M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 maja 2009

Butelka w roli głównej w drugiej odsłonie kampanii Okocimia

Rozpoczęła się kolejna odsłona telewizyjnej kampanii wizerunkowej prowadzonej przez markę Okocim z portfolio Carlsberg Polska. - Nowy spot to zbliżenie...

11 maja 2009

Samsung nadal będzie sponsorował lekkoatletów

Samsung Electronics Polska odnowił umowę sponsorską z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki. Firma jest partnerem związku od 2004 r. Jednym z...

11 maja 2009

Jesienią Unilever zdecyduje o obsłudze budżetu mediowego

W tym roku wygaśnie trzyletni kontrakt Unilevera z Omnicom Media Group i jak wynika z naszych informacji, jesienią zapadną decyzje...

12 maja 2009

Radosław Wójcik i Dominika Sikora dołączają do CzteryCzwarte

Do agencji CzteryCzwarte dołączyły dwie osoby: Radosław Wójcik oraz Dominika Sikora. Wójcik objął nowo utworzone stanowisko account executive'a, w ramach...

12 maja 2009

Chipita Poland promuje nowy 7 Days Max

Rozpoczęła się kampania wprowadzająca powiększony rogal 7 Days - "7 Days Max" (Chipita Poland). Sprzedawany jest on w dwóch wariantach...

12 maja 2009

Trener Bogdan Wenta powalczy dla firmy Uniqa

Firma ubezpieczeniowa Uniqa prowadzi nową kampanię będącą kontynuacją strategii "Uniqa - ubezpieczenia nowej generacji", która zakłada promowanie brandu Uniqa jako...

12 maja 2009

Kolporter debiutuje z trzema markami napojów

Kolporter Service, spółka należąca do grupy Kolporter, wprowadza na rynek trzy marki napojów: energetyczny, izotoniczny i ice tea. Energetyk sprzedawany...

12 maja 2009

Monika Górska awansuje na dyr. zarządzającego Focus Media Group

W agencji marketingu zintegrowanego Focus Media Group nastąpiły zmiany na kluczowych stanowiskach. Wyodrębniono nowe stanowisko dyrektora zarządzającego, które objęła Monika...

12 maja 2009

Aktorzy walczą o głosy wyborców w nowej kampanii Netii

Aktorzy Tomasz Kot, Piotr Adamczyk i Magdalena Różczka biorą udział w "Pierwszych wolnych wyborach na twarz Netii" - nowej kampanii...

12 maja 2009

Łukasz Łazarewicz w zarządzie KS Widzew Łódź

Łukasz Łazarewicz, dyrektor marketingu klubu sportowego Widzew Łódź, został powołany przez radę nadzorczą spółki do zarządu klubu. Łazarewicz jest wiceprezesem...

12 maja 2009

Adriana Szczeniowska i Agnieszka Prusińska awansują w Pleonie

Dwie osoby awansowały w agencji public relations Pleon: Adriana Szczeniowska na stanowisko account managera, a Agnieszka Prusińska na junior account...

12 maja 2009

"Rodzice" promują ojcostwo

Miesięcznik "Rodzice" (G+J Polska) po raz pierwszy na okładce wykorzystał zdjęcie ojca. Jak tłumaczy Joanna Zielewska, p.o. redaktor naczelna "Rodziców",...

12 maja 2009

Saatchi & Saatchi hubem Novartisu na Europę Środkowo-Wschodnią

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi została regionalnym hubem dla Novartisu. Polski oddział agencji odpowiada za region Europy Środkowo-Wschodniej (dwie globalne...

12 maja 2009

LOT rozpoczyna wakacyjną kampanię promocyjną 

PLL LOT rozpoczyna kampanię wakacyjną realizowaną pod hasłem "Łączcie się w pary! Druga osoba leci o połowę taniej!". Promocja oparta...

12 maja 2009

Baltic Company po raz pierwszy promuje Artdeco na outdoorze

Baltic Company po raz pierwszy zdecydowało się na wykorzystanie w działaniach reklamowych marki Artdeco nośników reklamy zewnętrznej. Do tej pory...

12 maja 2009

Szwajkowski zajmie się sprzedażą pism komputerowych Springera

Maciej Szwajkowski dołączył do biura reklamy magazynów Axel Springer Polska. Obejmie stanowisko senior sales executive'a w zespole kierowanym przez Pawła...

