M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 kwietnia 2009

Serial "Ludzie, zwierzęta i doktorzy" w niedzielnym paśmie porannym TV Puls

TV Puls w niedzielnym paśmie porannym (o godz. 9) wprowadza do ramówki nowy serial przyrodniczy "Ludzie, zwierzęta i doktorzy" ("Pets...

22 kwietnia 2009

Era będzie cięła wydatki na reklamę i zatrudnienie

Deutsche Telekom (DT), który kontroluje Polską Telefonię Cyfrową, operatora sieci Era, zapowiedział, że polska spółka wdroży program oszczędności - zmniejszone...

22 kwietnia 2009

Nominacje w kategoriach: foto, ilustracja i design, w konkursie KTR

W ramach 6. edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2009 w kategorii foto jury pod przewodnictwem Iwony Kluszczyńskiej i Wojtka Dagiela...

22 kwietnia 2009

Bukmacher Tobet.com sponsoruje żużel

Internetowe zakłady bukmacherskie Tobet.com zostały oficjalnym sponsorem Grand Prix Indywidualnych Mistrzostw Świata w Żużlu (FIM Speedway Grand Prix) oraz sponsorem...

22 kwietnia 2009

Miasto Łódź chce być sponsorem tytularnym Widzewa Łódź

Komisja promocji miasta i współpracy zagranicznej Rady Miejskiej w Łodzi zwróciła się do prezydenta miasta o podjęcie rozmów z klubem...

22 kwietnia 2009

Dystrybucją dziecięcych kanałów Disneya zajmie się Core

Firma Core, której właścicielem jest Marek Potaś, będzie reprezentować stacje dziecięce The Walt Disney Company w rozmowach z polskimi operatorami...

22 kwietnia 2009

Floraland po raz pierwszy reklamuje w telewizji nasiona traw

Floraland Distribution rozpoczął kampanię telewizyjną nasion traw marki Top Decor. Jest to pierwsza kampania telewizyjna tej firmy dla tego produktu....

22 kwietnia 2009

Gamezilla.pl - nowy serwis Springera poświęcony grom

Axel Springer Polska uruchamia nowy serwis internetowy Gamezilla.pl poświęcony grom komputerowym na pecety i konsole. Na stronach portalu znajdują się...

22 kwietnia 2009

Elefanta.pl rozpoczyna współpracę z ARBOnetwork

Elefanta.pl, serwis internetowy rekomendujący ulubione strony, nawiązał współpracę z ARBOnetwork, siecią reklamy internetowej. Współpraca obejmuje sprzedaż powierzchni reklamowej w serwisie....

22 kwietnia 2009

Murator inwestuje w serwis ogłoszeniowy i tworzy Tuznajdziesz.pl

Murator uruchomił pierwszy samodzielny serwis ogłoszeniowy Tuznajdziesz.pl. Nowy projekt zastąpił istniejący od października 2007 roku serwis Muratornieruchomosci.pl, który był częścią...

22 kwietnia 2009

"Ryba wpływa na wszystko" - rusza drugi etap kampanii

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi rozpoczęło drugi etap kampanii edukacyjnej pod hasłem "Ryba wpływa na wszystko". Jej celem jest wzrost...

22 kwietnia 2009

Adv.pl wdrożyła witrynę marki Avon w 22 krajach Europy

Agencja interaktywna Adv.pl wdrożyła w 22 krajach europejskich witrynę prezentującą linię produktów Avon Solutions. Agencja odpowiada za warstwę prezentacyjną, technologię...

22 kwietnia 2009

Koledzy nawiązują do kontrowersyjnego spotu PiS

Agencja reklamowa Koledzy Strategia & Kreacja prowadzi w Radiu Tok FM (Grupa Radiowa Agory) kampanię reklamową komunikującą m.in. utworzenie w...

22 kwietnia 2009

ZenithOptimedia osiągnął ponad 30-proc. dynamikę przychodów

Dom mediowy ZenithOptimedia wypracował w ub.r. ponad 30-proc. dynamikę przychodów - wynika z danych firmy. Jak przekazał Daniel Lenarczyk, managing...

22 kwietnia 2009

Zoom Advertising tworzy dział interactive

Zoom Advertising tworzy w swoich strukturach dział interactive, którym na stanowisku senior interactive managera będzie dowodził Arkadiusz Urban. Urban dotychczas...

23 kwietnia 2009

Właściciele AWR "Wprost" inwestują w custom publishing

Firmy Concept Publishing Polska i P&P (spółka powiązana z AWR "Wprost") połączyły się i tworzą nową firmę Concept Publishing Polska....

23 kwietnia 2009

Nikon łączy wsparcie D60 z promocją książki o fotografii

Paralotna przygotowała kreację do nowej kampanii reklamowej Nikon Polska, w której producent zachęca do wyboru lustrzanki Nikon D60. W ramach...

