M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

7 maja 2009

Swatch i MTV realizują wspólną akcję skierowaną do młodych twórców

Swatch i MTV uruchomiły wspólną inicjatywę pod nazwą "Swatch MTV Playground" skierowaną do młodych twórców. Projekt ma na celu zainspirowanie...

7 maja 2009

Nowi menedżerowie w IDMnecie

Do zespołu IDMnet SA (ZPR SA) dołączyła Izabella Jankowska na stanowisko key account managera. Dotychczas pracowała m.in. w Muratorze, gdzie...

7 maja 2009

Paweł Mączka szefem sprzedaży w Universum Promotion Group

Paweł Mączka został dyrektorem handlowym w Universum Promotion Group (UPG), firmie reklamy wielkoformatowej - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Dotychczas sprzedażą UPG...

7 maja 2009

Katarzyna Kwiatkowska odpowiada za budowę działu sprzedaży Repka.pl

Katarzyna Kwiatkowska została szefem sprzedaży portalu Repka.pl. Odpowiada za przychody reklamowe portalu oraz budowę działu sprzedaży, który do końca br....

7 maja 2009

Reklama Red Bulla będzie projektem mieszkańca Dęblina

Michał Kuś z Dęblina wygrał konkurs Red Bulla na reklamę tego napoju. Pomysł 21-latka na scenariusz reklamy telewizyjnej okazał się...

7 maja 2009

Turzyńska zajmie się promocją "Metra"

Izabela Turzyńska przejęła nowe kompetencje w ramach Agory. Jako specjalista ds. promocji i PR będzie odpowiedzialna za wsparcie PR i...

8 maja 2009

Studio graficzne Mleczko pracuje dla marki Buczek

Cukiernia-piekarnia Buczek ruszyła z działaniami reklamowymi swoich wyrobów. Kreację wizerunkowej kampanii billboardowej przygotowało studio graficzne Mleczko. 
Z początkiem maja br....

8 maja 2009

Serwis o trendach Trendz.pl w ofercie Cormedia

Serwis Trendz.pl dołączył do oferty StylOnline sieci reklamy internetowej Cormedia. Trendz.pl to serwis o trendach i nowoczesnym stylu życia skierowany...

8 maja 2009

Hand Made i Quest Agency tworzą alians biznesowy

Agencje reklamowa Hand Made i interaktywna Quest Agency nawiązały ścisłą współpracę dotyczącą obsługi klientów. Firmy będą wspólnie startowały w przetargach....

8 maja 2009

Sara Lee wprowadza innowację pod marką Ambi Pur Car

Sara Lee H&BC rozpoczęła kampanię reklamową innowacji produktowej z rodziny Ambi Pur Car - odświeżacza AP Car 3, który eliminuje...

8 maja 2009

G+J rozszerza markę "Focus" o pismo "Tester"

Wydawnictwo G+J Polska wprowadziło na rynek pierwszy numer miesięcznika "Tester", który ukazał się jako wydanie specjalne magazynu "Focus". Na jego...

8 maja 2009

Kolejne zmiany personalne w IDMnecie

Oprócz Izabelli Jankowskiej, Filipa Okopnego i Anny Anisimowicz (pisaliśmy o tym w "DS MMP" z 7 maja br.) do zespołu...

8 maja 2009

Springer chce zwiększyć dochody ze sprzedaży PressPowera

Biuro reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska chce zwiększyć udział pakietów PressPower w sprzedaży działu agencyjnego. Według planów wydawnictwa do...

8 maja 2009

P&G inwestuje w relaunch Herbal Essences; silne wsparcie jesienią

Procter & Gamble przygotowuje się do kampanii reklamowej wspierającej relaunch marki szamponów Herbal Essences. Marka nie była wspierana poza punktem...

8 maja 2009

Ergo Hestia reklamuje się w przewodnikach Michelin i Bezdroża

Sopockie towarzystwo ubezpieczeniowe Ergo Hestia rozpoczęło kampanię promującą swoje usługi ubezpieczeniowe w przewodnikach turystycznych serii Michelin i Bezdroża (Wydawnictwo Bezdroża)....

8 maja 2009

Artur Marcinkowski i Marcin Wojtulewicz dyr. kreatywnymi w Hypermedia

Artur Marcinkowski i Marcin Wojtulewicz dołączyli do agencji interaktywnej Hypermedia (Isobar Polska) i tworzą team kreatywny dedykowany działaniom ATL zintegrowanym...

