M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 kwietnia 2009

Targi w Cannes: ATM Grupa sprzedaje formaty serialowe i pracuje nad trzema nowymi teleturniejami

Firma ATM Grupa prowadzi zaawansowane rozmowy na temat sprzedaży formatów produkowanych przez siebie seriali. - Dwa seriale prawie zostały już...

2 kwietnia 2009

Większa kreacja Scholz & Friends

Piotr Wronek, dotychczas zatrudniony w agencji VA Strategic Communication, zaczął pracę copywritera w Scholz & Friends. Pracuje w teamie z...

2 kwietnia 2009

Mayland promuje się w kampanii prasowej

Mayland Real Estate, międzynarodowy deweloper realizujący projekty centrów handlowych w Europie Środkowej i Wschodniej, rozpoczął kilkumiesięczną kampanię wizerunkową. Działania potrwają...

2 kwietnia 2009

Jeden z dziennikarzy "Gościa Niedzielnego" twarzą jego kampanii

Magazyn "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej w Katowicach) rozpoczął kampanię wizerunkową, w której wystąpił redaktor działu społecznego Jacek Dziedzina. Główne...

2 kwietnia 2009

Firma doradztwa strategicznego Braun & Partners otwiera oddział w Polsce

Braun & Partners Network, międzynarodowa firma doradztwa strategicznego w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR - corporate social responsibility), wchodzi na...

2 kwietnia 2009

Film "Mała Moskwa" trafi na rynki wschodnie, a serial "Magiczne drzewo" do Europy Zachodniej i Japonii

Na targach MIPTV w Cannes TVP sfinalizowała rozmowy z rosyjskimi i ukraińskimi dystrybutorami na temat sprzedaży praw do emisji filmu...

2 kwietnia 2009

"Radio kierowców" promowane przez CB radio

Fabryka Pomysłów, agencja specjalizująca się m.in. w ambient mediach, na zlecenie Polskiego Radia rozpoczęła niestandardową akcję promującą "Radio kierowców" -...

2 kwietnia 2009

TVN rozmawia z rynkami sąsiednimi o dystrybucji kinowej "Kochaj i tańcz"; duże zainteresowanie dokumentami stacji

TVN na targach MIPTV w Cannes prowadzi zaawansowane rozmowy na temat dystrybucji kinowej filmu "Kochaj i tańcz". Produkcją interesują się...

2 kwietnia 2009

Sebastian Łuczak nowym prezesem agencji Eskadra Publica

Agencja public relations Eskadra Publica ma nową strukturę władz. W dwuosobowym zarządzie firmy prezesem został Sebastian Łuczak, a wiceprezesem -...

2 kwietnia 2009

Jacek Gliniak dyr. zarządzającym SF1, nowe pozycjonowanie agencji

Agencja Sales Force 1 zmienia nazwę na SF1 i ma nowe pozycjonowanie. Firma, która należy do tej samej grupy kapitałowej...

2 kwietnia 2009

Magdalena Sołtan-Zabielska innovation directorem w Universal McCann

Magdalena Sołtan-Zabielska objęła nowo utworzone stanowisko innovation directora w domu mediowym Universal McCann. Będzie odpowiadać za kreatywne wsparcie zespołu oraz...

2 kwietnia 2009

Pierwsza kawiarnia Starbucksa w Warszawie na Nowym Świecie

Pierwsza kawiarnia Starbucksa w Warszawie zostanie otwarta przy ulicy Nowy Świat 62 w tzw. kamienicy Wykowskiego. Wkrótce potem ma ruszyć...

2 kwietnia 2009

TVN zdecydował o zakończeniu nadawania kanału TVN Lingua

Grupa TVN zamierza wystąpić do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o zgodę na zaprzestanie z dniem 15 lipca 2009 r....

3 kwietnia 2009

Nowa rada nadzorcza w "Rzeczpospolitej"; kolejny etap negocjacji z inwestorami

Ministerstwo Skarbu Państwa (MSP) powołało nowych członków rady nadzorczej Przedsiębiorstwa Wydawniczego "Rzeczpospolita" (PWR), współwłaściciela Presspubliki, wydawcy m.in. "Rzeczpospolitej". Jest to...

3 kwietnia 2009

Mastergroove podpisało umowę z Grupą ITI

Mastergroove, studio opracowań dźwięku oraz postprodukcji filmowej i telewizyjnej, podpisało umowę z Grupą ITI na lata 2009-2010. W ramach obsługi...

3 kwietnia 2009

Honda City korzysta z niestandardowych formatów

Honda Motor Poland prowadzi nową kampanię reklamową Hondy City pod hasłem "Wyróżnij się". Autorem kreacji jest agencja reklamowa Communication Unlimited....

