M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

10 kwietnia 2009

At Media powiększa portfolio witryn dziecięcych

Witryny MiniMini i ZigZap dołączyły do portfolio witryn stacji dziecięcych obsługiwanych na wyłączność przez At Media. Witryny stacji należących do...

10 kwietnia 2009

Miłosz Lodowski art directorem w Insignii

Do agencji interaktywnej Insignia dołączył jako art director Miłosz Lodowski. Lodowski z branżą interaktywną jest związany od ponad 10 lat....

10 kwietnia 2009

Cartoon Network w nowej formule również w Polsce

W latach 2009-2010 stacja Cartoon Network przejdzie poważne przeobrażenie. Zmiany obejmą również wersję dostępną w Polsce. Turner Broadcasting System, nadawca...

10 kwietnia 2009

Brodzik zagra w "Domu nad rozlewiskiem", nowym serialu TVP

W październiku TVP pokaże pierwsze odcinki "Domu nad rozlewiskiem". Nad nową produkcją stacji pracuje Witold Adamek, operator i reżyser. Główną...

10 kwietnia 2009

Nowe logo i strategia promocji Mazowsza, kampania w drugiej połowie roku

Mazowsze stawia na nowy wizerunek. Na drugą połowę roku zaplanowano kampanie wizerunkową i promocyjną akcentujące najmocniejsze strony regionu: nowoczesność, dynamiczny...

10 kwietnia 2009

Maciej Bral awansował w strukturze Disneya; prawdopodobny rebranding Jetiksa

Maciej Bral, ostatnio dyrektor zarządzający na region Europy Środkowo-Wschodniej i Bliskiego Wschodu w Jetix Europe, awansował w międzynarodowej strukturze firmy....

10 kwietnia 2009

SGGW będzie współpracować z Akademickim Radiem "Kampus"

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie została oficjalnym partnerem Uniwersytetu Warszawskiego w zakresie wspierania działalności Akademickiego Radia "Kampus" nadającego w...

10 kwietnia 2009

Play znowu porównuje się w reklamach z konkurentami

P4, operator sieci komórkowej Play, zdecydował o zakończeniu dotychczasowej kampanii reklamowej oferty Play Fresh, której bohaterami były postaci: porucznika Borewicza...

10 kwietnia 2009

Y&R poszerza zespół do obsługi Danone

Do zespołu agencji reklamowej Young & Rubicam dołączył Jacek Dębkowski, który objął nowo utworzone stanowisko account supervisora w zespole zajmującym...

10 kwietnia 2009

Renata Verschuere na czele Raymonda

Renata Verschuere zastąpiła Pawła Opycę na stanowisku print managera w spółce Raymond (Young & Rubicam Brands). Dalsze plany zawodowe Opycy...

10 kwietnia 2009

Orange co tydzień zafunduje bilet do kina każdemu klientowi

PTK Centertel (Grupa TP), operator sieci komórkowej Orange, wzorem brytyjskiego Orange rozpocznie długofalowy projekt, w którym każdemu chętnemu ze swoich...

10 kwietnia 2009

Great Open House tworzy agencję PR Carum & McCarvi

Znana dotychczas z usług marketingu zintegrowanego agencja Great Open House (GOH) tworzy agencję Carum & McCarvi Corporate PR. Jej udziałowcami...

10 kwietnia 2009

Cristina Fritz CRM directorem w Momentum Worldwide

Cristina Fritz została nowym CRM directorem w agencji Momentum Worldwide. Będzie ona szefować nowemu działowi CRM. Cristina Fritz jest obywatelką...

10 kwietnia 2009

DigitalOne uruchamia agregator wiadomości marketingowych

Agencja interaktywna DigitalOne uruchamia agregator wiadomości marketingowych. Pod adresem www.digitalexperience.pl można znaleźć informacje z opiniotwórczych mediów ze świata, przegląd najnowszych...

10 kwietnia 2009

Harnaś rozda po raz kolejny milion piw

Ruszyła kolejna edycja promocji konsumenckiej marki Harnaś (Carlsberg Polska). W akcji, która prowadzona jest pod hasłem "Harnaś miliony piw rozdaje",...

14 kwietnia 2009

Jacek Pawlak i Dariusz Szubiak pozostaną w grupie DDB

Jacek Pawlak, managing & creative director, oraz Dariusz Szubiak, dyr. kreatywny, o których odejściu z Touchpoint RC informowaliśmy w DS...