12 maja 2009

Alicja Mazurek i Agnieszka Dworak w Headz Marketing Partner

Agnieszka Dworak i Alicja Mazurek dołączyły do Headz Marketing Partner, firmy OOH. Agnieszka Dworak zajmuje stanowisko sales managera, odpowiedzialna jest...

12 maja 2009

City Service zmienia nazwę, wprowadza nową identyfikację wizualną

Agencja reklamy zewnętrznej City Service zmieniła nazwę na City. W związku ze zmianą odświeżyła stronę internetową, system identyfikacji wizualnej (m.in....

12 maja 2009

Sabina Kornblit odpowiada za PR Great Open House

Do zespołu agencji marketingu zintegrowanego Great Open House (GOH) dołączyła Sabina Kornblit. Zajęła w niej nowo utworzone stanowisko PR managera....

12 maja 2009

Anna Nowakowska szefem marketingu w Web Search Factory

Anna Nowakowska została dyrektorem marketingu w Web Search Factory Polska, agencji wyspecjalizowanej w marketingu internetowym. Ma tworzyć strategię i koordynować...

12 maja 2009

Publicis współpracuje z Orange, prawdopodobnie będzie agencją wiodącą marki

Agencja reklamowa Publicis zaczęła pracować dla marki Orange (PTK Centertel), dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Publicis jest autorem najnowszej kampanii Orange, w...

12 maja 2009

Coca-Cola wprowadza napój Lemon & Nada; będzie kampania

Coca-Cola wprowadza na rynek napój Cappy Lemon & Nada. Koncept produktu pochodzi z rynku hiszpańskiego, w języku hiszpańskim jego nazwa...

12 maja 2009

Starlink: I kwartał o 5 proc. słabszy, rewizja prognozy na 2009 r.

O 5,3 proc. spadły wydatki na reklamę w I kwartale 2009 r. w porównaniu z I kwartałem 2008 r. -...

12 maja 2009

K2 Internet odpowiada za syndrom NRUB w internecie

Agencja interaktywna K2 Internet przygotowała dla Coca-Cola Poland Services nową odsłonę witryny Burn.pl napoju energetycznego Burn. Serwis jest zbudowany wokół...

12 maja 2009

Behavia realizuje kampanię promującą Chorwację

Behavia, należąca do ARBOinteractive Polska sieć reklamy internetowej targetowanej behawioralnie, realizuje we współpracy z ARBOinteractive CEE kampanię Chorwacji. Zleciła ją...

12 maja 2009

Promocję "Jupik kontra Klony" wesprze mocna kampania telewizyjna

Jupik wspiera promocję "Jupik Team kontra Klony" kampanią telewizyjną. Promocja powiązana z internetową grą o tej samej nazwie ma unikatowy...

13 maja 2009

Aleksandra Leszczyńska w HSBC Banku

Aleksandra Leszczyńska (wcześniej w Lighthouse Consultants) została szefem zespołu PR w HSBC Banku, gdzie objęła stanowisko public affairs team leadera....

13 maja 2009

Ruszyła kampania drzewek Wunder Baum

Amtra prowadzi ogólnopolską kampanię wizerunkową samochodowych odświeżaczy do powietrza marki Wunder Baum. Celem działań prowadzonych pod hasłem "Każdy ma swoją...

13 maja 2009

Interia.pl przejęła serwis społecznościowy Maxmodels.pl

Portal Interia.pl przejął serwis społecznościowy Maxmodels.pl adresowany do osób związanych z branżą modelingu. Marcin Tymkowski, jego twórca, dołączył do zespołu...

13 maja 2009

Sebastian Umiński account managerem w Saatchi & Saatchi Digital

Do zespołu Saatchi & Saatchi Digital na stanowisko account managera dołączył Sebastian Umiński. Ostatnio związany z MRM Worldwide (grupa McCann),...

13 maja 2009

Wyjaśnienie: za obsługę Novartisu odpowiada Jarosław Skrzyński

We wczorajszym DS "MMP" podaliśmy, że w grupie Saatchi & Saatchi za regionalną obsługę Novartisu odpowiedzialne są dwie osoby na...

13 maja 2009

Bank Nordea planuje kampanię wizerunkową z Tonym Hyyrylainenem

Nordea Bank Polska pracuje nad kampanią wizerunkową. Ma ona rozpocząć się pod koniec miesiąca lub na przełomie maja i czerwca....

13 maja 2009

Sprostowanie: FFCreation dla Frito Lay

W informacji DS "MMP" z 30 kwietnia br. pt. "Frito Lay reklamuje chipsy Lay's Strong" błędnie napisaliśmy, że za działania...

