M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

24 kwietnia 2009

Rubikom i IdeoHR inicjatorami "Kodeksu dobrych praktyk freelance"

Powstał "Kodeks dobrych praktyk freelance" - projekt społeczny zainicjowany przez agencję marketingu zintegrowanego Rubikom i butik personalny IdeoHR, wsparty m.in....

24 kwietnia 2009

O2.pl wyprzedził Interię, Google wciąż liderem według nowej fali Megapanelu

W lutym br. Google miało 13,8 mln użytkowników, po raz kolejny najwięcej w polskim internecie - wynika z najnowszej fali...

24 kwietnia 2009

AkzoNobel startuje z ogólnopolską kampanią farb Nobiles

Pod hasłem "Farby z życia wzięte" startuje ogólnopolska kampania reklamowa farb marki Nobiles (AkzoNobel). Celem działań zaplanowanych na cały sezon...

24 kwietnia 2009

Marcin Stankowski pokieruje marketingiem Grupy Sobieski

Marcin Stankowski jest nowym dyrektorem marketingu Grupy Sobieski (Belvedere Group). Zastąpił na tym stanowisku Andrzeja Zemłę, który po około roku...

24 kwietnia 2009

Joanna Tylman wicedyrektorem TVN Style

Joanna Tylman objęła stanowisko zastępcy dyrektora stacji TVN Style. To nowe stanowisko w strukturze tej stacji kobiecej TVN. Anteną kieruje...

24 kwietnia 2009

Bata Poland bez dyrektora handlowego

Dariusz Szychowski, dyrektor handlowy Bata Poland (producent obuwia), rozstał się z firmą. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane. Dotychczasowe...

24 kwietnia 2009

Bruce Willis ambasadorem wódki Sobieski

Grupa Belvedere, właściciel marki wódki Sobieski, nawiązała współpracę z Bruce'em Willisem, aktorem znanym m.in. z filmu "Szklana pułapka". Będzie on...

24 kwietnia 2009

Maggnes chce przyciągać fanów kultury miejskiej

Pod adresem www.maggnes.com startuje Maggnes - magazyn internetowy poświęcony tzw. urban culture. Medium adresowane jest przede wszystkim do młodych kosmopolitów....

24 kwietnia 2009

Intercon przygotowała nowy website BGŻ

Bank BGŻ uruchomił nowy serwis internetowy www.bgz.pl. Portal oprócz nowoczesnego układu graficznego oraz przejrzystej i intuicyjnej nawigacji ma pełnić funkcję...

24 kwietnia 2009

Change Connections stworzyła serwis internetowy dla Tatry

Agencja Change Connections zbudowała nowy serwis internetowy piwa Tatra (Grupa Żywiec). Odmieniony serwis wspiera nowy wizerunek piwa. Przedstawia świat marki...

24 kwietnia 2009

Unilever przegrupowuje siły: mniej prasy, więcej telewizji

Unilever Polska przegląda strategię marketingową na ten rok. Gigant FMCG w związku ze spowolnieniem odczuwalnym w polskiej gospodarce, szczególnie od...

24 kwietnia 2009

Keczupy Kamis w spotach sponsorskich w głównych stacjach TV

Ruszyła silna telewizyjna kampania sponsoringowa keczupów Kamis (Kamis Przyprawy SA). Podobnie jak w zeszłym roku emitowane będą trzy filmy sponsorskie...

27 kwietnia 2009

Ruch SA i Wydawnictwo Bauer osiągnęły porozumienie

Ruch SA i Wydawnictwo Bauer osiągnęły porozumienie w zakresie warunków współpracy kolportażowej oraz podpisały umowę, która będzie obowiązywała przez następne...

27 kwietnia 2009

Eska TV z koncesją; w najbliższym czasie debiut

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) przyznała kanałowi telewizyjnemu Eska TV koncesję na nadawanie satelitarne. Eska TV to projekt telewizyjny...

27 kwietnia 2009

Kotlin promuje nową linię keczupów: Hot Dog i Kebab

Firma Kotlin prowadzi internetową kampanię reklamową keczupów z nowej limitowanej edycji: Hot Dog i Kebab. Osią kampanii jest serwis internetowy...

27 kwietnia 2009

TVP zwolniła Hannę Lis, dziennikarkę "Wiadomości"

Telewizja Polska rozwiązała umowę o pracę z Hanną Lis, dziennikarką i redaktorką programu "Wiadomości". TVP poinformowała, że bezpośrednim powodem tej...

27 kwietnia 2009

Paweł Usakowski odchodzi z zespołu Change Integrated

Paweł Usakowski, PR manager grupy komunikacyjnej Change Integrated (m.in.: Change Communications, Change Connections, EMLab, Juicy), rozstaje się z firmą. Change...