23 kwietnia 2009

Netizens ujednoliciła serwisy dilerskie Lexusa

Agencja interaktywna Netizens przygotowała dla Lexus Polska serwis Uzywane.lexus-polska.pl i osiem miniserwisów dilerskich w ujednoliconej szacie graficznej. Serwis Uzywane.lexus-polska.pl pozwala...

23 kwietnia 2009

P&G rusza z akcją shoppermarketingową skierowaną do mężczyzn

Firma Procter & Gamble rozpoczęła nową akcję shoppermarketingową pod hasłem "Męski świat i przygoda życia". Kampanią objęte są produkty Head...

23 kwietnia 2009

Polpharma wraca z Pyralginą do telewizji

Polpharma po kilkuletniej przerwie wraca do promowania leku przeciwbólowego Pyralgina w telewizji. Strategię i kreację działań nowej kampanii przygotowała agencja...

23 kwietnia 2009

Projekt Starcomu dla Fanty wyróżniony na festiwalu w Walencji

Kampania reklamowa Fanty przygotowana na zlecenie Coca-Cola Poland Services została wyróżniona podczas Festival of Media Awards w Walencji. Wyróżnienie (Highly...

23 kwietnia 2009

Chellomedia ujednolica portfolio TV i działania w Europie Środkowej

Chellomedia, dział Liberty Global Inc. odpowiadający za zawartość programową stacji TV, reorganizuje portfolio kanałów tematycznych i działania w Europie Środkowej....

23 kwietnia 2009

Storck rozszerza portfolio marki Nimm2

Storck poszerza portfolio marki Nimm2 o Nimm2 - Żujki kwaśne. Są to miękkie cukierki owocowe nadziewane sokiem owocowym oferowane w...

23 kwietnia 2009

Wirtualna Cherry Girl wesprze akcję MTV

W dniu obchodów Światowego Dnia Ziemi MTV przedstawiło nową wirtualną postać - Cherry Girl, która w niestandardowy sposób ma zachęcać...

23 kwietnia 2009

Kast Communication będzie oferować opiekę medialną nad artystami

Z początkiem maja br. działalność rozpocznie Kast Communication mająca oferować usługi z zakresu PR, eventów oraz managementu. Firma składa się...

23 kwietnia 2009

TVN Turbo wzmacnia ramówkę dwoma nowymi produkcjami cyklicznymi

TVN Turbo, kanał motoryzacyjny Grupy TVN, wzmacnia wiosenną ramówkę dwoma nowymi programami cyklicznymi. Od maja w sobotnim paśmie po godz....

23 kwietnia 2009

Herbapol wprowadzi nowy napój; szuka agencji, która obsłuży markę

Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, Herbapol Lublin SA z początkiem czerwca br. wprowadzi na rynek nową markę. Ma to być innowacyjny...

23 kwietnia 2009

Royal Unibrew inwestuje w Łomżę; liczy na 6-proc. wzrost sprzedaży

Marka piwa Łomża ma stać się mocną, ponadregionalną marką - zapowiada jej producent, Royal Unibrew Polska (RUP). Marketer poszerza jej...

23 kwietnia 2009

Pijanowska i Bilewska zarządzają reklamą Springera w regionach; mniejsze wynagrodzenia w "Fakcie"

Beata Pijanowska i Patrycja Bilewska objęły stanowiska szefów regionalnych oddziałów biur reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska. Będą zarządzały strukturami...

23 kwietnia 2009

Marek Lesiak odpowiada za technologię w Artegence

Marek Lesiak, dotychczas senior project manager w agencji interaktywnej Artegence, awansował na stanowisko dyrektora ds. technologii. Kieruje kilkudziesięcioosobowym działem technologii,...

23 kwietnia 2009

SportsOnline walczy na rynku tematycznych sieci reklamowych

Dom mediowy Cormedia uruchamia sieć reklamy internetowej ukierunkowaną na sport. W ofercie SportsOnline jest blisko 20 serwisów (m.in.: Fit.pl, Pilka.pl...

23 kwietnia 2009

Simple Media obsługuje na wyłączność Glob Club Taxi

Agencja mediowa Simple Media obsługuje na wyłączność Glob Club Taxi. Umowa obejmująca doradztwo i realizację kampanii w mediach podpisana została...

23 kwietnia 2009

Ciszewski PR pracuje dla Rynków Kapitałowych BZ WBK

Agencja Ciszewski Public Relations SA podpisała umowę o współpracy 
z Rynkami Kapitałowymi BZ WBK SA. Agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo...

23 kwietnia 2009

MediaCom uruchamia projekt badawczy RealWorld Street

MediaCom Explore, dział badań konsumenckich MediaComu Warszawa, uruchamia projekt badawczy pod nazwą RealWorld Street. Agencja buduje panel 54 gospodarstw domowych...