13 maja 2009

Eska i Allegro płacą rachunki słuchaczy

Radio Eska (Grupa Time) startuje z nowym projektem SMS-owym "Eska płaci twoje rachunki", w ramach którego przez pięć tygodni słuchacze...

13 maja 2009

Kwartalny zysk netto Cyfrowego Polsatu wzrósł o 14 proc.; operator rozbuduje ofertę

Spółka Cyfrowy Polsat przedstawiła wyniki finansowe za I kwartał 2009 r. Przychody w tym okresie wzrosły o 35 proc. do...

13 maja 2009

Samsung promuje telefony dotykowe podczas cyklu eventów

Firma Samsung Electronics Polska pod hasłem "Get in touch" rozpoczęła ogólnopolski cykl eventów Samsung Mobile Live, który ma przybliżyć użytkownikom...

13 maja 2009

Kampania Cruze pierwszymi działaniami według nowej strategii Chevroleta

Należący do General Motors Chevrolet Poland startuje z kampanią reklamową nowego modelu Cruze. Działania reklamowe potrwają do połowy czerwca br....

13 maja 2009

Sebastian Szczęsny konsultantem w Q&A Consulting

Sebastian Szczęsny, do kwietnia br. communications manager w Skoda Auto Polska, dołączył do zespołu agencji Q&A Consulting zajmującej się komunikacją...

13 maja 2009

Polkomtel rozbudowuje ofertę reklamową Chill Bill

Polkomtel rozbudowuje swoją ofertę dla reklamodawców w ramach usługi Chill Bill - wprowadza dwie taryfy. Oferta Trial dla nowych partnerów...

13 maja 2009

Unilever wprowadzi dezodorant Dove hamujący wzrost włosów

Unilever wprowadzi na polski rynek w najbliższych tygodniach dezodorant Dove hamujący wzrost włosów pod pachami - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Na...

13 maja 2009

Chris Bartle, znany reżyser reklamowy, zrealizuje spot dla Indykpolu

Na zaproszenie Indykpolu SA, producenta mięs i przetworów z indyka, przyjeżdża do Polski znany reżyser filmów reklamowych Chris Bartle (dwukrotnie...

13 maja 2009

New Look Group rozbudowuje ofertę reklamy instore

New Look Group rozbudował ofertę reklamy wewnętrznej w sieciach handlowych. Do tej pory proponował klientom reklamę w sklepach jako jedną...

13 maja 2009

Orange przebija Erę - w loterii rozda 150 aut BMW

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, rozpocznie niebawem największą w swojej historii promocję konsumencką, w której nagrodami będzie 150 samochodów...

13 maja 2009

Ewa Pachorenko brand managerem Arctica

Ewa Pachorenko awansowała w strukturach marketingu Hoop Polska i zajęła stanowisko brand managera marki Arctic. Do końca maja 2009 r....

13 maja 2009

Magdalena Grzesiak odpowiada za new business w Propaganda-See Me

Magdalena Grzesiak została new business managerem w platformie Propaganda-See Me, wyspecjalizowanej w ambient mediach i reklamie tranzytowej. Odpowiada za pozyskiwanie...

13 maja 2009

Ipsos rozwija badania telefoniczne prowadzone przez ankieterów z domu

Ipsos rozwija system badań telefonicznych realizowanych z domów ankieterów, projekt nazywa się CATI@Home. System został testowo wprowadzony w październiku zeszłego...

13 maja 2009

Publicis agencją wspomagającą Orange

W odniesieniu do wczorajszej informacji z DS "MMP" ("Publicis współpracuje z Orange, prawdopodobnie będzie agencją wiodącą marki") Wojciech Jabczyński, rzecznik...

13 maja 2009

Krystyna Klimczak odpowiada za skin care Unilevera w krajach arabskich

Krystyna Klimczak awansowała na stanowisko marketing managera mass skin care w krajach arabskich i wyjechała do biura Unilevera w Dubaju....

14 maja 2009

Łódź promuje się przy użyciu fotokodów

Łódź prowadzi trzeci etap programu "Młodzi w Łodzi", inicjatywy Biura Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy Urzędu Miasta Łodzi, mającej na...

14 maja 2009

Digital One zmienia nazwę na Euro RSCG Digital; Olgierda Cygana zastępuje Maciej Gontarz

Grupa Euro RSCG Poland przejmuje 100 proc. udziałów w spółce interaktywnej Digital One, która zmienia nazwę na Euro RSCG Digital....