27 kwietnia 2009

Leszek Kurnicki, dyr. marketingu PKN Orlen, poszerza kompetencje

Leszek Kurnicki, dyrektor wykonawczy ds. marketingu w PKN Orlen, pełni obowiązki dyrektora biura komunikacji korporacyjnej w firmie PKN Orlen -...

27 kwietnia 2009

Kamis wprowadza innowacje w związku z sezonem grillowym

Spółka Kamis-Przyprawy wprowadziła do sprzedaży cztery nowe mieszanki przyprawowe pod marką Kamis dedykowane konkretnym potrawom z rusztu. Są to: Ogniste...

27 kwietnia 2009

Zott wprowadzi nowy produkt w Europie Środkowo-Wschodniej

Firma Zott, właściciel marki Jogobella, jeszcze w tym roku wprowadzi na rynek nowy produkt w obrębie istniejącej już marki (prawdopodobnie...

27 kwietnia 2009

Izabella Berger przechodzi z Momentum Worldwide do Wilo

Izabella Berger, wcześniej group account director w Momentum Worldwide, na początku maja br. obejmie stanowisko dyr. marketingu w firmie Wilo...

27 kwietnia 2009

Marcin Wiśniewski, wcześniej szef kreacji w Momentum, w MindCap

Marcin Wiśniewski został dyrektorem kreatywnym w grupie komunikacyjnej MindCap. Wcześniej był dyrektorem kreatywnym w firmie marketing services Momentum z grupy...

27 kwietnia 2009

Sony Poland może przenieść budżet do Media Direction OMD

Sony Poland prowadzi rozmowy na temat dalszej obsługi budżetu mediowego. Jak wynika z naszych informacji, klient rozważa przesunięcie budżetu z...

27 kwietnia 2009

Maxus rozwija dział internetu, którym zarządza Marek Jaworski

Maxus, agencja mediowa działająca w ramach GroupM, rozwija dział internetowy. Szefem komórki planującej i kupującej media online został Marek Jaworski,...

27 kwietnia 2009

Jacek Nawara communication directorem Fiat Auto Poland

Jacek Nawara, dotychczasowy dyrektor ds. reklamy i mediów, objął stanowisko communication directora w dyrekcji handlowej Fiat Auto Poland. To nowa...

27 kwietnia 2009

Salt & Pepper współpracuje z Domem Badawczym "Maison"

Agencja brandingowa Salt & Pepper Brand Design nawiązała partnerską, strategiczną współpracę z agencją badawczą Dom Badawczy "Maison". Współpraca dotyczyć będzie...

27 kwietnia 2009

Grupa Żywiec prowadzi projekt "Prawie wszystko się zmienia"

"Prawie wszystko się zmienia" - pod tym hasłem startuje właśnie kilkumiesięczna kampania telewizyjna marki Żywiec z portfolio Grupy Żywiec. Dwa...

27 kwietnia 2009

Carlsberg marką plażowej piłki nożnej w Polsce

Marka piwa Carlsberg z portfolio Carlsberg Polska została partnerem wspierającym Beach Soccer Polska, organizacji promującej plażową piłkę nożną w naszym...

27 kwietnia 2009

GoldenSubmarine powiększyła dział kreacji i szuka stratega

Do działu kreacji agencji interaktywnej GoldenSubmarine dołączyli grafik Maciej Mach i dwóch flash developerów: Bartłomiej Jerzy i Grzegorz Michlicki. Jak...

27 kwietnia 2009

Marcin Godlewski client service directorem w agencji DSK

Marcin Godlewski od maja br. zaczyna pracę w agencji reklamowej DSK, gdzie obejmie stanowisko client service directora. Jest to nowa...

27 kwietnia 2009

Mariusz Krawiec copywriterem w FireFly Creation

Do działu kreacji agencji FireFly Creation (dawniej FFCreation) dołączył copywriter Mariusz Krawiec. Wcześniej był copywriterem w Scholz & Friends Warszawa...

27 kwietnia 2009

MSZ zaczął korzystać z YouTube, RSS oraz iGoogle

Ministerstwo Spraw Zagranicznych (MSZ) uruchomiło zmodernizowaną wersję serwisu promocji Polski www.poland.gov.pl. Serwis został przygotowany i jest prowadzony podobnie jak inne...

27 kwietnia 2009

"Echo Miasta" podkreśla w reklamach unikatowe cechy gazety

Dziś rozpoczęła się skierowana do reklamodawców kampania reklamowa bezpłatnej gazety "Echo Miasta" wydawnictwa Media4mat. Działania obejmują portale branżowe dla przedstawicieli...

