M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 maja 2009

Team Pakier - Majewski w Saatchi & Saatchi Communications

Do zespołu S&S Communications dołączyli Wojciech Pakier, art director,
 i Kamil Majewski, copywriter. Kamil Majewski i Wojciech Pakier spotkali się...

6 maja 2009

Konkret PR dla Stena Line

Konkret PR rozpoczęła współpracę w zakresie public relations z przewoźnikiem promowym Stena Line. Agencja odpowiada za kontakt z mediami, planowanie...

6 maja 2009

Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne reklamują nowe produkty pod hasłem "Tu znajdziesz wszystko"

Pod hasłem "Tu znajdziesz wszystko" rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa nowych produktów spółki Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne, wydawcy książek telefonicznych...

6 maja 2009

Radio Kolor ma nowego dyr. handlowego

Katarzyna Bruździńska-Wójcik pełni funkcję dyr. handlowego Radia Kolor. Zastąpiła na tym stanowisku Michała Kwiatkowskiego, który rozstał się z firmą. Poprzednio...

6 maja 2009

Sieci drogeryjne mają jedną czwartą rynku sprzedaży kosmetyków wartego 20 mld zł

Pomimo spowolnienia gospodarczego segment sieci drogeryjno-kosmetycznych będzie notował w br. rekordowe tempo rozwoju - wynika z raportu firmy PMR zajmującej...

6 maja 2009

Informacyjna Agencja Radiowa rozpoczyna sprzedaż serwisów sportowych

Informacyjna Agencja Radiowa (IAR) rozpoczęła publikowanie serwisu sportowego. To nowość w ofercie IAR. Codziennie oprócz doniesień ze świata polityki, gospodarki...

6 maja 2009

MultiBank promuje konta osobiste pod Godłem Jakości

MultiBank rozpoczął dwumiesięczną kampanię reklamową rachunków osobistych dla klientów indywidualnych. Kampania obejmie: radio, internet, outdoor oraz reklamy na witrynach w...

6 maja 2009

Marta Domachowska ambasadorką Suzuki Grand Vitara

Suzuki Motor Poland nawiązało współpracę z polską tenisistką Martą Domachowską. Została ona ambasadorką modelu Suzuki Grand Vitara w wersji trzydrzwiowej....

6 maja 2009

FireFly Creation autorem kampanii Perfecta No Problem z portfolio Dax Cosmetics

Agencja reklamowa FireFly Creation z grupy FireFly przygotowała kampanię promocyjno-reklamową kosmetyków Perfecta No Problem z portfolio Dax Cosmetics. Osią kampanii...

6 maja 2009

Nestle Polska wesprze marketingowo trzy marki z portfolio lodów

Nestle Polska wystartuje w ciągu dwóch, trzech miesięcy ze wsparciem ATL-owym dla marek lodowych: Kit Kat, Nesquik (nowość w ofercie...

6 maja 2009

0,8 mln zł na kampanię "Wprost" i dodatku o zdrowiu w maju

Wydawnictwo AWR "Wprost" rusza z kampaniami reklamowymi tygodnika "Wprost" oraz kolejnej części dodatku "Vademecum zdrowia". Na miesięczną kampanię tygodnika spółka...

6 maja 2009

I kwartał w kinach zdecydowanie na plusie - według NAM

Według podsumowania przygotowanego przez New Age Media (dom sprzedaży reklamy kinowej) I kwartał br. przyniósł znaczne wzrosty zarówno na rynku...

6 maja 2009

Anna Gruszka w Internet Group, Paweł Chudyba w VFP

Anna Gruszka została business development directorem w Internet Group. Z branżą komunikacji marketingowej jest związana od dziesięciu lat. Wcześniej zarządzała...

6 maja 2009

Mirella Zygler odpowiada za marketing szeptany w Stargraphics

Mirella Zygler dołączyła do agencji Stargraphics i objęła stanowisko account managera. Odpowiada za prowadzenie kampanii marketingu szeptanego, stworzenie standardów etycznych...

6 maja 2009

Joanna Bartkowska będzie rozwijać Wide Open

Joanna Bartkowska dołączyła do agencji interaktywnej Wide Open. Jako specjalista ds. rozwoju odpowiada za rozwój agencji, śledzenie i wdrażanie trendów...

6 maja 2009

Kaka reklamuje telewizory Sony Bravia

Sony Poland rozpoczęło kampanię reklamową telewizorów LCD linii Bravia. Jako cechę wyróżniającą Sony promuje technologię Motionflow 200 Hz, która -...

