M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

28 kwietnia 2009

Sprostowanie: MPG, a nie Media Group, obsługuje Egmont

W nawiązaniu do informacji "Media Group liczy na 10-proc. wzrost przychodów w tym roku" opublikowanej w DS "MMP" z 24...

28 kwietnia 2009

Royal Unibrew inwestuje we wsparcie marki Strzelec

Royal Unibrew Polska (RUP), który rozpoczął niedawno ogólnopolską (i pierwszą od lat w telewizji) kampanię piwa marki Łomża (patrz DS...

28 kwietnia 2009

Sante wystartowało z największą w swej historii kampanią

Wystartowała kampania reklamowa firmy Sante, producenta żywności funkcjonalnej. Działania będą miały charakter edukacyjny, wizerunkowy oraz produktowy. Są to pierwsze aktywności...

28 kwietnia 2009

Król Artur zachęca do mieszkania "po swojemu" w nowej odsłonie kampanii Ikei

IKEA rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii wizerunkowej "Ty tu urządzisz". Spot opowiada historię króla Artura, którego matka krytykuje za okrągły stół....

28 kwietnia 2009

Concept Publishing chce pozyskać w br. co najmniej kilkanaście nowych projektów

Concept Publishing Polska, firma powstała z niedawnego połączenia Concept Publishing Polska i P&P, zamierza do końca br. zrealizować minimum kilkanaście...

28 kwietnia 2009

Hostessy zatapiają telefony w nowej akcji promocyjnej Samsunga

Samsung Electronics Polska wprowadza na rynek dwa nowe modele telefonów komórkowych. Pierwszy z nich to nowość z serii Solid, czyli...

28 kwietnia 2009

Y&R Brands przejmuje agencję interaktywną Max Weber

Grupa Young & Rubicam Brands przejęła agencję Max Weber, która działa na rynku usług interactive od 2000 r. Max Weber...

28 kwietnia 2009

Szwejkowski i PanMedia Western autorami "ogrodowej" kampanii Obi

Agencja reklamowa Szwejkowski przygotowała kampanię reklamową sieci hipermarketów budowlanych Obi "Ogrodowy zawrót głowy". Działania dotyczą nowego asortymentu ogrodowego wprowadzonego do...

28 kwietnia 2009

Grupa K2 miała w ub.r. ponad 50-proc. wzrost zysku i przychodów; stawia na afiliacje i SEM

Grupa K2 Internet osiągnęła w 2008 r. 40,8 mln zł przychodów ze sprzedaży, czyli o 57 proc. więcej niż w...

28 kwietnia 2009

Maciej Gontarz opuszcza Moxie Interactive (ZOG)

Maciej Gontarz, dyrektor zarządzający Moxie Interactive, rozstaje się z agencją. Moxie działa w strukturach ZenithOptimedia, specjalizuje się w kreacji na...

28 kwietnia 2009

Grupa Żywiec ruszyła z kampanią repozycjonującą Stronga

Wczoraj wystartowała kampania reklamowa repozycjonująca markę Strong (Grupa Żywiec) - "Strong. Piwo w pełni. Dwusłodowe". Nowe pozycjonowanie piwa zbudowane zostało...

28 kwietnia 2009

Burda oskarża G+J i jego "Mój Przepis" o plagiat

Wydawnictwo Burda Publishing Polska wniosło do Sądu Koleżeńskiego Izby Wydawców Prasy skargę na G+J Polska. Chodzi o wprowadzenie na rynek...

29 kwietnia 2009

SMI prowadzi wszystkie mobilne projekty Muratora

Agencja interaktywna Supermedia Interactive (SMI) zajmie się kompleksową obsługą wydawnictwa Murator SA w zakresie komunikacji mobilnej, za co dotychczas odpowiadała...

29 kwietnia 2009

Tenczyńska rozstaje się z Brokerem po likwidacji jej stanowiska

Ewa Tenczyńska, dyrektor handlowy ds. klientów bezpośrednich, rozstała się z Brokerem FM (zajmuje się sprzedażą czasu antenowego min. w RMF...

29 kwietnia 2009

Marka odzieżowa Cropp chce kojarzyć się ze sztuką ulicy

Agencja reklamowa G7 przygotowała dla marki odzieżowej Cropp z portfolio LPP SA projekt komunikacyjny MonohromProjekt. To element nowej strategii komunikacyjnej...

29 kwietnia 2009

Rossmann będzie sprzedawać książki i wino

Sieć drogerii Rossmann będzie sprzedawać książki i wino. Ta oferta pojawi się w wybranych marketach, w których jest dostatecznie dużo...