3 kwietnia 2009

Microsoft kontynuuje współpracę z Momentum Worldwide

Microsoft kontynuuje współpracę z agencją Momentum Worldwide w ramach obsługi marki Xbox w obszarze marketingu zintegrowanego. W ub.r. agencja zorganizowała...

3 kwietnia 2009

Kropla Beskidu w szklanych butelkach 0,75 l w kanale HoReCa

Coca-Cola wprowadza na rynek naturalną wodę źródlaną Kropla Beskidu w szklanych butelkach o pojemności 0,75 l. Woda jest przeznaczona wyłącznie...

3 kwietnia 2009

Sharp uruchamia serwis prezentujący ofertę home appliances

Firma Sharp Electronics Polska uruchomiła nową stronę internetową www.plasmacluster.pl. Ułatwi ona dostęp do informacji dotyczących produktów z kategorii home appliances:...

3 kwietnia 2009

Dorota Zawadzka dyr. ds. komunikacji oraz rzecznikiem prasowym Canal Plus Cyfrowego

Dorota Zawadzka obejmie w połowie kwietnia br. stanowisko dyrektora ds. komunikacji oraz rzecznika prasowego spółki Canal Plus Cyfrowy. Od kilku...

3 kwietnia 2009

Anna Karczewska account managerem w !Buzz PR

Do zespołu !Buzz PR (grupa Exception) dołączyła Anna Karczewska. Objęła nowo utworzone stanowisko account managera. Wcześniej Karczewska była związana m.in....

3 kwietnia 2009

Mirosław Tański pokieruje dystrybucją w Marquard Media

Mirosław Tański, dyrektor ds. kontraktów Ruchu SA, został pełnomocnikiem zarządu Marquard Media Polska oraz Hearst-Marquard Publishing ds. strategii dystrybucji. Jest...

3 kwietnia 2009

S4 przygotowała dla Reala kampanię promującą przedświąteczne zakupy

Sieć hipermarketów Real ruszyła z ogólnopolską kampanią promującą przedświąteczne zakupy w jej sklepach. Akcja "WielkaMoc przyjemności w Real" potrwa do...

3 kwietnia 2009

6,1 mln osób obejrzało mecz eliminacyjny Polski z San Marino

Według AGB Nielsen Media Research mecz eliminacyjny do mistrzostw świata w piłce nożnej rozegrany w ostatnią środę pomiędzy Polską a...

3 kwietnia 2009

TBWA/PR koordynuje launch Lambi na czterech rynkach

Agencja public relations TBWA/PR zajmie się koordynacją wprowadzenia na rynek nowej linii produktów higienicznych z portfolio Metsä Tissue - Lambi...

3 kwietnia 2009

Genesis PR rozpoczął współpracę z Rohlig Poland

Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką Rohlig Poland, operatorem logistycznym. Umowa obejmuje kompleksowe doradztwo w zakresie PR oraz prowadzenie...

3 kwietnia 2009

Benefit Media i Practum Consulting - nowe firmy public relations

Na rynku agencji PR pojawiły się nowe firmy. Pierwsza z nich to Benefit Media Communications, którą utworzyli Dariusz Dąbrowski i...

3 kwietnia 2009

Converse promuje nową kolekcję; PRO Media House odpowiada za media

Z początkiem kwietnia br. rusza najnowsza kampania reklamowa marki butów sportowych Converse. Na zlecenie AmerSportu, wyłącznego dystrybutora tej marki na...

3 kwietnia 2009

Coca-Cola redukuje liczbę współpracujących agencji

Coca-Cola Poland Services planuje w najbliższym czasie przeprowadzenie przeglądu agencyjnego, którego celem będzie redukcja liczby agencji współpracujących z marketerem -...

3 kwietnia 2009

NATO prowadzi kampanię reklamową również w Polsce

W kilkunastu portalach w Polsce (w tym na stronach rządowych) wystartowała kampania reklamowo-informacyjna z okazji 60. rocznicy powstania NATO. Kampania...

3 kwietnia 2009

Starlink wzmacnia zespół nowymi menedżerami

Alina Kacanovskaja, Adam Guzy i Mateusz Cybowski dołączyli do domu mediowego Starlink. Mateusz Cybowski, dotychczas media manager w Initiative Media...

3 kwietnia 2009

"Londyńczycy" trafią na Ukrainę i rynki zachodnie; "Lippy & Messy" hitem TVP

Na targach telewizyjnych MIPTV w Cannes Telewizja Polska prowadzi zaawansowane rozmowy w sprawie sprzedaży praw do serialu "Londyńczycy". Brytyjski dystrybutor...

3 kwietnia 2009

"Katyń" pokazały kina w Turcji, TVP finalizuje w Cannes kolejne umowy

Na targach MIPTV w Cannes Telewizja Polska prowadzi z tureckim dystrybutorem rozmowy dotyczące filmu Andrzeja Wajdy "Katyń". Negocjacje w sprawie...