14 kwietnia 2009

Referendum w sprawie obniżek pensji w "Rzeczpospolitej"

Pod koniec ubiegłego tygodnia, jak podał serwis Rzeczpospolita.pl, odbyło się referendum w sprawie obniżki pensji pracowników "Rzeczpospolitej" o 10 proc....

14 kwietnia 2009

Rada Reklamy: plakat ITI Cinema zagraża rozwojowi nieletnich

Zespół orzekający Komisji Etyki Reklamy, działający przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, uznał reklamę filmu "Idealny facet dla mojej dziewczyny" ITI...

14 kwietnia 2009

Nepentes reklamuje Iwostin przez promocję badań skóry

Firma Nepentes ruszyła z kampanią reklamową ogólnopolskich badań zdrowia skóry firmowanych przez markę dermokosmetyków Iwostin. Działania reklamowe prowadzone są w...

14 kwietnia 2009

Zygmunt Solorz-Żak chce mieć kolejną stację sportową

Zygmunt Solorz-Żak, właściciel telewizji Polsat, a od niedawna również właściciel klubu sportowego Śląsk Wrocław, planuje uruchomienie nowego kanału telewizyjnego związanego...

14 kwietnia 2009

"Gazeta Wyborcza" z cyklem poradników o fotografii cyfrowej

Agora SA rusza z nową kolekcją wydawniczą "Gazety Wyborczej". Tym razem będą to poradniki o fotografii cyfrowej i filmowaniu kamerą...

14 kwietnia 2009

Philips nie będzie już sprzedawał monitorów

Koncern Philips poinformował, że sprzedał swój dział monitorów komputerowych i wyświetlaczy informacyjno-reklamowych firmie TPV i wycofuje się z tego rynku....

14 kwietnia 2009

4Frame porusza problem niewykupywania recept

Agencja reklamowa 4Frame przygotowała akcję poruszającą problem niewykupywania leków przez 4 mln najuboższych Polaków, których nie stać na realizację recept....

14 kwietnia 2009

Mindshare chce wprowadzić markę Made in Mind na inne rynki

Sieć Mindshare interesuje się wprowadzeniem marki Made in Mind na inne rynki. Jak mówi Sebastian Olszowy z zarządu Mindshare Polska,...

14 kwietnia 2009

DHL Express promuje w sieci "inteligentne" przesyłki

Pod hasłem "Inteligentna przesyłka z sieci" ruszyła kampania DHL Express dla rynku e-commerce. Celem akcji jest przekazanie informacji o specjalnym...

14 kwietnia 2009

W konkursie public relations Sabre Awards 14 nominacji z Polski

Na liście prac nominowanych do nagród tegorocznej edycji konkursu public relations Sabre Awards 2008 znalazło się 14 zgłoszeń z Polski....

14 kwietnia 2009

Według Braun & Partners narzędzia CSR najlepiej wykorzystuje Lotos

Firma doradcza Braun & Partners oraz Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych "Lewiatan" opublikowały wyniki rankingu CSR 24/7. Badanie dotyczyło wiarygodności działań...

14 kwietnia 2009

Motif oferuje reklamowe lustra dynamic mirror

Firma Motif wprowadza do oferty nośnik dynamic mirror. Zasada jego działania polega na tym, że kolorowy wyświetlacz zmienia się w...

14 kwietnia 2009

At Max w Wielki Czwartek lepszy niż TVP2

Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media promuje wyniki oglądalności pakietu At Max. W ostatni czwartek At Max wyprzedził pod względem...

15 kwietnia 2009

Telma Group Communications będzie promować Święto Łodzi 2009

Telma Group Communications będzie odpowiadać za promocję wydarzeń związanych z tegorocznym jubileuszem Łodzi. Do zadań agencji należeć będą m.in.: opracowanie...

15 kwietnia 2009

F25 dołączył do szeregów KIPA

Interaktywny dom produkcyjny F25 został członkiem Krajowej Izby Producentów Audiowizualnych (KIPA), która obecnie zrzesza 17 producentów filmów reklamowych. 
Zespół F25...

15 kwietnia 2009

Arla Foods wprowadza ser Arla Śmietanowy w plastrach

Arla Foods wprowadziła na rynek ser Arla Śmietanowy w plastrach w trzech smakach: naturalnym, z papryką i ze szczypiorkiem. Produkt...

15 kwietnia 2009

Maspex wspiera w TV lemoniadę Tymbarku

Grupa Maspex Wadowice ruszyła z kampanią telewizyjną lemoniady Tymbarku. Działania prowadzone pod hasłem "Orzeźwienie proste jak cytryna" mają miejsce w...