29 kwietnia 2009

Hypermedia opracowała strategię kampanii Adidas Originals

Agencja interaktywna Hypermedia (Isobar Polska) opracowała strategię i zaplanowała media internetowe najnowszej kampanii wizerunkowej marki Adidas Originals pt. "Nasz dom...

29 kwietnia 2009

Katarzyna Jabłońska szefem handlowym naszego regionu w NBC

Katarzyna Jabłońska została nowym dyrektorem handlowym w Europie Środkowo-Wschodniej w NBC Universal Global Networks. Będzie odpowiedzialna za prowadzenie bieżącej polityki...

29 kwietnia 2009

Adam Gontarz web developerem w Tribal DDB

Do agencji interaktywnej Tribal DDB z grupy Corporate Profiles DDB dołączył Adam Gontarz na stanowisku web developera. Przez ostatnie trzy...

29 kwietnia 2009

Fanta komunikuje w kampanii brak konserwantów

Ruszyła kampania reklamowa marki Fanta (Coca-Cola Poland Services) mająca na celu m.in. wzmocnienie wizerunku produktu jako napoju premium. Działania prowadzone...

29 kwietnia 2009

Podkański ponownie prezesem Izby Wydawców Prasy

Walne zgromadzenie Izby Wydawców Prasy wybrało nowe władze Izby na kolejną kadencję. Prezesem IWP wybrano ponownie Wiesława Podkańskiego. Do zarządu...

29 kwietnia 2009

Mango wraca do Media Direction OMD; agencja planuje 50-proc. wzrost obrotów

Kanał telewizyjny Mango po kilku miesiącach przerwy ponownie jest klientem domu mediowego Media Direction OMD. Stacja rozstała się z agencją...

29 kwietnia 2009

Hoop Polska powalczy o rynek ice tea wart 423 mln zł

Hoop Polska wprowadza na rynek nowy produkt Jupi Ice Tea. Będzie dostępny w dwóch smakach: cytrynowym i brzoskwiniowym. Jupi Ice...

29 kwietnia 2009

Zelmer wchodzi w nową kategorię, chce zwiększyć udziały rynkowe

Zelmer, producent sprzętu AGD, wchodzi w nową kategorię produktową, wprowadzając pod swoją marką garnki i patelnie. Na razie nie będzie...

29 kwietnia 2009

Toyota największym reklamodawcą wśród marek samochodowych w I kwartale

Toyota była największym wśród importerów samochodów osobowych reklamodawcą w I kwartale br. - wynika z danych Expert Monitora. Marketer przeznaczył...

29 kwietnia 2009

2,5 mln zł wart sponsoring wokół Kubicy w czasie F1

W 59 programach pojawiły się ekspozycje marek prezentowanych przez Roberta Kubicę w tym sezonie F1 (27-29 marca w Australii) -...

29 kwietnia 2009

Uzupełnienie: kampania mobilna Adidasa

W uzupełnieniu informacji, która ukazała się w DS "MMP" 15 kwietnia br., informujemy, że kampania mobilna Adidasa została zaplanowana przez...

29 kwietnia 2009

Krzysztof Kawaliło szefem reklamy Polskapresse

Do Grupy Wydawniczej "Polskapresse" dołącza Krzysztof Kawaliło, który w czerwcu obejmie stanowisko prezesa Oddziału Biuro Reklamy Grupy Wydawniczej Polskapresse i...

29 kwietnia 2009

Blue Angels Advertising w grupie Infinico

Agencja reklamowa Blue Angels Advertising i wschodząca w skład grupy Infinico (m.in. Arip, Databroker) agencja interaktywna Rabbits.pl połączyły się. Nowa...

29 kwietnia 2009

Netia szykuje mocne uderzenie reklamowe

Netia szykuje od połowy przyszłego miesiąca nowe uderzenie reklamowe. Jak się dowiedzieliśmy, będzie to kampania wizerunkowa połączona jednak z komunikacją...

30 kwietnia 2009

Gaspol wybiera On Board PR

Gaspol, dostawca gazu płynnego, nawiązał współpracę z On Board Public Relations. Konsultanci firmy będą odpowiedzialni za działania media relations oraz...

30 kwietnia 2009

Budimex promuje w reklamach zakup starego mieszkania

Budimex Nieruchomości prowadzi kampanię reklamową "Kupimy ciasne własne w rozliczeniu" promującą ofertę kupna starego mieszkania. Strategia pokazuje dewelopera jako potencjalnego...

30 kwietnia 2009

Sprostowanie: Media Direction OMD obsługuje odzież Mango

W nawiązaniu do wczorajszej informacji "Mango wraca do Media Direction OMD; agencja planuje 50-proc. wzrost obrotów" informujemy, że w przypadku...