8 maja 2009

Diana Wasilewska product managerem w Dr Irenie Eris

Diana Wasilewska dołączyła do zespołu zajmującego się marką Dr Irena Eris w Laboratorium Kosmetycznym "Dr Irena Eris". Objęła stanowisko product...

8 maja 2009

Michał Mango odpowiada za nowe projekty Polish Sport Promotion

Michał Mango objął stanowisko project managera w agencji marketingu sportowego Polish Sport Promotion. Będzie odpowiedzialny za nowe projekty firmy. Wcześniej...

8 maja 2009

Cezary Rykowski przeszedł z CPC do Esteem Brand Strategies

Do zespołu doradztwa marketingowego Esteem Brand Strategies dołączył Cezary Rykowski, obejmując w nim stanowisko stratega. Poprzednio pracował m.in. w agencji...

8 maja 2009

Eska TV ruszy w maju br. na platformie N

Kanał telewizyjny Eska TV ruszy 28 maja br. W chwili debiutu nowa telewizja muzyczna będzie dostępna za pośrednictwem platformy N....

8 maja 2009

P&G przeprasza Inco-Veritas i klientów za reklamę Fairy

Procter & Gamble przeprasza w prasie Inco-Veritas i jej klientów za reklamę Fairy. Chodzi o ubiegłoroczną kampanię tej marki płynu...

8 maja 2009

Diler Lexusa promuje ofertę leasingową

Lexus Warszawa Wola wystartował z kampanią pod hasłem "Optymalne finansowanie". Działania obejmujące jedynie outdoor promują leasing na preferencyjnych warunkach dostępny...

8 maja 2009

Szczecin zainwestował 7 mln zł w regaty Tall Ships Races

Przez najbliższe cztery lata nazwa Szczecina będzie widnieć obok logo regat Tall Ships Races - jednej z największych imprez żeglarskich...

8 maja 2009

Joanna Tobiszowska menedżerem marketingu w PMT

Joanna Tobiszowska została menedżerem działu marketingu w firmie PMT Marketing System specjalizującej się w działaniach merchandisingowych. Do jej obowiązków będzie...

8 maja 2009

UPC Polska pozyskało ponad 43 tys. klientów TV cyfrowej

Liberty Global, właściciel UPC Polska, podał wyniki swojego polskiego podmiotu w I kwartale 2009 r. Firma poinformowała, że w ciągu...

8 maja 2009

CenterNet zerwał umowę z Orange; ma współpracować z Erą

CenterNet, spółka zależna NFI Midas, która jesienią 2007 r. wygrała przetarg Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE) i do końca maja ma...

8 maja 2009

DDB prowadzi kolejne projekty w Kazachstanie

Agencja reklamowa DDB realizuje nową kampanię reklamową dla Kaspi Banku w Kazachstanie. Prowadzona komunikacja wspiera dwumiesięczną promocję - wiosenne zniżki...

8 maja 2009

Maxus zmienia logo, wkrótce nowa strategia pozycjonowania

Sieć domów mediowych Maxus wdraża nową wizualizację. Wkrótce ogłosi nową strategię pozycjonowania sieci. Polskie biuro, które posługuje się już nową...

8 maja 2009

Paralotna autorem projektu dla Plusssz Active

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała kampanię reklamową dla marki Plusssz Active z portfolio Polskiego Leku SA (Grupa Maspex Wadowice). Dwie odsłony...

11 maja 2009

W czerwcu ruszy kampania Cisowianki przygotowana wewnętrznie

Z początkiem czerwca marka Cisowianka (Nałęczów Zdrój) wystartuje z kampanią reklamową, która prowadzona będzie pod hasłem "Cisowianka - mój sekret",...

11 maja 2009

Cohn & Wolfe biurem prasowym Sfinksa

Agencja public relations Cohn & Wolfe rozpoczęła współpracę ze Sfinks Polska SA. Umowa, podpisana na czas nieokreślony, dotyczy działań z...

11 maja 2009

Storck nie tnie tegorocznego budżetu; będzie silnie obecny w TV

Storck będzie w tym roku silnie akcentował w TV swoje sztandarowe marki: Merci, Toffifee, Knoppers i Nimm2, co jest kontynuacją...

11 maja 2009

Newell Rubbermaid reklamuje drukarki etykiet Dymo

Rozpoczęła się kampania reklamowa profesjonalnych drukarek etykiet Dymo LabelWriter z portfolio Newell Rubbermaid Poland SA. Celem aktywności jest budowa świadomości...