6 maja 2009

Wyjaśnienie: Starlink, a nie Starcom, rozmawiał z Tan-Viet

W nawiązaniu do wczorajszej informacji "Tan-Viet zostaje z Maxusem; wspiera reklamą Tao Tao" informujemy, że rozmowy prowadzone były także ze...

6 maja 2009

Run Cool wchodzi na rynek energetyków, 1 mln zł na launch

Run Cool to nowa marka napoju energetycznego, która pojawiła się na polskim rynku. Jej dystrybutorem w Polsce jest spółka Run...

6 maja 2009

Zalicz Kraków, studencie - nowa kampania miasta

Jedyny w Polsce koncert Lenny'ego Kravitza, 2. Festiwal Muzyki Filmowej oraz Festiwal Sztuk Wizualnych "Art Boom" to trzy wydarzenia promujące...

6 maja 2009

Większy dział obsługi klienta 4Frame

Do agencji 4Frame dołączyły dwie nowe osoby, które zasiliły dział obsługi klienta. Agnieszka Gralewska, która objęła stanowisko account managera, oraz...

6 maja 2009

Grupa Onet.pl chce zwiększyć kompetencje w zakresie nowych technologii dzięki przejęciu PCLab.pl

Grupa Onet.pl przejęła profesjonalny serwis o tematyce komputerowej PCLab.pl. Onet.pl chce w ten sposób wzmocnić kompetencje technologiczne grupy. - Nawiązanie...

6 maja 2009

Tequila oferuje usługi związane z fotokodami

Tequila/Polska włączyła do oferty usługi związane z fotokodami. Agencja ma obecnie możliwości techniczne wygenerowania fotokodów do wykorzystania w ramach kampanii...

6 maja 2009

Filip Hołowczyc szefem Zed Digital

Filip Hołowczyc objął stanowisko dyrektora Zed Digital, departamentu internetowego ZenithOptimedia Group. Zastąpi na nim Jarosława Sosińskiego, który kierował Zed od...

6 maja 2009

Żywiec Zdrój zachęca Polaków do picia wody

W maju rusza program "Dbam o siebie. Piję wodę" zainicjowany przez firmę Żywiec Zdrój SA. Jego celem jest zbudowanie nawyku...

6 maja 2009

Z TBWA do Walk The Line

Do zespołu Walk The Line na stanowiskach account managerów dołączyły Ewa Teklińska oraz Ewa Brożyna. Ewa Teklińska będzie pracowała dla...

6 maja 2009

GG Network uruchomiła serwis naukowy Nakrecenieksperci.pl

Spółka GG Network SA przygotowała serwis internetowy zawierający wiedzę naukową Nakrecenieksperci.pl, w którym internauci mogą zarówno zostać ekspertami w jakiejś...

6 maja 2009

Heineken Open'er Festival startuje z promocją

W maju br. rozpoczęły się zaplanowane przez dom mediowy Media Concept działania OOH mające na celu promocję Heineken Open'er Festival,...

6 maja 2009

Nowe tytuły w Domu Mediowym Prasy Katolickiej

Dom Mediowy Prasy Katolickiej powiększył portfolio o trzy nowe tytuły: "Informator Pielgrzyma" (nakład 100 tys. egz.), "Szlak Wiary" (nakład 50...

6 maja 2009

Wilczak dyrektorem sprzedaży w Ad-Vice, Dębski odpowiada za new business

Do zespołu Ad-Vice, sieci reklamy internetowej, dołączył Jakub Wilczak na stanowisko dyrektora sprzedaży. Przeszedł z sieci Ad.net. Dominik Dębski, dotychczas...

6 maja 2009

MPG prognozuje 10-proc. spadek rynku w 2009 r.

Rynek zmniejszył się wartościowo w I kwartale 2009 r. o 8,8 proc. w stosunku do I kwartału 2008 r. -...

6 maja 2009

"Wyborcza" swoje dwudziestolecie uczci kampanią i specjalnymi wydarzeniami

Start serwisu społecznościowego Gazetopedia, organizacja wystawy w warszawskiej Zachęcie i patronat nad nowoczesną multimedialną wystawą "Europa to nasza historia" we...

7 maja 2009

Wyjaśnienie: chodzi o University of Disruption

W serwisie z 4 maja br. błędnie podaliśmy nazwę szkoleń w TBWA - właściwa nazwa to University of Disruption and...

7 maja 2009

Jagiełło zastępuje Węgrzynka w OMG Digital, Nowak strategiem

Marcin Węgrzynek, szef struktury, oraz Agnieszka Wichulska, interactive media manager, opuszczają OMG Digital. Węgrzynek pracował w OMG od sierpnia 2008...

