M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 kwietnia 2009

"Idzie wiosna, będą warzywa" - startuje największa kampania policyjna

Agencja BBDO Warszawa jest autorem zakrojonej na dużą skalę wieloetapowej kampanii społecznej zajmującej się kwestiami bezpieczeństwa na drogach. Jej zleceniodawcą...

20 kwietnia 2009

W konkursie KTR powalczy prawie 600 zgłoszeń

Do szóstej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR napłynęły 594 zgłoszenia od 150 agencji komunikacji marketingowej, mediów i indywidualnych artystów. Jest...

20 kwietnia 2009

Google umożliwia reklamodawcom tworzenie reklam graficznych

Google udostępniło polskim reklamodawcom narzędzie umożliwiające użytkownikom Google AdWords samodzielne przygotowywanie reklam graficznych. Korzystając z gotowych szablonów, reklamodawca może dopasować...

20 kwietnia 2009

Tomasz Lisewski nowym szefem działu Consumer Lifestyle w Philipsie

Tomasz Lisewski został dyrektorem generalnym działu Consumer Lifestyle w Philips Polska. Zastąpił na tym stanowisku Andrzeja Rumbucia, który pełnił tę...

20 kwietnia 2009

Vichy zmienia komunikację i stawia na piękno

Koncern L'Oreal Polska realizuje nową komunikację marketingową dla dermokosmetycznej marki Vichy. Do tej pory produkty, które dostępne są tylko w...

20 kwietnia 2009

Ruszyła kampania napojów Zbyszko podkreślająca ich naturalność

Hasło "Nowa jakość" jest motywem przewodnim nowej kampanii promującej napoje 3 Cytryny oraz Polo Cola pod parasolem marki Zbyszko. Kampania...

20 kwietnia 2009

Knauf prowadzi kampanię gładzi budowlanych w stylistyce castingu

Agencja Pegasus Advertising przygotowała dla firmy Knauf ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem "Jak oni gładzą". Głównym kanałem komunikacji jest telewizja,...

20 kwietnia 2009

Netia reklamuje ofertę dla firm OneOffice

Netia rozpoczęła kampanię reklamową pakietu usług dla firm OneOffice. Oferuje on w ramach jednej umowy i jednej faktury w cenie...

20 kwietnia 2009

Wrigley wprowadza limitowaną wersję Winterfresh - dla niej i dla niego

Wrigley Poland wprowadził na rynek limitowaną serię miętowych gum do żucia pod marką Winterfresh. Jest to guma LTD - w...

20 kwietnia 2009

Relaunch piwa Goolman ma podkreślić męski charakter marki

Browary Lubelskie "Perła" SA przeprowadziły relaunch marki piwa Goolman. Jak informują przedstawiciele marketingu browarów, głównym celem relaunchu marki jest podkreślenie...

20 kwietnia 2009

"Kryzysowa oferta" Believe dla W Biegu Cafe

Ruszyła akcja promocyjna ogólnopolskiej sieci kawiarni W Biegu Cafe. Agencja reklamowa Believe przygotowała kreację akcji promocyjnej inspirowanej kryzysem. W lokalach...

20 kwietnia 2009

U2 Media planuje dwucyfrową dynamikę przychodów w br.

Dom mediowy U2 Media zamierza ten rok zakończyć z 12-procentową dynamiką przychodów. W 2008 r. wyniosła ona 9 proc. w...

20 kwietnia 2009

Grupa Żywiec prawdopodobnie wycofa z rynku markę Freeq

Grupa Żywiec wycofa z rynku markę piwa Freeq - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy browaru, nie potwierdził tej...

20 kwietnia 2009

Arctic w kampanii przemawia do kobiet

Dziś rusza kampania telewizyjna odświeżonej wody Arctic z portfolio Hoop Polska. Adresowana jest do młodych, niezależnych kobiet. Nowy manifest marki...

20 kwietnia 2009

Multimedia Polska poszerza ofertę stacji cyfrowych

Sieć kablowa Multimedia Polska poszerza ofertę stacji nadawanych cyfrowo. Pakiet cyfrowy Multimediów wzmocniły kanały TV Silesia (regionalna stacja ze Śląska)...

20 kwietnia 2009

Pepsi rusza z platformą komunikacyjną footvolley

Pepsi rusza z platformą komunikacyjną związaną z footvolley, czyli siatkonogą plażową. W kampanii tej występuje nowy team marki Pepsi złożony...

20 kwietnia 2009

Play bez szefa - Chris Bannister opuszcza P4

Chris Bannister, prezes P4, operatora sieci Play, który kierował spółką od początku jej działalności, czyli od jesieni 2005 r., zdecydował...