3 kwietnia 2009

Piwo Łomża ruszyło z kampanią teaserową

Royal Unibrew Polska rozpoczął kampanię teaserową piwa Łomża na nośnikach outdoorowych. Hasła reklamowe w zabawny sposób przekształcają motywy z reklam...

3 kwietnia 2009

SM Ostrołęka prowadzi w Warszawie kampanię marki Milandia

W kwietniu 2009 r. wystartowała miesięczna kampania regionalna marki Milandia, której właścicielem jest Spółdzielnia Mleczarska "Ostrołęka". Celem działań jest umocnienie...

3 kwietnia 2009

Domoteka prowadzi działania wiosenne; reklamy nominowane do Maxi Awards

Agencja reklamowa Mather Communications przygotowała kolejną odsłonę kampanii dla Domoteki (Inter IKEA) promującą najnowsze trendy w designie mebli i akcesoriów...

3 kwietnia 2009

Tesco może adaptować koncept domu towarowego w Polsce

Sieć handlowa Tesco może adaptować format domu towarowego w Polsce - wynika z informacji magazynu "Retail Week". Pierwszy tego rodzaju...

3 kwietnia 2009

Jupik Aqua startuje z wiosenną kampanią w telewizji

4 kwietnia br. startuje kampania telewizyjna Jupik Aqua (Hoop Polska), wody smakowej dla dzieci. Będzie prowadzona głównie w stacjach dziecięcych,...

6 kwietnia 2009

Agnieszka Świerczewska dyr. sprzedaży regionalnej News Outdoor

Agnieszka Świerczewska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży regionalnej w firmie reklamy zewnętrznej News Outdoor Poland. Odpowiada za rozwój sprzedaży...

6 kwietnia 2009

Elżbieta Urbaczka nadzoruje planowanie i zakup mediów dla US Pharmacii za granicą

Elżbieta Urbaczka dołączyła do zespołu marketingu serwisowego US Pharmacii jako foreign markets media manager. Koordynuje pracę domów mediowych, które obsługują...

6 kwietnia 2009

OS3 zrealizowała projekt poświęcony karcie Maestro dla ING Banku Śląskiego

Agencja interaktywna OS3 Multimedia przygotowała dla ING Banku Śląskiego serwis Zblizeniowa.pl poświęcony karcie zbliżeniowej Maestro wydawanej do konta osobistego w...

6 kwietnia 2009

Blue Grass tworzy dział strategii, Karmena Roztocka strategic directorem

Karmena Roztocka objęła nowo utworzone stanowisko strategic directora w agencji reklamowej Blue Grass - pokieruje tworzonym działem strategii. Jak mówi...

6 kwietnia 2009

Joanna Nowakowska i Rafał Kocik w biurze reklamy O2.pl

Joanna Nowakowska przechodzi z biura reklamy "Harvard Business Review" do biura reklamy O2.pl. Obejmie analogiczne stanowisko key account managera. Wcześniej...

6 kwietnia 2009

Bluerank obsługuje w zakresie SEO firmę Mascus w Europie

Agencja Bluerank specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach internetowych rozpoczęła współpracę z firmą Mascus, światową giełdą online maszyn. Współpraca dotyczy...

6 kwietnia 2009

Pan Pikto pracuje dla Guldeno.pl

Agencja public relations Pan Pikto rozpoczęła współpracę z serwisem aukcyjnym Guldeno.pl. Mechanizm serwisu oparty jest na schemacie aukcji holenderskiej, w...

6 kwietnia 2009

Tytuły Axel Springer promowane na stacjach BP

Wydawnictwo Axel Springer Polska podpisało umowę na promocję swoich tytułów prasowych w sieci stacji benzynowych BP Polska. Tytuły wydawcy eksponowane...

6 kwietnia 2009

Iwona Wojtaszewska digital media managerem w Unileverze

Iwona Wojtaszewska dołączyła do działu mediów Unilevera. Jako digital media manager koordynuje działania koncernu w mediach internetowych. Przeszła do Unilevera...

6 kwietnia 2009

PR Solutions pracuje dla dostawcy rozwiązań wideokonferencyjnych

PR Solutions podpisała umowę o współpracy z VCC Systems, dostawcą zaawansowanych rozwiązań wideokonferencyjnych. W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za...

6 kwietnia 2009

TVP wygrała w przetargu na prawa do transmisji Euro 2012

Telewizja Polska wygrała przetarg na prawa do transmisji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012. UEFA przyznała TVP wyłączne prawa...

6 kwietnia 2009

Baltic Company rozbudowuje markę kosmetyczną Pupa

Firma Baltic Company wprowadziła na rynek nową linię profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji ciała Vitamin Body Care Line marki Pupa. Tym...