11 maja 2009

US Pharmacia wspiera kampanią Apap Extra

Ruszyła nowa telewizyjna kampania marki Apap Extra (US Pharmacia) przygotowana przez agencję Grandes Kochonos. Kampania ma na celu wzmocnienie postrzegania...

11 maja 2009

Dr Irena Eris wprowadza kosmetyki w nurcie eko

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wprowadza na rynek nową linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy Technology Inside Ekologytm. Nowym rozwiązaniem serii...

11 maja 2009

Flagi nową ofertą reklamową "Metra" w ramach usługi mTarget

Agora SA wprowadziła do swojej oferty reklamowej możliwość wykorzystania flag, w które wyposażeni są kolporterzy bezpłatnego dziennika "Metro". Dotychczas były...

11 maja 2009

"Dziennik" pracuje nad kwartalnikiem dla mężczyzn

Axel Springer Polska pracuje nad nowym dodatkiem "Dziennika" skierowanym do mężczyzn - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Suplement ma nazywać się "On"...

11 maja 2009

AdAction uruchomiła sieć reklamową docierającą do fanów gier komputerowych

Firma AdAction zajmująca się sprzedażą reklam w grach komputerowych na PC i konsole uruchomiła tematyczną sieć reklamową AdAction Network. Oferuje...

11 maja 2009

Piotr Farfał pozostaje na stanowisku p.o. prezesa TVP

Upadł kolejny wniosek o zawieszenie Piotra Farfała, p.o. prezesa TVP, tym razem zgłoszony przez Krzysztofa Czabańskiego, członka rady nadzorczej TVP....

11 maja 2009

Iko Media Group poszerzy w Polsce portfolio stacji tematycznych

Węgierska firma Iko Media Group planuje w br. poszerzenie w Polsce portfolio stacji tematycznych. Obecnie nadaje w naszym kraju stacje...

11 maja 2009

Billboardy sponsorskie w stacjach TVN promują sprzęt Boscha

BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego prowadzi kampanię reklamową sprzętu do zabudowy marki Bosch. 8-sekundowy billboard sponsorski prezentujący nowe piekarniki emitowany będzie...

11 maja 2009

TVN Warszawa wykorzystuje remont w stolicy do promocji brandu

TVN Warszawa we współpracy z Fabryką Pomysłów przygotowała działania, które mają na celu promocję marki tego kanału. Przy okazji remontu...

11 maja 2009

Marcin Pietrzak specjalistą od ekonometrii w Starcom MediaVest

Marcin Pietrzak, dotychczas statystyk i analityk w dziale client service firmy badawczej MEMRB International Poland, dołączył do departamentu badań grupy...

11 maja 2009

PTK Centertel może pozwać CenterNet do sądu za zerwanie umowy

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, nie wyklucza, że będzie domagał się od CenterNetu, który ma wystartować jako kolejny operator...

11 maja 2009

Coca-Cola startuje z kampanią muzyczną

Rozpoczął się muzyczny projekt marki 
Coca-Cola. Jego zwieńczeniem jest Coke Live Music Festival, który w tym roku odbędzie się po...

11 maja 2009

Beata Pawłowska dyrektorem generalnym Royal Unibrew Polska

Beata Pawłowska została nowym dyrektorem generalnym Royal Unibrew Polska (RUP), czwartego w kraju producenta piwa m.in. marek: Łomża, Strzelec, Cooler...

11 maja 2009

"Złotyman" reklamuje Supergotówkę w DB Kredyt

Agencja Gabinet Reklamy Directors przygotowała kampanię promocyjną kredytu gotówkowego DB Kredyt (sieć pożyczkowa Deutsche Banku PBC SA) o nazwie Supergotówka....

11 maja 2009

LPP opracowuje nową strategię dla Reserved; nie wyklucza rezygnacji z telewizji

LPP SA prowadzi prace nad nową strategią marketingową i komunikacyjną dla swojej wiodącej marki odzieżowej Reserved. Równolegle prowadzone są prace...

11 maja 2009

Nokia reklamuje biznesowy E75 jako "E-mail zawsze z Tobą"

Nokia Poland rozpoczęła kampanię nowego modelu skierowanego do klienta biznesowego - Nokia E75. Realizowana pod hasłem "Nokia E75 - E-mail...

11 maja 2009

Belvedere broni umowy reklamowej z Willisem - pozwie do sądu grupę inwestorów

Spółka Belvedere SA (d. Sobieski) pozwie do sądu grupę inwestorów z tzw. Komitetu Sterującego za to, że jej zdaniem rozpowszechniają...