15 kwietnia 2009

48 proc. Polaków korzysta z internetu

W Polsce z internetu korzysta 48 proc. populacji - wynika z badania NetTrack instytutu Millward Brown SMG/KRC obejmującego okres od...

15 kwietnia 2009

BOŚ pod prąd i promuje nowe hipoteki

Bank Ochrony Środowiska ruszył z kampanią outdoorową wspierającą nowe kredyty hipoteczne. Reklamy znajdują się na blisko 360 tablicach typu frontlight...

15 kwietnia 2009

Kamis wprowadza nową linię mieszanek do grilla

Wkrótce do sprzedaży trafi nowa linia mieszanek specjalistycznych do potraw z grilla marki Kamis. Autorem wizualizacji opakowań jest Opium Red,...

15 kwietnia 2009

Uniq Lisner szuka nabywców na swoje aktywa, także w Polsce

Koncern Uniq Lisner planuje sprzedaż swoich operacji i skupienie się na rodzimym rynku - Wielkiej Brytanii. Jest to decyzja międzynarodowa....

15 kwietnia 2009

Michał Grzeliński odpowiada za marketing produktów RTV i AGD Samsunga

Michał Grzeliński, dotychczasowy regional marketing & product manager Poland-Hungary-Czech-Slovakia w firmie Beko SA będącej producentem urządzeń AGD, przeszedł do Samsung...

15 kwietnia 2009

Ukraiński On Board dołączył do sieci Ecco

On Board PR Ukraine reprezentuje na terenie Ukrainy międzynarodową sieć Ecco Network. Na mocy umowy zawartej z londyńską centralą Ecco,...

15 kwietnia 2009

G+J Polska reklamuje odświeżone "Moje Gotowanie"

Wydawnictwo G+J Polska rozpoczęło kampanię reklamową odświeżonego miesięcznika "Moje Gotowanie". Pismo zmieniło się od strony graficznej, wprowadzono także nowe rubryki....

15 kwietnia 2009

"Ranczo" najchętniej oglądane w Wielkanoc

Według AGB Nielsen Media Research w święta wielkanocne (11-13 kwietnia 2009 r.) statystyczny Polak spędził przed telewizorem 4 godziny i...

15 kwietnia 2009

Klara Czerkawska-Heil specjalistą ds. PR w Wittchen

Klara Czerkawska-Heil objęła stanowisko specjalisty ds. PR firmy Wittchen. Dołączyła do działu kierowanego przez Natalię Kossut-Kaczmarek, dyrektor marketingu i PR....

15 kwietnia 2009

Boutique PR pracuje dla dwóch nowych marek firmy Agromaks

Agencja Boutique PR rozpoczęła działania public relations dla dwóch nowych marek firmy Agromaks z segmentu wyposażenie łazienek - Artvillano i...

15 kwietnia 2009

Rafał Witowski w managemencie grupy badawczej IQS

Rafał Witowski został dyrektorem finansowym grupy badawczej IQS. Będzie odpowiadał za finanse grupy, w tym rozwój planowania finansowego, systemy motywacyjne...

15 kwietnia 2009

Nikon prowadzi loterię z nagrodami o wartości 600 tys. zł

Nikon Polska rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową kompaktowych aparatów fotograficznych Coolpix. Ich sprzedaż wspiera loterią z pulą nagród o wartości prawie...

15 kwietnia 2009

45 proc. młodych rodzin odczuwa skutki kryzysu

Firma marketing services Pelargos i instytut badawczy Target Group przygotowały projekt badawczy Target Dziecko, który został przeprowadzony wśród matek małych...

15 kwietnia 2009

Adidas Poland dociera do konsumentów za pomocą telefonu komórkowego

Adidas Poland dociera do konsumentów za pomocą telefonu komórkowego. Firma w kampanii z okazji 60-lecia wykorzystuje formę reklamy SpotlerMax. Użytkownicy,...

15 kwietnia 2009

Wydawca "Machiny" chce mieć telewizję Machina TV

Zarząd Platformy Mediowej "Point Group" poinformował, że jej spółka zależna TV Point Group złożyła w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji...

15 kwietnia 2009

4Frame promuje produkty kosmetyczne P&G w Tesco

Agencja 4Frame promuje produkty kosmetyczne Procter & Gamble w Tesco. Agencja kontynuuje program shoppermarketingowy "Sekrety pielęgnacji". W działach kosmetycznych marketów...

15 kwietnia 2009

Małgorzata Piotrowicz group account directorem w Data Solutions

Małgorzata Piotrowicz awansowała w strukturze agencji Data Solutions na stanowisko group account directora. Wcześniej pełniła w firmie funkcję senior account...