M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 kwietnia 2009

Grupa TP przeprowadzi rebranding Neostrady na Orange po wakacjach

Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes PTK Centertel, operatora sieci komórkowej Orange, należącego do Grupy Telekomunikacji Polskiej, potwierdza, że TP zrezygnuje z marki...

16 kwietnia 2009

Debiutujące na Śląsku RMF Maxxx uruchamia autobus dla mieszkańców Katowic

Ruszyła kampania promocyjna radia RMF Maxxx na Śląsku pod hasłem "RMF Maxxx poRUSZA na Śląsku", w ramach której stacja uruchamia...

16 kwietnia 2009

GutPR odpowiada za media relations Normstahl

Normstahl-Polska (dystrybutor bram na terenie Polski) powierzył działania z zakresu media relations agencji GutPR. Agencja będzie odpowiadać za działania promujące...

16 kwietnia 2009

K2 Internet promuje mobilny dostęp do konta w Raiffeisen Bank Polska

Agencja K2 Internet przygotowała dla Raiffeisen Bank Polska SA serwis Mobilnybank.pl promujący aplikację VIP Mobile, która umożliwia klientom banku dostęp...

16 kwietnia 2009

Sławomir Sochaj communications managerem w Opera Software ASA

Sławomir Sochaj objął stanowisko communications managera w polskim oddziale Opera Software ASA. To nowa funkcja w firmie. Sochaj odpowiada m.in....

16 kwietnia 2009

TTI Poland wprowadza cygaro o zapachu świeżo parzonej kawy

Tobacco Trading International Poland, firma działająca na rynku wyrobów tytoniowych, wprowadza do sprzedaży cygaro Balmoral Dominica Selection. Jego cechą charakterystyczną...

16 kwietnia 2009

Change Communications rozbudowuje dział obsługi klienta

Dział obsługi klienta Change Communications powiększył się o cztery osoby. Katarzyna Borucka objęła w agencji stanowisko account supervisora. Ostatnio pracowała...

16 kwietnia 2009

Agencja Prime PR pracuje dla nowego projektu Auto-Boss Moto Movies

Agencja Prime PR rozpoczyna projekt Auto-Boss Moto Movies - multimedialny przewodnik motoryzacyjny. W ramach przedsięwzięcia realizowanego na rzecz firmy Auto-Boss,...

16 kwietnia 2009

Pysio kampanią w TV zachęca dzieci do poznania świata dinozaurów

Agros Nova prowadzi kampanię wizerunkowo-produktową marki Pysio pod hasłem "Wyhacz album, zbierz naklejki - prosto z małej Pysia butelki". Działania...

16 kwietnia 2009

Play przygotował pierwszą tak dużą kampanię o przenoszeniu numerów

P4, operator sieci komórkowej Play, jako najmłodszy i najmniejszy spośród komórkowych operatorów dysponujących własną siecią walczy o pozyskanie klientów dominującej...

16 kwietnia 2009

Staropolanka w duchu Nicolasa Cage'a

Zespół Uzdrowisk Kłodzkich SA wspiera kampanią markę wody mineralnej Staropolanka. Działania prowadzone są w telewizji (TVP) i potrwają do końca...

16 kwietnia 2009

Anna Górny odchodzi z "Super Expressu"

Anna Górny, dyrektor komunikacji marketingowej "Super Expressu", rozstaje się z wydawnictwem Murator SA. Powód jej odejścia nie jest znany. Z...

16 kwietnia 2009

GoldenSubmarine planuje rozwój przez akwizycje i zwiększenie przychodów o 25 proc.

Agencja interaktywna GoldenSubmarine rozbudowuje dział strategii, planuje akwizycje i zwiększenie w tym roku przychodów przynajmniej o 25 proc. W najbliższym...

16 kwietnia 2009

Nowi klienci Smart Media Group

Smart Media Group, czyli powołane na początku ubiegłego roku konsorcjum agencji PR, pozyskało nowych klientów. Smart Media podpisało stałe umowy...

16 kwietnia 2009

Wilkinson dodaje maszynki do golenia do biletów w warszawskich kinach

Energizer Polska przeprowadzi akcję samplingową maszynki do golenia marki Wilkinson - Xtreme 3. Przez cały miesiąc do biletów dla panów...

16 kwietnia 2009

4P Research Mix większy o cztery nowe osoby

Anna Stawiska jako kierownik projektu rozpoczyna pracę w zespole ilościowym Tomasza Dulinicza w 4P Research Mix. Przeszła do agencji z...