21 kwietnia 2009

Małgorzata Laube szefem zespołu Coty w MPG

Małgorzata Laube została media managerem w domu mediowym MPG. Dołączyła do zespołu Marcina Błońskiego, group account directora. Powierzono jej kierowanie...

21 kwietnia 2009

Małgorzata Jakóbiec przeszła z ZOG-u do RMF Classic

Małgorzata Jakóbiec objęła stanowisko account managera w RMF Classic (Broker FM). Zastąpiła Kingę Bocheńską, która rozstała się z firmą. W...

21 kwietnia 2009

Red8 przygotowała kampanię nowego piwa Bosman Niepasteryzowany

Carlsberg Polska wprowadza na rynek piwo Bosman Niepasteryzowany, które zostało przygotowane z myślą o konsumentach ceniących smak świeżego, niepasteryzowanego piwa....

21 kwietnia 2009

Tomasz Samul awansuje na członka zarządu w Novem

Tomasz Samul został członkiem zarządu firmy marketingu afiliacyjnego Novem. W tej roli planuje wzmacnianie wizerunku firmy wśród aktualnych i przyszłych...

21 kwietnia 2009

"Zero", film byłego szefa kreacji TBWA, będzie miał premierę jesienią

Premiera filmu fabularnego pt. "Zero", którego reżyserem i autorem scenariusza jest Paweł Borowski (do ub.r. dyr. kreatywny agencji TBWA), zaplanowana...

21 kwietnia 2009

8-proc. spadek w branży OOH w I kwartale

O 8 proc. spadły przychody ze sprzedaży największych firm z rynku OOH w I kwartale 2009 r. Wielkość sprzedaży w...

21 kwietnia 2009

Magda Swiniarska zarządza nowym działem produkcji TV u Kolegów

Agencja reklamowa Koledzy Strategia & Kreacja uruchomiła dział produkcji TV. Na razie zespół tworzą dwie osoby - zarządzająca działem Magda...

21 kwietnia 2009

Prince Polo nową kampanią chce przyciągnąć młodych konsumentów

Kraft Foods Polska wspiera kampanią Prince Polo. Celem działań jest odświeżenie wizerunku i zwiększenie atrakcyjności marki w oczach młodych konsumentów....

21 kwietnia 2009

Kreatyna i MediaCom przygotowały nową kampanię Vectry

Ruszyła kampania promocyjna firmy Vectra, dostawcy usług telekomunikacyjnych, w tym TV kablowej. Działania prowadzone są pod hasłem "Jesteś super! Należy...

21 kwietnia 2009

Edipresse składa skargę do Sądu Koleżeńskiego IWP przeciw Bauerowi

Edipresse Polska przesłał do Sądu Koleżeńskiego Izby Wydawców Prasy skargę przeciw Wydawnictwu Bauer (wydawca ten otrzymał również kopię skargi). Sprawa...

21 kwietnia 2009

BZ WBK rozpoczyna kampanię z Dannym DeVito

Bank Zachodni WBK rozpoczyna nową kampanię reklamową lokat, do której zatrudnił znanego amerykańskiego aktora Danny'ego DeVito (o tym projekcie informowaliśmy...

21 kwietnia 2009

Tylko ZPR-y dopuszczone do dalszych negocjacji w sprawie PW "Rzeczpospolita"

Grupa ZPR jako jedyny podmiot została dopuszczona do wzięcia udziału w kolejnym etapie procesu prywatyzacji PW "Rzeczpospolita", współwłaściciela Presspubliki. Jak...

21 kwietnia 2009

Harder & Harder autorem ambientowej akcji Plusssz Up

Agencja reklamowa Harder & Harder przygotowała dla spółki Polski Lek (grupa Maspex Wadowice) akcję ambientową związaną z wprowadzeniem na rynek...

21 kwietnia 2009

IDMnet sprzedaje reklamy w serwisach budowlanych Agory

Spółka IDMnet SA rozpoczęła sprzedaż reklam w serwisach internetowych dotyczących nieruchomości należących do Agory SA i Trader.com Polska. Współpraca obejmuje...

21 kwietnia 2009

Wojciech Mann narratorem w najnowszej kampanii hipermarketów Nomi

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa sieci hipermarketów budowlanych Nomi przygotowana przez agencję Opus B. W ramach kampanii są emitowane trzy...

21 kwietnia 2009

Orange reklamuje ofertę dla firm

Po cyklu reklam animowanych agencja Euro RSCG 4D przygotowała dla PKT Centertel kampanię oferty Orange dla Firm w nowej konwencji....

21 kwietnia 2009

Tymofarm odświeża wizerunek marek Alphol i Promen

Firma farmaceutyczna Tymofarm odświeża wizerunek suplementu diety Alphol. Jest to produkt wspomagający dla kobiet. Zmiana opakowania i wizerunku połączona jest...

