M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

30 kwietnia 2009

Streetcom chce aktywizować panele eksperckie

Agencja marketingu rekomendacji Streetcom zaprasza do przyłączenia się do społeczności Ekspertów Streetcom. Zaproszenie mailowe zostało skierowane do ok. 40 tys....

30 kwietnia 2009

Gino Rossi likwiduje spółkę Cosimo Martinelli Poland

Zarząd Cosimo Martinelli Poland złożył w Sądzie Rejonowym w Warszawie wniosek o upadłość spółki. Cosimo Martinelli Poland to spółka zależna...

30 kwietnia 2009

Headlines Porter Novelli wygrała przetarg na obsługę PR-ową Cinema City

Agencja public relations Headlines Porter Novelli wygrała przetarg na obsługę Cinema City, największego w Europie Środkowo-Wschodniej operatora kin wielosalowych. Headlines...

4 maja 2009

Klaudiusz Gomerski odchodzi z Fox International Channels

Klaudiusz Gomerski, dyrektor marketingu i PR w Fox International Channels Poland, rozstał się z firmą. Był odpowiedzialny za kompleksowe działania...

4 maja 2009

Diageo wprowadza dwa smakowe warianty Smirnoffa

Diageo Polska rozszerza linię wódek Smirnoff Vladimir o dwa nowe smaki - Citrus i Berry. Oba warianty będą dostępne w...

4 maja 2009

Kotanyi po dziewięciu latach wraca z reklamą telewizyjną

Rusza kampania wspierająca przyprawy i zioła marki Kotanyi. Będzie to pierwsza kampania spotowa od 2000 r. W 2005 r. Kotanyi...

4 maja 2009

Energizer rozdaje przyszłym ojcom maszynki Wilkinsona

Firma Energizer we współpracy z Pelagrosem przeprowadza akcję promocyjną maszynek Wilkinsona. W ramach projektu "Chłopiec czy dziewczynka" firma miesięcznie zamierza...

4 maja 2009

Monika Mocek przechodzi z MEC do Starlinka

Monika Mocek rozpoczyna pracę w domu mediowym Starlink. Jako media planner/buyer będzie pracować przy obsłudze budżetu mediowego PZU. Monika Mocek...

4 maja 2009

UOKiK skarży trzech operatorów komórkowych

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów skierował do sądu pozwy przeciw trzem operatorom komórkowym: Era (Polska Telefonia Cyfrowa), Orange (PTK Centertel)...

4 maja 2009

Izabela Jaskólska będzie zajmować się marką Pilsner Urquell

Izabela Jaskólska będzie zajmować się marką Pilsner Urquell z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Dotychczas Jaskólska była junior brand managerem marki Redd's....

4 maja 2009

Hoop nie wyklucza wprowadzenia nowej marki wody mineralnej

Hoop Polska chce mocniej zaistnieć na rynku wody mineralnej. Jego wartość w ub.r. szacowana była przez ACNielsen na 2,2 mld...

4 maja 2009

Pepsi rusza z kampanią telewizyjną z gwiazdami piłki

Pepsi-Cola General Bottlers rusza z kampanią reklamową marki Pepsi z udziałem piłkarskiego dream teamu. W filmie "A field made of...

4 maja 2009

Śląskie rusza z kampanią "Na wyciągnięcie ręki"

5 maja startuje kampania promocyjna województwa śląskiego pod hasłem "Śląskie. Na wyciągnięcie ręki". Tegoroczne działania są kontynuacją ubiegłorocznej komunikacji prowadzonej...

4 maja 2009

Marka Wojak zaangażuje się w boks

Marka Wojak z portfolio Kompanii Piwowarskiej będzie przez pięć lat wspierać polskich bokserów. Program nazywa się "Boksuj o szansę". Bliższe...

4 maja 2009

Naziemna telewizja cyfrowa dla abonentów Cyfry Plus

Cyfra Plus wprowadza nową wersję oprogramowania dekoderów Philips HD. Dzięki temu abonenci platformy będą mogli odbierać sygnał naziemnej telewizji cyfrowej....

5 maja 2009

Grupa Żywiec chce wzmocnić wiarygodność marki Warka

Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię wizerunkową piwa Warka pod hasłem: "To chmiel decyduje. Warka. Miara prawdziwego piwa". W ten sposób producent...