16 kwietnia 2009

MediaCom zbliża internet do teamów klienckich

MediaCom Warszawa wprowadza nową funkcję interaction heada w strukturze agencji. Każdy team kliencki będzie miał teraz łącznika z działem MediaCom...

16 kwietnia 2009

Totalizator Sportowy sponsorem generalnym polskich olimpijczyków

Totalizator Sportowy został nowym sponsorem generalnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl) oraz naszych olimpijskich reprezentacji na najbliższe igrzyska - zimowe w...

16 kwietnia 2009

Joanna Brodzik wystąpi w kampanii Górskiej Natury

Startująca 17 kwietnia kampania reklamowa nowej wody mineralnej Górska Natura z portfolio Pepsi-Cola General Bottlers wykorzystuje wizerunek aktorki Joanny Brodzik....

16 kwietnia 2009

Rusza sprzedaż czasu na maj, CPP w Polsacie wyjściowo najmocniej obniżone

BR TVP I BR TVN rozpoczęły sprzedaż czasu reklamowego na maj. W BR TVP, jak szacuje stacja, CPP w stosunku...

16 kwietnia 2009

UOKiK kwestionuje transakcje Cyfrowego Polsatu związane z Euro 2008; Polsat się broni

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczyna postępowanie antymonopolowe, w trakcie którego sprawdzi, czy Cyfrowy Polsat nie nadużył swojej pozycji...

16 kwietnia 2009

Momentum Worldwide będzie świadczyć usługi shoppermarketingowe

Agencja Momentum Worldwide przygotowała ofertę shoppermarketingową. Usługi z tego zakresu będzie realizować dział shopper & field marketing prowadzony przez Norberta...

17 kwietnia 2009

Starcom przewiduje 10-proc. dynamikę wzrostu w br.

Według aktualnych szacunków dom mediowy Starcom planuje na koniec tego roku osiągnięcie co najmniej 10-proc. dynamiki wzrostu przychodów - głównie...

17 kwietnia 2009

Reklamy "Gazety" w konwencji Polskiej Kroniki Filmowej

Agora SA rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową "Gazety Wyborczej" związaną z jej 20-leciem istnienia. Spoty telewizyjne wyreżyserowane przez Pawła Łozińskiego zostały...

17 kwietnia 2009

Gazeta.pl wprowadziła reklamę w formacie InSkin

Agora SA wprowadziła do oferty sprzedażowej portalu Gazeta.pl format InSkin, czyli interaktywną ramkę reklamową otaczającą odtwarzacz wideo. W kampanii wykorzystała...

17 kwietnia 2009

At Media będzie pracować dla stacji TCM

Kanał TCM należący do Turner Broadcasting i dom sprzedaży At Media rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego i organizacji...

17 kwietnia 2009

Nice Polska wesprze reprezentację żużlowców

Firma Nice Polska została sponsorem reprezentacji Polski w żużlu. Marketer podpisał właśnie umowę w tej sprawie z Polskim Związkiem Motorowym....

17 kwietnia 2009

B&J i MediaOn realizują projekt dla marki Primavera

Rusza kampania reklamowa firmy Polska Woda wspierająca wodę źródlaną Primavera. Za strategię i kreację działań odpowiedzialna jest agencja B&J, a...

17 kwietnia 2009

Aude uruchamia dział online custom publishing

Wydawnictwo Aude specjalizujące się w custom publishing stworzyło nowy dział internetowy. Kierownictwo nad nim objął Wojciech Prusakiewicz. Poprzednio pracował m.in....

17 kwietnia 2009

MTV przygotuje w Gdańsku festiwal muzyczny

MTV Networks International powołało do życia MTV Impact - międzynarodową sekcję odpowiedzialną za organizację imprez i wydarzeń muzyczno-rozrywkowych. Sekcja jest...

17 kwietnia 2009

Unilever wdrożył "Ucieczkę z akademika" na Litwie, Łotwie i w Estonii

Koncern Unilever wdrożył projekt "Ucieczka z akademika" promujący markę Knorr Nudle na Litwie, Łotwie i w Estonii. Za dostosowanie wersji...

17 kwietnia 2009

Karolina Pietz, dyr. zarządzająca V&P, odeszła z agencji

Karolina Pietz, dyrektor zarządzająca agencji reklamowej V&P, odeszła z firmy. Powodem jej odejścia są nowe plany zawodowe, których na razie...

17 kwietnia 2009

Renault promuje specjalną ofertę Koleosa dla przedsiębiorców

Renault Polska wprowadziło specjalną ofertę dla przedsiębiorców, którzy kupując model samochodu Koleos w wersji ciężarowej, mogą zaoszczędzić do 22 tys....