7 maja 2009

Netizens rozwija kompetencje technologiczne; Andrzej Pytlik strategy managerem

Agencja interaktywna Netizens wzmocniła dział strategii i zwiększa kompetencje technologiczne w zakresie m.in. zastosowania aplikacji mobilnych (m.in. na iPhone'a) i...

7 maja 2009

BAV Consulting i KB Pretendent zbadają wizerunek 86 polskich miast

BAV Consulting (Young & Rubicam Brands) i agencja badawcza KB Pretendent planują przeprowadzenie kompleksowego badania wizerunku i kondycji marek polskich...

7 maja 2009

Fortis i Dominet bez "haczyków"

Fortis Bank Polska i Dominet Bank wprowadzają wspólnie do oferty nową lokatę "Po prostu". To czteromiesięczna lokata oprocentowana na 6,6...

7 maja 2009

LG szykuje dużą kampanię reklamową telewizorów

Polski oddział LG Electronics w przyszłym miesiącu rozpocznie intensywną kampanię telewizorów LCD. Producent będzie promował technologię 200 Hz, która poprawia...

7 maja 2009

Y&R może powołać brand do produkcji w internecie

Y&R Brands po przejęciu agencji interaktywnej Max Weber zmienia model funkcjonowania grupy. Według założeń unikatowość oferty Y&R Brands ma polegać...

7 maja 2009

Deante sponsorem Widzewa Łódź

Klub sportowy Widzew Łódź podpisał kontrakt reklamowy z firmą Deante, producentem wyposażenia kuchni i łazienek. W ramach umowy brand Deante...

7 maja 2009

Avon reklamuje "złotą" szminkę

Avon prowadzi kampanię reklamową nowej szminki 24K Ultra Colour Rich. To pomadka wzbogacona 24-karatowym złotem. Seria kosmetyków do makijażu powstała...

7 maja 2009

Adv.pl zrealizowała dla TP projekt "Się miesza" promujący Neostradę TP i telewizję

Agencja interaktywna Adv.pl zrealizowała dla Telekomunikacji Polskiej projekt marketingowy "Się miesza" promujący pakiet Neostrady TP i telewizji. Głównymi elementami projektu...

7 maja 2009

TVP Sport w ofercie Cyfry Plus

Platforma cyfrowa Cyfra Plus wzbogaca ofertę programową o kolejny kanał sportowy - TVP Sport. To efekt umowy podpisanej przez prezesów...

7 maja 2009

Polski e-commerce stawia na sprawną realizację zamówienia - wynika z badań firmy Praktycy.com

Najpopularniejszą formą marketingu stosowaną przez sklepy internetowe w Polsce jest sprawdzanie dostępności towaru. Taką możliwość stwarza 96 proc. sklepów -...

7 maja 2009

Do VA Strategic Communications wracają byli pracownicy

Do działu obsługi klienta agencji VA Strategic Communications dołączyły dwie osoby - Agnieszka Turowska jako account director (przeszła z DnB...

7 maja 2009

TP SA współproducentem najnowszego teledysku Dody

Telekomunikacja Polska SA jest współproducentem najnowszego teledysku Dody "Dziękuję". Przez najbliższe trzy tygodnie ten klip będzie można obejrzeć wyłącznie w...

7 maja 2009

R20 po relaunchu, odwrócenie sezonowości Paoli

Hoop Polska po zmianach w obrębie Hoop Coli i Arctica przeprowadził relaunch napoju energetycznego R20. Sposób komunikacji zmienia również Paola....

7 maja 2009

McDonald's otworzy więcej testowych McCafe

McDonald's zdecydował o rozszerzeniu testu nowego formatu kawiarni McCafe. Do działających pięciu kawiarni dołączy w najbliższych miesiącach kolejnych pięć. Ostateczna...

7 maja 2009

Marcin Wójtowicz wzmocnił dział strategii OS3 Multimedia

Do działu strategii agencji interaktywnej OS3 Multimedia dołączył Marcin Wójtowicz, który objął stanowisko strategic plannera. Odpowiada za: tworzenie długofalowych strategii...

7 maja 2009

Bonivest wesprze federację koszykarską w Polsce w imprezach mistrzowskich

Firma Bonivest podpisała z FIBA (Międzynarodowa Federacja Koszykówki) umowę na sprzedaż na terytorium Polski praw licencyjnych do transmisji z mistrzostw...

7 maja 2009

Scooby-Doo promuje soki Horteksu

Hortex wspiera billboardami sponsorskimi soki w limitowanej wersji - w kartonach ozdobionych postaciami z kreskówki "Scooby-Doo". Działania prowadzone są w...