5 maja 2009

Liberty podkreśla w reklamie gwarancję pełnej wypłaty

Polski oddział Liberty Seguros, hiszpańskiego towarzystwa ubezpieczeniowego należącego do amerykańskiej grupy Liberty Mutual, które sprzedaje u nas ubezpieczenia komunikacyjne w...

5 maja 2009

Gatta wydaje magazyn dla klientek

Wydawnictwo Concept Publishing Polska na zlecenie firmy Ferax Sp. z o.o., właściciela marki odzieżowej Gatta, przygotowało pierwszy numer czasopisma kierowanego...

5 maja 2009

Zone Europa w nowej oprawie graficznej

Kanał filmowy Zone Europa poświęcony kinematografii światowej i europejskiej, który w tym roku obchodzi dziesięciolecie na polskim rynku, od maja...

5 maja 2009

Grandes Kochonos tworzy dział internetowy

Agencja reklamowa Grandes Kochonos poszerza kompetencje w zakresie przygotowywania działań internetowych. Zadanie to zostało powierzone dwuosobowemu teamowi kreatywno-internetowemu - Mateuszowi...

5 maja 2009

TP SA po dwóch latach zamyka operatora WPmobi

Wirtualny operator komórkowy WPmobi poinformował, że z końcem maja br. kończy działalność. WPmobi to wirtualny operator komórkowy (MVNO), którego na...

5 maja 2009

Tan-Viet zostaje z Maxusem; wspiera reklamą Tao Tao

Tan-Viet International postanowił przedłużyć współpracę z domem mediowym Maxus. Firma porównała oferty tego domu mediowego i Starcomu. Przegląd dotyczył planowania...

5 maja 2009

Samsung reklamuje telewizory nowej technologii LED

Samsung Electronics Polska prowadzi kampanię reklamową w telewizji, prasie, internecie i na outdoorze, w której producent reklamuje telewizory LCD nowej...

5 maja 2009

"Ranczo" z największą widownią w majowy weekend

Najchętniej oglądanym programem podczas majowego weekendu (1-3 maja br.) był serial "Ranczo" nadawany w TVP1, który według AGB Nielsen Media...

5 maja 2009

Katarzyna Dobrowolska awansuje w ACT Europe

Katarzyna Dobrowolska, dotychczas media planner/buyer w domu mediowym ACT Europe (Aegis Media), awansowała na stanowisko senior media plannera/buyera. Z ACT...

5 maja 2009

Elamed inwestuje w branżową telewizję internetową

Wydawnictwo Elamed specjalizujące się w prasie branżowej uruchamia w internecie serwisy udostępniające materiały wideo. TV Elamed to relacje z imprez...

5 maja 2009

Michał Burecki przeszedł z IDM.net do Burdy

Michał Burecki dołączył do biura reklamy wydawnictwa Burda Media Polska, gdzie objął stanowisko interactive specialista. Będzie odpowiedzialny za obsługę, sprzedaż...

5 maja 2009

Monini przyłącza się do walki z otyłością

Monini Polska, właściciel marki oliwy Monini, rozpoczyna pod hasłem "Odważ się na extra vergine" działania promocyjne w internecie. Od początku...

5 maja 2009

Springer tworzy multipakiety i przebudowuje biuro reklamy dzienników

Biuro reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska wprowadza do oferty reklamowej dwa nowe produkty. Są to multipakiety, które opierają się...

5 maja 2009

Panasonic wchodzi w segment AGD

Panasonic Polska wprowadza do sprzedaży na polskim rynku chłodziarkozamrażarki i pralki. To debiut marketera w segmencie dużego AGD. Dotąd produkty...

5 maja 2009

Gerard Przybysz w dziale obsługi klienta Creative Group AMK

Do zespołu agencji Creative Group AMK dołączył Gerard Przybysz, który objął nowo utworzone stanowisko account managera. Do jego obowiązków należeć...

5 maja 2009

Millennium powraca do telewizji; w reklamie znów Urbański

Bank Millenium rozpoczyna nową kampanię reklamową w telewizji, radiu i internecie - pierwszą po czterech miesiącach przerwy. Jej twarzą podobnie...

5 maja 2009

Skoda Fabia najchętniej kupowanym autem w Polsce

W I kwartale br. najchętniej kupowanym modelem auta wśród nowych samochodów osobowych była Skoda Fabia - wynika z zestawienia Instytutu...