23 kwietnia 2009

Universal Channel wypuścił ambientowych Rzymian na ulice

Promując drugi sezon serialu "Rzym", Universal Channel wysłał na ulice Warszawy dwunastu aktorów przebranych za starożytnych Rzymian. Podzieleni na 3-,...

23 kwietnia 2009

Mateusz Kusznierewicz ambasadorem marki Polaar

Mateusz Kusznierewicz, aktualny mistrz świata w żeglarskiej klasie Star, został ambasadorem ekskluzywnej męskiej linii pielęgnacyjnej Polaar, debiutującej na polskim rynku....

23 kwietnia 2009

Sportfive ma sprzedawać transmisje meczów polskiej reprezentacji do 2020 r.

Polski Związek Piłki Nożnej podpisał nowy kontrakt z firmą Sportfive, która zajmie się sprzedażą praw do transmisji telewizyjnych meczów polskiej...

23 kwietnia 2009

Philips po raz pierwszy będzie porównywał się w reklamach z konkurentami

Philips Polska przygotował dużą kampanię reklamową, w której po raz pierwszy tak wyraźnie i bezpośrednio porównuje swoje produkty z konkurencyjnymi....

24 kwietnia 2009

Diageo wprowadza dwa nowe smaki Baileysa

Koncern Diageo Polska wprowadza na rynek dwa nowe warianty smakowe likierów Baileysa. Są to Baileys z odrobiną kremu karmelowego oraz...

24 kwietnia 2009

Dzienniki notują wyraźny spadek wpływów z reklam w I kwartale br.

Dane Expert Monitora za I kwartał br. pokazują, że dzienniki ogólnotematyczne już odczuwają efekty spowolnienia gospodarczego. Na razie najlepiej przed...

24 kwietnia 2009

Albedo autorem promocji Lajkonika w regionach

Agencja Albedo Marketing przygotowała regionalne działania promocyjne dla marki Lajkonik (The Lorenz Bahlsen Snack-World). Ich cele to wsparcie sprzedaży i...

24 kwietnia 2009

Do końca maja potrwa kampania wrocławskiej Renomy

Centrum Development & Investments wspiera kampanią otwarcie domu handlowego Renoma we Wrocławiu. Działania pod hasłem "Wonderful world" obejmują outdoor, prasę...

24 kwietnia 2009

Multimedialna kampania wspiera debiut owocowych herbat Liptona

Unilever rozpoczął kampanię związaną z wprowadzeniem na rynek trzech herbat owocowych marki Lipton: Rozkosz Cytrusów, Pokusa Letnich Owoców, Czar Porzeczki...

24 kwietnia 2009

Carlsberg wprowadza na lato Piasta Niepasteryzowanego

Marka Piast z portfela Carlsberg Polska rozszerza swój asortyment o limitowany produkt - piwo Piast Niepasteryzowane. Dostępne będzie ono w...

24 kwietnia 2009

Portal "Piłki Nożnej" w ofercie sieci Ad-Vice

Do oferty sieci reklamy internetowej Ad-Vice dołączył portal Pilkanozna.pl związany z tygodnikiem "Piłka Nożna" (Profus Management). Serwis zasilił kategorię Sport....

24 kwietnia 2009

Małgorzata Sztejter szefem marketingu kancelarii CMS Cameron McKenna

Małgorzata Sztejter została dyrektorem marketingu w międzynarodowej kancelarii prawniczej CMS Cameron McKenna. To nowe stanowisko - dotychczas była funkcja koordynatora,...

24 kwietnia 2009

Media Group liczy na 10-proc. wzrost przychodów w tym roku

Dom mediowy Media Group planuje w tym roku wypracowanie 10-proc. dynamiki wzrostu przychodów. Wynik ten chce osiągnąć głównie za sprawą...

24 kwietnia 2009

Rozrywka, turystyka i RTV/AGD padną ofiarą cięć według badania MediaComu

Polacy dużo lepiej oceniają własną sytuację niż sytuację kraju - wynika z badania postaw konsumentów wobec kryzysu realizowanego przez MediaCom...

24 kwietnia 2009

OMG Metrics wprowadza Wskaźnik Irytacji Reklamą

OMG Metrics, dział badawczy Omnicom Media Group, stworzył Wskaźnik Irytacji Reklamą (WIR). Dane, na bazie których wyliczany jest WIR, zbierane...

24 kwietnia 2009

Genexo wprowadza na rynek markę Multilac; planuje wsparcie

Firma farmaceutyczna Genexo, mająca w portfolio leki receptowe, OTC, suplementy diety i produkty medyczne, wprowadza na rynek brand Multilac. Jest...