27 kwietnia 2009

Dariusz Przychoda content & engagement directorem w OMG

Dariusz Przychoda dołączył do Mozaic OMG, gdzie jako content & engagement director będzie odpowiedzialny za rozwój i realizację projektów z...

27 kwietnia 2009

Michał Zakrocki w dziale kreacji Leo Burnett

Do działu kreacji agencji reklamowej Leo Burnett dołączył Michał Zakrocki, który jako copywriter będzie przede wszystkim zajmował się obsługą projektów...

27 kwietnia 2009

Magdalena Janeczek dyrektorem ds. obrotów licencjami w Polsacie

Magdalena Janeczek została dyrektorem ds. obrotów licencjami w telewizji Polsat. Na tym stanowisku odpowiada za koordynację praw emisyjnych związanych z...

28 kwietnia 2009

Wyjaśnienie: Momentum uściśla terminy odejścia menedżerów

W nawiązaniu do informacji, które ukazały się we wczorajszym wydaniu Dziennego Serwisu "Media & Marketing Polska", otrzymaliśmy wyjaśnienie z firmy...

28 kwietnia 2009

Piotr Malesa product group managerem brown spirits w Bolsie

Nowym product group managerem dla marek z kategorii brown spirits w firmie Bols Sp. z o.o. zostanie Piotr Malesa, ostatnio...

28 kwietnia 2009

Haribo nagłaśnia w kampanii promocję konsumencką żelków

Firma Haribo rozpoczęła promocję konsumencką pod hasłem "Misie za misie". Na opakowaniach najpopularniejszych żelków Haribo pojawiła się seria nalepek Akademii...

28 kwietnia 2009

Mikołaj Komornicki współpracuje z EMLabem

Mikołaj Komornicki współpracuje z agencją EMLab. Komornicki przez sześć lat był marketing communication managerem BMW Polska. Odszedł z firmy w...

28 kwietnia 2009

Ricardo Eskenazi szefem sprzedaży w brazylijskim oddziale Performance Media

Do brazylijskiego oddziału firmy Performance Media specjalizującej się w marketingu w wyszukiwarkach dołączył na stanowisko dyrektora sprzedaży Ricardo Eskenazi. Odpowiada...

28 kwietnia 2009

52 członków ma na starcie Stowarzyszenie Branży Eventowej

Działający od dwóch lat nieformalnie w ramach portalu społecznościowego Goldenline Event Managers Club przekształcił się w Stowarzyszenie Branży Eventowej (o...

28 kwietnia 2009

Dragon Rouge wprowadza program Nova jako wsparcie dla marek w kryzysie

Agencja brandingowa Dragon Rouge wprowadza na polski rynek swój program innowacji Nova stanowiący w czasie kryzysu wsparcie dla marek zarówno...

28 kwietnia 2009

Wirtualna Polska sponsorem Eurobasket 2009 Poland

Portal Wirtualna Polska został oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy w Koszykówce Mężczyzn - Eurobasket 2009 Poland. Portal podpisał umowę z Polskim...

28 kwietnia 2009

Minimalny wzrost reklamy w radiu w I kwartale; Aflofarm i Euro znacznie zwiększyły wydatki

Wydatki na reklamę radiową w I kwartale br. wzrosły zaledwie o 0,6 proc. - wynika z zestawienia Expert Monitora. Wyniosły...

28 kwietnia 2009

Piwo Żubr "sponsorem" pociągu relacji Warszawa - Białystok

Marka Żubr należąca do Kompanii Piwowarskiej została "sponsorem" pociągu interREGIO jeżdżącego na trasie Warszawa - Białystok. "Żubr" jako nowa nazwa...

28 kwietnia 2009

Dwa żywioły w kampanii VW Tiguana

Kulczyk Tradex, importer marki Volkswagen w Polsce, wspiera działaniami reklamowymi sprzedaż modelu VW Tiguan (samochodu z segmentu SUV). Celem kampanii...

28 kwietnia 2009

Lactacyd uruchomił serwis edukacyjny dla kobiet

Agencja Brand Support stworzyła serwis edukacyjny marki Lactacyd (GlaxoSmithKline). Strona Higienaintymna.pl powstała z myślą o internautkach, które chcą wiedzieć więcej...

28 kwietnia 2009

Nowa odsłona kampanii Opla Insignia na iPhone'y

Agencja interaktywna Hypermedia (Isobar Polska) i sieć reklamowa ARBOinteractive Polska realizują kolejną odsłonę kampanii Opla Insignia (General Motors). W działaniach...

28 kwietnia 2009

Lactalis wraca do telewizji z reklamą Twarogu Delikatnego President

Grupa Lactalis rozpoczęła kampanię Twarogu Delikatnego President. Jest to pierwsza kampania po długiej nieobecności w TV, w której Lactalis posłuży...