21 kwietnia 2009

Team Karina Marczak i Weronika Zarębska przeszedł z DDB do Leo Burnett

Do zespołu kreacji agencji reklamowej Leo Burnett dołączył nowy team kreatywny: Karina Marczak, art director, i Weronika Zarębska, copywriter. Marczak...

21 kwietnia 2009

Canon Polska bez dyrektora marketingu

Marek Orzechowski, dyrektor marketingu Canon Polska, po blisko 9 latach pracy rozstał się z firmą. Jego dalsze plany zawodowe nie...

21 kwietnia 2009

Kryzys może zmienić konsumpcję mediów - badanie ZOG

Polacy ograniczą wydatki domowe, jeśli osobiście dotknie ich recesja - wynika z badania przeprowadzonego wśród polskich internautów przez DriverR, dział...

21 kwietnia 2009

Kawa instant Starbucks Via może trafić na polski rynek

Kawa instant Starbucks Via może trafić na polski rynek. Na razie firma AmRest, operator sieci, na razie nie podaje żadnych...

21 kwietnia 2009

Wyjaśnienie: "Idzie wiosna, będą warzywa" - startuje największa kampania policyjna

Kampania społeczna, której zleceniodawcą jest Biuro Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji (patrz informacja ""Idzie wiosna, będą warzywa" - startuje największa...

22 kwietnia 2009

Bartosz Smoliński nowym dyrektorem marketingu Hyundai Motor Poland

Bartosz Smoliński został dyrektorem marketingu Hyundai Motor Poland. To nowa funkcja powstała w wyniku zmian wprowadzanych właśnie w strukturze marketingu...

22 kwietnia 2009

Ewa Kaziszko nowym dyr. artystycznym w Agencji Reklamowej Anny Turkiewicz

Ewa Kaziszko została dyrektorem artystycznym w Agencji Reklamowej Anny Turkiewicz. Zastąpiła na tym stanowisku Agnieszkę Zielińską-Świąderską, która zdecydowała się na...

22 kwietnia 2009

Firma Miele stworzyła swój serwis internetowy

Producent urządzeń AGD Miele stworzył nowy korporacyjny serwis internetowy. Projekt zrealizowała agencja interaktywna Kompan.pl, która odpowiadała za kreację serwisu, jego...

22 kwietnia 2009

Hanna Lis znów zawieszona w "Wiadomościach"

Prowadząca program informacyjny "Wiadomości" w TVP1 Hanna Lis ponownie została zawieszona przez kierownictwo redakcji. Tym razem powodem był materiał dotyczący...

22 kwietnia 2009

Awanse menedżerów z Polski w strukturach europejskich Millward Brown

W tym miesiącu odrębne dotychczas oddziały międzynarodowej sieci badawczej Millward Brown (Europa kontynentalna oraz Wielka Brytania) zostały połączone w jedną...

22 kwietnia 2009

Drapacz Chmur+ i Radio Zet z 10-proc. rabatem

Oferta Drapacz Chmur+ i Radio Zet bezterminowo sprzedawana będzie z 10-proc. rabatem (na każdy z produktów). Zwiększenie z wcześniejszych 5...

22 kwietnia 2009

Sylwia Grudzińska została koordynatorem ds. badań i analiz w "Polityce"

Do zespołu tygodnika "Polityka" dołączyła Sylwia Grudzińska, która na czas urlopu macierzyńskiego Ewy Szeligi objęła stanowisko koordynatora ds. badań i...

22 kwietnia 2009

Rotacje w stacjach Eurozetu

Z końcem kwietnia Marcin Wachelka, dotychczasowy dziennikarz Planety FM Warszawa, zastąpi Piotra Maćkowskiego w Chilli Zet. W stacji Planeta FM...

22 kwietnia 2009

TVP nie zajmie się doniesieniami o interesach Kammela

Biuro Prasowe TVP poinformowało nas, że nadawca publiczny nie będzie komentować sprawy interesów swojego prezentera Tomasza Kammela. - Nie będzie...

22 kwietnia 2009

Konsumenci mogą rezygnować z rozrywek i używek według Macroscope OMD

Wakacje, przede wszystkim zagraniczne, prowadzą w rankingu wydatków, z których Polacy będą rezygnować w pierwszej kolejności - wynika z nowego...

22 kwietnia 2009

Panasonic przygotował mocne wsparcie telewizorów marki Viera

Panasonic Polska zaprezentował nową kolekcję telewizorów plazmowych Viera. Tworzą ją cztery serie: C, G, S i V. Modele tych telewizorów...