwietnia 2009

Nowa kampania Żywca, przetarg trwa

Dziś startuje kampania wizerunkowa marki Żywiec (Grupa Żywiec). 
Składa się na nią ogólnopolska kampania outdoorowa oraz nowy spot reklamowy. Koncept...

1 kwietnia 2009

ZenithOptimedia przewiduje odbicie rynku reklamowego w 2011 r.

Jak wynika z raportu ZenithOptimedia, polski rynek reklamowy zwalnia i odbije się dopiero w 2011 r. Zdaniem analityków z domu...

1 kwietnia 2009

Skoda Auto Polska rozstaje się z Sebastianem Szczęsnym

Firma Skoda Auto Polska SA zakończyła współpracę z communications managerem Sebastianem Szczęsnym. Firma nie poinformowała o przyczynach rozstania, a z...

1 kwietnia 2009

Zwolnienia w sieci Eska

Radio Eska (Grupa Time) zrestrukturyzowała dział programowy. Z 11 osób, których dotknęły cięcia, około połowy zwolniono, pozostałym zaproponowano rozszerzenie obowiązków...

1 kwietnia 2009

Universal Channel dołączył do oferty sieci Aster

NBC Universal Global Networks wprowadził Universal Channel do sieci Aster, operatora czterech usług telekomunikacyjnych docierającego do kilkuset tysięcy gospodarstw domowych...

1 kwietnia 2009

Anna Lubowska nowym prezesem SAR-u

Wczorajsze walne zebranie członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR doprowadziło do wyboru nowego prezesa organizacji. Została nim Anna Lubowska, managing director...

1 kwietnia 2009

Produkcje Discovery zasilą programming TV4

Na targach telewizyjnych MIPTV w Cannes Discovery Communications, nadawca kanałów tematycznych Discovery Channel, porozumiał się ze stacją TV4 (Polskie Media)...

1 kwietnia 2009

Produkcje TVP trafią m.in. na Tajwan, do obu Ameryk, Hiszpanii i Portugalii

Na targach telewizyjnych MIPTV w Cannes TVP podpisała wstępną umowę dotyczącą dystrybucji na Tajwanie produkcji muzycznej zrealizowanej w HD "Siedem...

2 kwietnia 2009

Piotr Gawron dyr. zarządzającym Banku Pocztowego

- Piotr Gawron został nowym dyr. zarządzającym Banku Pocztowego. Zastąpił na tym stanowisku Radosława Prussa, który odszedł z firmy około...

2 kwietnia 2009

Chmielewski kieruje nowym biurem reklamy internetowej Mediów Regionalnych

Cezary Chmielewski został dyrektorem powstającego biura reklamy internetowej w Mediach Regionalnych. Jest to nowe stanowisko w firmie. Obecnie trwa proces...

2 kwietnia 2009

Członkostwo w SAR wzrosło do 73 firm

Podczas ostatniego walnego spotkania Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR przyjęto do jego grona nowych członków - agencje reklamowe: Albert Lumberjacker, Fat...

2 kwietnia 2009

Indesit rozpoczyna promocję konsumencką zmywarek Hotpoint-Ariston

Indesit Company Polska rozpoczyna promocję konsumencką zmywarek marki Hotpoint-Ariston pod hasłem "Czysty układ". Przez dwa miesiące klienci mogą skorzystać z...

2 kwietnia 2009

Marta Tamioła rozstała się z Web Power i rozwija Webvariation

Marta Tamioła, dotychczasowa new business manager i country manager wyspecjalizowanej w e-mail marketingu firmy Web Power, zakończyła współpracę z tą...

2 kwietnia 2009

Paweł Lebiedziński został dyrektorem sprzedaży w Novem

Paweł Lebiedziński został z początkiem kwietnia dyrektorem sprzedaży w firmie marketingu afiliacyjnego Novem. Przeszedł do niej z Media Contacts, gdzie...

2 kwietnia 2009

Edipresse versus Bauer

Edipresse Polska uważa, że nowa "Tina" (Wydawnictwo Bauer) jest w wielu obszarach bardzo podobna do "Przyjaciółki". Wczoraj na rynku pojawił...

2 kwietnia 2009

Rodzice.pl jedną z części międzynarodowej platformy parentingowej G+J

Wydawnictwo G+J uruchomiło nowy serwis parentingowy Rodzice.pl, który zastąpił dotychczasowy serwis RodziceOnline.pl. - Serwis powstał w ramach międzynarodowej platformy serwisów...

2 kwietnia 2009

Wizard planuje stworzenie działu marketingu szeptanego

Agencja reklamowa Wizard planuje poszerzenie kompetencji o działania z zakresu marketingu szeptanego i viral marketingu. Według Piotra Garleja, copywritera, na...

2 kwietnia 2009

Firma doradcza Marketplanet przekonuje, że na kryzysie można zarobić

Firma doradcza Marketplanet wspiera swoją ofertę kampanią reklamową pt. "Zarabiaj w kryzysie". Działania poprzedzone były akcją teaserową w prasie (m.in.:...