5 maja 2009

Fondital będzie współpracował z Pegasus PR

Agencja Pegasus Public Relations będzie koordynować działania na rzecz firmy Fondital, producenta grzejników aluminiowych odlewanych ciśnieniowo (firma działa na rynku...

5 maja 2009

Katarzyna Kostrzewa w zespole Martis Consulting

Do zespołu agencji public relations Martis Consulting dołączyła Katarzyna Kostrzewa. Ostatnio była PR managerem w Xelion. Doradcy Finansowi, wcześniej account...

5 maja 2009

Jørgen Bang-Jensen, prezes Playa, zapowiada agresywną walkę o rynek

Duńczyk Jørgen Bang-Jensen, który został nowym prezesem spółki P4, operatora sieci Play, należącym do funduszy Tollerton i Novator, zapowiada, że...

5 maja 2009

Eurobank promuje nowe produkty depozytowe - rachunki i lokaty

Eurobank rozpoczyna kampanię promującą nowości w swojej ofercie depozytów "Rachunek - codzienny zysk" oraz "Lokatę - zysk z góry". Eurobank...

5 maja 2009

TBWA objęła szkoleniami większość pracowników

Agencja reklamowa TBWA rozpoczęła prowadzenie serii wewnętrznych - choć w oparciu o sieciową metodologię - szkoleń o nazwie University Diploma...

5 maja 2009

Maspex rywalizuje z Hoopem w segmencie wody mineralnej dla dzieci

Spółka Tymbark należąca do grupy Maspex Wadowice wprowadza na rynek pod marką Kubuś naturalną wodę mineralną dla dzieci. Produkt o...

5 maja 2009

Nestle poszerza portfolio lodów o marki batonów

Nestle poszerza portfolio lodów, rozciągając na kategorię marki batonów. W kategorii lodów familijnych nowością są lody KitKat, dotychczas dostępne w...

5 maja 2009

Radio Zet przenosi emisję serwisów na minutę przed pełną godziną

Radio Zet (Eurozet) zmieniło porę emisji oraz oprawę muzyczną swojego serwisu informacyjnego. "Wiadomości Radia Zet" nadawane są od wczoraj w...

5 maja 2009

Tymbark kieruje komunikat do młodych; wspiera atrybut zabawy

Grupa Maspex Wadowice w rozpoczętej właśnie kampanii buduje wizerunek marki Tymbark jako towarzyskiej, młodej i dynamicznej. Działania obejmują cztery ogólnopolskie...

5 maja 2009

Magic Moments uruchamia specjalizację WOM

Magic Moments, komórka projektów specjalnych w MediaComie Warszawa, poszerza spektrum działań o marketing szeptany. - W ramach specjalizacji WOM (word...

5 maja 2009

Eska Rock udostępnia utwory za darmo

Eska Rock (Grupa Radiowa "Time") prowadzi w internecie akcję promocyjną pod hasłem “Wyrwij kawałek Splendid". Mechanizm akcji opiera się na...

5 maja 2009

Sara Lee zachowa portfolio kawy i herbaty; kontynuuje wsparcie

Sprzedaż części biznesu Sary Lee nie wpłynie na oddział Coffee and Tea. Niedawno koncern zapowiedział, że rozważa pozbycie się części...

5 maja 2009

Dostojni profesorowie w reklamie Banku ING

ING Bank Śląski rozpoczyna nową kampanię produktów depozytowych - internetowej eLokaty. Nowy film reklamowy pt. "Nauki o oszczędzaniu" przygotowany przez...

5 maja 2009

Dobocom opracuje strategię dla Benedyktynki

Agencja Dobocom opracuje strategię dla Benedyktynki - likieru wytwarzanego przez zakon benedyktynów w Lubiniu. Producentem trunku jest firma związana z...

6 maja 2009

Muller wspiera kampanią rozszerzone portfolio produktów

W ramach kontynuacji kampanii "Smak płynie z mleka" w maju br. pojawiły się nowe spoty telewizyjne produktów mlecznych marki Muller....

6 maja 2009

Time tworzy komórkę eventową w swoich strukturach

W spółce Time zajmującej się sprzedażą czasu reklamowego m.in. w sieci Radia Eska w dziale kluczowych klientów powołano komórkę Grupa...

6 maja 2009

"Tina" śladem "Przyjaciółki"

Wydawnictwo Bauer zmienia cykl wydawania magazynu "Tina" z tygodniowego na dwutygodniowy. W uzasadnieniu powołuje się na wyniki sprzedażowe dwóch połączonych...