30 kwietnia 2009

TP szuka oszczędności; przesuwa rebranding Neostrady

Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej, w wypowiedzi dla Polskiej Agencji Prasowej przyznał, że Grupa TP szuka oszczędności i dlatego sprzeda...

30 kwietnia 2009

PZ Cussons rozszerza markę Luksja o nową kategorię

Firma PZ Cussons wprowadza do sprzedaży nową linię żeli pod prysznic i płynów do kąpieli marki Luksja Creamy. Do tej...

30 kwietnia 2009

Joanna Turczyk marketing managerem Nespresso Polska

Joanna Turczyk zostanie marketing managerem firmy Nespresso Polska. To nowe stanowisko w strukturze firmy podlegające bezpośrednio dyrektorowi generalnemu Nespresso Polska...

30 kwietnia 2009

Orange sprytnie nawiązuje do TVN-owskiego serialu "39 i pół"

PTK Centertel wprowadza nową ofertę bezprzewodowego internetu (w opcji z laptopem) o nazwie Orange Free 39 i pół. Miesięczny abonament...

30 kwietnia 2009

SportBusiness Group wchodzi na polski rynek

SportBusiness Group, globalny dostawca wiedzy i informacji dla biznesu sportowego, wchodzi na polski rynek marketingu sportowego. Grupę w Polsce w...

30 kwietnia 2009

Roca zakomunikuje inspirujące motywy swoich produktów

Roca Polska rusza na początku maja br. z kampanią reklamową. Ma podkreślić inspirujący charakter produktów firmy, które projektują światowej klasy...

30 kwietnia 2009

Mather Communications stawia na zintegrowaną komunikację

Agencja reklamowa Mather Communications będzie realizować więcej projektów marketingu zintegrowanego wykorzystującego takie narzędzia, jak: internet, eventy czy punkt sprzedaży. -...

30 kwietnia 2009

Michał Stanisz, jeden z założycieli S4, rozstał się z agencją

Michał Stanisz, jeden z czterech założycieli agencji reklamowej S4, zakończył współpracę z firmą, chociaż nadal pozostaje jej udziałowcem. W S4...

30 kwietnia 2009

Change Integrated Agencją Roku 2009 na KTR

Tytułem Agencji Roku 2009 podczas wczorajszej gali Polskiego Konkursu Twórców Reklamy KTR 2009 nagrodzono Change Integrated. Reklamodawcą Roku został Polkomtel...

30 kwietnia 2009

Panasonic wzmacnia wizerunek Lumiksa w nowych obszarach

Przed sezonem wakacyjnym Panasonic Polska postanowił wesprzeć sprzedaż swoich aparatów fotograficznych marki Lumix. W maju ruszy kampania reklamowa - obejmie...

30 kwietnia 2009

Electrolux promuje UltraOne; marketer ogranicza wydatki

Electrolux prowadzi kampanię reklamową nowego odkurzacza UltraOne. Jest to jedyna kampania telewizyjna firmy w pierwszej połowie tego roku. Działania reklamowe...

30 kwietnia 2009

UPC przygotowało akcję lojalnościową "3x3"

UPC Polska rozpoczęło nowy program lojalnościowy pod hasłem "3x3". Akcję adresuje do klientów, którzy nieprzerwanie od 3 lat korzystają z...

30 kwietnia 2009

Hoop porządkuje portfolio i zwiększa budżet do ponad 40 mln zł

Hoop Polska, właściciel m.in. marek Hoop Cola i Jupik, wdraża nową strategię marketingową i porządkuje portfolio marek. Zwiększa też tegoroczny...

30 kwietnia 2009

Arkadiusz Nowiński prezesem Volvo Auto Polska

Arkadiusz Nowiński został nowym prezesem zarządu Volvo Auto Polska. Od jesieni ub.r. był p.o. prezesem koncernu. Wtedy to z Volvo...

30 kwietnia 2009

Frito Lay reklamuje chipsy Lay's Strong

Trwa kampania reklamowa limitowanej edycji chipsów Lay's Strong z portfolio Frito Lay Poland. Kampania obejmuje telewizję (m.in.: Polsat, TVN, TVN...

30 kwietnia 2009

"Echo Miasta" zwiększa nakład w Poznaniu

Media4mat zwiększa nakład bezpłatnej gazety "Echo Miasta" w Poznaniu do 71 tys. egzemplarzy. Jak twierdzi wydawca, będzie to najwyższy nakład...

30 kwietnia 2009

Ecco Holiday obiecuje, że gdy spadnie kurs euro, zwróci klientom różnicę

Biuro turystyczne Ecco Holiday rozpocznie 1 maja kampanię reklamową w prasie, internecie i na outdoorze, w której obiecuje klientom, że...