17 kwietnia 2009

Agencja Touch & Try przygotowała event dla sieci Aster

Agencja Touch & Try przygotowała specjalny trzydniowy event dla firmy Aster. Projekt "Galeria pozytywnych emocji" prowadzony będzie w Warszawie. Jest...

17 kwietnia 2009

Browary Lubelskie wprowadzają nową markę piwa

Browary Lubelskie "Perła" SA wprowadziły na rynek nową markę piwa Lubelskie. Jest ono dostępne w dwóch wariantach - Lubelskie Pils...

17 kwietnia 2009

Jakub Kwiatkowski przechodzi z Eurosportu do PZPN

Jakub Kwiatkowski został nowym rzecznikiem prasowym Polskiego Związku Piłki Nożnej. Zastąpił Andrzeja Strejlaua, który pełnił obowiązki rzecznika tymczasowo, do czasu...

17 kwietnia 2009

Jet Line rozbudowuje sieć przy autostradach

Jet Line, firma reklamy wielkoformatowej, powiększa sieć nośników wielkoformatowych 12x4 m należących do ogólnopolskiej sieci Motorway. Oddano do użytku 15...

17 kwietnia 2009

Saatchi & Saatchi i PZL promują akcję "Pępek Europy"

Koalicja 7czerwca (zrzeszająca organizacje pozarządowe) rozpoczyna kampanię profrekwencyjną "Pępek Europy" zachęcającą do udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Jest to...

17 kwietnia 2009

Muszkieterowie poszerzają ofertę produktów private labels

Grupa Muszkieterów poszerza ofertę produktów private labels. W sklepach sieci pojawią się trzy nowe produkty własne, a sześć zmieni szatę...

17 kwietnia 2009

Indeks Koniunktury Konsumenckiej był stabilny w marcu br.

Jak wynika z ostatniego raportu Centrum Monitorowania Rynku (CMR), wolumen sprzedaży produktów paczkowanych w marcu br. pozostał na poziomie z...

17 kwietnia 2009

Jacek Pobłocki, brand manager Redd's, odchodzi

Jacek Pobłocki, brand manager marki Redd's w Kompanii Piwowarskiej, odchodzi z firmy. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane. Marką...

17 kwietnia 2009

Disney XD zastąpi markę Jetix również w Polsce

The Walt Disney Company poinformowała, że kanał dziecięcy Jetix zostanie zmieniony na Disney XD również w Polsce. O planach zmiany...

17 kwietnia 2009

G+J wprowadza zmiany w magazynie "Focus"

Majowe wydanie miesięcznika "Focus" (G+J Polska) ukaże się w odmienionej postaci. Zmiany dotyczą zarówno szaty graficznej, jak i wnętrza pisma....

17 kwietnia 2009

Gutenberg On Line otwiera biuro w Chinach

Począwszy od marca 2009 r., firma Gutenberg On Line (GOL) z grupy Corporate Profiles DDB, dotychczas zajmująca się głównie kompleksową...

17 kwietnia 2009

Infor Training obejmuje udziały w Edustacja.pl

Infor Training, spółka należąca do spółki Infor PL SA, podpisała umowę o objęciu pakietu 20 proc. udziałów w spółce Edustacja.pl....

17 kwietnia 2009

CP DDB Group zawiesza DDB Sponsoring; rozważa opcje rozwoju Touchpoint RC

Corporate Profiles DDB Group rozważa różne opcje dotyczące przyszłości agencji marketingu zintegrowanego Touchpoint RC (o zmianach i redukcjach zespołu informowaliśmy...

20 kwietnia 2009

Eurosport na wyłączność w IDMnecie

IDMnet i Eurosport podpisały dwuletnią umowę na wyłączność na obsługę działań reklamowych serwisu Eurosport.pl, który wystartował z końcem stycznia br....

20 kwietnia 2009

Anna Długokęcka new business managerem w Wizardzie

Do agencji reklamowej Wizard dołączyła Anna Długokęcka, która objęła nowo utworzone stanowisko new business managera. Jest to drugie takie stanowisko...

20 kwietnia 2009

Łukasz Świątek pokieruje marketingiem Fujitsu Technology Solutions

Łukasz Świątek został dyrektorem marketingu w firmie Fujitsu Technology Solutions. Jest odpowiedzialny za całość działań marketingowych firmy na terenie Polski....

20 kwietnia 2009

Agencja BuM zmienia nazwę na Bimers; Janusz Mazurczak opuszcza jej szeregi

Agencja BuM, założona siedem lat temu przez byłych dyrektorów agencji Grey - Marka Bimera i Janusza Mazurczaka - zmieniła nazwę...